Dat klopt ook niet ik was er bijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom kom jij in een topic over autisten?
weet ik veel, was geloof ik in klachtenbaak ook nogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom kom jij in een topic over autisten?
Was dat toen ik met die drakenpiemel kwam?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik toen een ban? in elk geval wel een note![]()
was geloof ik een giraffe, om mijn nieuwe muis te testen![]()
Kan je nagaan waar ik allemaal notes voor heb gehad![]()
meneer kreeg pijn in zijn vinger zei hij
Je schold iemand verrotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel, was geloof ik in klachtenbaak ook nogmijn note's was omdat ik met ziekte's schold
en dat doe ik juist nooit, dit was gewoon een geintje, maar hoe en wat precies
weer ik niet meer hoor
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat toen ik met die drakenpiemel kwam?
quote:
Er zaten 2 autisten op een bankje aan het water.. Zegt de ene ... Heb je ook zo'n dorst?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee. vertel eens?![]()
Hoe zat het precies?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob, hoe kom je toch aan die plaatjes?
Als ik op KFC en neger google krijg ik iets heel anders![]()
Ik zal het hier niet posten, maar de giraf van Fann is er niets bij
Ik was in de buurt vandaag. Maar net nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je draait weer lekker mee in mijn ogen... Maar ik kijk natuurlijk door mn eigen bril
Ja, in een spoiler.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
daar weet ik helemaal niks meer vanheb je dat gedaan dan?
Ja daagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is niet waar![]()
gewoon NIET waar, weet ik zeker, doe maar een link dan
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Er zaten 2 autisten op een bankje aan het water.. Zegt de ene ... Heb je ook zo'n dorst?
Hoe dichtbij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was in de buurt vandaag. Maar net niet
en toen kreeg je een ban? of een note?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, in een spoiler.
Ging om een tatoo
Nee, dat was die post, ik denk dat die giraf inmiddels weggehaald is door Remlof.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees je deed toch een link? was dat die giraffe?
Eduard Vetremanstraatquote:
ja dat plaatje was meteen foetsie, en toen ging Ian lange plaatjes posten van een Pandaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat was die post, ik denk dat die giraf inmiddels weggehaald is door Remlof.
Doorgaans snap ik die welquote:
Ik denk dat je beter woontquote:
Dees ik heb hetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doorgaans snap ik die wel
Alleen zij mij niet
Is wel héél makkelijk om dat te zeggen en dan niet met een linkje te komen als je het zo goed weet. Jij was trouwens helemaal niet in dat topic.quote:
Die autist post kan je vast niet vinden omdat die verwijderd isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees ik heb het![]()
RLS / [RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
ik heb nog steeds geen note.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen kreeg je een ban? of een note?
Je mag niet over notes praten ... MM kreeg laatst ook al op zn kop van Danny, of hem dat ies opgeleverd heeft weet ik verder niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees ik heb het![]()
RLS / [RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
dat klopt en volgens mij heb ik dat hier verteld dus daarom weet je datquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die autist post kan je vast niet vinden omdat die verwijderd is
ow...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag niet over notes praten ... MM kreeg laatst ook al op zn kop van Danny, of hem dat ies opgeleverd heeft weet ik verder niet...
Ik weet nog wat er stond. Je vrouw zou wel een bontjas hebben en ik gun je een overstroming iets in die geest. En hij was ook een autist. Je weet het vast nog wel. Maar je bent milderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:28 schreef FANN het volgende:
Maar ja... ik zou er aan gewend moeten zijn ondertussen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog wat er stond. Je vrouw zou wel een bontjas hebben en ik gun je een overstroming iets in die geest. En hij was ook een autist. Je weet het vast nog wel. Maar je bent milder
Zeur niet zo, ik schiet ook wel eens uit de bocht.. Dat was weggehaald dat weet je. Ik weet dat ik ook veel notes heb. Nou vast alles positiefquote:
Ik zeurde niet we hadden er lol om, dat is iets anders en het zat niet zoals jij zegt dus dan moet je dat gewoon niet zeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeur niet zo, ik schiet ook wel eens uit de bocht.. Dat was weggehaald dat weet je. Ik weet dat ik ook veel notes heb. Nou vast alles positiefMaar ga niet zeiken om een note die terecht was
Ja klaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Reageer er niet op ... Klaar .... oneliner
welke?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
Terug naar de koffie.... Een nieuwe goedkope senseo... 48 euro... das mooi... denk je dan... ja... alleen in wit.. als je de zwarte uitvoering wil hebben omdat die dan beter bij de rest past... leg er dan even 30 euro extra voor bij..... Iets heb ik niet goed begrepen denk ik
Ho wacht even, jij kwam weer met die autist ouwe koe. Ik druk je even op de feiten. Het was niet zo onschuldig als jij het zegt. Klaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zeurde niet we hadden er lol om, dat is iets anders en het zat niet zoals jij zegt dus dan moet je dat gewoon niet zeggen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Whehehe........![]()
*scrollvinger onder de koude kraan af gaat koelen
De upquote:
Koop een knap koffie machienequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
Terug naar de koffie.... Een nieuwe goedkope senseo... 48 euro... das mooi... denk je dan... ja... alleen in wit.. als je de zwarte uitvoering wil hebben omdat die dan beter bij de rest past... leg er dan even 30 euro extra voor bij..... Iets heb ik niet goed begrepen denk ik
Zoek de verschillen behalve de kleur:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dan weet ik nog niks, doe dan een link suffie
Niet het is bochtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoek de verschillen behalve de kleur:
wit
zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |