Komt die hier nog wel 's, dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert legt je wel uit waarom 't niet zo werkt.
Gert is een beetje uit deze SC gegroeid. Het gedoe hier is ook een belemmering voor de weg omhoog, het FA-schap. Binnenkort zien we Gert in het rood terugquote:
Die knakkert is toch al 140 jaar blauw? Dat gaat 'm niet meer worden, man.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert is een beetje uit deze SC gegroeid. Het gedoe hier is ook een belemmering voor de weg omhoog, het FA-schap. Binnenkort zien we Gert in het rood terug
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_uit_Egypte__.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef hondjes het volgende:
van de VN hebben we nog helemaal niets gehoord.
Israeliers hebben vanmorgen al hun burgers teruggevlogen naar Israel.
Vanmorgen hebben Turkije , de VS, en alle landen eigenlijk opgeroepen
zo snel mogelijk het land te verlaten.
De VS heeft 2 schepen voor evacuatie en bemanning liggen.
Wat doet nederland eigenlijk voor hun burgers?
Ja, die reclame van Egypte kwam gisteravond ook langsquote:Op zondag 30 januari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nou dom of ben je nou dom, zit te wachten op RTL nieuws komt er reisreklame voorbij met daarom Egypte waar het allemaal begon, je zag pyramides enzo echt
echt hequote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die reclame van Egypte kwam gisteravond ook langs
Tijdens oorlog stijgen de prijzen alleen maar.quote:
Als een baksteen, 15 uur lang.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt heen mogge mera lekker geslapen?
Ook voor reizen naar oorlogsgebied?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens oorlog stijgen de prijzen alleen maar.
dan had je het ook nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als een baksteen, 15 uur lang.
Ga morgenmiddag maar kijken bij de pompquote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook voor reizen naar oorlogsgebied?
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga morgenmiddag maar kijken bij de pomp
hahahha nou moet ik wel lachen om je hoor dementorquote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Gister nog naar een Dacia gekeken.
De bekleding lijkt me niet echt sterk en de deuren vallen nogal cheapass dicht (zo'n auto is het natuurlijk ook).
Maar het straalt niet echt vertrouwen uit.. erg lastig allemaal.
Dat is helemaal geen luxe probleem.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha nou moet ik wel lachen om je hoor dementorje hebt een luxe probleem, welke auto wordt het nou hahahaha ik lach je niet uit hoor anders krijgen we dat weer
Hoe oud was die?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Gister nog naar een Dacia gekeken.
De bekleding lijkt me niet echt sterk en de deuren vallen nogal cheapass dicht (zo'n auto is het natuurlijk ook).
Maar het straalt niet echt vertrouwen uit.. erg lastig allemaal.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Mooie compilatie:
Uit Demonstraties in egypte #34 Een drukke nacht
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo kan jij geen gastslotjes plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |