Nieuw.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe oud was die?
Ik ga dinsdagavond naar een Fiat Punto kijken
Die Soreena? Als je niet meer dan 10.000 per jaar rijdt is het een prima auto. De techniek is bewezen en betrouwbaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Dementor het volgende:
Gister nog naar een Dacia gekeken.
De bekleding lijkt me niet echt sterk en de deuren vallen nogal cheapass dicht (zo'n auto is het natuurlijk ook).
Maar het straalt niet echt vertrouwen uit.. erg lastig allemaal.
Punto's zijn gaafquote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe oud was die?
Ik ga dinsdagavond naar een Fiat Punto kijken
De Soreno (what's in a name).quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Soreena? Als je niet meer dan 10.000 per jaar rijdt is het een prima auto. De techniek is bewezen en betrouwbaar.
We zagen een Oranje Punto, da's toch wel erg vet tijdens het WKquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Punto's zijn gaaf
Zou ik ook wel willen hebben.
Sowieso macchine italiane
Ik vind het pas een luxeprobleem als we 50k hebben liggen en moeilijk doen over een of twee auto's.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw, en 't is geen luxeprobleem.
Ja hé?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Punto's zijn gaaf
Zou ik ook wel willen hebben.
Sowieso macchine italiane
Ok, hou je vast:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yankee go home!
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, hou je vast:Maar je snapt waar ik heen wou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vertel dat straks maar aan je dochter
Kan niet, vanavond is afbakbroodjes met kaas/ham en supersausquote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
Doet u maar 1 Schnitzel met frietjes, salade en mayonaise
En een Fruity als toetje?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
Doet u maar 1 Schnitzel met frietjes, salade en mayonaise
damn, wat je ben je nu voor blauwe schnitzelquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan niet, vanavond is afbakbroodjes met kaas/ham en supersaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |