Ik ben van beiden.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je bent toch altijd of kamp Star Wars of kamp Star Trek? Sopranos vind ik sowieso beter dan starwars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij lukt het anders prima zonder spoilers. Het plot is niet om naar huis te schrijven dus dat hoeft ook niet te worden besproken.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien beter van gewoon een spoilertopic te openen, dan heb je hier geen topic vol spoilertags.
Heb precies hetzelfde, zie hem vooral als opzet naar de volgende. Fanservice om e.e.a. af te ronden en dan door.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Om de film het beste te beschrijven zal ik een quote gebruiken, "Chewie, we're home." Het is alles wat Star Wars moet zijn en een perfect vervolg wat dat betreft. Visueel echt een spektakel, audio uitstekend en alles is goed geacteerd. Precies genoeg humor, aardig wat hints naar de vorige films. Ik noem het maar fan-service, had ietsje minder gemogen maar wel enorm van genoten.
Waardering: 8,5-9
Komende weken ga ik hem nog minimaal 1x zien
Nee, dat is expliciet gemeldt.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Zit er trouwens een after-credits scene in de film? Ik hoop het niet.
Enerzijds wil je de film gewoon kunnen bespreken. Maar Europa loopt een volle dag voor en de eerste dag is nog niet eens voorbij, man up.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al spoilers gezien op fok, op wow, op imgur en op twitchseriously! (film al gezien, dus niet erg meer, maar toch, dat mensen die neiging hebben...)
Nah, dit heeft niets met 'bespreken' te maken. Dit is meer het einde of een plot oid roepen in een zinnetje. Dat is niet bespreken, dat is expres verpesten voor een ander.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Enerzijds wil je de film gewoon kunnen bespreken. Maar Europa loopt een volle dag voor en de eerste dag is nog niet eens voorbij, man up.
Spoiler topic is overbodig denk ik. Wellicht wel handig om tot en met het weekend spoilertags te gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien beter van gewoon een spoilertopic te openen, dan heb je hier geen topic vol spoilertags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef KingRadler het volgende:
wat ik vreemd vond hoeJa, vond ik een groot plothole. Net alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Yaku het volgende:
[..]Ah, oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel nog een keer dan maar gaan.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485![]()
Ja ja, ik ben ook weer van plan zo spoedig voor een tweede keer te gaan. Ik kwam echt met een lading adrenaline vanavond de bios uit. Haha.![]()
inderdaad een film vol met fanservice, dus dat is genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: