Weinig keus in Den Haag, al ga ik hem heus nog eens in 2D kijken als ik die kan vinden.quote:
Rebels komt vanaf de 2e helft van seizoen 1 pas echt goed op gang.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net begonnen aan de Rebels serie, tot nu toe vind ik hem sterker dan the Clone Wars, al kan ik die ook wel waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja dat doen mensen hè.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er verkleed naar de bioscoop?
This is not the topic your looking for...hush...quote:Ik ben toch echt meer een trekkie.
Ik moet wat hè de nieuwe star trek serie begint pas in 2017quote:Op woensdag 9 december 2015 11:39 schreef diomedes het volgende:
[..]
This is not the topic your looking for...hush...
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef lord_bono het volgende:
Ik wil Warwick Davis dan weleens herkenbaar in Star Wars zien, dat heeft 'ie wel verdiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetle, zit niet zo te trollen!quote:Op woensdag 9 december 2015 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet wat hè de nieuwe star trek serie begint pas in 2017
Tot die tijd wil ik best die simpele good guys vs. bad guys films die star wars zijn kijken.
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Beetle, zit niet zo te trollen!
Ik ga/wil naar 2D, maar ik weet niet hoeveel keuze is heb.quote:
Hier in de plaatselijke bios draait ie alleen om 18:00 in 2D..quote:Op donderdag 10 december 2015 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga/wil naar 2D, maar ik weet niet hoeveel keuze is heb.
In Utrecht draait hij maar 1 keer per week in 1 zaal. Sowieso aanstaande woensdag, maar dan kan ik niet. Schijt zooi
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaanquote:Op donderdag 10 december 2015 15:34 schreef Fylax het volgende:
Mensen die niet op de premieredag gaan
mensen die zich ziek melden om Star Wars te zienquote:Op donderdag 10 december 2015 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaan
voor de liefhebbers heeft ze ook al een naaktscene gedaan voordat ze star wars deed, wel als lijkquote:Op donderdag 10 december 2015 16:30 schreef KingRadler het volgende:
de laatste foto's van Daisy Ridley gezien ze is enorm gespierd voor Episode 8
Mensen die niet gewoon 5x gaan omdat ze toch werkloos zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mensen die niet speciaal vrij nemen om 2x op de premiere-dag te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |