Dat wordt een hoop gepuzzelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet echt... maar dit gaat over een tijdspanne van 39 jaar... valt me dan qua aantal nog mee... vraag mij dan af wat er dan allemaal nog meer bij gaat komen (doofpot perikelen)
ah... ik corrigeer zelf héél zelden, maar ooit was er iemand die zei dat het geen aDvocado wasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #436] Iemand kijkt naar je.
En 2 of 3 posts later zet ik het in het klein onder mijn reactie naar Chuf![]()
Tja.. maar sowieso (en alvast mijn excuses aan de gelovigen) ik begrijp het geloof niet.. in de bijbel krijgen Adam en Eva 3 zonen.... en aangezien wij daar van af zouden stammen vraag ik mij af wie de moeder te "grazen" heeft genomen.quote:
kelere...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
Het gaat goed met misbruik in Duitsland.... http://www.nu.nl/buitenla(...)sburg-misbruikt.html
Soms vind ik auto-correct wel fijn, dan leer ik er nog vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik corrigeer zelf héél zelden, maar ooit was er iemand die zei dat het geen aDvocado was
maar avocado had ik dus al die tijd fout gespeldnu ik het weet doe ik het altijd goed, dus ergens ben ik wel blij, stond misschien wel héél dom
Dat is ongeveer hetzelfde bij een woord als 'oubollig' waar mensen dan 'oudbollig' van maken.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik corrigeer zelf héél zelden, maar ooit was er iemand die zei dat het geen aDvocado was
maar avocado had ik dus al die tijd fout gespeldnu ik het weet doe ik het altijd goed, dus ergens ben ik wel blij, stond misschien wel héél dom
ow... zou ik ook zo maar doen denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde bij een woord als 'oubollig' waar mensen dan 'oudbollig' van maken.....
Mijn man is ook koorknaap geweest, in Engeland weliswaar. Maar wie weetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
Het gaat goed met misbruik in Duitsland.... http://www.nu.nl/buitenla(...)sburg-misbruikt.html
zowiezo, zo wie zo, zowie zo, etc etc... heb het gelukkig wel vroeger meteen goed geleerd... sowieso mijn moeder die dat erin "ramde"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde bij een woord als 'oubollig' waar mensen dan 'oudbollig' van maken.....
Moet je wel de juiste taal aanhebben staan ... of niet te snel zijn.. Het blijft goed opletten.. Maar dit geldt vnl voor mobiel verkeerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Soms vind ik auto-correct wel fijn, dan leer ik er nog van
Ik heb het op mijn laptop ook aan staan. Ben het zo gewend dat er soms dingen naar voren komen waar ik geen weet van heb. Ik heb overigens meerdere talen ingesteld dus dat maakt het de ene keer makkelijker de andere keer moeilijkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel de juiste taal aanhebben staan ... of niet te snel zijn.. Het blijft goed opletten.. Maar dit geldt vnl voor mobiel verkeer
Gooi de remmen los en leef je uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Als ik een rode pen had kon ik hier heerlijk strepen de afgelopen 100 posts
lol... ik wouwilde (?) net een potje tip-ex erbij gaan pakken (of is het nu tipp-ex of tipex )quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gooi de remmen los en leef je uit.
Wil je het kwijt Dees?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Als ik een rode pen had kon ik hier heerlijk strepen de afgelopen 100 posts
Nee, ik laat mijn mede-users in hun waarde.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gooi de remmen los en leef je uit.
correctie-witquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... ik wouwilde (?) net een potje tip-ex erbij gaan pakken (of is het nu tipp-ex of tipex )
Niemand is geheel foutloos.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik laat mijn mede-users in hun waarde.
En wat ik belangrijk vind hoeft een ander niet belangrijk te vinden. Wat niet wilt zeggen dat ik zelf nooit een taalfout maak
Succes en smakelijk... afgelopen jaar zaten we in CUL en soms werden resultaten hier gedeeldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Mickeys het volgende:
* Mickeys maagje rommelt.... tijd om iets te fabriceren....
Nee hoor, ik hou het lekker voor mequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je het kwijt Dees?
btw: Hoe gaat het met je zus... ?
Sterkte....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou het lekker voor me![]()
Mijn zus ligt in het ziekenhuis in afwachting van een plaatsje in de hospice.
Gelukkig niet, al willen veel mensen dat wel graag.quote:
De laatste stap... Sterkte Dees..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sterkte...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou het lekker voor me![]()
Ja, een beetje afleiding is beterquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ik probeer hier een beetje afleiding te zoeken, dus vermaak me een beetje aub![]()
Fann, ik doe hier niet aan strepen.
Op mijn werk kijk ik regelmatig offertes na voordat ze de deur uitgaan en meestal pas ik het dan meteen aan op de pc, maar er gaat niets boven strepen met een rode penquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, een beetje afleiding is beter![]()
en nee ik weet dat jij niet aan strepen doet
Ik heb net een omelet kaas tomaat op, straks misschien nog spaghetti, maar om eerlijk te zeggen zitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Mickeys het volgende:
* Mickeys maagje rommelt.... tijd om iets te fabriceren....
Maar dat is werk! Fok moet je toch een beetje lol in hebben anders heeft het geen nut om hier te komen ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk kijk ik regelmatig offertes na voordat ze de deur uitgaan en meestal pas ik het dan meteen aan op de pc, maar er gaat niets boven strepen met een rode pen
Zolang het duidelijk is wat bedoeld wordt hoor je mij niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat is werk! Fok moet je toch een beetje lol in hebben anders heeft het geen nut om hier te komen ookkan je beter een andere hobby zoeken denk ik dan altijd
![]()
al heb ik soms zomaar ineens de balen ervanmaar ik kom toch steeds terug
Ik probeer een beetje te minderen, kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zolang het duidelijk is wat bedoeld wordt hoor je mij niet.
Jij bent toch al een stuk minder op Fok! ?
Ja, het valt op Fannquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje te minderen, kloptvalt het zo op dan?
Ja je draait weer lekker mee in mijn ogen... Maar ik kijk natuurlijk door mn eigen brilquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vandaag zit ik toch alweer een tijdje![]()
dus de bui zal wel weer over zijn
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je draait weer lekker mee in mijn ogen... Maar ik kijk natuurlijk door mn eigen bril
Lekker vlotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vandaag zit ik toch alweer een tijdje![]()
dus de bui zal wel weer over zijn
Ja toch?quote:
doe maar luxe.........quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Hier mocht de vloerverwarming sinds gisteren aan, we hebben ons 5 weken moeten behelpen met een convectorkacheltje en daarom is het nu een heerlijkheid, die warmte aan je voeten.
O ja hoor, dat heb ik ook weleens, maar dat houd ik nooit lang vol en waarom zouden we ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Heb jij dat nooit dan? Dat je zo ineens denkt, ach... laat ook maar ....
Ik heb zelf een keer mijn hele account door de shredder gedaan, dat was deze trouwens![]()
en toen was ik fanvanhetlaatsteuur, maar dat is zo'n lastige naam, dus toen heb ik Yvonne![]()
gemaild en die heeft gezorgd dat ik weer een nieuw wachtwoord kon opvragen, dus nu ben ik
gewoon weer Fann.
Ik heb nooit eerder vloerverwarming gehad, dus ik vind het inderdaad wel een luxe.quote:
precies de goede verhouding dus, met 2 keer 2/3 kopje was dit niet geluktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Resultaat is verbluffend..... van 2/3 gevuld kopje nu naar 1/2 gevuld kopje... tijd om het dubbel kopje knopje maar te gaan gebruiken
Jeu...... ik heb op iedere account wel notesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja hoor, dat heb ik ook weleens, maar dat houd ik nooit lang vol en waarom zouden we ook.
Maar ik ben nog wel steeds aan mijn eerste account bezig en nog steeds zonder note ook.
Ik weet ze allebei nogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeu...... ik heb op iedere account wel notes![]()
maar ze slaan nergens opRemlof had me een keer een ban gegeven voor een blote
piemelplaatje en ik heb een keer een ban gekregen omdat ik iemand autist noemde en dat was
zelfs een geintje, in een topic over autisten
Waarom kom jij in een topic over autisten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeu...... ik heb op iedere account wel notes![]()
maar ze slaan nergens opRemlof had me een keer een ban gegeven voor een blote
piemelplaatje en ik heb een keer een ban gekregen omdat ik iemand autist noemde en dat was
zelfs een geintje, in een topic over autisten
had ik toen een ban? in elk geval wel een notequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ze allebei nog
Ik kan kan me ook nog iets herinneren van een hele lange post/foto, waarvoor je een ban ofzo kreeg, maar dat was misschien die piemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |