Jeetje. Ja dat krijg je met dat gewicht, ik heb eens 47 kilo gewogen en was toen ook zo fragiel als een rietje. Ik ben blij dat je er goed uit gekomen bent Marrije, je had zomaar hersenschade op kunnen lopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
Toch de moeite genomen om terug te lezen![]()
Wil ik ook nog wel ff inhaken.
Oxazepam, man, daar ben ik een keer bijna dood aan gegaan. Ik woog toen dik 45 kilo, zegt mn huisarts neem maar 1 pilletje, bel me wel ff op halverwege de middag dan weet ik dat je er niet in blijft hangen. Nou 1 pil was dus echt too muchBijna niet wakker te krijgen, zegt de arts 'neem voortaan maar een halve dan'. Dikke doei, nooit meer aangeraakt die troep.
zo Hondjes, wordt echt nu een zooitje in het midden oosten, echt kijk nu weer naar AJE maar weer zo een mensen massaquote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef hondjes het volgende:
Israelische leger is Sinai binnen gegaan.
Dit is verboden gebied sinds 1967.
Om er zelf iets aan te gaan doen is ook zo watquote:
gewoon nog even uitzieken hoor, of moet je morgen perse weer aan de slag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Die griep blijft langer hangen dan ik wil
Het is de laatste tijd ontzettend druk op mijn werk, maar wat niet kan kan niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon nog even uitzieken hoor, of moet je morgen perse weer aan de slag.
Geweldig toch dat dat kan tegenwoordig, zo ver weg en dan voor eventjes heel dichtbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Toch wel handig zo een webcam.
Zag dochter en kleindochter in hotel in Uruqua...![]()
Even bijkletsen...
Ik neem aan dat je een "d" vergeten bent?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd ontzettend ruk op mijn werk, maar wat niet kan kan niet.
Ha, ja dus, ik heb eigenlijk best een leuke baan.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een "d" vergeten bent?
Heeft Wilders al een mening gespuid?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef hondjes het volgende:
Israelische leger is Sinai binnen gegaan.
Dit is verboden gebied sinds 1967.
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnenquote:Gespannen sfeer Hurghada Ronald Veerman exclusief in Hurghada
Hurghada - Er heerst een gespannen sfeer in de straten van het Egyptische Hurghada. Eigenaren van winkels bewaken hun eigendom. Politie is vrijwel afwezig. Nederlanders in het strand en duikparadijs zijn onzeker.
Voor de plaatselijke bank staan drie tanks, soldaten houden de wacht. De middenstanders houden het bij stokken om eventuele plunderaars op afstand te houden. De patrouilles worden opgevoerd als om 18 uur de avonklok ingaat.
Veel Nederlanders balen vooral van het ongemak. Getrud Deen uit Lutjebroek heeft het gevoel met haar kinderen van 19 en 24 jaar oud vast te zitten. "Ze kunnen nu niet uitgaan"..
In de hotels hangen briefjes dat het afgeraden wordt na de schemer de deur uit te gaan. "We blijven voor onze veiligheid dan ook maar binnen", zegt Getrud.
De meeste Nederlanders staan overigens bij een eventueel negatief reisadvies niet te trappelen om naar huis te gaan.
lekker tochquote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Toch wel handig zo een webcam.
Zag dochter en kleindochter in hotel in Uruqua...![]()
Even bijkletsen...
't Was wel een grappige typoquote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha, ja dus, ik heb eigenlijk best een leuke baan.
Even een editje doen
Ja, wel jammer dat we die honderd mensen niet langzaam dood hebben zien gaanquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
Toch mooi, deze moderne tijd waarin revolutions are being televized.
Tsja, wij gaan ook gewoon door met de dingen die we graag willen doen hèquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnen
Getrud is dus eigenlijk wel een toepasselijke naamquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnen
Nee, maar mijn moeder doet altijd zeuren! Dat ik netjes ben! En nu ben ik overdreven netjes en nu vraag ik mij af waar ze nu op gaat zeuren!quote:
Ja, dat bedoel ik! Zelfs jou moeder zeurt over mij!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zeuren alle moeders toch over
hahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar mijn moeder doet altijd zeuren! Dat ik netjes ben! En nu ben ik overdreven netjes en nu vraag ik mij af waar ze nu op gaat zeuren!
Prachtig...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
Toch mooi, deze moderne tijd waarin revolutions are being televized.
quote:Some children died the other day
We fed machines and then we prayed
puked up and down in morbid faith
You should have seen the ratings that day
Not Foundquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
Hipster Hitler en Guido Mussolini:
http://hipsterhitler.com/archive/25-heil/
"Sorry, this site is not currently available"!?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
Wat raar. Hier opent de link direct.
Ook niet via de homepage?
Censuur! Raar dat ik 'm wel gewoon kan openen. Missing out on Hitler als hipster met een Vegetaryan T-shirtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
"Sorry, this site is not currently available"!?
Je zit in Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /archive/25-heil/ was not found on this server.
Waarschuwen. Volgende keer clusterbommentapijt!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
F16's over demonstranten? Wat willen die doen dan?
Intimideren.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
intimidatiequote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef hondjes het volgende:
De troepen die achter Moebarak staan komen nu met tanks en helicopters naar het plein.
Nee joh, die gillen straks allemaal: Geintje! Eigenlijk vinden we Moemoe best een kecke dude!~quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jakkes, had die stream uitgezet, toch maar weer even kijken. Hoop dat het niet op een bloedbad uit gaat draaien.
Foto's maken ter illustratie van de maandagmorgenkranten. Telegraaf en zulksquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leger en politie zijn een afspiegeling van het volk, er zal altijd tweespalt zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef hondjes het volgende:
Ik begrijp dat er tweespalt is in het leger.
Een die achter de bevolking staat, de ander die achter Moebarak staat.
Deze waren een uurtje geleden bij Moebarak, dus wie gaat er winnen.
DAN KAN HET HEEL AKELIG GAAN WORDEN..voor de demonstranten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Intimidatie is toch pas intimidatie als je 't echt kunt gaan doen. Alsof eqypte een paar clusterbommen op die demonstranten zou gooien.
Ik denk dat je fout zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als hij blijft gaat het uiteindelijk hetzelfde als met zijn voorganger
Edit: of zit ik geschiedkundig nu compleet fout
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat dat niet gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof eqypte een paar clusterbommen op die demonstranten zou gooien.
Dat is een vrijbrief voor de VN om binnen te vallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken dat dat niet gebeurd.
Maar laten we hopen van niet!
De repressie van de geheime dienst was zó groot en velen die een voorzichtige poging deden e.e.a. de kaak te stellen zitten al jaren vast.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vraag mij toch af wat de journalisten de afgelopen jaren gemist hebben als het over Egypte gaat. Voor zover ik weet is er nooit geschreven over ontevreden mensen e.d. In mijn beleving ging het daar ook gewoon z'n gangetje.
Ach, de VN heeft talloze resoluties tegen Israël uitgesproken. En voor de kat zijn kut dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is een vrijbrief voor de VN om binnen te vallen.
Ik dacht dat 't buiten mijn interessegebied lag en ik 't dus onbewust niet gevolgd had. Niet dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vraag mij toch af wat de journalisten de afgelopen jaren gemist hebben als het over Egypte gaat. Voor zover ik weet is er nooit geschreven over ontevreden mensen e.d. In mijn beleving ging het daar ook gewoon z'n gangetje.
Ik was even kwijt of Mubarak nu wel de opvolger was van Sadat. Maar dat is wel zo. Sadat lag vlak voor zijn dood ook niet goed bij de bevolking en was nogal dictatoriaal. Op Wikipedia het volgende:quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je fout zit.![]()
Nasser wás juist de man voor de gewone bevolking en moest daarom, en misschien wel van de VS want die houden het liefst een vinger in de pap, afgeschoten worden. Althans zo staat het mij bij.
Daar waren toen beelden van hoe bij een parade opeens een aantal lopen op de ereloge werden gericht.
quote:Sadat en Begin ontvingen voor deze overeenkomst de Nobelprijs voor de Vrede. De andere Arabische landen veroordeelden deze vrede echter en Egypte raakte hierdoor geïsoleerd binnen de Arabische wereld en werd verstoten uit de Arabische Liga. Bovendien was er ook binnen het eigen land heel wat weerstand tegen deze vrede, zowel uit fundamentalistische hoek als uit de nasseristische en communistische aanhang. In september 1981 liet Sadat, in een reactie op dit verzet, bijna 1600 aanhoudingen verrichten, een praktijk waarmee hij zich de afkeuring van bijna heel de wereld op de hals haalde.
Op 6 oktober 1981 werd hij te Caïro neergeschoten tijdens een militaire parade, door fundamentalistische militairen (leden van de Egyptische Islamitische Jihad). Hij overleed aan zijn verwondingen en werd opgevolgd door zijn vicepresident Hosni Moebarak.
Heel af en toe las je over het kidnappen van toeristen door bendes die in de binnenlanden langs de Nijl opereerden. Die waren vast wel politiek geëngageerd, maar verder las je er niet zoveel overquote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't buiten mijn interessegebied lag en ik 't dus onbewust niet gevolgd had. Niet dus.
Klopt. Na de dood van Nasser moest Sadat de stroman van de VS worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was even kwijt of Mubarak nu wel de opvolger was van Sadat. Maar dat is wel zo. Sadat lag vlak voor zijn dood ook niet goed bij de bevolking en was nogal dictatoriaal. Op Wikipedia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anwar_Sadat
[..]
Ooooooooooooh Been !!!!quote:
Hahahaa...toen ik een uurtje terug in de auto zat stond Feyenoord met 1 nul voor. Die radio rijnmond verslaggever was helemaal euforisch. Dít was het keerpunt zag hij aan het brutale smoeltje van Been.quote:
In blessuretijd verliezen na een geweldig gevechtquote:
Als het een "geweldig gevecht" was is er toch niets aan de hand? Wees blij dat het spannend was.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In blessuretijd verliezen na een geweldig gevecht.
Gert legt je wel uit waarom 't niet zo werkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het een "geweldig gevecht" was is er toch niets aan de hand? Wees blij dat het spannend was.
Komt die hier nog wel 's, dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert legt je wel uit waarom 't niet zo werkt.
Gert is een beetje uit deze SC gegroeid. Het gedoe hier is ook een belemmering voor de weg omhoog, het FA-schap. Binnenkort zien we Gert in het rood terugquote:
Die knakkert is toch al 140 jaar blauw? Dat gaat 'm niet meer worden, man.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert is een beetje uit deze SC gegroeid. Het gedoe hier is ook een belemmering voor de weg omhoog, het FA-schap. Binnenkort zien we Gert in het rood terug
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_uit_Egypte__.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef hondjes het volgende:
van de VN hebben we nog helemaal niets gehoord.
Israeliers hebben vanmorgen al hun burgers teruggevlogen naar Israel.
Vanmorgen hebben Turkije , de VS, en alle landen eigenlijk opgeroepen
zo snel mogelijk het land te verlaten.
De VS heeft 2 schepen voor evacuatie en bemanning liggen.
Wat doet nederland eigenlijk voor hun burgers?
Ja, die reclame van Egypte kwam gisteravond ook langsquote:Op zondag 30 januari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nou dom of ben je nou dom, zit te wachten op RTL nieuws komt er reisreklame voorbij met daarom Egypte waar het allemaal begon, je zag pyramides enzo echt
echt hequote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die reclame van Egypte kwam gisteravond ook langs
Tijdens oorlog stijgen de prijzen alleen maar.quote:
Als een baksteen, 15 uur lang.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt heen mogge mera lekker geslapen?
Ook voor reizen naar oorlogsgebied?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens oorlog stijgen de prijzen alleen maar.
dan had je het ook nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als een baksteen, 15 uur lang.
Ga morgenmiddag maar kijken bij de pompquote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook voor reizen naar oorlogsgebied?
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga morgenmiddag maar kijken bij de pomp
hahahha nou moet ik wel lachen om je hoor dementorquote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Gister nog naar een Dacia gekeken.
De bekleding lijkt me niet echt sterk en de deuren vallen nogal cheapass dicht (zo'n auto is het natuurlijk ook).
Maar het straalt niet echt vertrouwen uit.. erg lastig allemaal.
Dat is helemaal geen luxe probleem.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha nou moet ik wel lachen om je hoor dementorje hebt een luxe probleem, welke auto wordt het nou hahahaha ik lach je niet uit hoor anders krijgen we dat weer
Hoe oud was die?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Gister nog naar een Dacia gekeken.
De bekleding lijkt me niet echt sterk en de deuren vallen nogal cheapass dicht (zo'n auto is het natuurlijk ook).
Maar het straalt niet echt vertrouwen uit.. erg lastig allemaal.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Mooie compilatie:
Uit Demonstraties in egypte #34 Een drukke nacht
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo kan jij geen gastslotjes plaatsen
Nieuw.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe oud was die?
Ik ga dinsdagavond naar een Fiat Punto kijken
Forum Opties | |
---|---|