quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik krijg steeds meer minder zin in jullie ...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik krijg steeds meer minder zin in jullie ...
Ja die is beter..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
Ik hou het wel bij mijn "rode lok" uitspatting(toch?)
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN aan de anabolen.
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schiet niet op zo. Net als die mega tetten. Dat pas niet bij je.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]ik blijf maar gewoon zo als ik en dan, scheelt een hoop sporten en operaties ook
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat lijkt me wel het beste ja. Ik zie er tenminste geen enkel gebrek aan zoals je bent. Eigenlijk zie je er steengoed uit voor zo'n oud besje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Oud inderdaad... doe alleen af en toe een poging om jong te lijken hahaha
Gisteren:Dat heb jij heel niet nodig. En dikke tetten ook niet, net als FANN. Die motor past trouwens perfect bij je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Gemiddelde leeftijd zal tegenwoordig wel ergens op de 45 jaar liggen, of voeren wij de lijst aan? tong80 en ik denk ik. Oh nee, Golfer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
We zijn allemaal oud hiero, dat scheelt wel
thank youquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb jij heel niet nodig. En dikke tetten ook niet, net als FANN. Die motor past trouwens perfect bij je.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Oud inderdaad... doe alleen af en toe een poging om jong te lijken hahaha
Gisteren:Oh die had ik gemist gister bij de kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt alleen die vooraf foto gezien denk ik... ik had deze daaronder als reactie geplakt.. juist speciaal voor jouquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist gister bij de kapper
Los is wel mooierquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij hebt alleen die vooraf foto gezien denk ik... ik had deze daaronder als reactie geplakt.. juist speciaal voor jou
quote:
quote:
Gelukkig geen "flats" op mijn vizier..... als ik Sacha nu maar niet op ideeën brengquote:
Je zal het tijdens het rijden hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig geen "flats" op mijn vizier..... als ik Sacha nu maar niet op ideeën breng
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |