denk dat de zaal voor 1/3 gevuld was. In ieder geval allemaal fans, geen gedonder met lawaai, geroezemoes of om de paar minuten telefoontjes checken.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:11 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
En, is het nou druk zo op woensdagochtend 10 uur?
Ja, dat gevoel had ik ook direct! En ik denk niet snel: die wil ik nog een keer zien in de bios.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:08 schreef Tokus het volgende:
Net gezien. Zeer Star Wars waardig.
Nu nog een keer.
Hier ook! Heerlijke ervaring, muisstil op een paar momenten na (lachen). Zo wil ik altijd wel films in de bios kijkenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
denk dat de zaal voor 1/3 gevuld was. In ieder geval allemaal fans, geen gedonder met lawaai, geroezemoes of om de paar minuten telefoontjes checken.
Top ochtend
had er mijn twijfels eerst over maar er waren toch een fiks aantal scene's waarbij ik vond dat het een toegevoegde waarde hadquote:
Mee eens!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had er mijn twijfels eerst over maar er waren toch een fiks aantal scene's waarbij ik vond dat het een toegevoegde waarde had
3D was prima, en dat van een niet 3D fan. Wellicht was het mijn First Order 3D-bril die het verschil maaktequote:
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hier ook! Heerlijke ervaring, muisstil op een paar momenten na (lachen). Zo wil ik altijd wel films in de bios kijken
Om de film het beste te beschrijven zal ik een quote gebruiken, "Chewie, we're home." Het is alles wat Star Wars moet zijn en een perfect vervolg wat dat betreft. Visueel echt een spektakel, audio uitstekend en alles is goed geacteerd. Precies genoeg humor, aardig wat hints naar de vorige films. Ik noem het maar fan-service, had ietsje minder gemogen maar wel enorm van genoten.
Waardering: 8,5-9
Komende weken ga ik hem nog minimaal 1x zien
Teveel humor, en je kan de verhaallijn zien aankomen. Desalniettemin niet cliche. Maar overduidelijk heeft Abrams er weer een rotzooitje van gemaakt en is het goed dat er een andere regisseur het stokje overneemt.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?
Cliché?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De openingcrawl geeft je direct een geruststellend gevoel dat het geen Phantom Menace gaat worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de mensen die de film gister gezien hebben: ik heb een paar vragen
1. Zit er weer een opening crawl in?
Openingscrawl is precies goed, je weet waar je aan toe bent en waar het verhaal start.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
De openingcrawl geeft je direct een geruststellend gevoel dat het geen Phantom Menace gaat worden.
Er gaan vast wat records verbroken worden. All-time december opening gaat makkelijk verbroken worden, pre-sales hebben al een record verbroken. In noord-Amerika is alleen al $100 miljoen dollar opgehaald aan pre-sales! Of het Titanic/Avatar kan verslaan in de all-time box-office moet ik nog zien, denk dat die haast onmogelijk zijn om te verslaan. Maar als er een film is die dat kan, is het wel Star Wars.quote:
Ik had een fucking vetklep in de rij die zo nodig precies tijdens de climax met onze held voor me langs naar de plee moest. Godver.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
denk dat de zaal voor 1/3 gevuld was. In ieder geval allemaal fans, geen gedonder met lawaai, geroezemoes of om de paar minuten telefoontjes checken.
Top ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |