Jeetje. Ja dat krijg je met dat gewicht, ik heb eens 47 kilo gewogen en was toen ook zo fragiel als een rietje. Ik ben blij dat je er goed uit gekomen bent Marrije, je had zomaar hersenschade op kunnen lopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
Toch de moeite genomen om terug te lezen![]()
Wil ik ook nog wel ff inhaken.
Oxazepam, man, daar ben ik een keer bijna dood aan gegaan. Ik woog toen dik 45 kilo, zegt mn huisarts neem maar 1 pilletje, bel me wel ff op halverwege de middag dan weet ik dat je er niet in blijft hangen. Nou 1 pil was dus echt too muchBijna niet wakker te krijgen, zegt de arts 'neem voortaan maar een halve dan'. Dikke doei, nooit meer aangeraakt die troep.
zo Hondjes, wordt echt nu een zooitje in het midden oosten, echt kijk nu weer naar AJE maar weer zo een mensen massaquote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef hondjes het volgende:
Israelische leger is Sinai binnen gegaan.
Dit is verboden gebied sinds 1967.
Om er zelf iets aan te gaan doen is ook zo watquote:
gewoon nog even uitzieken hoor, of moet je morgen perse weer aan de slag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Die griep blijft langer hangen dan ik wil
Het is de laatste tijd ontzettend druk op mijn werk, maar wat niet kan kan niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon nog even uitzieken hoor, of moet je morgen perse weer aan de slag.
Geweldig toch dat dat kan tegenwoordig, zo ver weg en dan voor eventjes heel dichtbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Toch wel handig zo een webcam.
Zag dochter en kleindochter in hotel in Uruqua...![]()
Even bijkletsen...
Ik neem aan dat je een "d" vergeten bent?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd ontzettend ruk op mijn werk, maar wat niet kan kan niet.
Ha, ja dus, ik heb eigenlijk best een leuke baan.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een "d" vergeten bent?
Heeft Wilders al een mening gespuid?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef hondjes het volgende:
Israelische leger is Sinai binnen gegaan.
Dit is verboden gebied sinds 1967.
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnenquote:Gespannen sfeer Hurghada Ronald Veerman exclusief in Hurghada
Hurghada - Er heerst een gespannen sfeer in de straten van het Egyptische Hurghada. Eigenaren van winkels bewaken hun eigendom. Politie is vrijwel afwezig. Nederlanders in het strand en duikparadijs zijn onzeker.
Voor de plaatselijke bank staan drie tanks, soldaten houden de wacht. De middenstanders houden het bij stokken om eventuele plunderaars op afstand te houden. De patrouilles worden opgevoerd als om 18 uur de avonklok ingaat.
Veel Nederlanders balen vooral van het ongemak. Getrud Deen uit Lutjebroek heeft het gevoel met haar kinderen van 19 en 24 jaar oud vast te zitten. "Ze kunnen nu niet uitgaan"..
In de hotels hangen briefjes dat het afgeraden wordt na de schemer de deur uit te gaan. "We blijven voor onze veiligheid dan ook maar binnen", zegt Getrud.
De meeste Nederlanders staan overigens bij een eventueel negatief reisadvies niet te trappelen om naar huis te gaan.
lekker tochquote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Toch wel handig zo een webcam.
Zag dochter en kleindochter in hotel in Uruqua...![]()
Even bijkletsen...
't Was wel een grappige typoquote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha, ja dus, ik heb eigenlijk best een leuke baan.
Even een editje doen
Ja, wel jammer dat we die honderd mensen niet langzaam dood hebben zien gaanquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
Toch mooi, deze moderne tijd waarin revolutions are being televized.
Tsja, wij gaan ook gewoon door met de dingen die we graag willen doen hèquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnen
Getrud is dus eigenlijk wel een toepasselijke naamquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnen
Nee, maar mijn moeder doet altijd zeuren! Dat ik netjes ben! En nu ben ik overdreven netjes en nu vraag ik mij af waar ze nu op gaat zeuren!quote:
Ja, dat bedoel ik! Zelfs jou moeder zeurt over mij!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zeuren alle moeders toch over
hahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar mijn moeder doet altijd zeuren! Dat ik netjes ben! En nu ben ik overdreven netjes en nu vraag ik mij af waar ze nu op gaat zeuren!
Prachtig...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
Toch mooi, deze moderne tijd waarin revolutions are being televized.
quote:Some children died the other day
We fed machines and then we prayed
puked up and down in morbid faith
You should have seen the ratings that day
Not Foundquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
Hipster Hitler en Guido Mussolini:
http://hipsterhitler.com/archive/25-heil/
"Sorry, this site is not currently available"!?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
Wat raar. Hier opent de link direct.
Ook niet via de homepage?
Censuur! Raar dat ik 'm wel gewoon kan openen. Missing out on Hitler als hipster met een Vegetaryan T-shirtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
"Sorry, this site is not currently available"!?
Je zit in Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /archive/25-heil/ was not found on this server.
Waarschuwen. Volgende keer clusterbommentapijt!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
F16's over demonstranten? Wat willen die doen dan?
Intimideren.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
intimidatiequote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef hondjes het volgende:
De troepen die achter Moebarak staan komen nu met tanks en helicopters naar het plein.
Nee joh, die gillen straks allemaal: Geintje! Eigenlijk vinden we Moemoe best een kecke dude!~quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.
Foto's maken ter illustratie van de maandagmorgenkranten. Telegraaf en zulksquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leger en politie zijn een afspiegeling van het volk, er zal altijd tweespalt zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef hondjes het volgende:
Ik begrijp dat er tweespalt is in het leger.
Een die achter de bevolking staat, de ander die achter Moebarak staat.
Deze waren een uurtje geleden bij Moebarak, dus wie gaat er winnen.
DAN KAN HET HEEL AKELIG GAAN WORDEN..voor de demonstranten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Intimidatie is toch pas intimidatie als je 't echt kunt gaan doen. Alsof eqypte een paar clusterbommen op die demonstranten zou gooien.
Ik denk dat je fout zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als hij blijft gaat het uiteindelijk hetzelfde als met zijn voorganger
Edit: of zit ik geschiedkundig nu compleet fout
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat dat niet gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof eqypte een paar clusterbommen op die demonstranten zou gooien.
Dat is een vrijbrief voor de VN om binnen te vallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat dat niet gebeurd.
Maar laten we hopen van niet!
De repressie van de geheime dienst was zó groot en velen die een voorzichtige poging deden e.e.a. de kaak te stellen zitten al jaren vast.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vraag mij toch af wat de journalisten de afgelopen jaren gemist hebben als het over Egypte gaat. Voor zover ik weet is er nooit geschreven over ontevreden mensen e.d. In mijn beleving ging het daar ook gewoon z'n gangetje.
Ach, de VN heeft talloze resoluties tegen Israël uitgesproken. En voor de kat zijn kut dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is een vrijbrief voor de VN om binnen te vallen.
Ik dacht dat 't buiten mijn interessegebied lag en ik 't dus onbewust niet gevolgd had. Niet dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vraag mij toch af wat de journalisten de afgelopen jaren gemist hebben als het over Egypte gaat. Voor zover ik weet is er nooit geschreven over ontevreden mensen e.d. In mijn beleving ging het daar ook gewoon z'n gangetje.
Ik was even kwijt of Mubarak nu wel de opvolger was van Sadat. Maar dat is wel zo. Sadat lag vlak voor zijn dood ook niet goed bij de bevolking en was nogal dictatoriaal. Op Wikipedia het volgende:quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je fout zit.![]()
Nasser wás juist de man voor de gewone bevolking en moest daarom, en misschien wel van de VS want die houden het liefst een vinger in de pap, afgeschoten worden. Althans zo staat het mij bij.
Daar waren toen beelden van hoe bij een parade opeens een aantal lopen op de ereloge werden gericht.
quote:Sadat en Begin ontvingen voor deze overeenkomst de Nobelprijs voor de Vrede. De andere Arabische landen veroordeelden deze vrede echter en Egypte raakte hierdoor geïsoleerd binnen de Arabische wereld en werd verstoten uit de Arabische Liga. Bovendien was er ook binnen het eigen land heel wat weerstand tegen deze vrede, zowel uit fundamentalistische hoek als uit de nasseristische en communistische aanhang. In september 1981 liet Sadat, in een reactie op dit verzet, bijna 1600 aanhoudingen verrichten, een praktijk waarmee hij zich de afkeuring van bijna heel de wereld op de hals haalde.
Op 6 oktober 1981 werd hij te Caïro neergeschoten tijdens een militaire parade, door fundamentalistische militairen (leden van de Egyptische Islamitische Jihad). Hij overleed aan zijn verwondingen en werd opgevolgd door zijn vicepresident Hosni Moebarak.
Heel af en toe las je over het kidnappen van toeristen door bendes die in de binnenlanden langs de Nijl opereerden. Die waren vast wel politiek geëngageerd, maar verder las je er niet zoveel overquote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't buiten mijn interessegebied lag en ik 't dus onbewust niet gevolgd had. Niet dus.
Klopt. Na de dood van Nasser moest Sadat de stroman van de VS worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was even kwijt of Mubarak nu wel de opvolger was van Sadat. Maar dat is wel zo. Sadat lag vlak voor zijn dood ook niet goed bij de bevolking en was nogal dictatoriaal. Op Wikipedia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anwar_Sadat
[..]
Ooooooooooooh Been !!!!quote:
Hahahaa...toen ik een uurtje terug in de auto zat stond Feyenoord met 1 nul voor. Die radio rijnmond verslaggever was helemaal euforisch. Dít was het keerpunt zag hij aan het brutale smoeltje van Been.quote:
In blessuretijd verliezen na een geweldig gevechtquote:
Als het een "geweldig gevecht" was is er toch niets aan de hand? Wees blij dat het spannend was.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In blessuretijd verliezen na een geweldig gevecht.
Gert legt je wel uit waarom 't niet zo werkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het een "geweldig gevecht" was is er toch niets aan de hand? Wees blij dat het spannend was.
Komt die hier nog wel 's, dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert legt je wel uit waarom 't niet zo werkt.
Gert is een beetje uit deze SC gegroeid. Het gedoe hier is ook een belemmering voor de weg omhoog, het FA-schap. Binnenkort zien we Gert in het rood terugquote:
Die knakkert is toch al 140 jaar blauw? Dat gaat 'm niet meer worden, man.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert is een beetje uit deze SC gegroeid. Het gedoe hier is ook een belemmering voor de weg omhoog, het FA-schap. Binnenkort zien we Gert in het rood terug
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_uit_Egypte__.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef hondjes het volgende:
van de VN hebben we nog helemaal niets gehoord.
Israeliers hebben vanmorgen al hun burgers teruggevlogen naar Israel.
Vanmorgen hebben Turkije , de VS, en alle landen eigenlijk opgeroepen
zo snel mogelijk het land te verlaten.
De VS heeft 2 schepen voor evacuatie en bemanning liggen.
Wat doet nederland eigenlijk voor hun burgers?
Ja, die reclame van Egypte kwam gisteravond ook langsquote:Op zondag 30 januari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nou dom of ben je nou dom, zit te wachten op RTL nieuws komt er reisreklame voorbij met daarom Egypte waar het allemaal begon, je zag pyramides enzo echt
echt hequote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die reclame van Egypte kwam gisteravond ook langs
Tijdens oorlog stijgen de prijzen alleen maar.quote:
Als een baksteen, 15 uur lang.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt heen mogge mera lekker geslapen?
Ook voor reizen naar oorlogsgebied?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens oorlog stijgen de prijzen alleen maar.
dan had je het ook nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als een baksteen, 15 uur lang.
Ga morgenmiddag maar kijken bij de pompquote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook voor reizen naar oorlogsgebied?
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga morgenmiddag maar kijken bij de pomp
hahahha nou moet ik wel lachen om je hoor dementorquote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Gister nog naar een Dacia gekeken.
De bekleding lijkt me niet echt sterk en de deuren vallen nogal cheapass dicht (zo'n auto is het natuurlijk ook).
Maar het straalt niet echt vertrouwen uit.. erg lastig allemaal.
Dat is helemaal geen luxe probleem.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha nou moet ik wel lachen om je hoor dementorje hebt een luxe probleem, welke auto wordt het nou hahahaha ik lach je niet uit hoor anders krijgen we dat weer
Hoe oud was die?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
De bekleding lijkt me niet echt sterk en de deuren vallen nogal cheapass dicht (zo'n auto is het natuurlijk ook).
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Mooie compilatie:
Uit Demonstraties in egypte #34 Een drukke nacht
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo kan jij geen gastslotjes plaatsen
Nieuw.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe oud was die?
Ik ga dinsdagavond naar een Fiat Punto kijken
Die Soreena? Als je niet meer dan 10.000 per jaar rijdt is het een prima auto. De techniek is bewezen en betrouwbaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Punto's zijn gaafquote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe oud was die?
Ik ga dinsdagavond naar een Fiat Punto kijken
De Soreno (what's in a name).quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Soreena? Als je niet meer dan 10.000 per jaar rijdt is het een prima auto. De techniek is bewezen en betrouwbaar.
We zagen een Oranje Punto, da's toch wel erg vet tijdens het WKquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Punto's zijn gaaf
Zou ik ook wel willen hebben.
Sowieso macchine italiane
Ik vind het pas een luxeprobleem als we 50k hebben liggen en moeilijk doen over een of twee auto's.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw, en 't is geen luxeprobleem.
Ja hé?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Punto's zijn gaaf
Zou ik ook wel willen hebben.
Sowieso macchine italiane
Ok, hou je vast:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, hou je vast:Maar je snapt waar ik heen wou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vertel dat straks maar aan je dochter
Kan niet, vanavond is afbakbroodjes met kaas/ham en supersausquote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
Doet u maar 1 Schnitzel met frietjes, salade en mayonaise
En een Fruity als toetje?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
Doet u maar 1 Schnitzel met frietjes, salade en mayonaise
damn, wat je ben je nu voor blauwe schnitzelquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan niet, vanavond is afbakbroodjes met kaas/ham en supersaus
Laten we heel eerlijk zijn... zou jij een hap nemen uit een blauwe schnitzel?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
damn, wat je ben je nu voor blauwe schnitzel
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gebraadstoomd (of is het braadgestoomd), kipdrumsticks in knoflook deze keer, met salade.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we heel eerlijk zijn... zou jij een hap nemen uit een blauwe schnitzel?
Een goede schnitzel heeft natuurlijk wel een paar klappen gehadquote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we heel eerlijk zijn... zou jij een hap nemen uit een blauwe schnitzel?
wat houd supersaus in Ian, en graag een normaal antwoordquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan niet, vanavond is afbakbroodjes met kaas/ham en supersaus
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede schnitzel heeft natuurlijk wel een paar klappen gehad
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Kandijfijn het volgende:
We hebben meer Schnitzels nodig op dit forum, geweldige samenvatting
Had je meloen?! Er moet iets met meloen bijzitten, anders ben je geen volledige negert.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef remlof het volgende:
Ow ik heb vanmiddag bij KFC gegeten. Ik voelde me een hele neger.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef remlof het volgende:
Ow ik heb vanmiddag bij KFC gegeten. Ik voelde me een hele neger.
Ow, nee, kudtquote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je meloen?! Er moet iets met meloen bijzitten, anders ben je geen volledige negert.
Bob, hoe kom je toch aan die plaatjes?quote:
associatief denkenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob, hoe kom je toch aan die plaatjes?
Als ik op KFC en neger google krijg ik iets heel anders![]()
Ik zal het hier niet posten, maar de giraf van Fann is er niets bij
Nice.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://dm.fok.nl/
DM's verwijderen.
Handig!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://dm.fok.nl/
DM's verwijderen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, laat maar. Je verwijdert ze wel uit dat menu maar niet uit de geschiedenis zelf.
Duidelijkheid, mensen!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, nee toch niet. Mijn fout. Ze zijn wel weg.
Er kunnen er maar een max aantal in dat scherm van dm.fok.nlquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Marrije het volgende:
Ze staan er dus nog steeds.
Via dat linkje heb ik ze verwijderd.
Maar klik ik weer in een nieuw bericht op geschiedenis dan heb ik ze nog allemaal.
dat ken je wel zegge !quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob, hoe kom je toch aan die plaatjes?
Als ik op KFC en neger google krijg ik iets heel anders![]()
Ik zal het hier niet posten, maar de giraf van Fann is er niets bij
oh hier hetzelfde, blijkbaar meerdere pagina'squote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, nee toch niet. Mijn fout. Ze zijn wel weg.
Dat is voor de gemiddelde Nederlander hooguit 60 seconden nadenken, vooral als je de context erbij neemt.quote:
Jezusquote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat ken je wel zegge !![]()
en dit is dan nog een nette![]()
[ afbeelding ]
God zij geprezenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Dan zijn Marrije en ik niet de gemiddelde Nederlander
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Noem je me nou een gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 30 januari 2011 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is voor de gemiddelde Nederlander hooguit 60 seconden nadenken, vooral als je de context erbij neemt.
Nooit zaken gelezen over je internetabonnement of die kreet nooit voorbij zien komen? Ik wist de afkorting ook niet direct uit mijn hoofd, maar na het lezen van dat draadje viel het kwartje al snel.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Pietje Doorsneequote:Op zondag 30 januari 2011 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Noem je me nou een gemiddelde Nederlander
Zeg maar hoe je graag genoemd wil worden en ik ga er over nadenkenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Noem je me nou een gemiddelde Nederlander
Nee ik ben die kreet nooit tegengekomen bij mijn abo en ik had het draadje nog niet gelezen, maar dat leek me al duidelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit zaken gelezen over je internetabonnement of die kreet nooit voorbij zien komen? Ik wist de afkorting ook niet direct uit mijn hoofd, maar na het lezen van dat draadje viel het kwartje al snel.
Of bovengemiddeld hè, dat kan ook nog heel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is niet erg Teun, dat je een gemiddelde Nederlander bent
lik me holquote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijk maar in hoofdstuk 3, paragraaf 16. "Maak het niet te dol met het gebruik van mij als snol"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat er heul nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
lik me hol
staat er voor de kleine lulletjes
Ik kon me alleen nog die aflevering herinneren waarin het leek alsof ze 'm eindelijk gevonden hadden als zijnde een neger in een Volendammer kostuum. Maar helaas was dat ook niet de gewone man want die bleek over water te kunnen lopen.quote:
weet ik zelluf ook niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann wtf, hoe kom je daar nou weer aan
Fokking Zwartsenekker dat ie isquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik zelluf ook niet meerik klikte gewoon een eind weg
keek naar jou joetoepje, oh ja weet het wel wordt daar emo van van zulke kinderen.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
soms kom je iets tegen op you toep waar je echt zo [ afbeelding ] van gaat kijken![]()
Zal ik het dan maar doen. Heks zit denk in het andere Egypte topic.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hondjes, doe eens een update over die Farao
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar kwam ook wat tegen voor Remlof op die paginaTIETENNNN
er staan nog duizenden mensen op het plein, AJA en AJE zijn niet meer in de lucht in Egypte, de pers zit ergens onder gedoken, Egypte laat alleen op de staats tv zien wat ze graag willen zien, het leven en het land zal nog dagen van leger poltie en weet ik veel last van hebben, en mubarak ach die blijft gewoon zitten waar ie zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen. Heks zit denk in het andere Egypte topic.![]()
Maar The Brotherhood of Muslims zeggen nu dat alle oppositie partijen zich moeten verenigen.
Volgens mij is het link om met die lui in zee te gaan.
Toen de revolutie in Pezië uitbrak en de Sjah verdreven werd riep Khomeiny hetzelfde.
Het gevolg was dat de Ayatholla's het in Iran voor het zeggen kregen en tot op de dag van vandaag leven de Iraniërs onder religieuze onderdrukking.
Wolven in schaapskleren.
zal ik nou een note van remlof krijgenquote:
Al Jazeera Engels doet het nog gewoon hoor. Die staat bij mij op.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AJA en AJE zijn niet meer in de lucht in Egypte,
met zoveel tieten een paar positieve denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik nou een note van remlof krijgenvoor ongeoorloofd gedrag
nee hier wel alleen in egypte niet zoiets begreep ik eruitquote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Al Jazeera Engels doet het nog gewoon hoor. Die staat bij mij op.
Ik heb zo'n gevoel dat het daar ook op uit gaat draaien. In die landen heb je wel vaak een enorme sterke leider nodig om te tegengestelde belangen van sommige groeperingen onder controle te houden. Een democratie zoals hier (voor wat het waard is) zie ik daar nog niet 1,2,3 als mogelijkheidquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen. Heks zit denk in het andere Egypte topic.![]()
Maar The Brotherhood of Muslims zeggen nu dat alle oppositie partijen zich moeten verenigen.
Volgens mij is het link om met die lui in zee te gaan.
Toen de revolutie in Pezië uitbrak en de Sjah verdreven werd riep Khomeiny hetzelfde.
Het gevolg was dat de Ayatholla's het in Iran voor het zeggen kregen en tot op de dag van vandaag leven de Iraniërs onder religieuze onderdrukking.
Wolven in schaapskleren.
Neuh, maar met zo'n zeug doe je me geen plezierquote:Op zondag 30 januari 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik nou een note van remlof krijgenvoor ongeoorloofd gedrag
nou ja zeug, dat zeg je niet tegen zo een dame, meisje heeft al een complex van een tiet teveelquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, maar met zo'n zeug doe je me geen plezier
Dat willen ze graag, overal in de wereld, maar 't lukt maar zeldenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
amerika speelt sleutelrol in kwestie, obama zei heel duidelijk mubarak moet wieberen maar of dat ook gebeurt.
Maar de omwenteling van Perzië naar Iran was nog voor het informatietijdperk waarin wij nu leven.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het daar ook op uit gaat draaien. In die landen heb je wel vaak een enorme sterke leider nodig om te tegengestelde belangen van sommige groeperingen onder controle te houden. Een democratie zoals hier (voor wat het waard is) zie ik daar nog niet 1,2,3 als mogelijkheid
O, dan gaan de notes naar Teunquote:Op zondag 30 januari 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was een geintje hoor rem, kwam het tegen op de pagina van FANN, dus eigenlijk is het haar schuld
Ja Heks de wapenindustrie moet blijven draaien.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:12 schreef Toverheks het volgende:
weet je heb niet zoveel verstand van Politiek ( waarvan wel hahahah) maar vind Amerika een eng gevaarlijk land, want zei hebben overal een sleutelrol bewapende het ene land aan wapens terwijl ze met het andere land lopen te slijmen, echt nare wereld overal.
Christenen zijn daar een tijdje de dupe van moslimgeweld. Daar waren onlangs nog wel wat berichten over te lezen. We wachten rustig af. Er wordt in ieder geval weer wat geschiedenis geschreven, dat is wel aardigquote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de omwenteling van Perzië naar Iran was nog voor het informatietijdperk waarin wij nu leven.
Er was nog geen internet en zelf tv hadden de meeste mensen daar toen niet.
Egypte heeft alle media zolas wij die kennen en ze zijn zeker een stuk moderner dan andere landen in de regio. Dus of de massa zich in een religieus stramien zullen laten duwen dat betwijfel ik!
oh Coos, weet je wat er in mijn UPC digitale starter zit, goed tv, en gisteren een doc over lapland zo leuk een hele leuke intresante zender.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan gaan de notes naar Teun![]()
Heks Panorama op Canvas.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was een geintje hoor rem, kwam het tegen op de pagina van FANN, dus eigenlijk is het haar schuld
Dat is één van de dingen die nu duidelijk worden, een dergelijk onderdrukkend regime lijkt onmogelijk samen te gaan met de moderne informatiekanalen. Het is niet voor niets dat de Taliban destijds tv en internet in Afghanistan verbood.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Coos het volgende:
Egypte heeft alle media zolas wij die kennen en ze zijn zeker een stuk moderner dan andere landen in de regio. Dus of de massa zich in een religieus stramien zullen laten duwen dat betwijfel ik!
elke keer dat ik dat zag he Schrutz werd ik gewoon warm van binnen, want zo kan het ook gewoon naast en met elkaar leven echt dat zou de wereld een stuk mooier makenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is één van de dingen die nu duidelijk worden, een dergelijk onderdrukkend regime lijkt onmogelijk samen te gaan met de moderne informatiekanalen. Het is niet voor niets dat de Taliban destijds tv en internet in Afghanistan verbood.
Bij de protesten in Egypte lijkt er overigens ook geen enkele aanwijzing dat één bepaalde ideologie de boventoon voert. Moslims, christenen en atheïsten strijden schouder aan schouder. Christenen geven aan moslims te zullen beschermen als die tijdens de betogingen pauzeren voor het gebed.
Ik zag een foto van betogers. Eén met een enorm kruis om z'n nek, degene daarnaast in een Niqaab.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
elke keer dat ik dat zag he Schrutz werd ik gewoon warm van binnen, want zo kan het ook gewoon naast en met elkaar leven echt dat zou de wereld een stuk mooier maken
komt er dan geen reklame voorbij, zat op rtl nieuws te wachten op 6 uur, kwam er eerst een reklame over Egypte pyramides enzo vrouwtje op kameel, staat eronder Egypte waar het allemaal begon, zo dom om zoiets nu uit te zenden, Egypte is bezig een land te worden waar de helft al van gesloopd wordt waar er echt crises is.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
Wij kijken naar Ned2, dat is zo'n aardige reisserie net als de voorganger die over het midden oosten ging. Vandaag over Egypte.
Monsterverbond, de Christenen gaan voor mijn gevoel het onderspit delven. Daarom moet er weer een sterke leider komen om ze allemaal in het gareel te houden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de protesten in Egypte lijkt er overigens ook geen enkele aanwijzing dat één bepaalde ideologie de boventoon voert. Moslims, christenen en atheïsten strijden schouder aan schouder. Christenen geven aan moslims te zullen beschermen als die tijdens de betogingen pauzeren voor het gebed.
ja het zal wel bij dromen blijven, over een paar dagen slaan cristenen moslims en weet ik welke relegie elkaar weer om de oren, oh zo zonde, het leven is toch veels te mooi de wereld kan er zo mooi uitzien zonder al die dingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag een foto van betogers. Eén met een enorm kruis om z'n nek, degene daarnaast in een Niqaab.
je schoonmoeder weg en ben zijn jullie weer op kraambezoek geweest, jullie zouden toch vandaag weer gaan tuttelen.quote:
Waarom dan een nieuwe? Laat dan Mubarak gewoon het vuur openen om de massa onder de duim te houden. Hatsee, klaar. Kunnen alle mensen die bang zijn voor moslims weer lekker op duikvakantie in Egypte en is ons belang weer veilig gesteld. Jammer voor het volk maar ja, die moeten wel onderdrukt worden, begrijp ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Monsterverbond, de Christenen gaan voor mijn gevoel het onderspit delven. Daarom moet er weer een sterke leider komen om ze allemaal in het gareel te houden.
Nee niet bij de baby geweest...was een leuke drukke dag dus van de week ga ik even langs bij mn broerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je schoonmoeder weg en ben zijn jullie weer op kraambezoek geweest, jullie zouden toch vandaag weer gaan tuttelen.
BZV kijken
Bij geen sterke man voorzie ik taferelen als na Tito, na Saddam, na whatever places waar de sterke man plots wegviel. Gevolg: nog veel meer doden en drama.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom dan een nieuwe? Laat dan Mubarak gewoon het vuur openen om de massa onder de duim te houden. Hatsee, klaar. Kunnen alle mensen die bang zijn voor moslims weer lekker op duikvakantie in Egypte en is ons belang weer veilig gesteld. Jammer voor het volk maar ja, die moeten wel onderdrukt worden, begrijp ik.
De twee voorbeelden die je noemt zijn voorbeelden van staten die eigenlijk nooit een land als geheel zijn geweest. Beide staten die bestaan/bestonden uit een samenraapsel van volkeren. Irak gecreëerd door het VK, Joegoslavie een federatie van volkeren naar Sovjet-model.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij geen sterke man voorzie ik taferelen als na Tito, na Saddam, na whatever places waar de sterke man plots wegviel. Gevolg: nog veel meer doden en drama.
Ik ben het (waarschijnlijk) met je eens dat democratie een proces is wat je moet leren maar zoals met alles gaat dat leren met vallen en opstaan. Als je er überhaupt niet aan begint kun je het ook niet leren.quote:Ik ben niet voor een dictatuur, maar soms is iets van een dictatuur voor het volk tien keer beter dan hem niet hebben.
Goeie tipquote:
Egypte was ook Brits tot in de twintigste eeuw.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De twee voorbeelden die je noemt zijn voorbeelden van staten die eigenlijk nooit een land als geheel zijn geweest. Beide staten die bestaan/bestonden uit een samenraapsel van volkeren. Irak gecreëerd door het VK, Joegoslavie een federatie van volkeren naar Sovjet-model.
Kijk ook eens naar Argentinië na Videla of zo, Spanje na Franco, Griekenland na het kolonelsregime ... Misschien niet economische wonderen maar niet het drama waar jij op doelt.
[..]
Ik ben het (waarschijnlijk) met je eens dat democratie een proces is wat je moet leren maar zoals met alles gaat dat leren met vallen en opstaan. Als je er überhaupt niet aan begint kun je het ook niet leren.
Het is overigens nog helemaal niet gezegd dat de Muslim Brotherhood kan rekenen op een grote aanhang in Egypte, de meeste schattingen zeggen zo'n 10%. Mubarak wil echter het Westen wel graag laten geloven in het gevaar van die beweging maar lijkt er tegelijkertijd ook niet voor terug te deinzen het vuur op z'n eigen volk te openen.
Ik kom jou niks vertellen, want jij weet het allemaal al zo goed, dat ik niet eens zou durven en als ik dit bericht niet had gelezen had ik echt niet gereageerd, maar, nu voel ik me geroepen om je iets voor te leggen, meer niet; In Egypte wonen zo'n 76 miljoen mensen, waarvan er zo'n 70 miljoen moslim zijn (om en nabij, ik kan er iets naast zitten). Jij gokt dat zo'n 10% van de bevolking zich achter de Muslim Brotherhood zal scharen. Als je echt moet kiezen, wat denk je dan Hoger of Lagerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed, Jian zal zo wel even komen vertellen hoe het allemaal zit.
Top Gear nu
Hoeveel procent van de bevolking mag daarvoor onderdrukt worden? Of gevangen gezet? Of vermoord?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop er het beste van voor die mensen, maar ik zie liever een model waar langzaam maar zeker de teugels gevierd worden en mensen de kans krijgen om leren om te gaan met democratie.
Lijkt mij ook dat een bevolking die voor 70% moslim is die automatisch voor de Brotherhood zullen kiezen, en dan kan die 6% christenen en andersdenkenden wel inpakken. Nú hebben ze het al heel moeilijk. Dan wordt het onmogelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kom jou niks vertellen, want jij weet het allemaal al zo goed, dat ik niet eens zou durven en als ik dit bericht niet had gelezen had ik echt niet gereageerd, maar, nu voel ik me geroepen om je iets voor te leggen, meer niet; In Egypte wonen zo'n 76 miljoen mensen, waarvan er zo'n 70 miljoen moslim zijn (om en nabij, ik kan er iets naast zitten). Jij gokt dat zo'n 10% van de bevolking zich achter de Muslim Brotherhood zal scharen. Als je echt moet kiezen, wat denk je dan Hoger of Lager
Ten eerste gok ik niet maar baseer ik die 10% op wat mij via verschillende nieuwsbronnen ter ore gekomen is. Ten tweede zou je kunnen stellen dat zo'n 90% van de bevolking in Nederland autochtoon is en dat de PVV desondanks niet 90% van de bevolking vertegenwoordigt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kom jou niks vertellen, want jij weet het allemaal al zo goed, dat ik niet eens zou durven en als ik dit bericht niet had gelezen had ik echt niet gereageerd, maar, nu voel ik me geroepen om je iets voor te leggen, meer niet; In Egypte wonen zo'n 76 miljoen mensen, waarvan er zo'n 70 miljoen moslim zijn (om en nabij, ik kan er iets naast zitten). Jij gokt dat zo'n 10% van de bevolking zich achter de Muslim Brotherhood zal scharen. Als je echt moet kiezen, wat denk je dan Hoger of Lager
Tuurlijk, alle moslims zijn hetzelfde.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat een bevolking die voor 70% moslim is die automatisch voor de Brotherhood zullen kiezen, en dan kan die 6% christenen en andersdenkenden wel inpakken. Nú hebben ze het al heel moeilijk. Dan wordt het onmogelijk.
Wat is dat nu toch voor vraagquote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de bevolking mag daarvoor onderdrukt worden? Of gevangen gezet? Of vermoord?
En oppositieleiders gaan de gevangenis in.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
De Egyptenaren niet onderdrukt? Het land staat bol van de corruptie. Of is dat geen onderdrukking?
Nee, volgens mij nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat er gebeurt?
Je nieuwsbronnen deugen nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ten eerste gok ik niet maar baseer ik die 10% op wat mij via verschillende nieuwsbronnen ter ore gekomen is. Ten tweede zou je kunnen stellen dat zo'n 90% van de bevolking in Nederland autochtoon is en dat de PVV desondanks niet 90% van de bevolking vertegenwoordigt.
Nee, want daar doet de bevolking net zo goed aan mee. Corruptie vind je in alle gelederen in alle landen ter wereld. Ieder land heeft z'n eigen dingen. Roemenië staat ook bol van de corruptie, maar om nu te zeggen dat die mensen echt onderdrukt worden....quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
De Egyptenaren niet onderdrukt? Het land staat bol van de corruptie. Of is dat geen onderdrukking?
Ja, dat was ook net op Ned2 te zien. Dat verklaarde voor mij waarom de politie ook nu de betogers niet goed gezind is: zij hebben geen belang bij mondige burgers.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef hondjes het volgende:
Ik was in Cairo en Alexandrie,, al die gasten waren corrupt.
Vooral de politie.
Daar lees je volgens mij weinig over omdat het in het belang van "ons" is. De afgelopen dagen heb ik toch nogal eens leden van de oppositie aan het woord gezien die, heel convenient, gevangen gezet werden ten tijde van de schijnverkiezingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Althans, nooit iets over gelezen.
En ik gok met je mee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ten eerste gok ik niet maar baseer ik die 10% op wat mij via verschillende nieuwsbronnen ter ore gekomen is. Ten tweede zou je kunnen stellen dat zo'n 90% van de bevolking in Nederland autochtoon is en dat de PVV desondanks niet 90% van de bevolking vertegenwoordigt.
In Egypte is het toch specifiek de overheid die corrupt is hoor. Dan kun je dat volgens mij prima onderdrukking noemen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want daar doet de bevolking net zo goed aan mee. Corruptie vind je in alle gelederen in alle landen ter wereld. Ieder land heeft z'n eigen dingen. Roemenië staat ook bol van de corruptie, maar om nu te zeggen dat die mensen echt onderdrukt worden....
Dat schreef ik vanmiddag ook in reply op Teun.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar lees je volgens mij weinig over omdat het in het belang van "ons" is. De afgelopen dagen heb ik toch nogal eens leden van de oppositie aan het woord gezien die, heel convenient, gevangen gezet werden ten tijde van de schijnverkiezingen.
Hij moet echt dat notitieboekje er weer bij pakken.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef Coos het volgende:
[..]
De repressie van de geheime dienst was zó groot en velen die een voorzichtige poging deden e.e.a. de kaak te stellen zitten al jaren vast.
Maar eveneens die fundamentalistische moslims gingen zonder pardon de bak in.
Roemenië ook, heel specifiek. Maar ook daar vindt Jan met de Pet weer antwoorden op, ze doen namelijk gewoon mee. Het is ook voor een deel cultuur vermoed ik. Ik geloof echt niet dat wanneer er een democratie is mensen opeens niet meer corrupt zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
In Egypte is het toch specifiek de overheid die corrupt is hoor. Dan kun je dat volgens mij prima onderdrukking noemen.
Dat weten de meeste Amerikanen nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier een bron voor jou
[ afbeelding ]
Die weten niet eens waar Egypte ligt.
Mijn boekje staat vol met notities...allemaal van Pietjequote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat schreef ik vanmiddag ook in reply op Teun.
Hij moet echt dat notitieboekje er weer bij pakken.
Je doet net of 'Jan met de pet' een keuze heeft, maar dat is dus niet zo. Jan met de pet zal wel moeten maar hij wordt er heus niet blij van.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roemenië ook, heel specifiek. Maar ook daar vindt Jan met de Pet weer antwoorden op, ze doen namelijk gewoon mee. Het is ook voor een deel cultuur vermoed ik. Ik geloof echt niet dat wanneer er een democratie is mensen opeens niet meer corrupt zijn.
Maar....we wachten in alle rust op wat er komen gaat. De tijd zal het leren en ik hoop voor hen daar dat Scrut gelijk krijgt
Internet en vrije media hebben daar tegenwoordig een grote invloed op.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Disana het volgende:
En verder hoop ik zeer zeker ook dat Scrute het bij het rechte eind heeft. Maar ik zie het wat Egypte betreft niet zo donker in omdat de meeste mensen al teveel van het moderne leven geproefd hebben.
Jij was toch uiterst content met je pooierbak Mercedes?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Internet en vrije media hebben daar tegenwoordig een grote invloed op.
Ik koop trouwens toch maar geen nieuwe Ferrari, Jeremy vond 'm maar niks.
Dan neem je die van Dellboy toch over.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Internet en vrije media hebben daar tegenwoordig een grote invloed op.
Ik koop trouwens toch maar geen nieuwe Ferrari, Jeremy vond 'm maar niks.
Mijn bron zijn een Egyptische zakenman en zijn zoon, de mensen die zorgen voor een deel van mijn import. Zij zijn toevallig Kopten en zeer bezorgd op het moment. Zij onderschrijven de huidige corruptie zeer zeker. En alhoewel volgens hun er in werkelijkheid al geen vrijheid van religie bestaat in Egypte omdat Kopten nu al worden bedreigd en gemolesteerd vrezen voor een steeds minder gematigd Moslim-klimaat in hun thuisland onder meer door toedoen van de Muslim Broederschap. Maar ja weten deze mensen veel, het is alleen maar hun vaderland tenstlotte.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier een bron voor jou
[ afbeelding ]
Die weten niet eens waar Egypte ligt.
Klopt. Vooral ook omdat het in gebruik veruit de goedkoopste auto is die ik ooit gehad heb.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij was toch uiterst content met je pooierbak Mercedes?
Zolang je er maar niet mee naar Egypte gaat, want daar vragen ze smeergeld voor grote auto'squote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Vooral ook omdat het in gebruik veruit de goedkoopste auto is die ik ooit gehad heb.
300 meter sneeuw? Dan kan geen berg te hoog zijn Coosquote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Coos het volgende:
Heb het Spaanse nieuws opstaan.
Hondjes mag blij zijn dat haar berg niet zo heel hoog is.![]()
Op veel plaatsen boven de 300 meter sneeuw.
Het zal ook weer eens niet dat jij vrienden hebt die net weer precies passen bij de discussie die we hebben waardoor jij gelijk hebt. Wat vindt je andere vriend, Gerard Joling, er van?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn bron zijn een Egyptische zakenman en zijn zoon, de mensen die zorgen voor een deel van mijn import. Zij zijn toevallig Kopten en zeer bezorgd op het moment. Zij onderschrijven de huidige corruptie zeer zeker. En alhoewel volgens hun er in werkelijkheid al geen vrijheid van religie bestaat in Egypte omdat Kopten nu al worden bedreigd en gemolesteerd vrezen voor een steeds minder gematigd Moslim-klimaat in hun thuisland onder meer door toedoen van de Muslim Broederschap. Maar ja weten deze mensen veel, het is alleen maar hun vaderland tenstlotte.
Ik zie wel mooie jaren 70 auto's daar in het straat beeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet mee naar Egypte gaat, want daar vragen ze smeergeld voor grote auto's
Best vermoeiend hè de hele dag, ik heb dat ook met al die beelden en berichten. Veel kijkplezier.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Coos het volgende:
Ik ga d'r maar eens een filmpje ingooien.
De revolutie moet maar een paar uurtjes wachten.
Mooi is dat hè. Die auto's hadden zoveel meer karakter.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie wel mooie jaren 70 auto's daar in het straat beeld.
Ze hebben er gelukkig lekker weer bij in Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Best vermoeiend hè de hele dag, ik heb dat ook met al die beelden en berichten. Veel kijkplezier.
nee, jouw bronnen zijn lekker up-to-date, in 2009 al meer dan 82 miljoen, arsequote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk, echt werkelijk ruk wezen wat jij van mijn relaties en vrienden vind, maar hou wel je domme reacties aangaande waar Egypte ligt voor je. En aangaande Joling, ik dacht toch echt overigens dat jij degene was die altijd iedereen wel eens tegen was gekomen in de bar ofzoquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal ook weer eens niet dat jij vrienden hebt die net weer precies passen bij de discussie die we hebben waardoor jij gelijk hebt. Wat vindt je andere vriend, Gerard Joling, er van?
quote:
Wacht rustig het antwoord af op deze zeer duidelijke aanval richting "vriend" Jianquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal ook weer eens niet dat jij vrienden hebt die net weer precies passen bij de discussie die we hebben waardoor jij gelijk hebt. Wat vindt je andere vriend, Gerard Joling, er van?
Heb het nu spelen maar ik ken het niet en ik zie op die pagina ook niet goed van wie het is?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben er gelukkig lekker weer bij in Egypte
Ik had eerst moeten googelen natuurlijk, maar voor de percentages zal het toch niet zoveel uitmaken ofwel Drs.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, jouw bronnen zijn lekker up-to-date, in 2009 al meer dan 82 miljoen, arse![]()
bron: das wereldbanck http://www.google.com/pub(...)l&q=egypte+bevolking
nee, ik kwam in vredequote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had eerst moeten googelen natuurlijk, maar voor de percentages zal het toch niet zoveel uitmaken ofwel Drs.
en vertrok in oorlog?quote:
Brooklyn Funk Essentials. Beetje een nep-bandje maar wel een erg grappig nummer.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb het nu spelen maar ik ken het niet en ik zie op die pagina ook niet goed van wie het is?
We constateren hier dat Jian vrienden en relaties heeftquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk, echt werkelijk ruk wezen wat jij van mijn relaties en vrienden vind, maar hou wel je domme reacties aangaande waar Egypte ligt voor je. En aangaande Joling, ik dacht toch echt overigens dat jij degene was die altijd iedereen wel eens tegen was gekomen in de bar ofzo
Ja, het klinkt wel aardigquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Brooklyn Funk Essentials. Beetje een nep-bandje maar wel een erg grappig nummer.
Iets voor me houden? We leven hier in een democratie hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk, echt werkelijk ruk wezen wat jij van mijn relaties en vrienden vind, maar hou wel je domme reacties aangaande waar Egypte ligt voor je. En aangaande Joling, ik dacht toch echt overigens dat jij degene was die altijd iedereen wel eens tegen was gekomen in de bar ofzo
Je bedoelt dit domme verweer ....... Even los van de bezorgdheid van de mensen die ik persoonlijk ken, kan iedereen gaan nazoeken hoe de verhoudingen tussen moslims en kopten in Egypte liggen, alsook de daaruit voortvloeiende bezorgdheid van die minderheid, zeker onder de huidige omstandigheden.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht rustig het antwoord af op deze zeer duidelijke aanval richting "vriend" Jian
ja, wel redelijk. gisteren met meiske overigens extreem slechte film gezien en niet afgekeken (al na 20 minuten en ff voor de fun de 'ontwikkelingen' tot het eind gevolgd). machtig mooi, gelukkig was ie gratiesquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Los van de kommer en kwel wel
Met u ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |