Nee ik ben die kreet nooit tegengekomen bij mijn abo en ik had het draadje nog niet gelezen, maar dat leek me al duidelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit zaken gelezen over je internetabonnement of die kreet nooit voorbij zien komen? Ik wist de afkorting ook niet direct uit mijn hoofd, maar na het lezen van dat draadje viel het kwartje al snel.
Of bovengemiddeld hè, dat kan ook nog heel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is niet erg Teun, dat je een gemiddelde Nederlander bent
lik me holquote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijk maar in hoofdstuk 3, paragraaf 16. "Maak het niet te dol met het gebruik van mij als snol"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat er heul nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
lik me hol
staat er voor de kleine lulletjes
Ik kon me alleen nog die aflevering herinneren waarin het leek alsof ze 'm eindelijk gevonden hadden als zijnde een neger in een Volendammer kostuum. Maar helaas was dat ook niet de gewone man want die bleek over water te kunnen lopen.quote:
weet ik zelluf ook niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann wtf, hoe kom je daar nou weer aan
Fokking Zwartsenekker dat ie isquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik zelluf ook niet meerik klikte gewoon een eind weg
keek naar jou joetoepje, oh ja weet het wel wordt daar emo van van zulke kinderen.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
soms kom je iets tegen op you toep waar je echt zo [ afbeelding ] van gaat kijken![]()
Zal ik het dan maar doen. Heks zit denk in het andere Egypte topic.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hondjes, doe eens een update over die Farao
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar kwam ook wat tegen voor Remlof op die paginaTIETENNNN
er staan nog duizenden mensen op het plein, AJA en AJE zijn niet meer in de lucht in Egypte, de pers zit ergens onder gedoken, Egypte laat alleen op de staats tv zien wat ze graag willen zien, het leven en het land zal nog dagen van leger poltie en weet ik veel last van hebben, en mubarak ach die blijft gewoon zitten waar ie zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen. Heks zit denk in het andere Egypte topic.![]()
Maar The Brotherhood of Muslims zeggen nu dat alle oppositie partijen zich moeten verenigen.
Volgens mij is het link om met die lui in zee te gaan.
Toen de revolutie in Pezië uitbrak en de Sjah verdreven werd riep Khomeiny hetzelfde.
Het gevolg was dat de Ayatholla's het in Iran voor het zeggen kregen en tot op de dag van vandaag leven de Iraniërs onder religieuze onderdrukking.
Wolven in schaapskleren.
zal ik nou een note van remlof krijgenquote:
Al Jazeera Engels doet het nog gewoon hoor. Die staat bij mij op.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AJA en AJE zijn niet meer in de lucht in Egypte,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |