SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Bosbeetle op 08-12-2015 09:47:50 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De Originele remastered jaquote:Op maandag 7 december 2015 09:32 schreef KingRadler het volgende:
heb de originele Star Wars remastered op VHS alleen heb ik geen vhs speler meer
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik snap wat je bedoeld alleen het klinkt zo vreemd originele remastered.... dat is toch de orignele niet meerquote:Op maandag 7 december 2015 09:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ja de originele niet aangepaste alleen opgepoetst
Inmiddels is dat opgepoetste ook wel weer weg als je ze af zou spelenquote:Op maandag 7 december 2015 09:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ja de originele niet aangepaste alleen opgepoetst
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Gewoon de despecialized downloaden.quote:Op maandag 7 december 2015 09:32 schreef KingRadler het volgende:
heb de originele Star Wars remastered op VHS alleen heb ik geen vhs speler meer
Vorige week met A New Hope begonnen, ik ga zo lekker Empire kijken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Even OP ingeplakt
Thnx, gans vergeten idd
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga in een Star Wars trui met de tekst "May the force be with you"quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:58 schreef KingRadler het volgende:
wie gaat er verkleed naar de bioscoop?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
star wars feesthoedje, lightsaber en m'n vintage empire strikes back shirt.
Verkleed genoeg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Boba Fett sweater.
Daaronder een shirt met de tekst Star Trek in Star Wars lettertype. (Verjaardagscadeautje van vriendin)
Wel als je zo'n kekke fluwelen muts met veer hebt en een jute zak.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:37 schreef KingRadler het volgende:
zouden ze het waarderen als ik mezelf zwart schmink als FinnI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga de 24e![]()
Hopelijk kan ik me inhouden om spoilers te lezen
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"![]()
Ooh shit ik las het alsof het een shirt was, met Boba Fett + die tekst. Ik wilde het al gaan haunten oo het internet .quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Boba Fett sweater.
Daaronder een shirt met de tekst Star Trek in Star Wars lettertype. (Verjaardagscadeautje van vriendin)
[..]
Wel als je zo'n kekke fluwelen muts met veer hebt en een jute zak.吴 曼 迪![]()
De 16de prive zaal van mijn werk, en de 19de
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |