Nee, maar mijn moeder doet altijd zeuren! Dat ik netjes ben! En nu ben ik overdreven netjes en nu vraag ik mij af waar ze nu op gaat zeuren!quote:
Ja, dat bedoel ik! Zelfs jou moeder zeurt over mij!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zeuren alle moeders toch over
hahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar mijn moeder doet altijd zeuren! Dat ik netjes ben! En nu ben ik overdreven netjes en nu vraag ik mij af waar ze nu op gaat zeuren!
Prachtig...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
Toch mooi, deze moderne tijd waarin revolutions are being televized.
quote:Some children died the other day
We fed machines and then we prayed
puked up and down in morbid faith
You should have seen the ratings that day
Not Foundquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
Hipster Hitler en Guido Mussolini:
http://hipsterhitler.com/archive/25-heil/
"Sorry, this site is not currently available"!?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
Wat raar. Hier opent de link direct.
Ook niet via de homepage?
Censuur! Raar dat ik 'm wel gewoon kan openen. Missing out on Hitler als hipster met een Vegetaryan T-shirtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
"Sorry, this site is not currently available"!?
Je zit in Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /archive/25-heil/ was not found on this server.
Waarschuwen. Volgende keer clusterbommentapijt!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
F16's over demonstranten? Wat willen die doen dan?
Intimideren.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
intimidatiequote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef hondjes het volgende:
De troepen die achter Moebarak staan komen nu met tanks en helicopters naar het plein.
Nee joh, die gillen straks allemaal: Geintje! Eigenlijk vinden we Moemoe best een kecke dude!~quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |