dat meen je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe mijn nieuwe muis testen![]()
-weg-
yep hij doet ut
Van wie heb je die note dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en ik heb een note ? voor dit ???![]()
of was het mijn opmerking over de bijbel en de koran ?
geef me nog maar een note
want nu ga ik zeggen dat ik je een LUL vind![]()
kelere
Oh wow, wat een goed voornemen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar stop.
weet ik veelquote:
Jeetje. Weghalen oké, maar een note is best streng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en ik heb een note ? voor dit ???![]()
of was het mijn opmerking over de bijbel en de koran ?
geef me nog maar een note
want nu ga ik zeggen dat ik je een LUL vind![]()
kelere
Kon je je nog wel eens goed in vergissen!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje. Weghalen oké, maar een note is best streng triest.
waarom weghalen was toch een leuk plaatje ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje. Weghalen oké, maar een note is best streng.
Watblief.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon je je nog wel eens goed in vergissen!
Het is niet zo zeer een voornemen maar een gevoel dat ik het er nu wel eens mee gehad heb. Ik heb het niet echt nodig, die eerste paar 's ochtends vind ik wel erg lekker maar dat hoop ik in eerste instantie te onderdrukken met één of ander hulpmiddel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wow, wat een goed voornemen.
Ik heb het nooit gemist, ook niet als ik midden in de rook van een ander zit. Hoop dat het jou ook zo zal vergaan.
Whehehe........quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom weghalen was toch een leuk plaatje ?
dit was het plaatje even speciaal voor Coos
dat wordt nog een note![]()
[ link | afbeelding ]
Ik had het er ook mee gehad, het duurde alleen even voordat ik werkelijk stopte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer een voornemen maar een gevoel dat ik het er nu wel eens mee gehad heb. Ik heb het niet echt nodig, die eerste paar 's ochtends vind ik wel erg lekker maar dat hoop ik in eerste instantie te onderdrukken met één of ander hulpmiddel.
Ik zou dan idd nog eerder naar Spanje verhuizen, als de prijs me tegen gaat staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik ook niet en in Spanje betaal ik nog steeds de helft.
Daar kun je ook bij De Spar werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou dan idd nog eerder naar Spanje verhuizen, als de prijs me tegen gaat staan
Dat Porsche minder comfortabel rijdt dan Mercedes.quote:
En dat weet jij.......quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat Porsche minder comfortabel rijdt dan Mercedes.
Gaan we een Spaans kliekje vormen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |