SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Bosbeetle op 08-12-2015 09:47:50 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De Originele remastered jaquote:Op maandag 7 december 2015 09:32 schreef KingRadler het volgende:
heb de originele Star Wars remastered op VHS alleen heb ik geen vhs speler meer
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik snap wat je bedoeld alleen het klinkt zo vreemd originele remastered.... dat is toch de orignele niet meerquote:Op maandag 7 december 2015 09:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ja de originele niet aangepaste alleen opgepoetst
Inmiddels is dat opgepoetste ook wel weer weg als je ze af zou spelenquote:Op maandag 7 december 2015 09:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ja de originele niet aangepaste alleen opgepoetst
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Gewoon de despecialized downloaden.quote:Op maandag 7 december 2015 09:32 schreef KingRadler het volgende:
Vorige week met A New Hope begonnen, ik ga zo lekker Empire kijken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Even OP ingeplakt
Thnx, gans vergeten idd
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga in een Star Wars trui met de tekst "May the force be with you"quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er verkleed naar de bioscoop?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
star wars feesthoedje, lightsaber en m'n vintage empire strikes back shirt.
Verkleed genoeg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Boba Fett sweater.
Daaronder een shirt met de tekst Star Trek in Star Wars lettertype. (Verjaardagscadeautje van vriendin)
Wel als je zo'n kekke fluwelen muts met veer hebt en een jute zak.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef KingRadler het volgende:
zouden ze het waarderen als ik mezelf zwart schmink als FinnI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga de 24e![]()
Hopelijk kan ik me inhouden om spoilers te lezen
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"![]()
Ooh shit ik las het alsof het een shirt was, met Boba Fett + die tekst. Ik wilde het al gaan haunten oo het internet .quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Boba Fett sweater.
Daaronder een shirt met de tekst Star Trek in Star Wars lettertype. (Verjaardagscadeautje van vriendin)
[..]
Wel als je zo'n kekke fluwelen muts met veer hebt en een jute zak.吴 曼 迪![]()
De 16de prive zaal van mijn werk, en de 19de
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton![]()
Weinig keus in Den Haag, al ga ik hem heus nog eens in 2D kijken als ik die kan vinden.quote:
Zondag zitten we iig in de middag in de bioscoop
Net begonnen aan de Rebels serie, tot nu toe vind ik hem sterker dan the Clone Wars, al kan ik die ook wel waarderen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Rebels komt vanaf de 2e helft van seizoen 1 pas echt goed op gang.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net begonnen aan de Rebels serie, tot nu toe vind ik hem sterker dan the Clone Wars, al kan ik die ook wel waarderen.
Seizoen 2 is erg goed tot nog toe."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja dat doen mensen hè.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er verkleed naar de bioscoop?ik ben naar de premiere van star wars 3 geweest geloof ik in het tuschinski. Had geen benul dat mensen dat echt deden. Ik geloof trouwens dat star wars 3 de eerste star wars film is geweest die ik gezien heb
Ik ben toch echt meer een trekkie.
This is not the topic your looking for...hush...quote:Ik ben toch echt meer een trekkie.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
Ik moet wat hè de nieuwe star trek serie begint pas in 2017quote:Op woensdag 9 december 2015 11:39 schreef diomedes het volgende:
[..]
This is not the topic your looking for...hush...
Tot die tijd wil ik best die simpele good guys vs. bad guys films die star wars zijn kijken.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef lord_bono het volgende:
Ik wil Warwick Davis dan weleens herkenbaar in Star Wars zien, dat heeft 'ie wel verdiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetle, zit niet zo te trollen!quote:Op woensdag 9 december 2015 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet wat hè de nieuwe star trek serie begint pas in 2017
Tot die tijd wil ik best die simpele good guys vs. bad guys films die star wars zijn kijken.Scheren is voor schapen!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Beetle, zit niet zo te trollen!![]()
trollen dat is toch meer lord of the rings.
Ben erg benieuwd, wij gaan de 20 ste
3D !!Lees al jaren jullie forum, leuk dat ik nu ook een " fokker " ben![]()
Ben ook erg benieuwd, wij gaan de 20 ste
3DLees al jaren jullie forum, leuk dat ik nu ook een " fokker " ben![]()
Ik ga/wil naar 2D, maar ik weet niet hoeveel keuze is heb.quote:
In Utrecht draait hij maar 1 keer per week in 1 zaal. Sowieso aanstaande woensdag, maar dan kan ik niet. Schijt zooiTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hier in de plaatselijke bios draait ie alleen om 18:00 in 2D..quote:Op donderdag 10 december 2015 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga/wil naar 2D, maar ik weet niet hoeveel keuze is heb.
In Utrecht draait hij maar 1 keer per week in 1 zaal. Sowieso aanstaande woensdag, maar dan kan ik niet. Schijt zooi![]()
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaanquote:Op donderdag 10 december 2015 15:34 schreef Fylax het volgende:
Mensen die niet op de premieredag gaan
mensen die zich ziek melden om Star Wars te zienquote:Op donderdag 10 december 2015 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaan![]()
![]()
voor de liefhebbers heeft ze ook al een naaktscene gedaan voordat ze star wars deed, wel als lijkquote:Op donderdag 10 december 2015 16:30 schreef KingRadler het volgende:
de laatste foto's van Daisy Ridley gezien ze is enorm gespierd voor Episode 8![]()
![]()
Mensen die niet gewoon 5x gaan omdat ze toch werkloos zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaan
Mensen die...
Mensen
Ik ga komende woensdag om 19.45 uur. Zin in.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Dit weekend Star Wars-weekend met mijn vader en mijn vrienden.
Volgorde gaat 4 5 1 2 3 6 zijn(she/her)![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
Dit weekend Star Wars-weekend met mijn vader en mijn vrienden.
Volgorde gaat 4 5 1 2 3 6 zijn![]()
Ik ga de despecialized versie van 4 5 6 nog kijken voor woensdag, 1 2 3 van de week al gekekenHad eigenlijk ook de machete order moeten doen
![]()
![]()
![]()
Machete Orderquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Ik ga de despecialized versie van 4 5 6 nog kijken voor woensdag, 1 2 3 van de week al gekekenHad eigenlijk ook de machete order moeten doen
![]()
Deel 1 willen skippen
(she/her)![]()
Nja, ik had dan deel 1 er ook tussen gepropt. Begrijp waarom mensen er geen fan van zijn, maar persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Geen meesterwerk, maar om het nu als het slechtste ooit te bestempelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Machete Order
Deel 1 willen skippen![]()
![]()
Ach deel 1 mis je geen fuck aan. Ik ga 4-5-6 kijken en laat 1-2-3 helemaal links liggen deze keer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Machete Order
Deel 1 willen skippen"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Je kan best een bepaald deel minder vinden, maar ik noem iemand geen echte fan als hij/zij Deel 1 laat liggen. Een echte fan kijkt alle delen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nja, ik had dan deel 1 er ook tussen gepropt. Begrijp waarom mensen er geen fan van zijn, maar persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Geen meesterwerk, maar om het nu als het slechtste ooit te bestempelen(she/her)![]()
Ik heb ze meerdere malen gezien, maar ik ga mezelf niet weer door 1 heenworstelen als het niet hoeft. The Phantom Edit laatst gekeken en dat was meer dan voldoendequote:Op vrijdag 11 december 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan best een bepaald deel minder vinden, maar ik noem iemand geen echte fan als hij/zij Deel 1 laat liggen. Een echte fan kijkt alle delen.
Persoonlijk gezien heeft Attack of the Clones voor mij de slechtste scenes, bijna alles waar Padme en Anakin samen zijn was verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ze meerdere malen gezien, maar ik ga mezelf niet weer door 1 heenworstelen als het niet hoeft. The Phantom Edit laatst gekeken en dat was meer dan voldoende![]()
Totaal geen chemie tussen die twee... en dat gebekvecht de hele tijd tussen Anakin en Obi-Wanquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Persoonlijk gezien heeft Attack of the Clones voor mij de slechtste scenes, bijna alles waar Padme en Anakin samen zijn was verschrikkelijk.
Gelukkig was er de Clone Wars serie. Da's het beste wat er is voortgekomen uit de prequel-trilogie"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"echte fan" gezeik altijdquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan best een bepaald deel minder vinden, maar ik noem iemand geen echte fan als hij/zij Deel 1 laat liggen. Een echte fan kijkt alle delen.
"Echte fans" zijn vaak kritiekloos en snobistisch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarom in vredesnaam?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snap niet het voordeel van de machete volgorde.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Verhaal technisch schijnt het iets beter in elkaar te zitten. Plus als je 1 2 3 4 5 6 kijkt, heb je bijvoorbeeld niet de Darth Vader onthulling, als nieuwe kijker dan. Maar voor de release van TFA had ik de machete order wel eens willen proberen. Niet dat het voor mij voordelen brengt aangezien ik de films haast kan dromen. Nu gewoon de volgorde 1 2 3 4 5 6 aangehouden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam?
Ik snap niet het voordeel van de machete volgorde.![]()
Dat iets een prequel is wil niet zeggen dat je het ook in die volgorde moet kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam?
Ik snap niet het voordeel van de machete volgorde.
Als je de prequels na ESB plaatst dienen ze als flashback naar de val van de Jedi, de val van Anakin en de opkomst van de Empire en Vader.
Als je ze voor de originele trilogie kijkt dan kom je personages als Yoda en de Jedi tegen waarvan ze verhaaltechnisch al uitgaan dat je weet wie en wat ze zijn.
Met de Machete volgorde krijg je een volgorde die verhaaltechnisch logischer, beter in elkaar zit qua opbouw.
Ik ken eigenlijk geen enkele prequel die je ook als eerste moet lezen/kijken/luisteren, chronologische volgorde van uitbrengen is vaak het best.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Een prequel dient bijna altijd als een inleiding of verklaring voor een verhaal. Je moet ze dus eigenlijk nooit als eerste bekijken. In welk verhaal dan ook. Het heeft een reden om te bestaan, maar als je eerst de prequel kijkt weet je niet waarom hij bestaat. Dus dat is niet logisch.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat iets een prequel is wil niet zeggen dat je het ook in die volgorde moet kijken.
Als je de prequels na ESB plaatst dienen ze als flashback naar de val van de Jedi, de val van Anakin en de opkomst van de Empire en Vader.
Als je ze voor de originele trilogie kijkt dan kom je personages als Yoda en de Jedi tegen waarvan ze verhaaltechnisch al uitgaan dat je weet wie en wat ze zijn.
Met de Machete volgorde krijg je een volgorde die verhaaltechnisch logischer, beter in elkaar zit qua opbouw.
Ik ken eigenlijk geen enkele prequel die je ook als eerste moet lezen/kijken/luisteren, chronologische volgorde van uitbrengen is vaak het best.
Nu vind ik het bij Star Wars dan nog wel zo goed gedaan dat je ze wel eerst kunt kijken zonder dat het een slecht verhaal wordt. Je mist alleen wel wat dingetjes.
Ik zou iemand die nog nooit Star Wars heeft gezien aanbevelen ze in volgorde van uitkomst te kijken. Als je echt onbekend bent met Star Wars komt "Luke, I am your father" echt wel hard aan. Als je de prequel hebt gezien is die impact er niet. Terwijl het zo belangrijk is voor de serie en iconisch in de geschiedenis van Star Wars.
Als je ze allemaal al een keer gezien hebt kun je wel een keer 123456 kijken. De verassing is er dan toch af.
Misschien doe ik de Machete order nog wel een keer om te proberen. Ben wel beetje benieuwd...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
4 5 1 2 3 6 7 8 9quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:48 schreef KingRadler het volgende:
hoe ga je SW dan kijken in de jaren 20 als 789 uit zijn.(she/her)![]()
7 8 9 zullen altijd na deel 6 komen. Ongeacht de volgorde hoe je het kijkt. Straks als de Anthology films uitkomen zou je die wel ergens tussen kunnen proppen. Al staan ze op gebeurtenissen/personages na (nog) los van 1 t/m 9. Maar Rogue One zou je dan bijvoorbeeld tussen 3 en 4 kunnen kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:48 schreef KingRadler het volgende:
hoe ga je SW dan kijken in de jaren 20 als 789 uit zijn.
Wat de aandelen van Disney betreft, als de film ook maar een beetje goed ontvangen word gaan ze stijgen. Verkoop van merchandising zal stijgen etc.
Overigens is er een review embargo tot 16 december 12:00 am in de USA.![]()
Idd, Rogue One tussen 3 en 4.quote:Op zondag 13 december 2015 00:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
7 8 9 zullen altijd na deel 6 komen. Ongeacht de volgorde hoe je het kijkt. Straks als de Anthology films uitkomen zou je die wel ergens tussen kunnen proppen. Al staan ze op gebeurtenissen/personages na (nog) los van 1 t/m 9. Maar Rogue One zou je dan bijvoorbeeld tussen 3 en 4 kunnen kijken.
Wat de aandelen van Disney betreft, als de film ook maar een beetje goed ontvangen word gaan ze stijgen. Verkoop van merchandising zal stijgen etc.
Overigens is er een review embargo tot 16 december 12:00 am in de USA.(she/her)![]()
Zitten daar goede glazen in? Dan zou ik hem wel halen. Maar bij IMAX toch andere brillen nodig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe?quote:Op zondag 13 december 2015 12:17 schreef So_Surreal het volgende:
Wie gaat hem kijken met zo'n speciale 3D bril?
[ afbeelding ]
(she/her)![]()
Ik vond de latere trilogie tegenvallen. Logisch omdat de eerste drie films gemaakt werden in een tijd dat special effect pas echt zijn intrede deed. Toch vond ik de verhaallijnen vrij zwak en bij Return of the Jedi had ik het gevoel naar een misplaatste Muppet-film te kijken. Helaas, ben toch meer een Trekkie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nja, ik had dan deel 1 er ook tussen gepropt. Begrijp waarom mensen er geen fan van zijn, maar persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Geen meesterwerk, maar om het nu als het slechtste ooit te bestempelen![]()
Ben benieuwd wat JJ Abrahams ervan heeft gemaakt. Ik ben natuurlijk grote fan van zijn serieproject Lost, (en andere series) maar ik vond de eerste Star Trek film die uit zijn handen kwam een serieus gedrocht. Slechte acteurs, slecht verhaal en een overdaad aan actie en humor. Sommige scenes leken wel een slapstick. De tweede Star Trek film uit zijn hand was weliswaar wat beter, maar het kwam nauwelijks bij het origineel.
De recente Star-Wars trilogie was qua special effecten een overdone en ook hier had ik het gevoel naar een digitale poppenkast te kijken. Bovendien kon ik Ewan Mc.Gregor niet loskoppelen van zijn personage uit Trainspotting als ik hem met zijn lichtsabel zag zwaaien. Ik heb begrepen dat Abraham qua filmen het naar het origineel heeft terug gebracht. Alleen ben ik bang dat de huidige hype uiteindelijk niet zal voldoen aan het uiteindelijke resultaat. Met dat gevoel ga ik kijken. Dan kan het nooit tegenvallen.![]()
Wat me het meest stoort aan de prequels, is eigenlijk de CGI. Nog meer dan een slecht verhaal, slechte dialogen of slecht acteerwerk, word ik helemaal uit een film gehaald wanneer iemand overduidelijk voor een green screen staat te acteren tegenover personages die er eigenlijk niet zijn en zich in een andere realiteit lijken te bevinden.
Was bij LOTR stukken beter gedaan en die kwamen uit dezelfde periode.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Waar LOTR niet de fout had gemaakt om het complete orc-leger CGI te maken. Daar hadden ze gewoon hele grote groepen echte acteurs die gedupliceerd werden.quote:Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat me het meest stoort aan de prequels, is eigenlijk de CGI. Nog meer dan een slecht verhaal, slechte dialogen of slecht acteerwerk, word ik helemaal uit een film gehaald wanneer iemand overduidelijk voor een green screen staat te acteren tegenover personages die er eigenlijk niet zijn en zich in een andere realiteit lijken te bevinden.
Was bij LOTR stukken beter gedaan en die kwamen uit dezelfde periode."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Het is ook vooral bij organische wezens. Bij duizenden battle droids had ik minder problemen, maar die Gungans.en Geonosiansquote:Op zondag 13 december 2015 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waar LOTR niet de fout had gemaakt om het complete orc-leger CGI te maken. Daar hadden ze gewoon hele grote groepen echte acteurs die gedupliceerd werden.. Zelfs Yoda zag er geregeld nep uit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
toen ik een kind was en Star Wars voor het eerst zag dacht ik van er klopt iets niet.
waar is 123 gebleven![]()
zie je al die idioten met die bril op ahahahquote:Op zondag 13 december 2015 16:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De bioscoop (geen pathe/JT) hier heeft ze ook, hoop dat ik er woensdag een kan bemachtigen!![]()
Met een 3D bril zie je er toch al uit als een "idioot"quote:Op zondag 13 december 2015 21:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zie je al die idioten met die bril op ahahah![]()
![]()
Gisteren 4 & 5 gezien, van de week 6, 1, 2 & 3 nog kijken.
Ik ga eerste kerstdag pas heen dus heb nog even de tijd![]()
![]()
Gisteren 4 Despecialized, vanavond 5, morgen 6 en woensdag 7
Nieuwe Star Wars-film in première in Hollywood
Maandag is in Hollywood de première van Star Wars: The Force Awakens. Disney heeft drie theaters (TCL Chinese Theatre, El Capitan Theatre en het Dolby Theatre) in Los Angeles afgehuurd om alle genodigde een plekje te kunnen geven. Het zevende deel van Star Wars gaat is in de loop van de week wereldwijd te zien. In Nederland gaat The Force Awakens woensdag in première.
nu.nl"Childe Roland to the Dark Tower Came"
Persmensen of mensen die alvast iets neerplempen...quote:Op maandag 14 december 2015 10:34 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom zijn er al 900 nog wat stemmen?
Star Wars: The Force Awakens (2015) - IMDbEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?
quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?![]()
![]()
I find your lack of faith disturbing.(she/her)![]()
I'm on the hype train!!!!quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?![]()
![]()
ach dat is altijd met hype films. in het begin geeft iedereen een 1 of een 10. daarna effent het wel weer uit.quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?
Community managers en astroturfers. De eerste week betekent imdb helaas niks, de grote distributiemaatschappijen bespelen massaal de internet ratings; en het duurt een paar dagen voordat de reviews op rottentomatoes niet meer van geselecteerde gefeteerde jaknikkers bij prescreenings zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 10:34 schreef So_Surreal het volgende:
Star Wars: The Force Awakens (2015) - IMDbThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Betekent dit trouwens ook dat dit weer een nieuwe trilogie wordt ?
Episode 7 (2015)
Episode 8 (2018)
Episode 9 (2021)![]()
'15, '17, '19quote:Op maandag 14 december 2015 11:30 schreef So_Surreal het volgende:
Betekent dit trouwens ook dat dit weer een nieuwe trilogie wordt ?
Episode 7 (2015)
Episode 8 (2018)
Episode 9 (2021)(she/her)![]()
Voor mij nog weekje, maar geen fuckin 3d. Doe mij maar gewoon de orginele versie en geen hoofdpijnVeni, vidi, vodka.![]()
Hoewel voor hedendaagse films een redelijk schema had ik elke drie jaar ook wel best gevonden. Veel films hebben anno nu nog maar weinig zogenoemde prep(aration) time waarin ontwerpen voor sets, karakters en kostuums moeten worden gemaakt, zodat een studio soms maar een paar weken krijgt om karakters en kostuums eruit te persen.quote:
Dat zie je eraan af, veel monster en sci-fi films zien er nogal generiek uit anno nu waar de jaren tachtig en negentig echt een eigen smoel durfde/moesten hebben.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Handjevol mensen, acteurs/Lucas/Spielberg, heeft hem pas gezien, onmogelijk dat dat echte stemmen zijnquote:Op maandag 14 december 2015 10:34 schreef So_Surreal het volgende:
Star Wars: The Force Awakens (2015) - IMDbVanavond is de première en ziet de pers hem voor het eerst.
Ben ik met je eens. Over een jaar komt Rogue One in de bios, over 1,5 jaar staan we al in de rij voor Episode VIII. Dat is gevoelsmatig echt snelquote:Op maandag 14 december 2015 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoewel voor hedendaagse films een redelijk schema had ik elke drie jaar ook wel best gevonden. Veel films hebben anno nu nog maar weinig zogenoemde prep(aration) time waarin ontwerpen voor sets, karakters en kostuums moeten worden gemaakt, zodat een studio soms maar een paar weken krijgt om karakters en kostuums eruit te persen.
Dat zie je eraan af, veel monster en sci-fi films zien er nogal generiek uit anno nu waar de jaren tachtig en negentig echt een eigen smoel durfde/moesten hebben.![]()
![]()
"Are there any who think this will be a lousy movie?"quote:
"NOOOO!"
ocharme![]()
![]()
Ondertussen loopt Rebels nog door, zijn er geruchten dat er alsnog een live-action TV-Serie komt en gaat het gerucht dat Star Wars 1313 toch niet dood is.quote:Op maandag 14 december 2015 11:50 schreef lord_bono het volgende:
Ben ik met je eens. Over een jaar komt Rogue One in de bios, over 1,5 jaar staan we al in de rij voor Episode VIII. Dat is gevoelsmatig echt snel
En zolang de kwaliteit maar goed blijft is daar weinig mis mee
Als het de kwaliteit a la Avengers is mag je het wat mij betreft wel door de wc spoelen. In die zin geloof ik er bij lange na niet in dat het kwalitatief goed in elkaar zal steken maar het eerder een spektakel zal zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 12:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ondertussen loopt Rebels nog door, zijn er geruchten dat er alsnog een live-action TV-Serie komt en gaat het gerucht dat Star Wars 1313 toch niet dood is.
En zolang de kwaliteit maar goed blijft is daar weinig mis mee![]()
4536789quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:48 schreef KingRadler het volgende:
hoe ga je SW dan kijken in de jaren 20 als 789 uit zijn.
(2 mag er wat mij betreft ook uit, de SFX zijn helemaal verouderd en bij 3 is het nog twijfelachtig)![]()
Welke van de huidige films vind jij dan vooral kwalitatief goed? Het is niet alsof er veel meer tijd tussen de afzonderlijke delen zat dan wat ze nu van plan zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 12:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als het de kwaliteit a la Avengers is mag je het wat mij betreft wel door de wc spoelen. In die zin geloof ik er bij lange na niet in dat het kwalitatief goed in elkaar zal steken maar het eerder een spektakel zal zijn."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Als je het over de Marvel/Disney franchise hebt steekt Iron Man 3 er met kop en schouders boven uit. Maar dat heeft gewoon te maken met een redelijk script. Zelfs Captain America twee, waar veel lof is, is als verhaal armoedig.quote:Op maandag 14 december 2015 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Welke van de huidige films vind jij dan vooral kwalitatief goed? Het is niet alsof er veel meer tijd tussen de afzonderlijke delen zat dan wat ze nu van plan zijn.
Waarschijnlijk gaan ze het meer als een geoliede machine produceren wat als resultaat heeft dat het publiek wel een fijne avond zal hebben, maar dat er van artistieke waarde geen sprake is.
Afgeven op prequels kan heel gemakkelijk, maar dat is ook gekomen omdat daar geen tegenspraak werd geduld. Dat zal bij Disney echt niet anders zijn, met het verschil dat daar wel een visie, maar geen botsing zal zijn.![]()
Ik denk dat Pirates of the Caribean een goed voorbeeld is van een kwalitatief hoogstaande filmreeks van Disney. Het achtergrondverhaal van die films is ook redelijk simpel, maar de uitwerking heeft geleid tot zeer iconische films. Hopelijk is TFA kwalitatief gezien van hetzelfde niveau, het liefst nog een hoger niveau. Ik denk dat het verhaal wel goed komt.quote:Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je het over de Marvel/Disney franchise hebt steekt Iron Man 3 er met kop en schouders boven uit. Maar dat heeft gewoon te maken met een redelijk script. Zelfs Captain America twee, waar veel lof is, is als verhaal armoedig.
Waarschijnlijk gaan ze het meer als een geoliede machine produceren wat als resultaat heeft dat het publiek wel een fijne avond zal hebben, maar dat er van artistieke waarde geen sprake is.
Afgeven op prequels kan heel gemakkelijk, maar dat is ook gekomen omdat daar geen tegenspraak werd geduld. Dat zal bij Disney echt niet anders zijn, met het verschil dat daar wel een visie, maar geen botsing zal zijn.![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
https://www.pathe.nl/starwarsbrilhebb0n
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Weet niet of er geen tegenspraak is; je hebt nu de Story Group die kijkt of het hele universum 1 coherent geheel blijft. Schrijvers van de boeken en films checken met die betreffende group gedurende het schrijfproces.quote:Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Afgeven op prequels kan heel gemakkelijk, maar dat is ook gekomen omdat daar geen tegenspraak werd geduld. Dat zal bij Disney echt niet anders zijn, met het verschil dat daar wel een visie, maar geen botsing zal zijn.
Dat is, volgens mij, al heel wat meer tegenspraak dan wat Lucas had bij de prequels
Maar we zullen zien hoe het loopt"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
die film is juist een gedrocht.quote:Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je het over de Marvel/Disney franchise hebt steekt Iron Man 3 er met kop en schouders boven uit. Maar dat heeft gewoon te maken met een redelijk script.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Avengers heeft toch wel een andere stal, maar de strakheid waarmee nu films gepland zijn vind ik een beetje zorgwekkend.quote:Op maandag 14 december 2015 12:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als het de kwaliteit a la Avengers is mag je het wat mij betreft wel door de wc spoelen. In die zin geloof ik er bij lange na niet in dat het kwalitatief goed in elkaar zal steken maar het eerder een spektakel zal zijn.
Phase 1 was iig prima, Phase 2 vind ik een mixed bag met slechts 3 titels die ik oprecht leuk vond.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vierde film heb ik niet gezien, maar ik kan alleen van deel 1 zeggen dat die leuk was. Deel twee en drie snap ik totaal geen snars van. Het enige wat ik daarvan weet is dat de sfx wel leuk waren maar die zullen over een x aantal jaar ook tragisch verouderd zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 13:27 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik denk dat Pirates of the Caribean een goed voorbeeld is van een kwalitatief hoogstaande filmreeks van Disney. Het achtergrondverhaal van die films is ook redelijk simpel, maar de uitwerking heeft geleid tot zeer iconische films. Hopelijk is TFA kwalitatief gezien van hetzelfde niveau, het liefst nog een hoger niveau. Ik denk dat het verhaal wel goed komt.
Het enige wat er iconisch aan is, is het figuur van Depp en die andere slechterik. Voor de rest zijn alle personages twee dimensionale karakters.![]()
Op zich is dat goed, maar dat kan er ook voor zorgen dat er bepaalde briljante ideeen wellicht nooit aan de oppervlakte komen. Het is niet zo dat de originele trilogie lekker logisch in elkaar zat.quote:Op maandag 14 december 2015 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet niet of er geen tegenspraak is; je hebt nu de Story Group die kijkt of het hele universum 1 coherent geheel blijft. Schrijvers van de boeken en films checken met die betreffende group gedurende het schrijfproces.
Dat is, volgens mij, al heel wat meer tegenspraak dan wat Lucas had bij de prequels
Maar we zullen zien hoe het loopt![]()
De film kon mij bekoren omdat je weinig Iron Man ziet en veel meer Robert Downey Jr. die ruimte kreeg om zijn personage neer te zetten. Plus aardige twist die contextueel in de huidige tijd veel beter past was het lekker wegkijken.quote:![]()
Dat risico houdt je altijd als je niet als een dictator alles door kan drukken.quote:Op maandag 14 december 2015 15:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Op zich is dat goed, maar dat kan er ook voor zorgen dat er bepaalde briljante ideeen wellicht nooit aan de oppervlakte komen. Het is niet zo dat de originele trilogie lekker logisch in elkaar zat.
Je voorkomt hopelijk wel dat je jezelf tegen gaat spreken in dezelfde filmreeks (zoals nu het geval is in de PT vs OT)."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dat zal wellicht komen omdat er geen echte dreiging is. Ieder verhaal gaat de wereld ten einde of wordt de U.S. weer bedreigd. Ja wat moet je daar als kijker mee en hoe verhoud alles, daar kan je als kijker geen vat op krijgen.quote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Avengers heeft toch wel een andere stal, maar de strakheid waarmee nu films gepland zijn vind ik een beetje zorgwekkend.
Phase 1 was iig prima, Phase 2 vind ik een mixed bag met slechts 3 titels die ik oprecht leuk vond.
Dat is ook de doodsteek van superhelden om er zoveel in te stoppen dat je je nog afvraagt wat de werkelijke dreiging is of de echte noodzaak.![]()
Het begint nu wel erg te kriebelen. Nog twee dagen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
en dat was nu net het probleem bij die film. Perfect uitgelegd in de eerste 30s van deze Honest Trailer.quote:Op maandag 14 december 2015 15:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
De film kon mij bekoren omdat je weinig Iron Man ziet en veel meer Robert Downey Jr. die ruimte kreeg om zijn personage neer te zetten. Plus aardige twist die contextueel in de huidige tijd veel beter past was het lekker wegkijken.
Leuke twist voor de gelegenheids kijker, maar de (Marvel)fan verwachtte iets anders en kan het begrijpen dat er kritiek op kwam. Ikzelf het eerste moment dat ik de bios uitkwam ook, al ben ik IM3 op een gegeven ook gaan waarderen.
Maar goed, ver off-topic eigenlijk
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Het is wel hetzelfde trucje bijna als Kiss, kiss, bang, bang. Er had veel meer in gezeten en vooral hoe The Mandarin erin zat kon, nee, moest beter. Ik vond hem vermakelijk en prettiger dan Iron Man 2, maar ook net iets teveel buitenbeentje.quote:Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je het over de Marvel/Disney franchise hebt steekt Iron Man 3 er met kop en schouders boven uit. Maar dat heeft gewoon te maken met een redelijk script.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dat doe je jezelf uberhaupt aan?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Phase 3 ziet er wel wat veelbelovend uit, het is allemaal wat 'kleiner' aan het worden.quote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Avengers heeft toch wel een andere stal, maar de strakheid waarmee nu films gepland zijn vind ik een beetje zorgwekkend.
Phase 1 was iig prima, Phase 2 vind ik een mixed bag met slechts 3 titels die ik oprecht leuk vond.![]()
Eigenlijk vind ik dat juist de kracht van de film. Meer Tony Stark en minder Iron Man. Vooral ook omdat de film dan geforceerd wordt om de karakters wat meer dimensie te geven. Dat is wat mij betreft goed gedaan en in feite is het nu wel klaar met de hele Iron Man serie. Het feit dat Iron Man nu gelukkig ook vertrekt bij de Avengers is goed, want wat kan je nu nog.quote:Op maandag 14 december 2015 19:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en dat was nu net het probleem bij die film. Perfect uitgelegd in de eerste 30s van deze Honest Trailer.
Volgens mij hebben we iron man wel dubbel en dwars terug gekregen aan het eind van de film met allerlei verschillende versies, toen kon het ook omdat er toen wat actie nodig was.Probleem is met comics dat een boel verhaallijnen zich totaal niet lenen voor film en al helemaal niet uit een andere periode. Net zoals je ook nooit boeken recht toe recht aan kan verfilmen. Andere wereld en een andere taal.quote:Leuke twist voor de gelegenheids kijker, maar de (Marvel)fan verwachtte iets anders en kan het begrijpen dat er kritiek op kwam. Ikzelf het eerste moment dat ik de bios uitkwam ook, al ben ik IM3 op een gegeven ook gaan waarderen.![]()
Ach, Iron Man 3 en Avengers 2 trapte beiden in de "meer lijkt meer-val" waarin nodeloos actie en spectakel wordt toegevoegd zonder datje als publiek het gevoel krijgt dat er echt een probleem is. Bij met name Avengers 2 zat ik echt mentaa afgehaakt bij een aantal scenes...quote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Phase 3 ziet er wel wat veelbelovend uit, het is allemaal wat 'kleiner' aan het worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
veel kritiek op review embargo online.
Disney is gewoon bang dat recensenten teveel spoilers vertellen in reviews.
ik verwacht zelf dat deze film maar 3 sterren krijgt van de 5.![]()
ach, user-reviews kunnen ze niet tegenhouden. staan er al een paar op imdb.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:44 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht zelf dat deze film maar 3 sterren krijgt van de 5.
Star Wars: The Force Awakens Reviews & Ratings - IMDb
-edit-
Red carpet stream:
https://variety.com/2015/(...)eactions-1201661338/
[ Bericht 15% gewijzigd door Ceased2Be op 15-12-2015 08:16:31 ]"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Eerste reacties van critics zijn al bekend, lijkt in ieder geval stuk beter dan die 3/5 van jou.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:44 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht zelf dat deze film maar 3 sterren krijgt van de 5.
Review embargo is prima, ik en vele anderen zitten niet te wachten op vroege spoilers. Wat dat betreft heeft Disney wel een goede aanpak.![]()
het was een verwachtingquote:Op dinsdag 15 december 2015 08:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Eerste reacties van critics zijn al bekend, lijkt in ieder geval stuk beter dan die 3/5 van jou.
Review embargo is prima, ik en vele anderen zitten niet te wachten op vroege spoilers. Wat dat betreft heeft Disney wel een goede aanpak.![]()
![]()
Zo'n media-expert die vanochtend aan tafel zat bij WNL beweert dat TFA beter is dan 'Empire'. Lijkt mij wat stug.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
zag een andere critic die zeiquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n media-expert die vanochtend aan tafel zat bij WNL beweert dat TFA beter is dan 'Empire'. Lijkt mij wat stug.
1. Empire
2. TFA
3. Jedi
Als ie idd zo goed is teken ik ervoor
Absoluut. Dan kan de vlag morgen uit in huize Vogelsquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zag een andere critic die zei
1. Empire
2. TFA
3. Jedi
Als ie idd zo goed is teken ik ervoor
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Heb de originele bioscoopversies (dus geen a new hope gelul) als DVD-rips. -edit: dit doen we hier niet-quote:Op maandag 7 december 2015 09:32 schreef KingRadler het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 15-12-2015 09:28:37 ]![]()
Op voorhand was ik al tevreden als het zich kon meten met A New Hope. Maar als die rangschikking klopt kan m'n dag niet meer stuk morgenquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zag een andere critic die zei
1. Empire
2. TFA
3. Jedi
Als ie idd zo goed is teken ik ervoor![]()
![]()
hhoorde het uurtje geleden op de radio, erg leuk gedaan en zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:36 schreef Typisch het volgende:
https://soundcloud.com/tw(...)r-wars-prod-julian-m![]()
prachtig lied over Star Wars
![]()
![]()
'dat is de goede volgorde'quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:47 schreef planethugo het volgende:
h
[..]
hoorde het uurtje geleden op de radio, erg leuk gedaan en zeer herkenbaar![]()
Dit is een stomme vraag maar ik heb nog nooit Star Wars gezien. Staan die films op zichzelf of zijn het vervolgen?![]()
Vervolgen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:44 schreef MCH het volgende:
Dit is een stomme vraag maar ik heb nog nooit Star Wars gezien. Staan die films op zichzelf of zijn het vervolgen?(she/her)![]()
Zo'n film is best opzichzelf te kijken hoor, zal zeker een verhaal in zitten dat te begrijpen is zonder het voorafgaande te kennen.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ik ben na vandaag ook maar even ergens anders om spoilers te vermijdenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
veel plezier morgen bij tfa ik ga nu dit topic links laten liggen zal morgenavond wel spoilers plaatsen.
[ Bericht 0% gewijzigd door KingRadler op 15-12-2015 16:12:40 ]![]()
Ja verwachtte niet dat ze dat soort belangrijke gebeurtenissen klakkeloos in een review zouden zettenquote:![]()
![]()
Daar zou je eigenlijk ook gelijk in moeten hebben, maar sommige reviewers weten hun enthousiasme niet te temperen en verpesten de lol voor de lezer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja verwachtte niet dat ze dat soort belangrijke gebeurtenissen klakkeloos in een review zouden zetten
Helaas.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nog maar achttien uur tot bios!![]()
Wie van jullie heeft er nog meer een ochtend voor vrij genomen?
Let me see you stripped down to the bone![]()
Officiële reviews staan nog onder embargo, wil niet heten dat iemand toch een review schrijftquote:Nog geen spoilers van de film gelezen na de première, maar wil niks riskeren. Dus ik ga niks zoeken op Twitter/Youtube er over.
![]()
ik ga niet spoilen, maar damn wat is dit een vette star wars film zeg! Kan me nu alleen nog maar meer verheugen op de trilogie!![]()
Ga liever 's avonds. Hele dag verheugen, dan naar de bios en daarna nog even nababbelen in de kroeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:53 schreef minilot het volgende:
Wie van jullie heeft er nog meer een ochtend voor vrij genomen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik ga morgenavond nóg een keer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga liever 's avonds. Hele dag verheugen, dan naar de bios en daarna nog even nababbelen in de kroeg.
Lijkt mij iets te veel van het goede.quote:
Eerst maar eens zien hoe de film bevalt. Is ie zo geweldig als Twitter doet geloven, dan ga ik in januari nog een keer.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dag voor vrij genomen. Ga om 13:15 en om 20:15quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:53 schreef minilot het volgende:
Wie van jullie heeft er nog meer een ochtend voor vrij genomen?
Hier in Antwerpen 16¤ voor de 4K 3D versie, dus met drankjes, Snoep en WC zijn we bijna 50¤ kwijt met zijn tweeën. Ik hou het voorlopig bij één vertoning.![]()
Twee keer op één dag?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dag voor vrij genomen. Ga om 13:15 en om 20:15
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Yup.quote:
Dan hoop ik voor je dat je 'm erg leuk vindt.quote:
Women with dicks and weak men with vaginas.
In welke volgorder moet ik die 6 films nu kijken ?
Gewoon op leeftijd afkijken ? Of is er een andere volgorder waar op
je de films moet zien ?Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Of 456123 of 45(1)236. De laatste is een aanrader als je ze eigenlijk nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:07 schreef MMXMMX het volgende:
In welke volgorder moet ik die 6 films nu kijken ?
Gewoon op leeftijd afkijken ? Of is er een andere volgorder waar op
je de films moet zien ?Women with dicks and weak men with vaginas.
Oke dat dacht ik al er is dus een volgorder :quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of 456123 of 45(1)236. De laatste is een aanrader als je ze eigenlijk nooit hebt gezien.
Star Wars Episode 1 1999 The Phantom Menace
Star Wars Episode 2 2002 Attack of the Clones
Star Wars Episode 3 2005 Revenge of the Sith
Star Wars Episode 4 1977 A New Hope
Star Wars Episode 5 1980 The Empire Strikes Back
Star Wars Episode 6 1983 Return of the Jedi
Kan dit kloppen ?Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Als je het verhaal niet kent zul je een hoop spoilers tegen komen op die manier.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke dat dacht ik al er is dus een volgorder :
Kan dit kloppen ?Women with dicks and weak men with vaginas.
Dat is kutquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke dat dacht ik al er is dus een volgorder :
Kan dit kloppen ?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ja dat is natuurlijk niet de bedoeling .quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je het verhaal niet kent zul je een hoop spoilers tegen komen op die manier.
Voor mij is het net een cijferslotkun jij dit rijtje in de goede volgorde zetten ?
Ik ken inderdaad het verhaal niet en wil ze nu in de goede volgorde zien
vanwege die nieuwe film.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk niet de bedoeling .
Voor mij is het net een cijferslotkun jij dit rijtje in de goede volgorde zetten ?
Ik ken inderdaad het verhaal niet en wil ze nu in de goede volgorde zien
vanwege die nieuwe film.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of 456123 of 45(1)236. De laatste is een aanrader als je ze eigenlijk nooit hebt gezien.Women with dicks and weak men with vaginas.
Waar. Ik hou van spoilers.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:45 schreef Gruisman het volgende:
Lees 1 (wellicht neppe) review en meteen enorm gespoiledkutzooi
![]()
Ben niet één met de Force. Heb geen zelfdiscipline.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
No you don't. You don't want your mind pre-blown.![]()
Hoe weet ik nu welke 4 is en welke 5 is enzovoort ik vind het knap verwarrendquote:
De volgorde waarin ze nu bij mij staan word ook op wiki pedia aangeraden
en op de google zoektocht word dit ook steeds aangeraden .
Maar als ik dan de reacties hier lees dan is dit dus niet goed . Ik heb dus de naam van de film en de datum dat hij uitkwam. Ja sorry hoor het licht vast aan mij maar ik kom er niet echt uit.
Ik heb het gevoel dat jullie mij niet begrijpenDit heb ik wel vaker hoor.
Ben der al aan gewend. Ik zie natuurlijk iets over het hoofd het zal wel heel simpel zijn
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Ik snap dat hele gedoe met dat "Hoe de films in welke volgorde kijken?" niet echt. Kijk de films gewoon in de volgorde zoals ze zijn uitgebracht? Geen probleem toch?"Childe Roland to the Dark Tower Came"
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:19 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ik snap dat hele gedoe met dat "Hoe de films in welke volgorde kijken?" niet echt. Kijk de films gewoon in de volgorde zoals ze zijn uitgebracht? Geen probleem toch?gewoon schijt aan het verhaal en kijken maar
![]()
Dat ga ik misschien ook wel doen want ik kom er niet uit LOL
Ik wacht nog ff op wat reacties en anders maar niet hoor
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
gewoon op volgorde van release kijken als je er zo mee zitquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:38 schreef MMXMMX het volgende:
[..]gewoon schijt aan het verhaal en kijken maar
![]()
Ik wacht nog ff op wat reacties en anders maar niet hoor![]()
dan kan er weinig fout gaan toch?![]()
De nummers van de films staan notabene in de titels die je quote... Veel makkelijker kunnen we het niet makenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:38 schreef MMXMMX het volgende:
[..]gewoon schijt aan het verhaal en kijken maar
![]()
Ik wacht nog ff op wat reacties en anders maar niet hoor![]()
Waarom zou je hem precies in de volgorde 4 5 1 2 3 6 kijken? Meestal hoor je 1 2 3 4 5 6 of 4 5 6 1 2 3.![]()
Not this shit again...
Je hebt logisch 1-6, chronologisch 4-6 en 1-3, dan "machete" 4, 5, (1), 2, 3 als flashback en dan afsluiten met 6.
Meer smaken zijn er niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Not this shit again...
Je hebt logisch 1-6, chronologisch 4-6 en 1-3, dan "machete" 4, 5, (1), 2, 3 als flashback en dan afsluiten met 6.
Meer smaken zijn er niet.
Morgenvroeg, 10 uur zit ik in de bios
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ah als flashback, snap hemquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Not this shit again...
Meer smaken zijn er niet.![]()
Gastdelete van de desbetreffende post gedaan.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Tot zondag!
Alsof er nog spoilers zijn uit de eerste 6 films.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, spoiler het anders even joh. Idioot.![]()
Als iemand paar posts boven je zegt ze nog niet gezien te hebben...quote:Op woensdag 16 december 2015 08:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Alsof er nog spoilers zijn uit de eerste 6 films.![]()
![]()
Dan nog zijn die dingen die ik zei wel bekend.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als iemand paar posts boven je zegt ze nog niet gezien te hebben...![]()
En doe het toch maar liever nietquote:Op woensdag 16 december 2015 08:42 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dan nog zijn die dingen die ik zei wel bekend.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik ga in het weekend pas kijken en een beetje rond etenstijd."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Voor de mensen die de film gister gezien hebben: ik heb een paar vragen
1. Zit er weer een opening crawl in?
2. Wordt in die opening crawl de film Episode VII genoemd? Want op promoties, posters en trailers wordt de film nergens Episode VII genoemd.![]()
Waarom is mijn bericht weg? Stond netjes in een spoiler.
Haal dan ook die disclaimer onder in het topic weg.![]()
![]()
Een andere mod heeft je bericht weggehaald omdat het ook nergens op slaat om zomaar de belangrijkste plotpoints uit een film neer te plempen.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:20 schreef superniger het volgende:
Waarom is mijn bericht weg? Stond netjes in een spoiler.
Haal dan ook die disclaimer onder in het topic weg.
Voor verder commentaar het FB-topic gebruiken aub.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Illegaal al kunnen kijken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef Odaiba het volgende:
ik ga niet spoilen, maar damn wat is dit een vette star wars film zeg! Kan me nu alleen nog maar meer verheugen op de trilogie!
Nieuwsgroepen ed zullen hem vast al wel hebben...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Op de website van de Volkskrant staat al een recensie. Ik dacht dat de media moesten wachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien en wil deze nieuwe wel graag zien in de bios. Ter voorbereiding wil ik dan toch iig 1 of 2 Star Wars films zien om er een beetje in te komen. Ik heb geen zin/tijd om alle voorgaande films te kijken![]()
Welke film raden jullie iig aan om te kijken om er een beetje in te komen?![]()
![]()
Gewoon IV, V en VI kijken. De prequels kun je eventueel skippen.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:09 schreef Palomar het volgende:
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien en wil deze nieuwe wel graag zien in de bios. Ter voorbereiding wil ik dan toch iig 1 of 2 Star Wars films zien om er een beetje in te komen. Ik heb geen zin/tijd om alle voorgaande films te kijken![]()
Welke film raden jullie iig aan om te kijken om er een beetje in te komen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Overigens vind ik Stormtroopers verwarrend. Dacht in het begin dat het robots zijn, tot mijnheer Skywalker zelf een stormtrooper pak aantrekt. Hadden jullie dat ook?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Sterren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
Op de website van de Volkskrant staat al een recensie. Ik dacht dat de media moesten wachten?Tot 9 uur was de review embargo! Nog 10 minuten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat embargo wordt blijkbaar al massaal geschonden.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Tot 9 uur was de review embargo! Nog 10 minuten!Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Beetje jammer wel ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat embargo wordt blijkbaar al massaal geschonden.(she/her)![]()
Het is al 09:00 uur geweest hequote:Op woensdag 16 december 2015 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat embargo wordt blijkbaar al massaal geschonden.![]()
Ja en ja(?), is tijdje terug al bevestigd als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:05 schreef LeaderRoel het volgende:
1. Zit er weer een opening crawl in?
2. Wordt in die opening crawl de film Episode VII genoemd? Want op promoties, posters en trailers wordt de film nergens Episode VII genoemd.![]()
http://www.metacritic.com(...)akens/critic-reviews
Critics scoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ben ik in de war.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:22 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het is al 09:00 uur geweest he
Afijn, ik neem de beoordelingen tot mij, maar ik mijd de inhoud.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:24 schreef byah het volgende:
http://www.metacritic.com(...)akens/critic-reviews
Critics scoreBlunder van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik heb hem zojuist gezien. Hij valt wel mee. Niet slecht en alles wat Return of the Jedi had moeten doen word hier ingehaald.
De look en feel is totaal terug. De film begint ontzettend sterk, maar eindigt nogal zwak. Niet ontevreden, maar er zijn veel betere films dit jaar uitgekomen.
En er zit teveel humor in. Het disney sausje proefje met al dat gerefereer, maar er is wel een goed thema gekozen.
Voor nu geef ik het een 6.![]()
Net gezien. Zeer Star Wars waardig.
Nu nog een keer.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
denk dat de zaal voor 1/3 gevuld was. In ieder geval allemaal fans, geen gedonder met lawaai, geroezemoes of om de paar minuten telefoontjes checken.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:11 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
En, is het nou druk zo op woensdagochtend 10 uur?
Top ochtend
Hooray for boobies!![]()
Ik heb genoten, gelachen en met de mond open gezeten. Star wars gevoel was er vrij snel, ik geef deze een ruime 4 uit 5!Hooray for boobies!![]()
Ja, dat gevoel had ik ook direct! En ik denk niet snel: die wil ik nog een keer zien in de bios.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:08 schreef Tokus het volgende:
Net gezien. Zeer Star Wars waardig.
Nu nog een keer."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hier ook! Heerlijke ervaring, muisstil op een paar momenten na (lachen). Zo wil ik altijd wel films in de bios kijkenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
denk dat de zaal voor 1/3 gevuld was. In ieder geval allemaal fans, geen gedonder met lawaai, geroezemoes of om de paar minuten telefoontjes checken.
Top ochtend
Om de film het beste te beschrijven zal ik een quote gebruiken, "Chewie, we're home." Het is alles wat Star Wars moet zijn en een perfect vervolg wat dat betreft. Visueel echt een spektakel, audio uitstekend en alles is goed geacteerd. Precies genoeg humor, aardig wat hints naar de vorige films. Ik noem het maar fan-service, had ietsje minder gemogen maar wel enorm van genoten.
Waardering: 8,5-9
Komende weken ga ik hem nog minimaal 1x zien![]()
![]()
In Pathé de Kuip zat de zaal om 10:00 zo ongeveer voor driekwart vol. En ik kreeg de indruk dat iedereen het zeer naar z‘n zin zat te hebben!
Verder: dikke![]()
![]()
!
Vanavond nog een keeeeeeer!Let me see you stripped down to the bone![]()
had er mijn twijfels eerst over maar er waren toch een fiks aantal scene's waarbij ik vond dat het een toegevoegde waarde hadquote:Hooray for boobies!![]()
Ja, net 3D Imax gekeken en het 3D effect was vermakelijk goed. Wilde hem eerst nog een keer in 2D gaan kijken maar word gewoon nog een keer 3D.![]()
Mee eens!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had er mijn twijfels eerst over maar er waren toch een fiks aantal scene's waarbij ik vond dat het een toegevoegde waarde hadLet me see you stripped down to the bone![]()
3D was prima, en dat van een niet 3D fan. Wellicht was het mijn First Order 3D-bril die het verschil maaktequote:![]()
![]()
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hier ook! Heerlijke ervaring, muisstil op een paar momenten na (lachen). Zo wil ik altijd wel films in de bios kijken
Om de film het beste te beschrijven zal ik een quote gebruiken, "Chewie, we're home." Het is alles wat Star Wars moet zijn en een perfect vervolg wat dat betreft. Visueel echt een spektakel, audio uitstekend en alles is goed geacteerd. Precies genoeg humor, aardig wat hints naar de vorige films. Ik noem het maar fan-service, had ietsje minder gemogen maar wel enorm van genoten.
Komende weken ga ik hem nog minimaal 1x zienWho cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars![]()
Teveel humor, en je kan de verhaallijn zien aankomen. Desalniettemin niet cliche. Maar overduidelijk heeft Abrams er weer een rotzooitje van gemaakt en is het goed dat er een andere regisseur het stokje overneemt.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?![]()
Cliché?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De openingcrawl geeft je direct een geruststellend gevoel dat het geen Phantom Menace gaat worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:05 schreef LeaderRoel het volgende:
1. Zit er weer een opening crawl in?![]()
Openingscrawl is precies goed, je weet waar je aan toe bent en waar het verhaal start.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
De openingcrawl geeft je direct een geruststellend gevoel dat het geen Phantom Menace gaat worden.![]()
Er gaan vast wat records verbroken worden. All-time december opening gaat makkelijk verbroken worden, pre-sales hebben al een record verbroken. In noord-Amerika is alleen al $100 miljoen dollar opgehaald aan pre-sales! Of het Titanic/Avatar kan verslaan in de all-time box-office moet ik nog zien, denk dat die haast onmogelijk zijn om te verslaan. Maar als er een film is die dat kan, is het wel Star Wars.quote:
Reviews zijn ook erg positief 97% fresh na 112 reviews.![]()
Ik kan niet wachten tot zondag. AAAHHHHHHH[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik had een fucking vetklep in de rij die zo nodig precies tijdens de climax met onze held voor me langs naar de plee moest. Godver.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
denk dat de zaal voor 1/3 gevuld was. In ieder geval allemaal fans, geen gedonder met lawaai, geroezemoes of om de paar minuten telefoontjes checken.
Top ochtend
Morgen nog een keer. Super vette film.Ik ga naar huis.![]()
Heb je hem al gezien dan? Ik ben ook niet zo een starwars fan hoor trouwens. Ben meer van de star trek.quote:![]()
Dat is toch een heel ander soort iets? Toevallig met de naam Star. Maar op mij komt het altijd over als: Ben niet zo'n Star Wars fan, ben meer van de Soprano's.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Karina het volgende:
Heb je hem al gezien dan? Ik ben ook niet zo een starwars fan hoor trouwens. Ben meer van de star trek."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Vanmorgen was het zover:
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
Wie had ooit durven dromen dat we nog eens een nieuwe Star Wars trilogie zouden krijgen voorgeschoteld waar wereldwijd massaal naar wordt uitgekeken? J.J. Abrams staat aan het hoofd van een nieuwe Star Wars trilogie die voor de première al goed is voor het verpulveren van record na record. Na de minder goed ontvangen prequel trilogie is dit het eerste deel van de sequel trilogie, waarin Abrams het voor elkaar kreeg een groot deel van de originele cast weer samen te brengen. Dat alleen verdiend al lof. Als dan de film zelf dan ook nog eens goed zou zijn... Zou Abrams weer dat gevoel en plezier dat we kennen van de originele trilogie kunnen laten herleven? Het antwoord is een volmondig JA.
Vanaf het moment dat de begin titels over het scherm rollen en de eerste scene begint is dat gevoel aanwezig. De film zit vol met herkenbare momenten, shots en zinnen. Het eerste gedeelte van de film is erg humoristisch (misschien is te, eigenlijk het enige minpunt aan de film) maar in het tweede gedeelte verandert de toon drastisch, dan wordt het serieuzer en komt er meer drama in.
Het acteerwerk van de jonge hoofdrolspelers is goed en ze lijken geknipt voor de rollen. Vooral Daisy Ridley is erg goed.
De film zit vol met echte kippenvel momenten, met name het laatste shot zal je niet onberoerd laten. En gelukkig is de muzikale omlijsting van John Williams ook weer aanwezig.
Waar menigeen (waaronder ondergetekende) vooraf twijfels had over het nut en kwaliteit van een nieuwe trilogie blijkt nu dat die zorg totaal ongegrond is. Zoals hij het eerder al deed met Star Trek zal J.J. Abrams er ook nu weer voor zorgen dat zowel een hele nieuwe generatie kennis maakt met een oud fenomeen en de oude generatie liefhebbers hun hart kunnen ophalen.
The Force Awakens doet de oude films eer aan en kan zich zonder problemen meten met die films.
Zo op de rand van 2015 kunnen we hier zomaar eens te maken hebben met de beste film van het jaar. Een bezoekje aan de bioscoop is het in ieder geval meer dan waard.
9,7/10
[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 16-12-2015 14:51:40 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een waardig vervolg. 8/10. Vanavond nog een keer.![]()
Nou ja je bent toch altijd of kamp Star Wars of kamp Star Trek? Sopranos vind ik sowieso beter dan starwars.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch een heel ander soort iets? Toevallig met de naam Star. Maar op mij komt het altijd over als: Ben niet zo'n Star Wars fan, ben meer van de Soprano's.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef NoXia het volgende:
Kut. Waarom klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een waardig vervolg. 8/10. Vanavond nog een keer.
(she/her)![]()
Ik niet, ik vind beiden leuk. Is dat gek?!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef Karina het volgende:
Nou ja je bent toch altijd of kamp Star Wars of kamp Star Trek? Sopranos vind ik sowieso beter dan starwars."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nee hoor mag best. Ga hem wel kijken ooit denk ik trouwens, maar het mag ook over een jaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind beiden leuk. Is dat gek?!![]()
3e post hierover sorry maar cksjxjskkxnsizjsnxjwjxjisjxjsnxj hele dag verpest. Ik klik altijd automatisch op spoilers verdommetyfustering
vies mad en sad nu![]()
![]()
wie komt me opvrolijken
(she/her)![]()
Nou, de laatste Star Trek film vond ik echt waanzinnig en heeft dezelfde regisseur als deze Star Warsquote:Op woensdag 16 december 2015 14:51 schreef Karina het volgende:
Nee hoor mag best. Ga hem wel kijken ooit denk ik trouwens, maar het mag ook over een jaar.Dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Als anderen het in de lucht gaan prijzen ga ik er echt over heen zitten te pissen.
Het is een gedrocht van een verhaallijn. Het grote been aan het blok zijn onze oude helden die deze film voort moeten stuwen. De echte film begint na de aftiteling omdat er nu eindelijk wat ruimte is voor de hoofdpersonen. Dat was mijn grootste angst en die is dus ook uitgekomen. Het is een typische klote Abrams verhaal en zijn handtekening zit duidelijk op de film. Het typsiche Abrams ritme zit er in wat betekent dat er totaal geen ruimte is om te ademen voor de characters.
Het begint sterk, maar de tweede heflt zoals ELKE abrams film is zwak. Het einde is dan ook een rafelig geheel. Verdomme wat een klote grappen begonnen er in te komen waardoor de spanning er totaal uit viel. Van die typische slechte grappen op. Dat was wel jammer omdat een aantal juist weer heel geslaagd waren.
Maar goed, dat krijg je met die disney figuren.
Daarnaast is de score gewoon duidelijk niet aanwezig, het is een herhaling van zetten. Je kan zeggen van de prequels wat je wil, maar daar zat een prachtige score in.
Het is een leuk avondje uit, maar ga er niet vanuit dat dit echt iconische scenes gelanceerd zullen worden.![]()
Ja, dat deed ik vanmorgen dus ookquote:Op woensdag 16 december 2015 14:52 schreef Fylax het volgende:
3e post hierover sorry maar cksjxjskkxnsizjsnxjwjxjisjxjsnxj hele dag verpest. Ik klik altijd automatisch op spoilers verdommetyfustering
vies mad en sad nu![]()
![]()
wie komt me opvrolijken
Iedereen babbelt er altijd gewoon verder op los in spoilers zonder dat het ook maar iets met een spoiler te maken heeft, dus ik klik als een automatisme.
Heb je ook op die van Noxia geklikt?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vanmorgen dus ookIedereen babbelt er altijd gewoon verder op los in spoilers zonder dat het ook maar iets met een spoiler te maken heeft, dus ik klik als een automatisme.
(she/her)![]()
Wat mij betreft ongeveer net zo cliché en voorspelbaar als films 4 t/m 6. De charme van de oerStarWarsfilms heeft wat mij betreft nooit zo gezeten in een sterk plot, dus dat deert me niet zoquote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?
Eensquote:Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef minilot het volgende:
Wat mij betreft ongeveer net zo cliché en voorspelbaar als films 4 t/m 6. De charme van de oerStarWarsfilms heeft wat mij betreft nooit zo gezeten in een sterk plot, dus dat deert me niet zohet verhaal vond ik redelijk te voorspellen, maar dat vind ik niet erg. Als ik verrast wil worden kijk ik wel een film met veel plottwists
Het enige waar ik me in jou reactie in kan vinden is de score, die leek inderdaad minder bombastisch. Maar om het nu niet goed te vinden.quote:
Wat betreft de "ademruimte" voor de karakters, heb het niet gemist. En je zit op een goede manier constant op het puntje van je stoel.
Op je JJ Abrams haat ga ik niet in, ben ik het allesbehalve mee eens. Heeft met deze film iets prachtigs neergezet en zijn Star Trek-films en Super 8 zijn alles behalve slecht.![]()
Er zit niks memorabels in, hoeft niet bombastisch er voor te zijn. Er zijn zat films met geweldige scores die een niemendalletje zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:43 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het enige waar ik me in jouw reactie in kan vinden is de score, die leek inderdaad minder bombastisch. Maar om het nu niet goed te vinden.Bij Abrams is het altijd: actie, directe stop, kleine adempauze, ineens weer actie, directe stop. Het is heel erg storend. Het feit dat er nog een andere schrijver aan mee heeft gewerkt, maakte het nog enigzins dragelijk. Maar het is een vervelend ritme die er niet er voor zorgt dat je niet gefocussed raakt op de motivatie van de personages.quote:Wat betreft de "ademruimte" voor de karakters, heb het niet gemist. En je zit op een goede manier constant op het puntje van je stoel.
Daarnaast teksten als 'hou mijn hand niet vast' om de zogenaamde feministische inslag te uitten vind ik behoorlijk storend. Het is helaas iets van deze tijd om te doen, maar dat laat ook zien dat deze film ook tekenen van prequels vertonen. Het verhult zich wel in de goede set, maar klopt het gedrag wel in die wereld?Voor die films gelden dus ook; sterk begin, ontzettend slecht einde.quote:Op je JJ Abrams haat ga ik niet in, ben ik het allesbehalve mee eens. Heeft met deze film iets prachtigs neergezet en zijn Star Trek-films en Super 8 zijn alles behalve slecht.
Het einde van deze star wars film was ook niet star wars waardig. De prequels deden dat beter.![]()
Waarom wordt J.J. Abrams opeens op alle sci-fi films gezet? Na Star Trek mag hij nu Star Wars verkrachten. Hebben mensen nou niets geleerd van LOST?![]()
Jij bent zeker zo iemand die moeite had met een zwarte stormtrooperquote:Op woensdag 16 december 2015 15:51 schreef Deckard het volgende:
Daarnaast teksten als 'hou mijn hand niet vast' om de zogenaamde feministische inslag te uitten vind ik behoorlijk storend. Het is helaas iets van deze tijd om te doen, maar dat laat ook zien dat deze film ook tekenen van prequels vertonen. Het verhult zich wel in de goede set, maar klopt het gedrag wel in die wereld?Als je op die manier naar een film gaat kijken begrijp ik je zure reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij verkracht star wars niet. Want wat je wel aan hem kan prijzen is de mooie aankleding. Dat redt vooral deze film. Maar hij brengt niets extras. Daarom zal je ook in deze film geen iconische scenes vinden.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Waarom wordt J.J. Abrams opeens op alle sci-fi films gezet? Na Star Trek mag hij nu Star Wars verkrachten. Hebben mensen nou niets geleerd van LOST?
Je kan van George Lucas zeggen wat je wilt, maar zelfs de Phantom Menace heeft een prachtige iconische scene. Abrams is slechts in staat te kopieren.![]()
Nee totaal niet. Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Maakt mij totaal niet uit wie het speelt. Zijn acteerwerk was niet slecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die moeite had met een zwarte stormtrooperquote:Als je op die manier naar een film gaat kijken begrijp ik je zure reacties.Wat ik hier mee bedoel is 'show don't tell', maar dat zinnetje is er weer in geschreven om iets te accentueren wat totaal niet nodig is. Net zoals je princess Leia ook nooit hoort dat ze haar eigen mannetje wel staat. Het is typisch gelul van 'ik ben een vrouw en heb geen hulp nodig' wat eigenlijk juist contraproductief werkt. Dat dat feministische geneuzel nu zich ook in deze wereld verkeerd dat is vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:52 schreef Fylax het volgende:
vies mad en sad nu![]()
![]()
wie komt me opvrolijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ik ben van beiden.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je bent toch altijd of kamp Star Wars of kamp Star Trek? Sopranos vind ik sowieso beter dan starwars.
Zondag ook een shirt met Star Trek in het lettertype van Star Wars aan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Net terug, qua beelden en visuele effecten wel een pareltje. Ik geef 'm best een 8,5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien beter van gewoon een spoilertopic te openen, dan heb je hier geen topic vol spoilertags.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Volgens mij lukt het anders prima zonder spoilers. Het plot is niet om naar huis te schrijven dus dat hoeft ook niet te worden besproken.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien beter van gewoon een spoilertopic te openen, dan heb je hier geen topic vol spoilertags.![]()
Heb precies hetzelfde, zie hem vooral als opzet naar de volgende. Fanservice om e.e.a. af te ronden en dan door.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Komende weken ga ik hem nog minimaal 1x zien"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Nee, dat is expliciet gemeldt.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Zit er trouwens een after-credits scene in de film? Ik hoop het niet.![]()
Ik heb al spoilers gezien op fok, op wow, op imgur en op twitchseriously! (film al gezien, dus niet erg meer, maar toch, dat mensen die neiging hebben...)
Enerzijds wil je de film gewoon kunnen bespreken. Maar Europa loopt een volle dag voor en de eerste dag is nog niet eens voorbij, man up.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al spoilers gezien op fok, op wow, op imgur en op twitchseriously! (film al gezien, dus niet erg meer, maar toch, dat mensen die neiging hebben...)
Nah, dit heeft niets met 'bespreken' te maken. Dit is meer het einde of een plot oid roepen in een zinnetje. Dat is niet bespreken, dat is expres verpesten voor een ander.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Enerzijds wil je de film gewoon kunnen bespreken. Maar Europa loopt een volle dag voor en de eerste dag is nog niet eens voorbij, man up."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Spoiler topic is overbodig denk ik. Wellicht wel handig om tot en met het weekend spoilertags te gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien beter van gewoon een spoilertopic te openen, dan heb je hier geen topic vol spoilertags.![]()
Bijna elke starwars film is in stukken te hakken. Dat mis ik een beetje bij deze...hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
wat ik vreemd vond hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rey heeft veel weg vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb genoten van de film, visueel fantastisch en echt de film die de franchise nodig had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef KingRadler het volgende:
wat ik vreemd vond hoeJa, vond ik een groot plothole. Net alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Yaku het volgende:
[..]Ah, oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel nog een keer dan maar gaan.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Ja ja, ik ben ook weer van plan zo spoedig voor een tweede keer te gaan. Ik kwam echt met een lading adrenaline vanavond de bios uit. Haha.![]()
inderdaad een film vol met fanservice, dus dat is genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind het zo jammer dat het 32 jaar geduurd heeft. deze nieuwe reeks had 17 jaar eerder gemaakt moeten worden.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:39 schreef KingRadler het volgende:
vind het zo jammer dat het 32 jaar geduurd heeft. deze nieuwe reeks had 17 jaar eerder gemaakt moeten worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: