Cliché?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De openingcrawl geeft je direct een geruststellend gevoel dat het geen Phantom Menace gaat worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor de mensen die de film gister gezien hebben: ik heb een paar vragen
1. Zit er weer een opening crawl in?
Openingscrawl is precies goed, je weet waar je aan toe bent en waar het verhaal start.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
De openingcrawl geeft je direct een geruststellend gevoel dat het geen Phantom Menace gaat worden.
Er gaan vast wat records verbroken worden. All-time december opening gaat makkelijk verbroken worden, pre-sales hebben al een record verbroken. In noord-Amerika is alleen al $100 miljoen dollar opgehaald aan pre-sales! Of het Titanic/Avatar kan verslaan in de all-time box-office moet ik nog zien, denk dat die haast onmogelijk zijn om te verslaan. Maar als er een film is die dat kan, is het wel Star Wars.quote:
Ik had een fucking vetklep in de rij die zo nodig precies tijdens de climax met onze held voor me langs naar de plee moest. Godver.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
denk dat de zaal voor 1/3 gevuld was. In ieder geval allemaal fans, geen gedonder met lawaai, geroezemoes of om de paar minuten telefoontjes checken.
Top ochtend
Heb je hem al gezien dan? Ik ben ook niet zo een starwars fan hoor trouwens. Ben meer van de star trek.quote:
Dat is toch een heel ander soort iets? Toevallig met de naam Star. Maar op mij komt het altijd over als: Ben niet zo'n Star Wars fan, ben meer van de Soprano's.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Karina het volgende:
Heb je hem al gezien dan? Ik ben ook niet zo een starwars fan hoor trouwens. Ben meer van de star trek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een waardig vervolg. 8/10. Vanavond nog een keer.
Nou ja je bent toch altijd of kamp Star Wars of kamp Star Trek? Sopranos vind ik sowieso beter dan starwars.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch een heel ander soort iets? Toevallig met de naam Star. Maar op mij komt het altijd over als: Ben niet zo'n Star Wars fan, ben meer van de Soprano's.
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef NoXia het volgende:
Kut. Waarom klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een waardig vervolg. 8/10. Vanavond nog een keer.
(she/her)
Ik niet, ik vind beiden leuk. Is dat gek?!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef Karina het volgende:
Nou ja je bent toch altijd of kamp Star Wars of kamp Star Trek? Sopranos vind ik sowieso beter dan starwars.
Nee hoor mag best. Ga hem wel kijken ooit denk ik trouwens, maar het mag ook over een jaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind beiden leuk. Is dat gek?!
Nou, de laatste Star Trek film vond ik echt waanzinnig en heeft dezelfde regisseur als deze Star Warsquote:Op woensdag 16 december 2015 14:51 schreef Karina het volgende:
Nee hoor mag best. Ga hem wel kijken ooit denk ik trouwens, maar het mag ook over een jaar.
Ja, dat deed ik vanmorgen dus ookquote:Op woensdag 16 december 2015 14:52 schreef Fylax het volgende:
3e post hierover sorry maar cksjxjskkxnsizjsnxjwjxjisjxjsnxj hele dag verpest. Ik klik altijd automatisch op spoilers verdommetyfustering
vies mad en sad nu![]()
![]()
wie komt me opvrolijken
Heb je ook op die van Noxia geklikt?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vanmorgen dus ookIedereen babbelt er altijd gewoon verder op los in spoilers zonder dat het ook maar iets met een spoiler te maken heeft, dus ik klik als een automatisme.
Wat mij betreft ongeveer net zo cliché en voorspelbaar als films 4 t/m 6. De charme van de oerStarWarsfilms heeft wat mij betreft nooit zo gezeten in een sterk plot, dus dat deert me niet zoquote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je vond het dus niet cliché? En voorspelbaar?
Eensquote:Op woensdag 16 december 2015 15:18 schreef minilot het volgende:
Wat mij betreft ongeveer net zo cliché en voorspelbaar als films 4 t/m 6. De charme van de oerStarWarsfilms heeft wat mij betreft nooit zo gezeten in een sterk plot, dus dat deert me niet zo
Het enige waar ik me in jou reactie in kan vinden is de score, die leek inderdaad minder bombastisch. Maar om het nu niet goed te vinden.quote:
Er zit niks memorabels in, hoeft niet bombastisch er voor te zijn. Er zijn zat films met geweldige scores die een niemendalletje zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:43 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het enige waar ik me in jouw reactie in kan vinden is de score, die leek inderdaad minder bombastisch. Maar om het nu niet goed te vinden.
Bij Abrams is het altijd: actie, directe stop, kleine adempauze, ineens weer actie, directe stop. Het is heel erg storend. Het feit dat er nog een andere schrijver aan mee heeft gewerkt, maakte het nog enigzins dragelijk. Maar het is een vervelend ritme die er niet er voor zorgt dat je niet gefocussed raakt op de motivatie van de personages.quote:Wat betreft de "ademruimte" voor de karakters, heb het niet gemist. En je zit op een goede manier constant op het puntje van je stoel.
Voor die films gelden dus ook; sterk begin, ontzettend slecht einde.quote:Op je JJ Abrams haat ga ik niet in, ben ik het allesbehalve mee eens. Heeft met deze film iets prachtigs neergezet en zijn Star Trek-films en Super 8 zijn alles behalve slecht.
Jij bent zeker zo iemand die moeite had met een zwarte stormtrooperquote:Op woensdag 16 december 2015 15:51 schreef Deckard het volgende:
Daarnaast teksten als 'hou mijn hand niet vast' om de zogenaamde feministische inslag te uitten vind ik behoorlijk storend. Het is helaas iets van deze tijd om te doen, maar dat laat ook zien dat deze film ook tekenen van prequels vertonen. Het verhult zich wel in de goede set, maar klopt het gedrag wel in die wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij verkracht star wars niet. Want wat je wel aan hem kan prijzen is de mooie aankleding. Dat redt vooral deze film. Maar hij brengt niets extras. Daarom zal je ook in deze film geen iconische scenes vinden.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Waarom wordt J.J. Abrams opeens op alle sci-fi films gezet? Na Star Trek mag hij nu Star Wars verkrachten. Hebben mensen nou niets geleerd van LOST?
Nee totaal niet. Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Maakt mij totaal niet uit wie het speelt. Zijn acteerwerk was niet slecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die moeite had met een zwarte stormtrooper
quote:Als je op die manier naar een film gaat kijken begrijp ik je zure reacties.Wat ik hier mee bedoel is 'show don't tell', maar dat zinnetje is er weer in geschreven om iets te accentueren wat totaal niet nodig is. Net zoals je princess Leia ook nooit hoort dat ze haar eigen mannetje wel staat. Het is typisch gelul van 'ik ben een vrouw en heb geen hulp nodig' wat eigenlijk juist contraproductief werkt. Dat dat feministische geneuzel nu zich ook in deze wereld verkeerd dat is vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:52 schreef Fylax het volgende:
3e post hierover sorry maar cksjxjskkxnsizjsnxjwjxjisjxjsnxj hele dag verpest. Ik klik altijd automatisch op spoilers verdommetyfustering
vies mad en sad nu![]()
![]()
wie komt me opvrolijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ik ben van beiden.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je bent toch altijd of kamp Star Wars of kamp Star Trek? Sopranos vind ik sowieso beter dan starwars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij lukt het anders prima zonder spoilers. Het plot is niet om naar huis te schrijven dus dat hoeft ook niet te worden besproken.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien beter van gewoon een spoilertopic te openen, dan heb je hier geen topic vol spoilertags.
Heb precies hetzelfde, zie hem vooral als opzet naar de volgende. Fanservice om e.e.a. af te ronden en dan door.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Om de film het beste te beschrijven zal ik een quote gebruiken, "Chewie, we're home." Het is alles wat Star Wars moet zijn en een perfect vervolg wat dat betreft. Visueel echt een spektakel, audio uitstekend en alles is goed geacteerd. Precies genoeg humor, aardig wat hints naar de vorige films. Ik noem het maar fan-service, had ietsje minder gemogen maar wel enorm van genoten.
Waardering: 8,5-9
Komende weken ga ik hem nog minimaal 1x zien
Nee, dat is expliciet gemeldt.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Zit er trouwens een after-credits scene in de film? Ik hoop het niet.
Enerzijds wil je de film gewoon kunnen bespreken. Maar Europa loopt een volle dag voor en de eerste dag is nog niet eens voorbij, man up.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al spoilers gezien op fok, op wow, op imgur en op twitchseriously! (film al gezien, dus niet erg meer, maar toch, dat mensen die neiging hebben...)
Nah, dit heeft niets met 'bespreken' te maken. Dit is meer het einde of een plot oid roepen in een zinnetje. Dat is niet bespreken, dat is expres verpesten voor een ander.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Enerzijds wil je de film gewoon kunnen bespreken. Maar Europa loopt een volle dag voor en de eerste dag is nog niet eens voorbij, man up.
Spoiler topic is overbodig denk ik. Wellicht wel handig om tot en met het weekend spoilertags te gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien beter van gewoon een spoilertopic te openen, dan heb je hier geen topic vol spoilertags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef KingRadler het volgende:
wat ik vreemd vond hoeJa, vond ik een groot plothole. Net alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Yaku het volgende:
[..]Ah, oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel nog een keer dan maar gaan.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Ja ja, ik ben ook weer van plan zo spoedig voor een tweede keer te gaan. Ik kwam echt met een lading adrenaline vanavond de bios uit. Haha.![]()
inderdaad een film vol met fanservice, dus dat is genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: