Cup D graagquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godsamme, ik dacht rustig koffie te kunnen gaan drinken, maar het zit deels op het scherm.
Nou, dan ga ik zo maar aan de slag met een fraaie cup voor mevrouw.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje een smeerboel geworden, zeg maar.Het was eerst zo uitgerekt dat er alleen nog 'hela' stond.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach, 1 borst is altijd groter.
Ho ho, we zijn er nog niet, dame! Ben jij dat trouwens echt, FANN?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
tis effe wennen... maar ik ben blij
Ja, met het Griekse voetbalshirtquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ho ho, we zijn er nog niet, dame! Ben jij dat trouwens echt, FANN?
waarom zou ik ook?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En jij bent ook niet onaardig.
Wat wil jij verbouwd hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:10 schreef Mickeys het volgende:
Wow FANN. Dat is simpel gedaan.. was zeker ook pijnloos?
Mooie voetvuilniszakken Sacha
puntige knietjesquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat wil jij verbouwd hebben?![]()
Het kan nu
Mag ik er een nachtje over slapen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat wil jij verbouwd hebben?![]()
Het kan nu
neequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mag ik er een nachtje over slapen?
Ow.... ja maar, ja maar.... FANN heeft de tetten al.... Dus ik moet iets anders verzinnen....quote:
ik wil best een paar mooie clowns schoenen voor je painten hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.... ja maar, ja maar.... FANN heeft de tetten al.... Dus ik moet iets anders verzinnen....
Ik zit al te zoeken naar een foto waar ik volledig op sta.... valt niet mee...quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil best een paar mooie clowns schoenen voor je painten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:18 schreef Mickeys het volgende:
Ow toch nog gevonden.... Of je er iets mee kunt... kweet nietIk kan er wel wat mee hoor zometeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Ben heel benieuwd. Zie het wel verschijnenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat mee hoor zometeen
Je wil vast wat meer kleur?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken naar een foto waar ik volledig op sta.... valt niet mee...
Deze valt zeker af?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:18 schreef Mickeys het volgende:
Ow toch nog gevonden.... Of je er iets mee kunt... kweet nietMoet je wel effe zeggen wat je verandert wil hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou net als jij grotere tetten... of ander haar. Sacha zou mijn voetjes doen zei ze en iemand anders had ook een ideetje maar die heb ik nog niet voorbij zien komen... Ik laat de verbeelding graag aan de anderen overquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je wel effe zeggen wat je verandert wil hebben
Nah... we wachten gewoon af...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wou net als jij grotere tetten... of ander haar. Sacha zou mijn voetjes doen zei ze en iemand anders had ook een ideetje maar die heb ik nog niet voorbij zien komen... Ik laat de verbeelding graag aan de anderen overIk laat mij verrassen
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wou net als jij grotere tetten... of ander haar. Sacha zou mijn voetjes doen zei ze en iemand anders had ook een ideetje maar die heb ik nog niet voorbij zien komen... Ik laat de verbeelding graag aan de anderen overIk laat mij verrassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Daarom staat die nu lekker warmpjes in de winterstalling.. medio eind april/begin mei laat ik 'm weer losquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan daar niet meer mee op mijn buik slapen.. das wel jammerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heeft ze een paar beste jetsers aan overgehouden hč, FANN.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kan daar niet meer mee op mijn buik slapen.. das wel jammer
Die zijn nog groter als de mijnesequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heeft ze een paar beste jetsers aan overgehouden hč, FANN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ah nee joh, dat is optisch bedrog door lichtval.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zijn nog groter als de mijnese![]()
maar bij mij is het wel goed zo, ander val ik voorover
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik krijg steeds meer minder zin in jullie ...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik krijg steeds meer minder zin in jullie ...
Ja die is beter..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
Ik hou het wel bij mijn "rode lok" uitspatting(toch?)
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN aan de anabolen.
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schiet niet op zo. Net als die mega tetten. Dat pas niet bij je.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]ik blijf maar gewoon zo als ik en dan, scheelt een hoop sporten en operaties ook
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat lijkt me wel het beste ja. Ik zie er tenminste geen enkel gebrek aan zoals je bent. Eigenlijk zie je er steengoed uit voor zo'n oud besje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Oud inderdaad... doe alleen af en toe een poging om jong te lijken hahaha
Gisteren:Dat heb jij heel niet nodig. En dikke tetten ook niet, net als FANN. Die motor past trouwens perfect bij je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Gemiddelde leeftijd zal tegenwoordig wel ergens op de 45 jaar liggen, of voeren wij de lijst aan? tong80 en ik denk ik. Oh nee, Golfer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
We zijn allemaal oud hiero, dat scheelt wel
thank youquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb jij heel niet nodig. En dikke tetten ook niet, net als FANN. Die motor past trouwens perfect bij je.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Oud inderdaad... doe alleen af en toe een poging om jong te lijken hahaha
Gisteren:Oh die had ik gemist gister bij de kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt alleen die vooraf foto gezien denk ik... ik had deze daaronder als reactie geplakt.. juist speciaal voor jouquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist gister bij de kapper
Los is wel mooierquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij hebt alleen die vooraf foto gezien denk ik... ik had deze daaronder als reactie geplakt.. juist speciaal voor jou
quote:
quote:
Gelukkig geen "flats" op mijn vizier..... als ik Sacha nu maar niet op ideeën brengquote:
Je zal het tijdens het rijden hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig geen "flats" op mijn vizier..... als ik Sacha nu maar niet op ideeën breng
Nee dat niet, wel groen van de muggen/sprinkhanen. Bij thuiskomst altijd natte doek over helm, vizier en gehele pak... blijft het tenminste schoon en witquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zal het tijdens het rijden hebben.
Slim. Ooit een keer een hommel tegen het vizier gehad. Dat geeft me een klap, heel bar. En dat was nog maar een brommer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel groen van de muggen/sprinkhanen. Bij thuiskomst altijd natte doek over helm, vizier en gehele pak... blijft het tenminste schoon en wit
Op de motor zit/lig/hang je toch wat lager hoor. Ook al doet mijn avatar anders vermoeden, maar dat was omdat ik het verzamelpunt van de FOK! motortour had bereikt en een vrij parkeerplekje zochtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Slim. Ooit een keer een hommel tegen het vizier gehad. Dat geeft me een klap, heel bar. En dat was nog maar een brommer.
Ach ja, natuurlijk, dat vergat ik even. Ehm, nog wensen qua haarkleur of zo met je laatste foto?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op de motor zit/lig/hang je toch wat lager hoor. Ook al doet mijn avatar anders vermoeden, maar dat was omdat ik het verzamelpunt van de FOK! motortour had bereikt en een vrij parkeerplekje zocht
hahaha. Ehm... nee, heb nu al die rode lok dus ik zou zeggen... leef je uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk, dat vergat ik even. Ehm, nog wensen qua haarkleur of zo met je laatste foto?
Eens iets heel anders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hahaha. Ehm... nee, heb nu al die rode lok dus ik zou zeggen... leef je uit.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens iets heel anders.Erg smokerig hahaha... de kreet Smokey Eyes komt wel bij mij boven nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Tijdens DGK heb ik nog wel eens lopen klooien met Paintshop.... Maar daarna eigenlijk nooit meerquote:
Gaat niet met die paint die ik hebquote:
Ah dus een van je favosquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Vond ik wel bij haar passen![]()
Inde linkerbovenhoek zit zelfs een sterretje
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat niet met die paint die ik heb![]()
ik kan geen achtergronden transparant maken en ik kan er niet mee tekenen![]()
Ik heb wel een website gevonden waar je dit soort dingen mee kan doen, maar dat is alles![]()
[ afbeelding ]
egwel... Heb sowieso veel liefde nodig na een dag als vandaag. Chuf zal wel ziek van me worden met al mijn gezeik aan de "andere" kantquote:
aan welke kant?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
egwel... Heb sowieso veel liefde nodig na een dag als vandaag. Chuf zal wel ziek van me worden met al mijn gezeik aan de "andere" kant
Zoietsquote:
Mijn motor is een 1zitter... voor mij alleen dusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... privé chatforumpje ....
past ie met zijn dikke kont achterop je motor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |