Ja, dat bedoel ik! Zelfs jou moeder zeurt over mij!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zeuren alle moeders toch over
hahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar mijn moeder doet altijd zeuren! Dat ik netjes ben! En nu ben ik overdreven netjes en nu vraag ik mij af waar ze nu op gaat zeuren!
Prachtig...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
Toch mooi, deze moderne tijd waarin revolutions are being televized.
quote:Some children died the other day
We fed machines and then we prayed
puked up and down in morbid faith
You should have seen the ratings that day
Not Foundquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
Hipster Hitler en Guido Mussolini:
http://hipsterhitler.com/archive/25-heil/
"Sorry, this site is not currently available"!?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
Wat raar. Hier opent de link direct.
Ook niet via de homepage?
Censuur! Raar dat ik 'm wel gewoon kan openen. Missing out on Hitler als hipster met een Vegetaryan T-shirtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
"Sorry, this site is not currently available"!?
Je zit in Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /archive/25-heil/ was not found on this server.
Waarschuwen. Volgende keer clusterbommentapijt!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
F16's over demonstranten? Wat willen die doen dan?
Intimideren.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
intimidatiequote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef hondjes het volgende:
De troepen die achter Moebarak staan komen nu met tanks en helicopters naar het plein.
Nee joh, die gillen straks allemaal: Geintje! Eigenlijk vinden we Moemoe best een kecke dude!~quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.
Foto's maken ter illustratie van de maandagmorgenkranten. Telegraaf en zulksquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leger en politie zijn een afspiegeling van het volk, er zal altijd tweespalt zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef hondjes het volgende:
Ik begrijp dat er tweespalt is in het leger.
Een die achter de bevolking staat, de ander die achter Moebarak staat.
Deze waren een uurtje geleden bij Moebarak, dus wie gaat er winnen.
DAN KAN HET HEEL AKELIG GAAN WORDEN..voor de demonstranten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Intimidatie is toch pas intimidatie als je 't echt kunt gaan doen. Alsof eqypte een paar clusterbommen op die demonstranten zou gooien.
Ik denk dat je fout zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als hij blijft gaat het uiteindelijk hetzelfde als met zijn voorganger
Edit: of zit ik geschiedkundig nu compleet fout
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat dat niet gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof eqypte een paar clusterbommen op die demonstranten zou gooien.
Dat is een vrijbrief voor de VN om binnen te vallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat dat niet gebeurd.
Maar laten we hopen van niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |