ik hoop dat het een neppert is dan anders zit er geen naald meer aan de boomquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie dat er hier schuin aan de overkant in de flat iemand nog de kerstboom heeft staan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat Mo er ineens met de credits voor mijn azijntip vandoor
Gewoon met al dan niet verdund afhankelijk van de verkalking een keer door laten lopen, en daarna hetzelfde 1 of 2 keer met schoon water.quote:
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Open jij dan een huishoudtip topic, is ook goed!
Dat laatste had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat het een neppert is dan anders zit er geen naald meer aan de boom![]()
of hij/zij ligt dood in huis, kan ook
ik bedoel de waterkokerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon met al dan niet verdund afhankelijk van de verkalking een keer door laten lopen, en daarna hetzelfde 1 of 2 keer met schoon water.
Nee, het is jouw tip, maar dat Fann zoiets niet weet vind ik vreemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat Mo er ineens met de credits voor mijn azijntip vandoor
Die kan je aan de kook brengen, dan uitzetten, af laten koelen, leeggooien, schoon water erin en nog een keer aan de kook brengen.quote:
ik koop altijd speciaal spulquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, het is jouw tip, maar dat Fann zoiets niet weet vind ik vreemd.
Okido!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan je aan de kook brengen, dan uitzetten, af laten koelen, leeggooien, schoon water erin en nog een keer aan de kook brengen.
Daarom koop ik speciaal spulquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:22 schreef Mickeys het volgende:
Bijna klaar hoor... inmiddels 4 keer doorgespoeld na een liter azijn er doorheen gejast te hebben... Ik vind het alleen wel erg stinken die azijn... Dus geur moet echt weg zijn eer ik weer een kopje durf te zetten
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom koop ik speciaal spulnu weet ik het weer
Huisvrouwelijke drama's.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom koop ik speciaal spulnu weet ik het weer
Je moet even een schone pad erin doen, desnoods twee keerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik nog zeker nu even 2 keer doorspoelen.. weet niet of het allemaal gaat lukken. Zie dat het apparaat toch wel zijn/haar beste tijd heeft gehad
Neeeeeeeeeeee, als ik écht iets wil vragen, dán pas, maar dat komt wel een keer hoorquote:
En je was vandaag al zo in de stemming...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Mickeys het volgende:
Resultaat is verbluffend..... van 2/3 gevuld kopje nu naar 1/2 gevuld kopje... tijd om het dubbel kopje knopje maar moet gaan gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |