SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Bosbeetle op 08-12-2015 09:47:50 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De Originele remastered jaquote:Op maandag 7 december 2015 09:32 schreef KingRadler het volgende:
heb de originele Star Wars remastered op VHS alleen heb ik geen vhs speler meer
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik snap wat je bedoeld alleen het klinkt zo vreemd originele remastered.... dat is toch de orignele niet meerquote:Op maandag 7 december 2015 09:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ja de originele niet aangepaste alleen opgepoetst
Inmiddels is dat opgepoetste ook wel weer weg als je ze af zou spelenquote:Op maandag 7 december 2015 09:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ja de originele niet aangepaste alleen opgepoetst
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Gewoon de despecialized downloaden.quote:Op maandag 7 december 2015 09:32 schreef KingRadler het volgende:
heb de originele Star Wars remastered op VHS alleen heb ik geen vhs speler meer
Vorige week met A New Hope begonnen, ik ga zo lekker Empire kijken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Even OP ingeplakt
Thnx, gans vergeten idd
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga in een Star Wars trui met de tekst "May the force be with you"quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er verkleed naar de bioscoop?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
star wars feesthoedje, lightsaber en m'n vintage empire strikes back shirt.
Verkleed genoeg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Boba Fett sweater.
Daaronder een shirt met de tekst Star Trek in Star Wars lettertype. (Verjaardagscadeautje van vriendin)
Wel als je zo'n kekke fluwelen muts met veer hebt en een jute zak.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef KingRadler het volgende:
zouden ze het waarderen als ik mezelf zwart schmink als FinnI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga de 24e![]()
Hopelijk kan ik me inhouden om spoilers te lezen
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"![]()
Ooh shit ik las het alsof het een shirt was, met Boba Fett + die tekst. Ik wilde het al gaan haunten oo het internet .quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Boba Fett sweater.
Daaronder een shirt met de tekst Star Trek in Star Wars lettertype. (Verjaardagscadeautje van vriendin)
[..]
Wel als je zo'n kekke fluwelen muts met veer hebt en een jute zak.吴 曼 迪![]()
De 16de prive zaal van mijn werk, en de 19de
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton![]()
Weinig keus in Den Haag, al ga ik hem heus nog eens in 2D kijken als ik die kan vinden.quote:
Zondag zitten we iig in de middag in de bioscoop
Net begonnen aan de Rebels serie, tot nu toe vind ik hem sterker dan the Clone Wars, al kan ik die ook wel waarderen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Rebels komt vanaf de 2e helft van seizoen 1 pas echt goed op gang.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net begonnen aan de Rebels serie, tot nu toe vind ik hem sterker dan the Clone Wars, al kan ik die ook wel waarderen.
Seizoen 2 is erg goed tot nog toe."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja dat doen mensen hè.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er verkleed naar de bioscoop?ik ben naar de premiere van star wars 3 geweest geloof ik in het tuschinski. Had geen benul dat mensen dat echt deden. Ik geloof trouwens dat star wars 3 de eerste star wars film is geweest die ik gezien heb
Ik ben toch echt meer een trekkie.
This is not the topic your looking for...hush...quote:Ik ben toch echt meer een trekkie.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton![]()
Ik moet wat hè de nieuwe star trek serie begint pas in 2017quote:Op woensdag 9 december 2015 11:39 schreef diomedes het volgende:
[..]
This is not the topic your looking for...hush...
Tot die tijd wil ik best die simpele good guys vs. bad guys films die star wars zijn kijken.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef lord_bono het volgende:
Ik wil Warwick Davis dan weleens herkenbaar in Star Wars zien, dat heeft 'ie wel verdiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetle, zit niet zo te trollen!quote:Op woensdag 9 december 2015 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet wat hè de nieuwe star trek serie begint pas in 2017
Tot die tijd wil ik best die simpele good guys vs. bad guys films die star wars zijn kijken.Scheren is voor schapen!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Beetle, zit niet zo te trollen!![]()
trollen dat is toch meer lord of the rings.
Ben erg benieuwd, wij gaan de 20 ste
3D !!Lees al jaren jullie forum, leuk dat ik nu ook een " fokker " ben![]()
Ben ook erg benieuwd, wij gaan de 20 ste
3DLees al jaren jullie forum, leuk dat ik nu ook een " fokker " ben![]()
Ik ga/wil naar 2D, maar ik weet niet hoeveel keuze is heb.quote:
In Utrecht draait hij maar 1 keer per week in 1 zaal. Sowieso aanstaande woensdag, maar dan kan ik niet. Schijt zooiTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hier in de plaatselijke bios draait ie alleen om 18:00 in 2D..quote:Op donderdag 10 december 2015 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga/wil naar 2D, maar ik weet niet hoeveel keuze is heb.
In Utrecht draait hij maar 1 keer per week in 1 zaal. Sowieso aanstaande woensdag, maar dan kan ik niet. Schijt zooi![]()
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaanquote:Op donderdag 10 december 2015 15:34 schreef Fylax het volgende:
Mensen die niet op de premieredag gaan
mensen die zich ziek melden om Star Wars te zienquote:Op donderdag 10 december 2015 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaan![]()
![]()
voor de liefhebbers heeft ze ook al een naaktscene gedaan voordat ze star wars deed, wel als lijkquote:Op donderdag 10 december 2015 16:30 schreef KingRadler het volgende:
de laatste foto's van Daisy Ridley gezien ze is enorm gespierd voor Episode 8![]()
![]()
Mensen die niet gewoon 5x gaan omdat ze toch werkloos zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaan
Mensen die...
Mensen
Ik ga komende woensdag om 19.45 uur. Zin in.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Dit weekend Star Wars-weekend met mijn vader en mijn vrienden.
Volgorde gaat 4 5 1 2 3 6 zijn(she/her)![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
Dit weekend Star Wars-weekend met mijn vader en mijn vrienden.
Volgorde gaat 4 5 1 2 3 6 zijn![]()
Ik ga de despecialized versie van 4 5 6 nog kijken voor woensdag, 1 2 3 van de week al gekekenHad eigenlijk ook de machete order moeten doen
![]()
![]()
![]()
Machete Orderquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Ik ga de despecialized versie van 4 5 6 nog kijken voor woensdag, 1 2 3 van de week al gekekenHad eigenlijk ook de machete order moeten doen
![]()
Deel 1 willen skippen
(she/her)![]()
Nja, ik had dan deel 1 er ook tussen gepropt. Begrijp waarom mensen er geen fan van zijn, maar persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Geen meesterwerk, maar om het nu als het slechtste ooit te bestempelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Machete Order
Deel 1 willen skippen![]()
![]()
Ach deel 1 mis je geen fuck aan. Ik ga 4-5-6 kijken en laat 1-2-3 helemaal links liggen deze keer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Machete Order
Deel 1 willen skippen"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Je kan best een bepaald deel minder vinden, maar ik noem iemand geen echte fan als hij/zij Deel 1 laat liggen. Een echte fan kijkt alle delen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nja, ik had dan deel 1 er ook tussen gepropt. Begrijp waarom mensen er geen fan van zijn, maar persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Geen meesterwerk, maar om het nu als het slechtste ooit te bestempelen(she/her)![]()
Ik heb ze meerdere malen gezien, maar ik ga mezelf niet weer door 1 heenworstelen als het niet hoeft. The Phantom Edit laatst gekeken en dat was meer dan voldoendequote:Op vrijdag 11 december 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan best een bepaald deel minder vinden, maar ik noem iemand geen echte fan als hij/zij Deel 1 laat liggen. Een echte fan kijkt alle delen.
Persoonlijk gezien heeft Attack of the Clones voor mij de slechtste scenes, bijna alles waar Padme en Anakin samen zijn was verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ze meerdere malen gezien, maar ik ga mezelf niet weer door 1 heenworstelen als het niet hoeft. The Phantom Edit laatst gekeken en dat was meer dan voldoende![]()
Totaal geen chemie tussen die twee... en dat gebekvecht de hele tijd tussen Anakin en Obi-Wanquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Persoonlijk gezien heeft Attack of the Clones voor mij de slechtste scenes, bijna alles waar Padme en Anakin samen zijn was verschrikkelijk.
Gelukkig was er de Clone Wars serie. Da's het beste wat er is voortgekomen uit de prequel-trilogie"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"echte fan" gezeik altijdquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan best een bepaald deel minder vinden, maar ik noem iemand geen echte fan als hij/zij Deel 1 laat liggen. Een echte fan kijkt alle delen.
"Echte fans" zijn vaak kritiekloos en snobistisch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarom in vredesnaam?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snap niet het voordeel van de machete volgorde.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Verhaal technisch schijnt het iets beter in elkaar te zitten. Plus als je 1 2 3 4 5 6 kijkt, heb je bijvoorbeeld niet de Darth Vader onthulling, als nieuwe kijker dan. Maar voor de release van TFA had ik de machete order wel eens willen proberen. Niet dat het voor mij voordelen brengt aangezien ik de films haast kan dromen. Nu gewoon de volgorde 1 2 3 4 5 6 aangehouden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam?
Ik snap niet het voordeel van de machete volgorde.![]()
Dat iets een prequel is wil niet zeggen dat je het ook in die volgorde moet kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam?
Ik snap niet het voordeel van de machete volgorde.
Als je de prequels na ESB plaatst dienen ze als flashback naar de val van de Jedi, de val van Anakin en de opkomst van de Empire en Vader.
Als je ze voor de originele trilogie kijkt dan kom je personages als Yoda en de Jedi tegen waarvan ze verhaaltechnisch al uitgaan dat je weet wie en wat ze zijn.
Met de Machete volgorde krijg je een volgorde die verhaaltechnisch logischer, beter in elkaar zit qua opbouw.
Ik ken eigenlijk geen enkele prequel die je ook als eerste moet lezen/kijken/luisteren, chronologische volgorde van uitbrengen is vaak het best.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Een prequel dient bijna altijd als een inleiding of verklaring voor een verhaal. Je moet ze dus eigenlijk nooit als eerste bekijken. In welk verhaal dan ook. Het heeft een reden om te bestaan, maar als je eerst de prequel kijkt weet je niet waarom hij bestaat. Dus dat is niet logisch.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat iets een prequel is wil niet zeggen dat je het ook in die volgorde moet kijken.
Als je de prequels na ESB plaatst dienen ze als flashback naar de val van de Jedi, de val van Anakin en de opkomst van de Empire en Vader.
Als je ze voor de originele trilogie kijkt dan kom je personages als Yoda en de Jedi tegen waarvan ze verhaaltechnisch al uitgaan dat je weet wie en wat ze zijn.
Met de Machete volgorde krijg je een volgorde die verhaaltechnisch logischer, beter in elkaar zit qua opbouw.
Ik ken eigenlijk geen enkele prequel die je ook als eerste moet lezen/kijken/luisteren, chronologische volgorde van uitbrengen is vaak het best.
Nu vind ik het bij Star Wars dan nog wel zo goed gedaan dat je ze wel eerst kunt kijken zonder dat het een slecht verhaal wordt. Je mist alleen wel wat dingetjes.
Ik zou iemand die nog nooit Star Wars heeft gezien aanbevelen ze in volgorde van uitkomst te kijken. Als je echt onbekend bent met Star Wars komt "Luke, I am your father" echt wel hard aan. Als je de prequel hebt gezien is die impact er niet. Terwijl het zo belangrijk is voor de serie en iconisch in de geschiedenis van Star Wars.
Als je ze allemaal al een keer gezien hebt kun je wel een keer 123456 kijken. De verassing is er dan toch af.
Misschien doe ik de Machete order nog wel een keer om te proberen. Ben wel beetje benieuwd...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
4 5 1 2 3 6 7 8 9quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:48 schreef KingRadler het volgende:
hoe ga je SW dan kijken in de jaren 20 als 789 uit zijn.(she/her)![]()
7 8 9 zullen altijd na deel 6 komen. Ongeacht de volgorde hoe je het kijkt. Straks als de Anthology films uitkomen zou je die wel ergens tussen kunnen proppen. Al staan ze op gebeurtenissen/personages na (nog) los van 1 t/m 9. Maar Rogue One zou je dan bijvoorbeeld tussen 3 en 4 kunnen kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:48 schreef KingRadler het volgende:
hoe ga je SW dan kijken in de jaren 20 als 789 uit zijn.
Wat de aandelen van Disney betreft, als de film ook maar een beetje goed ontvangen word gaan ze stijgen. Verkoop van merchandising zal stijgen etc.
Overigens is er een review embargo tot 16 december 12:00 am in de USA.![]()
Idd, Rogue One tussen 3 en 4.quote:Op zondag 13 december 2015 00:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
7 8 9 zullen altijd na deel 6 komen. Ongeacht de volgorde hoe je het kijkt. Straks als de Anthology films uitkomen zou je die wel ergens tussen kunnen proppen. Al staan ze op gebeurtenissen/personages na (nog) los van 1 t/m 9. Maar Rogue One zou je dan bijvoorbeeld tussen 3 en 4 kunnen kijken.
Wat de aandelen van Disney betreft, als de film ook maar een beetje goed ontvangen word gaan ze stijgen. Verkoop van merchandising zal stijgen etc.
Overigens is er een review embargo tot 16 december 12:00 am in de USA.(she/her)![]()
Zitten daar goede glazen in? Dan zou ik hem wel halen. Maar bij IMAX toch andere brillen nodig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe?quote:Op zondag 13 december 2015 12:17 schreef So_Surreal het volgende:
Wie gaat hem kijken met zo'n speciale 3D bril?
[ afbeelding ]
(she/her)![]()
Ik vond de latere trilogie tegenvallen. Logisch omdat de eerste drie films gemaakt werden in een tijd dat special effect pas echt zijn intrede deed. Toch vond ik de verhaallijnen vrij zwak en bij Return of the Jedi had ik het gevoel naar een misplaatste Muppet-film te kijken. Helaas, ben toch meer een Trekkie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nja, ik had dan deel 1 er ook tussen gepropt. Begrijp waarom mensen er geen fan van zijn, maar persoonlijk vind ik dat wel meevallen. Geen meesterwerk, maar om het nu als het slechtste ooit te bestempelen![]()
Ben benieuwd wat JJ Abrahams ervan heeft gemaakt. Ik ben natuurlijk grote fan van zijn serieproject Lost, (en andere series) maar ik vond de eerste Star Trek film die uit zijn handen kwam een serieus gedrocht. Slechte acteurs, slecht verhaal en een overdaad aan actie en humor. Sommige scenes leken wel een slapstick. De tweede Star Trek film uit zijn hand was weliswaar wat beter, maar het kwam nauwelijks bij het origineel.
De recente Star-Wars trilogie was qua special effecten een overdone en ook hier had ik het gevoel naar een digitale poppenkast te kijken. Bovendien kon ik Ewan Mc.Gregor niet loskoppelen van zijn personage uit Trainspotting als ik hem met zijn lichtsabel zag zwaaien. Ik heb begrepen dat Abraham qua filmen het naar het origineel heeft terug gebracht. Alleen ben ik bang dat de huidige hype uiteindelijk niet zal voldoen aan het uiteindelijke resultaat. Met dat gevoel ga ik kijken. Dan kan het nooit tegenvallen.![]()
Wat me het meest stoort aan de prequels, is eigenlijk de CGI. Nog meer dan een slecht verhaal, slechte dialogen of slecht acteerwerk, word ik helemaal uit een film gehaald wanneer iemand overduidelijk voor een green screen staat te acteren tegenover personages die er eigenlijk niet zijn en zich in een andere realiteit lijken te bevinden.
Was bij LOTR stukken beter gedaan en die kwamen uit dezelfde periode.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Waar LOTR niet de fout had gemaakt om het complete orc-leger CGI te maken. Daar hadden ze gewoon hele grote groepen echte acteurs die gedupliceerd werden.quote:Op zondag 13 december 2015 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat me het meest stoort aan de prequels, is eigenlijk de CGI. Nog meer dan een slecht verhaal, slechte dialogen of slecht acteerwerk, word ik helemaal uit een film gehaald wanneer iemand overduidelijk voor een green screen staat te acteren tegenover personages die er eigenlijk niet zijn en zich in een andere realiteit lijken te bevinden.
Was bij LOTR stukken beter gedaan en die kwamen uit dezelfde periode."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Het is ook vooral bij organische wezens. Bij duizenden battle droids had ik minder problemen, maar die Gungans.en Geonosiansquote:Op zondag 13 december 2015 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waar LOTR niet de fout had gemaakt om het complete orc-leger CGI te maken. Daar hadden ze gewoon hele grote groepen echte acteurs die gedupliceerd werden.. Zelfs Yoda zag er geregeld nep uit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
toen ik een kind was en Star Wars voor het eerst zag dacht ik van er klopt iets niet.
waar is 123 gebleven![]()
zie je al die idioten met die bril op ahahahquote:Op zondag 13 december 2015 16:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De bioscoop (geen pathe/JT) hier heeft ze ook, hoop dat ik er woensdag een kan bemachtigen!![]()
Met een 3D bril zie je er toch al uit als een "idioot"quote:Op zondag 13 december 2015 21:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zie je al die idioten met die bril op ahahah![]()
![]()
Gisteren 4 & 5 gezien, van de week 6, 1, 2 & 3 nog kijken.
Ik ga eerste kerstdag pas heen dus heb nog even de tijd![]()
![]()
Gisteren 4 Despecialized, vanavond 5, morgen 6 en woensdag 7
Nieuwe Star Wars-film in première in Hollywood
Maandag is in Hollywood de première van Star Wars: The Force Awakens. Disney heeft drie theaters (TCL Chinese Theatre, El Capitan Theatre en het Dolby Theatre) in Los Angeles afgehuurd om alle genodigde een plekje te kunnen geven. Het zevende deel van Star Wars gaat is in de loop van de week wereldwijd te zien. In Nederland gaat The Force Awakens woensdag in première.
nu.nl"Childe Roland to the Dark Tower Came"
Persmensen of mensen die alvast iets neerplempen...quote:Op maandag 14 december 2015 10:34 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom zijn er al 900 nog wat stemmen?
Star Wars: The Force Awakens (2015) - IMDbEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?
quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?![]()
![]()
I find your lack of faith disturbing.(she/her)![]()
I'm on the hype train!!!!quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?![]()
![]()
ach dat is altijd met hype films. in het begin geeft iedereen een 1 of een 10. daarna effent het wel weer uit.quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Score 9.4 op IMDb.![]()
Ik bedoel, het zal best een gave film zijn maar een 9.4?
Community managers en astroturfers. De eerste week betekent imdb helaas niks, de grote distributiemaatschappijen bespelen massaal de internet ratings; en het duurt een paar dagen voordat de reviews op rottentomatoes niet meer van geselecteerde gefeteerde jaknikkers bij prescreenings zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 10:34 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom zijn er al 900 nog wat stemmen?
Star Wars: The Force Awakens (2015) - IMDbThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Betekent dit trouwens ook dat dit weer een nieuwe trilogie wordt ?
Episode 7 (2015)
Episode 8 (2018)
Episode 9 (2021)![]()
'15, '17, '19quote:Op maandag 14 december 2015 11:30 schreef So_Surreal het volgende:
Betekent dit trouwens ook dat dit weer een nieuwe trilogie wordt ?
Episode 7 (2015)
Episode 8 (2018)
Episode 9 (2021)(she/her)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: