abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 20:41:31 #1
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_157579329
quote:
Parijs is gisteravond opgeschrikt door schietpartijen, gijzelingen en explosies. Daarbij vielen zeker 127 doden. Ook raakten 180 mensen gewond, van wie er 80 zeer slecht aan toe zijn. Een overzicht van de gebeurtenissen.

Wat is er gisteravond gebeurd?
Vrijwel gelijktijdig begonnen er op verschillende plekken in de Franse hoofdstad schietpartijen en waren er explosies. Dit gebeurde in het oostelijk deel van het centrum van Parijs.

De eerste schietpartij werd gemeld bij restaurant Le Petit Cambodge aan de Rue Bichat. Daarbij vielen zeker twee doden en zeven gewonden.

Ook gingen terroristen het Theater Bataclan aan de Boulevard Voltaire binnen tijdens een optreden van de Californische rockband Eagles of Death Metal en gijzelden de aanwezigen. Hierbij vielen de meeste slachtoffers, ongeveer honderd. Bij invallen van de Franse politie iets na middernacht zijn zeker drie terroristen gedood.

Ook op de Avenue de la République, de Boulevard Beaumarchais, de Rue de Charonne en op de Boulevard Voltaire, niet ver van theater Bataclan, zijn aanslagen gemeld.

Verder waren er buiten het stadion Saint-Denis explosies te horen. Daar voetbalde op dat moment Frankrijk een vriendschappelijke wedstrijd tegen Duitsland. Die werd gewoon doorgespeeld. President François Hollande, die bij de wedstrijd aanwezig was, werd door zijn beveiligers uit het stadion gehaald. In de buurt van de explosies vielen zeker drie doden. Het gaat hier waarschijnlijk om zelfmoordaanslagen.

Wat weten we over de daders?
Islamitische Staat heeft de aanslagen inmiddels opgeëist en ook de Franse president Hollande heeft de terreurgroep aangewezen als dader. De president zei dat aanvallen buiten het land door IS zijn georganiseerd en met hulp in Frankrijk zijn uitgevoerd.

Volgens de Franse justitie zijn er bij de aanslagen zeker acht terroristen omgekomen, waarvan zeven omdat ze zichzelf met explosieven hebben opgeblazen. Mogelijk lopen er ook nog terroristen vrij rond.

Getuigen, waaronder radiojournalist Julien Pearce op radiozender Europe 1, noemen de aanslagplegers 'zeer jong en zeer beheersd'. Pearce was bij het concert aanwezig. De drie terroristen die in theater Bataclan om zich heen schoten zouden geen gezichtsbedekking hebben gedragen en tijdens het schieten geen woord hebben gezegd. 'Een van hen leek een gewone jongen, die een kalasjnikov vasthield. Dat was alles', aldus Pearce.

Onder de daders van de aanslagen van Parijs was ook een vrouw, meldt wederom radiozender Europe 1 op basis van gesprekken met ooggetuigen. Bij de lichamen van twee daders zijn een Syrisch en een Frans paspoort gevonden. Een van de auto's die door de daders is gebruikt, zou een Belgisch kenteken hebben.

Wat zijn de (politieke) reacties?
'Een oorlogshandeling', noemt de Franse president Hollande de aanslagen. 'Geconfronteerd met terreur moet Frankrijk sterk zijn, groot zijn, en de overheid moet kracht uitstralen. Dat zal gebeuren. We moeten ook een beroep doen op iedereen om verantwoordelijkheid te nemen', zo zei Hollande in een toespraak.

'Dit is een aanslag op de menselijkheid', zei de Amerikaanse president Barack Obama gisteren direct na de aanslagen. Hij benadrukte dat de Verenigde Staten Frankrijk willen helpen bij het onderzoek naar de aanslagen. Ook China heeft de aanslagen in Parijs veroordeeld en is bereid om Frankrijk en de internationale gemeenschap te helpen in de strijd tegen terrorisme.

Mark Rutte reageert geschokt en noemt de aanslagen 'werkelijk afschuwelijk'. 'We hebben hier te maken met extremisten die maar één doel hebben: onze westerse samenleving destabiliseren door haat te zaaien. Ons beste antwoord aan deze barbaren is dat we ons niet uit elkaar laten spelen. We laten ons niet intimideren. Wij zijn met meer, we wijken niet voor onverdraagzaamheid. Geweld en extremisme zullen nooit winnen van vrijheid.'

Welke maatregelen zijn er nu genomen?
In Frankrijk is gisteravond de noodtoestand uitgeroepen. Daarmee kan beter ingegrepen worden bij groot dreigend gevaar of vermoeden daarvan. Zo hebben leger en politie ruime bevoegdheden om invallen te doen en mensen aan te houden. Ook worden de grenzen gesloten. Luchthavens blijven wel open en treinen blijven rijden.

Minister-president Rutte raadt reizigers naar Frankrijk aan om extra waakzaam te zijn. Maar ook in Nederland zijn extra veiligheidsmaatregelen genomen, zowel zichtbaar als ontzichtbaar. De grensbewaking opgeschaald en geïntensiveerd, met name voor alle verkeer herleidbaar tot Frankrijk. Dit geldt ook voor luchthavens en treinstations.

http://www.parool.nl/paro(...)t-nu-toe-weten.dhtml
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_157579424

Je kon er op wachten. Het is de schuld van het westen en hun buitenlandse beleid dat moslimjongeren radicaliseren en er slachtoffers en doden moeten vallen, want moslims lijden ook in het midden-oosten door het Westen. ofzoiets...
pi_157579460
quote:
Was allang bekend begin dit jaar joh. Kom met iets nieuws. :O
  zondag 15 november 2015 @ 20:44:18 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157579484
Arnoud :') van :') Doorn :')

Die zou z'n bloedeigen moeder nog verkopen voor een grote zak oliedollars.
pi_157579541
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Was allang bekend begin dit jaar joh. Kom met iets nieuws. :O
Het is gaat mij niet om de caption. :O
pi_157579583
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef Twiitch het volgende:
Arnoud :') van :') Doorn :')

Die zou z'n bloedeigen moeder nog verkopen voor een grote zak oliedollars.
Vorige week zat hij alweer in Saudi Arabië, het land waar wij nog veel van zouden kunnen leren. Ik vind die man zo fascinerend en grappig.

pi_157579644
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]

Je kon er op wachten. Het is de schuld van het westen en hun buitenlandse beleid dat moslimjongeren radicaliseren en er slachtoffers en doden moeten vallen, want moslims lijden ook in het midden-oosten door het Westen. ofzoiets...
isis is ontstaan/groot geworden door de inval van de vs in irak, dus zo vergezocht is dit niet...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157579662
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:45 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Vorige week zat hij alweer in Saudi Arabië, het land waar wij nog veel van zouden kunnen leren. Ik vind die man zo fascinerend en grappig.

[ afbeelding ]
Andersom kunnen ze ook leren van ons :') Wegen maken bijvoorbeeld en die vervolgens schoon houden. Lees: niet je tuinstoel dumpen.
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 20:47:17 #10
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_157579665
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_157579864
132 doden inmiddels. Volgens de Franse media.
pi_157579933
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:38 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Misschien zou je eens de definitie van een herdenking moeten opzoeken.
Houd op vent. Ga ook lekker herdenken voor de slachtoffers van de colombiaanse burgeroorlog ofsow.

Calimero.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 20:52:23 #14
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157579955
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef empa1010 het volgende:
Ja zeiden ze op de radio ook. 3 mensen overleden in het ziekenhuis.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157580005
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:45 schreef Odaiba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk m zitten dan. 8-)

Lekker aan de kamelenmelk.
pi_157580022
quote:
Sarkozy propose d'assigner à résidence les individus ayant une fiche S

«Les fiches S devraient être équipés de bracelets électroniques, le temps de savoir s'ils représentent une réelle menace». Voici l'une des propositions de Nicolas Sarkozy, interrogé dans le JT de TF1 ce soir, qui prône donc l'assignation à domicile pour les individus fichés comme radicalisés.

«Tous ceux qui sont partis pour faire le djihad et qui reviennent doivent être immédiatement mis en prison», a déclaré l'ancien Président, pour qui «toute personne qui consulte des sites djihadistes doit être considérée comme djihadiste». Il a par ailleurs fait part de son souhait de voir une COP 21 remaniée, comprendre avec une adaptation du dispositif policier nécessaire afin de ne pas monopoliser les forces de l'ordre sur la protection de convois officiels en période de défense contre la menace terroriste.
Samenvatting: Sarkozy wil dat individuen die (volgens de veiligheidsdiensten) mogelijk een bedreiging vormen voor de veiligheid van de staat huisarrest krijgen, met behulp van een enkelband, totdat duidelijk is of ze daadwerkelijk een bedreiging vormen. Teruggekeerde jihadgangers zouden onmiddelijk in de gevangenis moeten worden gestopt en mensen die jihadwebsites bezoeken, moeten als jihadisten worden beschouwd.

Sarkozy wil dus stevige maatregelen, mogelijk ook om de opmars van Le Pen te stoppen. Kan me niet voorstellen dat dit ooit uitvoerbaar is.
pi_157580043
quote:
[ afbeelding ]

Ach, die dorpsgek moet je negeren. Niet serieus te nemen. Laat hem anders even vertellen waarom de die gasten uit naam van de islam dood en verderf zaaien.
1947-2016
pi_157580050
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Houd op vent. Ga ook lekker herdenken voor de slachtoffers van de colombiaanse burgeroorlog ofsow.

Calimero.
Het is niet zo moeilijk allemaal. Tussen Frankrijk en Syrie zit wel verband.
pi_157580067
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:53 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Samenvatting: Sarkozy wil dat individuen die (volgens de veiligheidsdiensten) mogelijk een bedreiging vormen voor de veiligheid van de staat huisarrest krijgen, met behulp van een enkelband, totdat duidelijk is of ze daadwerkelijk een dreiging vormen. Teruggekeerde jihadgangers zouden onmiddelijk in de gevangenis moeten worden gestopt en mensen die jihadwebsites bezoeken, moeten als jihadisten worden beschouwd.

Sarkozy wil dus stevige maatregelen, mogelijk ook om de opmars van Le Pen te stoppen. Kan me niet voorstellen dat dit ooit uitvoerbaar is.
Dit lijkt me niet reëel inderdaad.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_157580093
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:53 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk allemaal. Tussen Frankrijk en Syrie zit wel verband.
Tussen colombia en cocainedoden ook.
1947-2016
pi_157580106
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 20:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

isis is ontstaan/groot geworden door de inval van de vs in irak, dus zo vergezocht is dit niet...
Dat ontken ik ook niet. Het westerse buitenlandse beleid, en vooral die van Amerika is deel van het probleem.
pi_157580143
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:54 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet. Het westerse buitenlandse beleid, en vooral die van Amerika is deel van het probleem.
Vooral in het afmaken waarmee ze begonnen zijn inderdaad.
1947-2016
pi_157580154
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ach, die dorpsgek moet je negeren. Niet serieus te nemen. Laat hem anders even vertellen waarom de die gasten uit naam van de islam dood en verderf zaaien.
Ik vind hem grappig, dus ik volg hem, maar inderdaad serieus nemen moet je hem niet.
pi_157580163
quote:
[ afbeelding ]

Arnoud is een mongool eerste klas. Een aandachtshoer.
Naturheilmittel
pi_157580231
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tussen colombia en cocainedoden ook.
Je weet wat ik bedoel.
Colombia - IS aanslagen, jihadisten, zelfmoordbommen? Nee.
Het gaat in dit geval om terrorisme. Niet om drugs.
pi_157580234
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:55 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind hem grappig, dus ik volg hem, maar inderdaad serieus nemen moet je hem niet.
Het grappigste van alles is nog dat zichzelf zo serieus neemt.
1947-2016
pi_157580317
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel.
Colombia - IS aanslagen, jihadisten, zelfmoordbommen? Nee.
Het gaat in dit geval om terrorisme. Niet om drugs.
En jij weet ook wat mensen hier bedoelen. Niet zo calimero'en. Het is namelijk totale onzin om 'syrie' te herdenken met zn allen. Kun je wel iedere dag om 12.00 gaan staan met z'n allen.
1947-2016
pi_157580398
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:54 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zolang het "monster" nog niet onschadelijk is gemaakt maakt het niet uit wie er schuld heeft.
pi_157580427
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef empa1010 het volgende:
Buuh, blijft maar oplopen...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_157580594
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En jij weet ook wat mensen hier bedoelen. Niet zo calimero'en. Het is namelijk totale onzin om 'syrie' te herdenken met zn allen. Kun je wel iedere dag om 12.00 gaan staan met z'n allen.
Ik blijf bij m'n punt. Als je aanstoot neemt aan mensen die ook andere slachtoffers herdenken van actuele terrorisme dan spoor je niet. Maak je geen zorgen joh, aandacht naar Parijs gaat niet weg hierdoor.
pi_157580673

het EoDM-optreden voor de hel losbrak ;(

rest vd fotos: https://www.facebook.com/(...)9610137429366&type=3
  zondag 15 november 2015 @ 21:03:37 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157580727
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het grappigste van alles is nog dat zichzelf zo serieus neemt.
Hij moet het met volle overgave spelen natuurlijk, anders krijgt die z'n maandelijks toelage uit Saudi Arabië niet.
pi_157580846
De Belgen staan wel voor lul. CNN heeft het er ook constant over.
pi_157580864
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Ik blijf bij m'n punt. Als je aanstoot neemt aan mensen die ook andere slachtoffers herdenken van actuele terrorisme dan spoor je niet. Maak je geen zorgen joh, aandacht naar Parijs gaat niet weg hierdoor.
Zolang je blijft ontkennen dat die man met zo'n spandoek de bedoeling heeft tot uitdrukking te brengen dat het één erger is dan het ander, kan ik je wat dat betreft niet serieus nemen.
pi_157580921
Zinloze discussie dit, jullie komen er samen niet uit.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_157581018
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef empa1010 het volgende:
De Belgen staan wel voor lul. CNN heeft het er ook constant over.
Ik denk dat ik dit even gemist heb, maar wat hebben de Belgjes gezegd?
ha gekkies
pi_157581115
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:08 schreef gloryhuntertje het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/206(...)ische-molenbeek.html
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_157581118
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:08 schreef gloryhuntertje het volgende:

[..]

Niks gezegd maar alles leidt constant naar Molenbeek. Voorgaande aanslagen dus. Je zou verwachten dat er al maatregelen getroffen zouden zijn door de Belgische justitie.
pi_157581169
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:55 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Arnoud is een mongool eerste klas. Een aandachtshoer.
heeft ie geleerd van voormalige meester ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157581233
quote:
[ afbeelding ]

Hij heeft voor een deel gewoon gelijk. Het westers imperialisme heeft weinig goeds gebracht.

Deze terroristen vallen consequent landen aan die zich bemoeien met het Midden-Oosten
pi_157581236
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 21:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

heeft ie geleerd van voormalige meester ;)
Mogelijk.
Naturheilmittel
pi_157581302
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik daar aanstoot aan geef? Je moet dat lekker voor jezelf bepalen wat je doet, maar een officiele gaat er nooit komen voor je..
Ik denk dat jij niet spoort. Maargoed.
1947-2016
pi_157581310
Toch kan je zeggen van Wilders wat je wil, hij is wel consequent en blijft bij zijn (naar mijn mening idiote) standpunten in tegenstelling tot die andere gast.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_157581331

Alsjeblieft moslim broeders. En mensen in Europa bekijk deze film.
pi_157581369
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Zinloze discussie dit, jullie komen er samen niet uit.
Klopt.. man in kwestie moet erbij zijn
pi_157581370
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Szikha2 het volgende:

klassieke preek van deze weense imam
-Rabia Al-Basri
pi_157581382
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Toch kan je zeggen van Wilders wat je wil, hij is wel consequent en blijft bij zijn (naar mijn mening idiote) standpunten in tegenstelling tot die andere gast.
Welnee. Wilders is geradicaliseerd.
pi_157581398
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:12 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Hij heeft voor een deel gewoon gelijk. Het westers imperialisme heeft weinig goeds gebracht.

Deze terroristen vallen consequent landen aan die zich bemoeien met het Midden-Oosten
Tsja, true, maar hij lijkt het nogal een logsiche reactie te vinden dat moslims de wapens oppakken om vervolgens onschuldige westerse burgers te doden. Dat zal hij natuurlijk niet hardop zeggen als salafist...
pi_157581405
De oud-burgemeester van Molenbeek, de socialist (!) Philippe Moureaux, die bijna twintig jaar burgemeester was van Molenbeek, roept nu dat dit onder zijn leiderschap nooit gebeurde en probeert de schuld in de schoenen van de liberalen die sinds 2012 aan de macht zijn te schuiven. Alsof de gemeente in drie jaar tijd in een jihadistennest is veranderd :')
pi_157581414
quote:

Die is mooi inderdaad.
pi_157581439
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:16 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Tsja, true, maar hij lijkt het nogal een logsiche reactie te vinden dat moslims de wapens oppakken om vervolgens onschuldige westerse burgers te doden. Dat zal hij natuurlijk niet hardop zeggen als salafist...
Je doet nu aan framing, beetje kinderachtig.
pi_157581484
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:16 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Die is mooi inderdaad.
Ben alleen van mening dat hij het verkeerd aan het verwoorden is. De islam is niet gekaapt, de islam bestaat gewoonweg uit veel opvattingen/interpretaties.
pi_157581497
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Inderdaad. En hij offert zijn eigen vrijheid op. In ruil krijgt ie dagelijks shit over zich heen, zelfs van z'n eigen burgervader. Die verstandiger zou moeten zijn. Toch... Fortuyn waarschuwde ons hier 15 jaar geleden al voor. Door o.a. z'n columns in Elsevier. Velen hebben de radicalisering al voorspeld.
pi_157581553
quote:

Goede preek. En inderdaad hebben ze een overheid nodig daar.
Naturheilmittel
pi_157581556
het is zo. Islam is gekaapt door extremisten. Veel moslims zijn bang. Europeanen zijn bang. Europese Moslims praten aanslagen goed ik hoor zo veel : " Europa moet boeten voor het doden van moslims "
Europese niet-moslims praten ook goed deze vorm van Islam of gaan juist tekeer.

Ik hoop zo diep in mijn hart dat moslims de straten van Europa gaan vullen. Dat we eens en voor altijd met handen in elkaar vechten tegen extremisme. Dat de wereld kan zien. Maarja....
pi_157581608
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:18 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Ben alleen van mening dat hij het verkeerd aan het verwoorden is. De islam is niet gekaapt, de islam bestaat gewoonweg uit veel opvattingen/interpretaties.
Die in hun juiste context geplaatst moeten worden :)
pi_157581641
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:20 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Die in hun juiste context geplaatst moeten worden :)
IS is islam. maar niet de islam.

Veel complexer is het niet.
pi_157581669
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Szikha2 het volgende:
het is zo. Islam is gekaapt door extremisten. Veel moslims zijn bang. Europeanen zijn bang. Europese Moslims praten aanslagen goed ik hoor zo veel : " Europa moet boeten voor het doden van moslims "

Ik hoop zo diep in mijn hart dat moslims de straten van Europa gaan vullen. Dat we eens en voor altijd met handen in elkaar vechten tegen extremisme. Dat de wereld kan zien. Maarja....
O+

Maar nee, gaat niet gebeuren.
pi_157581688
ja wel gaat wel gebeuren........
pi_157581691
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:12 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Omdat die terroristen compleet geschift zijn en op expansiedrift uit zijn. Eigen staat en islam tot aan oostenrijk. Daarom. Niet omdat westers imperialisme, zij verachten gewoon alles wat westers is. Of het nu levenswijze of alleen maar het gras is.
Zij gebruiken guerrillatactieken, wat het 'westen' is volgens hun gebruikt Nimitz, Kuznetzov en Charles de Gaule klasses.
1947-2016
pi_157581728
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:21 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

IS is islam. maar niet de islam.

Veel complexer is het niet.
Achja, zo is het met alle religies, daarom moet ieder het ook lekker pesoonlijk houden bij zichzelf.
pi_157581786
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:22 schreef Szikha2 het volgende:
ja wel gaat wel gebeuren........
Awwww
pi_157581825
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:16 schreef Childofthe90s het volgende:
De oud-burgemeester van Molenbeek, de socialist (!) Philippe Moureaux, die bijna twintig jaar burgemeester was van Molenbeek, roept nu dat dit onder zijn leiderschap nooit gebeurde en probeert de schuld in de schoenen van de liberalen die sinds 2012 aan de macht zijn te schuiven. Alsof de gemeente in drie jaar tijd in een jihadistennest is veranderd :')
_O-
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Deze erfenis van theedrinkers en zachte socialistische aanpak is echt een hele stinkende.
Molenbeek is al jaren kansloos en dat is de laatste 25 jaar zo geworden.

Guess what..
1947-2016
pi_157581835
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:22 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Achja, zo is het met alle religies, daarom moet ieder het ook lekker pesoonlijk houden bij zichzelf.
Mwau, heb niets tegen gebedshuizen.

Heb zelfs niets tegen een christelijke partij als de SGP. Zolang het allemaal maar via een democratisch proces gaat.
pi_157581895
quote:

Gelukkig zijn er ook veel mensen die ondanks alles geen haat tegen moslims ontwikkelen.
pi_157581919
quote:

Gebeurd niet. Er zijn namelijk te veel moslims die dit soort aanslagen goed willen praten of ook alleen maar begrip kunnen opbrengen.

Als al die gasten nu eens hun tassen pakken en lekker terug gaan, dan komt het goed hier.
1947-2016
pi_157581996
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook veel mensen die ondanks alles geen haat tegen moslims ontwikkelen.
Moet je ook niet doen. Alleen moet je niet tolerant zijn tegen de intoleranten. En die zitten er genoeg tussen.
1947-2016
pi_157582039
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gebeurd niet. Er zijn namelijk te veel moslims die dit soort aanslagen goed willen praten of ook alleen maar begrip kunnen opbrengen.

Als al die gasten nu eens hun tassen pakken en lekker terug gaan, dan komt het goed hier.
Dat is stap 1. En als alle Amerikanen, Russen, Fransen, Nederlanders, Britten en weet ik veel wie nog meer de drones en wapens meenemen en terug naar huis gaan, dan zijn we goed onderweg.
pi_157582046
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:25 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Mwau, heb niets tegen gebedshuizen.

Heb zelfs niets tegen een christelijke partij als de SGP. Zolang het allemaal maar via een democratisch proces gaat.
Heb ik overwegend ook geen moeite mee hoor, zolang iedereen maar vrij een keuze kan maken.
pi_157582198
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is stap 1. En als alle Amerikanen, Russen, Fransen, Nederlanders, Britten en weet ik veel wie nog meer de drones en wapens meenemen en terug naar huis gaan, dan zijn we goed onderweg.
Ik geef ze hooguit tien jaar voordat ze dan weer smeken of wij willen bombarderen of ingrijpen.
pi_157582259
En is het ook neit zo dat er gewoon heel veel imams zijn die met haat tegen het westen zitten en zij de islam dus niet positief gebruiken, maar juist negatief en daarmee aan moslims het signaal geven van, blijft dicht bij de islam zoals ik jullie die uitleg en luister niet naar die gematigde moslims of westerse politici en media.
pi_157582264
Hollande wil de noodtoestand met 3 maanden verlengen. Waarom vraag ik me dan af. De opsporingsdiensten hebben al alle ruimte om terreurverdachten op te sporen en te volgen. Perfect excuus om nog meer burgerrechten te beperken..
pi_157582296
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Confetti het volgende:
Hollande wil de noodtoestand met 3 maanden verlengen. Waarom vraag ik me dan af. De opsporingsdiensten hebben al alle ruimte om terreurverdachten op te sporen en te volgen. Perfect excuus om nog meer burgerrechten te beperken..
Volgens mij valt dat allemaal wel wat mee, of heb je echt duidelijk signalen dat het verslechterd?
pi_157582307
Er is trouwens een enorme bommenregen aan de gang op Raqqa nu.

Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 20:29:17 BREAKING: 9 airstrikes on #ISIS stronghold of #Raqqa. Power outage across the whole city. Warplanes still flying in the sky - @Raqqa_SL reageer retweet
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:15:51 UPDATE: So far 30 airstrikes have pounded #ISIS stronghold of #Raqqa. No end in sight. reageer retweet
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:24:26 BREAKING: #US is providing intelligence to #France for strikes on #ISIS in #Syria - @WSJ reageer retweet
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:30:24 Areas being struck in #Raqqa as reported by @Raqqa_SL: Stadium, Museum, Clinics/Hospitals, and Political buildings, and forest area reageer retweet
pi_157582318
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Odaiba het volgende:
En is het ook neit zo dat er gewoon heel veel imams zijn die met haat tegen het westen zitten en zij de islam dus niet positief gebruiken, maar juist negatief en daarmee aan moslims het signaal geven van, blijft dicht bij de islam zoals ik jullie die uitleg en luister niet naar die gematigde moslims of westerse politici en media.
Zo ongeveer de gehele wereld heeft een hekel aan het westen, en echt onbegrijpelijk is dat niet.
pi_157582377
Officieel dodental nog op 129

Het officiële dodental als gevolg van de aanslagen in Parijs blijft staan op 129, meldt persbureau AFP. De drie mensen die zijn overleden enwaarover wij eerder berichtten, zijn overleden aan verwondingen die ze opliepen door verdrukking. Volgens een verklaring van ziekenhuizen in Parijs verkeren nog 42 mensen in kritieke toestand.

nrc
...
pi_157582379
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Zo ongeveer de gehele wereld heeft een hekel aan het westen, en echt onbegrijpelijk is dat niet.
Uiteraard. De paupers zijn jaloers. En sommigen zijn boos vanwege bombardementen.
Naturheilmittel
pi_157582392
Raqqa krijgt er van langs:

Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 20:29:17 BREAKING: 9 airstrikes on #ISIS stronghold of #Raqqa. Power outage across the whole city. Warplanes still flying in the sky - @Raqqa_SL reageer retweet
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:24:26 BREAKING: #US is providing intelligence to #France for strikes on #ISIS in #Syria - @WSJ reageer retweet
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:30:24 Areas being struck in #Raqqa as reported by @Raqqa_SL: Stadium, Museum, Clinics/Hospitals, and Political buildings, and forest area reageer retweet
pi_157582413
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die gasten bedoel ik niet, en maak jij er van. Voor je eigen standpunten en zieke zienswijze. De laffe aanslagen van de afgelopen weken goedpraten met de smoes 'aanwezigheid'.. Jij staat duidelijk aan de verkeerde kant. Ga aub, pak een ak47 en sluit je aan in raqqa.

Nee. Echt niet. Dan staan die mongolen binnen de kortste keren voor de poorten van Ankara, Istanbul, Belgrado en Wenen. is moet dood. Lekker bommen koppen. Succes ermee.
1947-2016
pi_157582416
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk even drie posts eerder.
pi_157582482
Bommen los !
nee echt niet !
pi_157582485
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ratattatatattatatataa _O_
pi_157582493
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Kijk even drie posts eerder.
:D Oops
pi_157582539
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die gasten bedoel ik niet, en maak jij er van. Voor je eigen standpunten en zieke zienswijze. De laffe aanslagen van de afgelopen weken goedpraten met de smoes 'aanwezigheid'.. Jij staat duidelijk aan de verkeerde kant. Ga aub, pak een ak47 en sluit je aan in raqqa.

Nee. Echt niet. Dan staan die mongolen binnen de kortste keren voor de poorten van Ankara, Istanbul, Belgrado en Wenen. is moet dood. Lekker bommen koppen. Succes ermee.
Ja hoor, de spiraal van geweld doorzetten wegens behaalde resultaten. Gewoon meer oorlog :D Dan worden ze heel bang, en stoppen ze met aanslagen plegen. Wat moet het toch heerlijk zijn om zo simpel te zijn en zo te denken. Ik ben oprecht jaloers op je.
pi_157582553
Ook voor de onschuldige burgers in Raqqa alvast RIP.
Naturheilmittel
pi_157582588
Raqqa krijgt er van langs, en ondertussen blijven de grenzen open.

Wat kan er nu mis gaan? _O-
pi_157582592
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef Childofthe90s het volgende:
Er is trouwens een enorme bommenregen aan de gang op Raqqa nu.

Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:15:51 UPDATE: So far 30 airstrikes have pounded #ISIS stronghold of #Raqqa. No end in sight. reageer retweet
Helemaal goed. Dood aan ze. De lafaards.
1947-2016
pi_157582616
20:54 De Franse regering heeft Spanje gewaarschuwd dat een van de omgekomen jihadisten mogelijk naar dat land is gevlucht. De waarschuwing is gebaseerd op onbetrouwbare bronnen, weet de Spaanse krant El Pais. Het zou gaan om Abdeslam Salah (26), de broer van een van de zelfmoordterroristen.

Omgekomen en vluchten naar Spanje... Apart... :')
pi_157582629
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:39 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Raqqa krijgt er van langs, en ondertussen blijven de grenzen open.

Wat kan er nu mis gaan? _O-
Vraag het merkel en hollande maar.
1947-2016
pi_157582648
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vraag het merkel en hollande maar.
Rutte is dichterbij.
pi_157582658
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Helemaal goed. Dood aan ze. De lafaards.
Ben bang dat er ook burgerslachtoffers zullen vallen, maar met de terroristen heb ik geen enkel medelijden.
pi_157582671
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Rutte is dichterbij.
Kan ook.
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 21:40:57 #94
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_157582717
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ben bang dat er ook burgerslachtoffers zullen vallen, maar met de terroristen heb ik geen enkel medelijden.
Nou ja, burgerslachtoffers... hoe groot is die kans als je clinics/hospitals bombardeert?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_157582731
quote:

[..]

Die leven al een paar jaar in Islamitische Staat, en zijn dus niet gevlucht, mogen ook hartstikke dood van mij dus.
pi_157582763
Gaat Rusland nog wat van zich laten horen vanavond met airstrikes ?
nee echt niet !
pi_157582781
quote:

[..]

Het is wachten op beelden van gesleep met dode baby's
pi_157582796
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is wachten op beelden van gesleep met dode baby's
Wat?
pi_157582818
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Die leven al een paar jaar in Islamitische Staat, en zijn dus niet gevlucht, mogen ook hartstikke dood van mij dus.
Dat is te makkelijk. Alsof je als je wilt zomaar even uit Raqqa wegloopt naar een vluchtelingenkamp.
pi_157582870
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Wat?
Je bent niet bekend met dat fenomeen?
pi_157582878
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nou ja, burgerslachtoffers... hoe groot is die kans als je clinics/hospitals bombardeert?
Die plekken kunnen ook gewoon doelbewust zijn ingenomen door de terroristen, misschien wel met menselijke schilden en al.
pi_157582908
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met dat fenomeen?
Het is niet erg lastig om daar beeld bij te krijgen, maar nee? context?
  zondag 15 november 2015 @ 21:43:28 #103
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157582910
Hammer down on Raqqa. It's about time.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157582915
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat is te makkelijk. Alsof je als je wilt zomaar even uit Raqqa wegloopt naar een vluchtelingenkamp.
Dit dus..
nee echt niet !
pi_157582926
Misschien mag ik niet zo denken, maar toch moet het gevoel van zo'n Franse straaljagerpiloot best wel lekker zijn. Ratatattatatatta
pi_157582927
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

China lijkt het geen wel kunnen te doen wat het Westen maar niet lukt. Kijk bijv maar China waar bezig is in Afrika.
pi_157582937
Er wonen geen onschuldige burgers in Raqqa.
  zondag 15 november 2015 @ 21:44:02 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157582945
Dit.

Huilen dan.
pi_157582949
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Het is niet erg lastig om daar beeld bij te krijgen, maar nee? context?
Kijk maar wat filmpjes van hamas bijvoorbeeld.
pi_157582987
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk maar wat filmpjes van hamas bijvoorbeeld.
Geen tijd voor nu, vertel?
pi_157583015
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef Zinedinho het volgende:
Misschien mag ik niet zo denken, maar toch moet het gevoel van zo'n Franse straaljagerpiloot best wel lekker zijn. Ratatattatatatta
ik heb ook een raar euforisch gevoel uit wraakgevoelens maar dat is niet idd. Goed.
nee echt niet !
pi_157583053
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Dit.

[ afbeelding ]
Niet zo gek he... de beschaafde wereld wordt aangevallen.
pi_157583054
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik ben ook niet voor het gericht bombarderen van niet-terroristische doelen. Maar ben wel benieuwd hoeveel mensen daar overgebleven zijn die de moeite waard zijn om gespaard te blijven.
pi_157583080
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:45:11 BREAKING: French air force pounds #ISIS stronghold in #Syria, defence ministry says reageer retweet
Viva la France!
pi_157583099
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die discussie ga je niet winnen met rationele argumenten, niet aan beginnen.
pi_157583191
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:44 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Geen tijd voor nu, vertel?
Als het westen bombardeert dan worden altijd alleen maar baby's en artsen gedood volgens de propaganda van de extremisten.
  zondag 15 november 2015 @ 21:48:35 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157583224
quote:

[..]

De hypocriete wereld, bedoel je?
Huilen dan.
pi_157583242
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als het westen bombardeert dan worden altijd alleen maar baby's en artsen gedood volgens de propaganda van de extremisten.
Ooohh, dat...

Maar goed, het is gewoon feitelijk zo dat vaak kinderen slachtoffer zijn. Die spelen buiten, zijn actiever enz
pi_157583265
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik ben ook niet voor het gericht bombarderen van niet-terroristische doelen. Maar ben wel benieuwd hoeveel mensen daar overgebleven zijn die de moeite waard zijn om gespaard te blijven.
Die lui moet je uitroeien. En je kan moeilijk bij elk huis in Raqqa aanbellen en vragen of ze bij ISIS horen. Hoe sneu ook.
pi_157583283
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Ooohh, dat...

Maar goed, het is gewoon feitelijk zo dat vaak kinderen slachtoffer zijn. Die spelen buiten, zijn actiever enz
Nee, die zijn gewoon geliefder onderwerp voor de camera.
pi_157583288
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik heb ergens ooit gelezen dat mensen daar ook gegijzeld worden en de stad niet uit mogen. Weet niet of het klopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 21:49:56 ]
pi_157583302
quote:
4s.gif Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef sacha het volgende:
Officieel dodental nog op 129

Het officiële dodental als gevolg van de aanslagen in Parijs blijft staan op 129, meldt persbureau AFP. De drie mensen die zijn overleden en waarover wij eerder berichtten, zijn overleden aan verwondingen die ze opliepen door verdrukking. Volgens een verklaring van ziekenhuizen in Parijs verkeren nog 42 mensen in kritieke toestand.

nrc
statistieken, dus...
...
pi_157583308
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Die lui moet je uitroeien. En je kan moeilijk bij elk huis in Raqqa aanbellen en vragen of ze bij ISIS horen. Hoe sneu ook.
Denk dat er weinig huizen meer overeind staan.
  zondag 15 november 2015 @ 21:50:14 #124
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157583323
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:46 schreef Intellectueel het volgende:
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:45:11 BREAKING: French air force pounds #ISIS stronghold in #Syria, defence ministry says reageer retweet
Viva la France!
Prima! Gepaste maatregelen.
1947-2016
pi_157583330
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nee, die zijn gewoon geliefder onderwerp voor de camera.
Lul niet zo dom.
pi_157583338
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ratattatatattatatata
pi_157583353
quote:

[..]

Heel de wereld is hypocriet.
pi_157583377
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:50 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Lul niet zo dom.
Laat maar eens zien dat er proportioneel gezien meer kinderen omkomen bij bombardementen. Redeneringen als 'die spelen buiten' slaan nergens op.
  zondag 15 november 2015 @ 21:51:16 #129
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157583381
quote:

[..]

Nee. Dat is jou zieke denkbeeld. Alleen heb je dat zelf niet door.
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 21:52:06 #130
224960 highender
Travellin' Light
pi_157583432
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Er wonen geen onschuldige burgers in Raqqa.
Nou, die van http://www.raqqa-sl.com/en/ zijn het niet echt eens met de lokale politiek.
pi_157583438
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Ooohh, dat...

Ze worden maar wat graag gebruikt voor propagandadoeleinden.
pi_157583480
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze worden maar wat graag gebruikt voor propagandadoeleinden.
Dat is correct.
  zondag 15 november 2015 @ 21:53:07 #133
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157583497
quote:

[..]

Ooohh, dat...

In het westen zijn het journalisten, sportfans, concertbezoekers en mensen die zitten te eten. En gericht ook nog. Niet eens per ongeluk.
1947-2016
pi_157583540
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:52:09 BREAKING: 4 French officials tell AP police questioned, freed fugitive suspect hours after Paris attacks - AP reageer retweet
8)7
pi_157583562
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Laat maar eens zien dat er proportioneel gezien meer kinderen omkomen bij bombardementen. Redeneringen als 'die spelen buiten' slaan nergens op.
Hmm... dit herrinnert me er aan dat ik mijn baby ff moet roepen zo. Die is ergens buiten aan het spelen.
pi_157583565
Verschrikkelijk voor de nabestaanden om hun geliefde op deze manier kwijt te zijn.

Wat hebben die mensen in dat theater mee moeten maken. Horror zo eng. Je moet er niet aan denken ;(
The secret of getting ahead is getting started
pi_157583581
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

In het westen zijn het journalisten, sportfans, concertbezoekers en mensen die zitten te eten. En gericht ook nog. Niet eens per ongeluk.
En ondertussen maak jij je blij om de bombardementen van de westerse coalitie, wat net zo goed terrorisme is.
  zondag 15 november 2015 @ 21:54:58 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157583612
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

En ondertussen maak jij je blij om de bombardementen van de westerse coalitie, wat net zo goed terrorisme is.
8)7
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 21:54:58 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157583614
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee. Dat is jou zieke denkbeeld. Alleen heb je dat zelf niet door.
Vertel.
Huilen dan.
pi_157583661
quote:

[..]

de "beschaafde" wereld
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2015 @ 21:55:56 #141
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157583667
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Worden die bombardementen gericht op burgers uitgevoerd dan? Of zijn ze bedoeld om het militaire apparaat van IS uit te schakelen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157583677
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ook in andere delen van de wereld hoor. Liepen de soldaten op de bevolking te schieten, verkrachten, martelen.
pi_157583710
quote:

[..]

Rot op als het je hier niet bevalt

niet mijn woorden
pi_157583713
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

de "beschaafde" wereld
Waarom woon je in die hypocriete wereld? Wat let je in de niet-hypocriete wereld te gaan wonen, of ben je zelf misschien hypocriet?
  zondag 15 november 2015 @ 21:57:09 #145
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157583718
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2015 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vertel.
Kan je wel zo gaan doen, maar wat je zegt slaat geen hout hier.
1947-2016
pi_157583719
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Worden die bombardementen gericht op burgers uitgevoerd dan? Of zijn ze bedoeld om het militaire apparaat van IS uit te schakelen?
Ze doen het vooral om het Midden-Oosten te destabiliseren. Er is een tijd geweest dat wij de mujahideen "vrijheidsstrijders" hebben genoemd.
pi_157583786
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:55:52 MORE: 10 aircraft dropped 20 bombs on #Raqqa. Hit command/control center, recruitment center, munitions depot and training camp reageer retweet
Klinkt goed!
pi_157583794
Wij in Europa zijn allemaal gebaat bij een gedestabiliseerd midden-oosten. Je wilt toch geen verenigde Arabische wereld met zoveel olie onder hun reet.
  zondag 15 november 2015 @ 21:59:32 #149
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_157583823
Gaan ze nu werkelijk een nog grotere vluchtelingenstroom genereren ? :')
pi_157583877
pi_157583881
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Zodra ISIS uit die plaatsen weg is is het weer een stukje veiliger daar.
pi_157583889
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Revolution-NL het volgende:
En vooral: de kans lijkt me ook behoorlijk groter worden dat er IS-strijders bij de vluchtelingen komen te zitten als IS in het nauw komt. :X
pi_157583916
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:57 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Waarom woon je in die hypocriete wereld? Wat let je in de niet-hypocriete wereld te gaan wonen, of ben je zelf misschien hypocriet?
geboren en getogen in deze mooie stad. ik ga nergens heen :*
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2015 @ 22:01:45 #154
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_157583948
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Odaiba het volgende:
Wij in Europa zijn allemaal gebaat bij een gedestabiliseerd midden-oosten. Je wilt toch geen verenigde Arabische wereld met zoveel olie onder hun reet.
Je wilt als westerse wereld toch helemaal niet meer afhankelijk zijn van fossiele brandstoffen :')
We maken het ons zelf zo moeilijk omdat we allemaal alles willen laten zoals het is. Wat dat betreft zijn we allemaal verwende zachtaardige sukkeltjes geworden.
  zondag 15 november 2015 @ 22:01:55 #155
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157583959
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 21:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het zijn fransmannen. Geboren en getogen, islam of niet. Als je ze allemaal bij elkaar flikkert in een uitzichtloze situatie is een imam met de opdracht zelfmoordterroristen te ronselen het makkelijkste baantje wat er is.

Grenzen gaan dicht is miljoenen mensen zoals vrouwen, peuters en kleuters terugdrijven in de handen van IS. Ondertussen ronselt de imam lekker verder. Maar de grensjes zijn dicht, hoera.
Alsof het onze taak is iedereen op te vangen. Europa is geen opvangtehuis. Verder zijn we toen al de mist in gegaan met al die import van arbeiders. Ongevraagd zagen we toen onze leefomgeving veranderen en een versnelling daarvan staat ons alleen maar te wachten met elke vluchteling die we nu binnen halen.
Fade to Black
pi_157584019
Och, morgen gaat iedereen over naar de orde van de dag.

Tot de volgende aanslag,
-Rusland?
-UK?
-USA weer voor de verandering?
-of toch ons eigen kikkerland?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_157584035
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 22:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

geboren en getogen in deze mooie stad. ik ga nergens heen :*
Waarom dan de wereld waarin die stad ligt zo verafschuwen?
  zondag 15 november 2015 @ 22:04:04 #158
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157584075
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:01 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Alsof het onze taak is iedereen op te vangen. Europa is geen opvangtehuis. Verder zijn we toen al de mist in gegaan met al die import van arbeiders. Ongevraagd zagen we toen onze leefomgeving veranderen en een versnelling daarvan staat ons alleen maar te wachten met elke vluchteling die we nu binnen halen.
Die gast vindt het allemaal de schuld van de een uitzichtloosheid waar ze in zouden verkeren. Terwijl ze in het westen wonen en genoeg kansen hebben zich los te maken van die waanzin. Gister al een discussie over gehad, maar hij is onverbeterbaar. Doe geen moeite dus.
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 22:04:17 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584088
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kan je wel zo gaan doen, maar wat je zegt slaat geen hout hier.
Volgens mij ben jij niet het scherpste mes uit de besteklade, is het wel?

Jij verwijt mij "zieke denkbeelden", ik ben benieuwd a) welk denkbeeld je gezien denkt te hebben en b) waarom je denkt dat het een ziek denkbeeld is.

Enneh, je hebt de klok horen luiden maar weet niet... Het is 'hout snijden' :* .
Huilen dan.
pi_157584155
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:01 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je wilt als westerse wereld toch helemaal niet meer afhankelijk zijn van fossiele brandstoffen :')
We maken het ons zelf zo moeilijk omdat we allemaal alles willen laten zoals het is. Wat dat betreft zijn we allemaal verwende zachtaardige sukkeltjes geworden.
Nee dat willen we ook neit, maargoed hopelijk komt daar binnen 50 jaar een einde aan, dan kunnen we die regio helemaal links laten liggen, maar dan ben ik bang dat men mede door de extreme droogte blijft vluchten
  zondag 15 november 2015 @ 22:06:23 #161
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157584189
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Childofthe90s het volgende:
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:55:52 MORE: 10 aircraft dropped 20 bombs on #Raqqa. Hit command/control center, recruitment center, munitions depot and training camp reageer retweet
Klinkt goed!
Ik kan me geen beeld vormen van hoe goed dat is. Hoeveel bombardementen doen ze normaal? Hoeveel bommen per dag?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_157584195
SpiegelPeter twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:03:23 Belgian news agency reporting shots fired on public bus in Brussels suburb https://t.co/GISkPLWtMB reageer retweet
Geen gewonden, gewoon een 'normaal' schietincident?
pi_157584207
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Childofthe90s het volgende:
Klinkt goed!
Wat zou ik daar goed geld voo betalen om dat te mogen zien. Daar kan geen Netflix tegen op.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 15 november 2015 @ 22:08:31 #164
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_157584281

:')
pi_157584292
Veel doden in Raqqa nu.
Dit komt eer terug natuurlijk. :{.
I´m back.
pi_157584403
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:08 schreef Gijscoman het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_157584408
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Odaiba het volgende:
hear, hear
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2015 @ 22:11:22 #168
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157584412
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 22:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet het scherpste mes uit de besteklade, is het wel?

Jij verwijt mij "zieke denkbeelden", ik ben benieuwd a) welk denkbeeld je gezien denkt te hebben en b) waarom je denkt dat het een ziek denkbeeld is.

Enneh, je hebt de klok horen luiden maar weet niet... Het is 'hout snijden' :* .
Als je over scherpe messen gaat beginnen en een ander lage intelligentie gaat toebedelen, moet je even op gaan passen. Hypocrietje.
1947-2016
pi_157584419
quote:
dat rijmt!
-Rabia Al-Basri
pi_157584451
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:03 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

waar verafschuw ik de wereld?
-Rabia Al-Basri
pi_157584484
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 18:22 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Niet?
Niet!
pi_157584486
quote:
[ afbeelding ]
Yo Up Orn?
pi_157584491
quote:
[ afbeelding ]
moest ff denken _O- _O- _O-
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2015 @ 22:13:56 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584526
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je over scherpe messen gaat beginnen en een ander lage intelligentie gaat toebedelen, moet je even op gaan passen. Hypocrietje.
Je zou er natuurlijk ook inhoudelijk op kunnen reageren...
Huilen dan.
pi_157584532
Maar even zonder grap. IS heeft hiermee bewezen dat ze overal hun operaties kunnen uitvoeren.

Want wat is dit goed in plan gezet zeg. Mijn complimenten (we moeten sportief blijven).
pi_157584546
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:03 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ironisch zeg, ene groep betichtten van het hebben van zero zelfreflectie maar niet inzien dat je zelf zo ook bent.
pi_157584548
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:11:42 UPDATE: Power and water have been cut off in #ISIS stronghold of #Raqqa after massive #French bombardment of the city - @Raqqa_SL reageer retweet
Geen water en elektriciteit meer in Raqqa, dit kan zomaar uitlopen op een groot drama voor de gewone burgerbevolking.
pi_157584559
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:06 schreef Childofthe90s het volgende:
SpiegelPeter twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:03:23 Belgian news agency reporting shots fired on public bus in Brussels suburb https://t.co/GISkPLWtMB reageer retweet
Geen gewonden, gewoon een 'normaal' schietincident?
Is gebeurt in St. Lambrechts Woluwe. Over het algemeen een rijke en welgestelde gemeente. Weer overdreven mediagedoe dus.
  zondag 15 november 2015 @ 22:15:14 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584591
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:13 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Maar even zonder grap. IS heeft hiermee bewezen dat ze overal hun operaties kunnen uitvoeren.

Want wat is dit goed in plan gezet zeg. Mijn complimenten (we moeten sportief blijven).
Welnee, er is geen kunst aan. Die bommen zijn aardig mislukt en het is niet zo'n uitdaging om aan zware wapens te komen in Brussel. Daarmee kan iedereen een bloedbad aanrichten, als je weet hoe je zo'n ding moet hanteren.
Huilen dan.
pi_157584621
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:14 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Ironisch zeg, ene groep betichtten van het hebben van zero zelfreflectie maar niet inzien dat je zelf zo ook bent.
Met jou is, nogmaals, geen discussie mogelijk. Kom eerst maar eens terug op die opmerking dat die man niet wilde aantonen dat Syrië erger is dan Parijs :W
pi_157584628
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welnee, er is geen kunst aan. Die bommen zijn aardig mislukt en het is niet zo'n uitdaging om aan zware wapens te komen in Brussel. Daarmee kan iedereen een bloedbad aanrichten.

Dit is echt te dom om serieus op te reageren. Ga eens nadenken.
  zondag 15 november 2015 @ 22:16:35 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157584653
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2015 22:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je zou er natuurlijk ook inhoudelijk op kunnen reageren...
Op zo'n post? Ga weg.
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 22:17:17 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584684
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Dit is echt te dom om serieus op te reageren. Ga eens nadenken.
Alsjeblieft, help me.
Huilen dan.
pi_157584707
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Alsjeblieft, help me.
Nee
pi_157584714
Frankrijk _O_

Gewoon keihard terugslaan. Hopelijk gaat dit nog even zo door.
pi_157584730
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Met jou is, nogmaals, geen discussie mogelijk. Kom eerst maar eens terug op die opmerking dat die man niet wilde aantonen dat Syrië erger is dan Parijs :W
Im just saying
Daarvoor hebben we die man hier nodig, ik blijf bij m'n punt.
pi_157584734
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:11:42 UPDATE: Power and water have been cut off in #ISIS stronghold of #Raqqa after massive #French bombardment of the city - @Raqqa_SL reageer retweet
Geen water en elektriciteit meer in Raqqa, dit kan zomaar uitlopen op een groot drama voor de gewone burgerbevolking.
Gadverdamme, gewone burgers moeten hier nooit onderdeel van worden. Kut westen. Zeg ik als Nederlander.
  zondag 15 november 2015 @ 22:18:12 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584735
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Nee
Sarcasme.
Huilen dan.
pi_157584759
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welnee, er is geen kunst aan. Die bommen zijn aardig mislukt en het is niet zo'n uitdaging om aan zware wapens te komen in Brussel. Daarmee kan iedereen een bloedbad aanrichten, als je weet hoe je zo'n ding moet hanteren.
Het is niet zo moeilijk om een wapen leeg te schieten inderdaad. Er zijn gelukkig weinig mensen die dit daadwerkelijk kunnen doen (op mensen) zoals vrijdag in Parijs.
pi_157584773
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Gadverdamme, gewone burgers moeten hier nooit onderdeel van worden. Kut westen. Zeg ik als Nederlander.
Er zijn geen "gewone" burgers in Raqqa.
pi_157584790
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
pi_157584803
quote:

[..]

Collateral damage.
pi_157584820
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Er zijn genoeg mensen in Raqqa die geen kant op kunnen, en echt niet zitten te wachten om in een islamitische staat te leven.
pi_157584823
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
Nee, al die mensen hebben ervoor gekozen om onder IS bewind te leven.
  zondag 15 november 2015 @ 22:19:44 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584830
quote:

[..]

Met zo'n uitspraak diskwalificeer je jezelf meteen als persoon. Treurig hoor.
Huilen dan.
pi_157584848
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Er zijn genoeg mensen in Raqqa die geen kant op kunnen, en echt niet zitten te wachten om in een islamitische staat te leven.
IS was er niet plots. Ze wisten dat IS eraan zat te komen en toch bleven ze.

Ze hebben ervoor gekozen, dus nu de tyfus voor ze.
  zondag 15 november 2015 @ 22:20:16 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157584853
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:13 schreef conservatief_liberaal het volgende:

Mwah. Rondom/in het stade de france hadden er aanzienlijk meer doden kunnen vallen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157584860
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Met zo'n uitspraak diskwalificeer je jezelf meteen als persoon. Treurig hoor.
Ontroerend.
pi_157584861
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

:') 8)7
pi_157584869
quote:

[..]

Het is oorlog he, niet een ruzietje op het schoolplein over knikkers.
  zondag 15 november 2015 @ 22:20:42 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584876
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

En als ze hierheen vluchten is het ook niet goed hè.
Huilen dan.
pi_157584878
quote:

[..]

Kortzichtigheid ten top.
pi_157584906
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En als ze hierheen vluchten is het ook niet goed hè.
Klopt, opvang in eigen regio.
pi_157584944
Die aanvallen op Raqqa zijn ook een vorm van terreur. Er wordt buitensporig veel collateral damage voor lief genomen. Dat deden de strijders in Parijs ook. De vijand pakken maar ook voor lief nemen dat er niet-vijanden tussen zitten.
pi_157584951
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Infection het volgende:
Frankrijk _O_

Gewoon keihard terugslaan. Hopelijk gaat dit nog even zo door.
Blijven pounden inderdaad. Net zo lang dat als je op een krukje gaat staan, je zo van de ene kant naar de andere kant van Raqqa kunt kijken.
pi_157584980
IS komt voort uit de puinhopen van het verwijderen van Hoessein.

Zowel Hoessein als Assad weten hoe je een woestijn stabiliseert..
Naturheilmittel
  zondag 15 november 2015 @ 22:22:35 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157584982
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Klopt, opvang in eigen regio.
Volgens mij ben jij gewoon een vervelend trolletje. Kssst! Ga je moeder pesten.

Misschien neemt die je nog wel serieus?
Huilen dan.
pi_157584985
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef Confetti het volgende:
Die aanvallen op Raqqa zijn ook een vorm van terreur. Er wordt buitensporig veel collateral damage voor lief genomen. Dat deden de strijders in Parijs ook. De vijand pakken maar ook voor lief nemen dat er niet-vijanden tussen zitten.
Uhm, wie was in Parijs de vijand?
pi_157585004
quote:

[..]

Ze lopen daar met bommen te gooien alsof het sneeuwballen zijn en dan maak jij je opeens druk dat ze zonder water en elektriciteit zitten? :')
pi_157585007
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon een vervelend trolletje. Kssst! Ga je moeder pesten.

Misschien neemt die je nog wel serieus?
Opvang in eigen regio = trollen?

Ok...
  zondag 15 november 2015 @ 22:23:04 #211
53267 TC03
pi_157585012
quote:
Hoeveel collateral damage is er dan?
pi_157585033
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Ze lopen daar met bommen te gooien alsof het sneeuwballen zijn en dan maak jij je opeens druk dat ze zonder water en elektriciteit zitten? :')
Alsof er geen normale mensen wonen daar...
  zondag 15 november 2015 @ 22:23:28 #213
351676 Groby
Dank Memer
pi_157585034
Hopppaa ik kan er niet rouwig om worden
It’s coming home
  zondag 15 november 2015 @ 22:23:34 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157585042
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Uhm, wie was in Parijs de vijand?
Gewone, normale mensen.
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 22:23:37 #215
28033 Pek
je moet wat
pi_157585045
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 21:52 schreef highender het volgende:

[..]

Nou, die van http://www.raqqa-sl.com/en/ zijn het niet echt eens met de lokale politiek.
En uit de lucht nu :{
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_157585061
quote:
Amen!
pi_157585071
ADnl twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:20:58 Voortvluchtige verdachte zou enkele uren na aanslagen ondervraagd zijn door politie en op vrije voeten zijn gesteld https://t.co/27KtDjVDvG reageer retweet
  zondag 15 november 2015 @ 22:24:49 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157585096
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Opvang in eigen regio = trollen?

Ok...
Massaal in een tentenkamp onder erbarmelijke omstandigheden zonder uitzicht op verbetering in het thuisland en zonder het perspectief om een fatsoenlijk bestaan op te bouwen?

Of hoe zie jij dat concreet voor je? Die mythische 'eigen regio' waarvan niemand weet waar hij precies ligt.
Huilen dan.
pi_157585104
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Raqqa zou niet zonder water moeten zitten. Ja, het is een bolwerk van terroristen, maar er wonen ook zat mensen die helemaal niets met IS te maken willen hebben.
pi_157585112
Raqqa_SL twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:15:07 #Raqqa no Civilian got killed or Wounded by the Warplanes Airstrikes until now according to the #Raqqa Hospitals #Syria #ISIL #ISIS reageer retweet
  zondag 15 november 2015 @ 22:25:11 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157585115
quote:
De vijand pakken noem je dat dus... ?

Que? Gewoon normale mensen he, heb je het over...
1947-2016
pi_157585154
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:25 schreef ninjawanda het volgende:
Raqqa_SL twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:15:07 #Raqqa no Civilian got killed or Wounded by the Warplanes Airstrikes until now according to the #Raqqa Hospitals #Syria #ISIL #ISIS reageer retweet
Leuk, maar hoe zit het dan met het gebrek aan water en stroom, dat is over een paar uur weer opgelost?
  zondag 15 november 2015 @ 22:26:25 #223
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157585158
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:01 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dezelfde "we" die nu staan te piepen vanwege de massale toestroom aan vluchtelingen zijn dezelfde "we" die IS in de eerste plaats de ruimte heeft gegeven om uberhaupt te kunnen ontstaan. Destabilisatie was het plan en daar pluk je nu de vruchten van. Goed gedaan, jongens. Blijf die bommen maar droppen. Je vergelijking tussen gastarbeiders en oorlogsvluchtelingen is op z'n zachts gezegd teringdom. Lees eens wat.
Dit, dus.
pi_157585169
Raqqa een jaartje terug. Kijk nog maar even goed, want je zult het niet meer terug herkennen:

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 22:27:37 ]
pi_157585173
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Raqqa zou niet zonder water moeten zitten. Ja, het is een bolwerk van terroristen, maar er wonen ook zat mensen die helemaal niets met IS te maken willen hebben.
Precies.
pi_157585176
quote:

[..]

En dus de stad maar ontzien? Daar is de goedwillende bevolking ook niet mee geholpen...
pi_157585213
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:26 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

En dus de stad maar ontzien? Daar is de goedwillende bevolking ook niet mee geholpen...
De goedwillende bevolking zou wel geholpen zijn bij het tegenhouden van al die buitenlanders die in Syrië gaan vechten, iets waar Turkije meer zijn best bij zou kunnen doen.
pi_157585236
quote:

[..]

Ze kunnen een avond niet douchen, nou wat erg
pi_157585244
quote:

Juichen dat er mensen in Raqqa dood gaan door bombardementen vind ik net zo overkomen als het juichen van IS aanhangers dat er slachtoffers vielen in Parijs. Barbaars. Er zitten altijd onschuldigen tussen. Oorlog, dood en verderf is nooit om te juichen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 22:29:13 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157585258
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Juichen dat er mensen in Raqqa dood gaan door bombardementen vind ik net zo overkomen als het juichen van IS aanhangers dat er slachtoffers vielen in Parijs. Barbaars. Er zitten altijd onschuldigen tussen. Oorlog, dood en verderf is nooit om te juichen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_157585453
quote:

[..]

Parijs was gericht op onschuldigen, Raqqa op ISIS. Dat er daarbij onschuldigen vallen is verschrikkelijk maar niet te voorkomen
pi_157585463
quote:

[..]

Triest gedoe idd. De meeste doden zijn onschuldig helaas, dat is in alle oorlogen het geval.
pi_157585482
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:28 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

De goedwillende bevolking zou wel geholpen zijn bij het tegenhouden van al die buitenlanders die in Syrië gaan vechten, iets waar Turkije meer zijn best bij zou kunnen doen.
Oh absoluut hoor, maar IS krijg je niet weg zonder (extreem) geweld te gebruiken. Bij dat geweld zullen ongetwijfeld veel burgerslachtoffers vallen, dat is onvermijdelijk. Is dat een reden om ons van geweld te onthouden? In een ideale wereld misschien, in deze zeker niet. Oorlogen zijn er om te winnen, en ons is de oorlog verklaard, meermalen. Deze beestachtigheid moet stoppen.
  zondag 15 november 2015 @ 22:34:57 #234
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157585501
quote:

[..]

Behalve als het om onkruid gaat. Burgerbevolking zie ik ook liever niet gaan, maar die stakkers van een al bagdadi mogen van mij een pijnlijke dood sterven. Gezien hetgeen ze allemaal geflikt hebben in de afgelopen jaren. Jezidi's, Koerden, gematigde moslims, christenen en niet gelovigen. Ze zullen niet stoppen voordat ze dood zijn. Zij willen martelaar worden, wij willen ze dood. Ik zie een deal 'in the making'.
1947-2016
  zondag 15 november 2015 @ 22:34:59 #235
53267 TC03
pi_157585503
quote:

[..]

Er is ook niemand die juicht dat er onschuldige slachtoffers omkomen hoor. Je brengt nuance aan daar waar dat niet nodig is.
pi_157585505
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:28 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Ze kunnen een avond niet douchen, nou wat erg
Als het daar bij bleef zou het inderdaad niet zo'n probleem zijn, heb toch niet het idee dat er veel gedoucht wordt in Raqqa.

Het probleem is natuurlijk dat er zonder schoon drinkwater voor iedereen gezondheidsrisico's ontstaan, ook voor vrouwen, ouderen, kinderen en mensen die niets met IS hebben.
pi_157585521
quote:

[..]

Dit. Hoe meer geweld hoe slechter de situatie wordt.
Wat niet wil zeggen dat er niks gedaan moet worden maar om te juichen :N
pi_157585560
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er is ook niemand die juicht dat er onschuldige slachtoffers omkomen hoor. Je brengt nuance aan daar waar dat niet nodig is.
  zondag 15 november 2015 @ 22:36:43 #239
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157585592
Juichen dat mensen dood zouden gaan is ranzig.

Alleen zegt CNN dat er geen burgers gedood zijn, en enkel installaties zijn getarget. In het slechtste geval hebben ze wat IS'ers meegehad in die aanvallen. Dat kan nu toch niemand schelen hoop ik ?
- Charlton Heston
pi_157585597
quote:

[..]

Ja, top vergelijking. :')
pi_157585630
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2015 22:36 schreef Lothiriel het volgende:

Alleen zegt CNN dat er geen burgers gedood zijn, en enkel installaties zijn getarget. In het slechtste geval hebben ze wat IS'ers meegehad in die aanvallen. Dat kan nu toch niemand schelen hoop ik ?
Waarom?
  zondag 15 november 2015 @ 22:38:20 #242
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157585662
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:37 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Waarom?
IS-ers classificeer ik niet als mensen.
- Charlton Heston
  zondag 15 november 2015 @ 22:38:25 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157585665
quote:

[..]

Dit. Walgelijk inderdaad.
Huilen dan.
pi_157585672
Raqqa bestaat uit IS en mensen die er doelbewust voor hebben gekozen om onder IS bewind te leven.

Moeten wij die nog echt als onschuldig beschouwen?
pi_157585676
In zo'n filmpje van de terroristen zeiden ze toch dat Frankrijk zich moet terugtrekken daar. Anders zouden er meer van dit soort moorden volgen.

Waarom trekt frankrijk zich niet gewoon terug en laat ze het daar lekker uitzoeken? ?
pi_157585686
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2015 22:36 schreef Lothiriel het volgende:

Als CNN, of de Franse Staat, dat zegt zal het wel waar zijn.
pi_157585712
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
In zo'n filmpje van de terroristen zeiden ze toch dat Frankrijk zich moet terugtrekken daar. Anders zouden er meer van dit soort moorden volgen.

Waarom trekt frankrijk zich niet gewoon terug en laat ze het daar lekker uitzoeken? ?
Yup, IS groter laten worden is erg verstandig.
pi_157585738
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef Poison-Ivy het volgende:

Toegeven aan terreur, zorgt voor meer terreur
  zondag 15 november 2015 @ 22:40:43 #249
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157585766
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Raqqa bestaat uit IS en mensen die er doelbewust voor hebben gekozen om onder IS bewind te leven.

Naja mensen die niks misdaan hebben moet je niet dood willen. Of toch niet om zitten juichen. Maar goed, dat is m'n eigen mening.
- Charlton Heston
pi_157585768
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:38 schreef conservatief_liberaal het volgende:

Veel mensen hebben er niet doelbewust voor gekozen.

Al heeft IS best draagvlak, dat er aanslagen plaatsvinden in Frankrijk is echt niet schokkend voor mensen die in oorlog leven. Die zijn bezig met hun eigen leed.
pi_157585779
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:34 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Oh absoluut hoor, maar IS krijg je niet weg zonder (extreem) geweld te gebruiken. Bij dat geweld zullen ongetwijfeld veel burgerslachtoffers vallen, dat is onvermijdelijk. Is dat een reden om ons van geweld te onthouden? In een ideale wereld misschien, in deze zeker niet. Oorlogen zijn er om te winnen, en ons is de oorlog verklaard, meermalen. Deze beestachtigheid moet stoppen.
hear hear
  zondag 15 november 2015 @ 22:41:17 #252
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157585789
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Dit.

[ afbeelding ]
#zoDiep
#freePalestina
#mainstreammediaisalieitellyou
#jews
#zionismIsNazism
#loeminarie
#notallmuslims
#muslimlivesmatter

pls like n share if u feel the same tbh fam
graag op anoniem
pi_157585813
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 21:37 schreef HighVolume het volgende:
Bommen los !
Denk dat er nu wel 132 doden zijn daar in Raqqah.

Wat doen we?

Nog even doorgaan tot we meer doden hebben of vinden we een gelijkspel voldoende?

Want zo zie ik het, een politiek spel waarbij zoals altijd de burgers de klos zijn.
I feel kinda Locrian today
  zondag 15 november 2015 @ 22:42:19 #254
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157585849
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef starla het volgende:

[..]

Wat doen we?

Nog even doorgaan tot we meer doden hebben of vinden van een gelijkspel voldoende?

Want zo zie ik het, een politiek spel waarbij zoals altijd de burgers de klos zijn.
Berichtgeving zegt dat er geen burgerslachtoffers zijn gevallen.
- Charlton Heston
pi_157585885
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Veel mensen hebben er niet doelbewust voor gekozen.

Al heeft IS best draagvlak, dat er een aanslag plaatsvindt in Frankrijk is echt niet schokkend voor mensen die in oorlog leven. Die zijn bezig met hun eigen leed.
Die in Raqqa wel. Het was relatief ver van te voren duidelijk dat IS er aankwam, toch hebben ze ervoor gekozen om te blijven.

Let op: je huis en haard verlaten is nogal wat, maar de keuze was er.
pi_157585890
Een punt Idd. Anders wordt IS groter.
Jammer alleen dat burgers in Frankrijk de rekening betalen
pi_157585901
Vanaf waar vliegen de Fransen eigenlijk op Syrië?
pi_157585907
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef starla het volgende:

[..]

Wat doen we?

Nog even doorgaan tot we meer doden hebben of vinden we een gelijkspel voldoende?

^O^
Politiek spelletje...meer is het niet.
pi_157585932
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2015 22:42 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Berichtgeving zegt dat er geen burgerslachtoffers zijn gevallen.
Ja, dat is altijd zo, totdat we over 2 dagen de beelden zien van levensloze kinderlichaampjes in de armen van Allah-roepende Jesus-Nike's.
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 22:45:07 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157585973
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef topdeck het volgende:

[..]

#zoDiep
#freePalestina
#mainstreammediaisalieitellyou
#jews
#zionismIsNazism
#loeminarie
#notallmuslims
#muslimlivesmatter

pls like n share if u feel the same tbh fam
Ach ja. Het is wel de waarheid :)
4045
onlogisch
pi_157585987
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een punt Idd. Anders wordt IS groter.
Jammer alleen dat burgers in Frankrijk de rekening betalen
Zo'n wereld is het nu eenmaal geworden. Er is geen antwoord dat al het over en weer geweld meteen doet stoppen helaas.

Ja, een invasie van kwaadwillende aliens misschien.
pi_157586030
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:43 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Die in Raqqa wel. Het was relatief ver van te voren duidelijk dat IS er aankwam, toch hebben ze ervoor gekozen om te blijven.

Let op: je huis en haard verlaten is nogal wat, maar de keuze was er.
En dan asiel aanvragen in Nederland zeker?
  zondag 15 november 2015 @ 22:47:08 #263
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_157586051
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, nee, in de regio. In Libanon bijvoorbeeld, Beiroet schijn super-veilig te zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 15 november 2015 @ 22:47:40 #264
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157586067
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2015 22:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ach ja. Het is wel de waarheid :)
1+1 = 2 is ook de waarheid, maar totaal niet relevant hier.

Maar wel blijven pretenderen dat je hart bloedt van al het onrecht, he ;)
graag op anoniem
pi_157586071
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet. Grenzen sluiten.
pi_157586121
Voortvluchtige terrorist opgepakt en vrijgelaten door Fransen

De voortvluchtige terrorist Abdeslam Salah is kort na de aanslagen in Parijs afgelopen vrijdag aangehouden door de Franse politie, die hem vervolgens weer heeft laten gaan. Salah werd in de nacht van vrijdag op zaterdag staande gehouden toen hij per auto de Frans-Belgische grens wilde oversteken.

Dat hebben vier anonieme Franse justitiebronnen gemeld aan persbureau Associated Press. Salah zou met twee anderen in een auto hebben gezeten. Agenten hebben de identificatiebewijzen van het drietal gecontroleerd en hen vervolgens hun weg laten vervolgen.
Frankrijk heeft zondag een opsporingsbericht over Salah verspreid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 15 november 2015 @ 22:49:45 #267
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157586147
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

De voortvluchtige terrorist Abdeslam Salah is kort na de aanslagen in Parijs afgelopen vrijdag aangehouden door de Franse politie, die hem vervolgens weer heeft laten gaan. Salah werd in de nacht van vrijdag op zaterdag staande gehouden toen hij per auto de Frans-Belgische grens wilde oversteken.

[ afbeelding ]

Dat hebben vier anonieme Franse justitiebronnen gemeld aan persbureau Associated Press. Salah zou met twee anderen in een auto hebben gezeten. Agenten hebben de identificatiebewijzen van het drietal gecontroleerd en hen vervolgens hun weg laten vervolgen.
Godver :') :r
- Charlton Heston
  zondag 15 november 2015 @ 22:51:03 #268
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_157586196
quote:

[ afbeelding ]

Meen je... :')
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_157586203
quote:

[ afbeelding ]

:o
pi_157586278
Deze faal zou in de volgende OP moeten. Franse politie heeft bloed aan zijn handen.
pi_157586291
quote:

[ afbeelding ]

Hoe is dit mogelijk?
pi_157586297
quote:

[ afbeelding ]

Gozer komt me bekend voor, maar dat heb je al snel als je in Gouda woont.
pi_157586335
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze faal zou in de volgende OP moeten. Franse politie heeft bloed aan zijn handen.
pi_157586346
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:53 schreef Rijst het volgende:

[..]

Hoe is dit mogelijk?
Geen idee, maar die agenten zullen niet nog een keer terroristen laten gaan want geen baan.
  Moderator zondag 15 november 2015 @ 22:55:38 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157586376
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:47 schreef topdeck het volgende:

[..]

1+1 = 2 is ook de waarheid, maar totaal niet relevant hier.

Maar wel blijven pretenderen dat je hart bloedt van al het onrecht, he ;)
Wat is dat nou weer voor een onzin. Het is gewoon de waarheid :')
4045
onlogisch
pi_157586398
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze hebben een terrorist laten ontsnappen die een paar uur later een bloedbad aanricht en nu zoeken ze hem doodleuk weer.
pi_157586401
Dus hij zit nu waarschijnlijk in België, die gaat echt niet weer terug naar Frankrijk rijden.
pi_157586412
quote:

[ afbeelding ]

Dan kunnen ze al in Pays-Bas zijn.
Naturheilmittel
pi_157586436
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:53 schreef Rijst het volgende:

[..]

Hoe is dit mogelijk?
Misschien was zijn identiteit nog niet bekend.
  zondag 15 november 2015 @ 22:57:25 #280
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157586475
quote:
6s.gif Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Oh jee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157586498
quote:

[ afbeelding ]

Hebben ze geen app waar ze ID kunnen checken en dan zien of het een geradicaliseerde is
  zondag 15 november 2015 @ 22:57:56 #282
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157586503
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:57 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Oh jee.
We gaan er allemaal aan w/ :o
- Charlton Heston
pi_157586508
quote:

[..]

Waarschijnlijk komt ie mijn kant op ;(

Help starla deze bange dagen door.
pi_157586517
quote:

[..]

Ja, en deze Abdeslam Salah weet dat hij niet lang meer (in vrijheid) zal leven. Dus hij is vast met nieuwe plannetjes bezig.
pi_157586543
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze hebben een terrorist laten ontsnappen die een paar uur later een bloedbad aanricht en nu zoeken ze hem doodleuk weer.
Na de aanslagen hebben ze hem staande gehouden. Niet ervoor toch?
pi_157586553
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:47 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet. Grenzen sluiten.
Het ging mij erom dat de meeste mensen helemaal niet willen vluchten. Die willen gewoon blijven bij het leven dat ze opgebouwd hebben met hun werk, familie en vrienden.

En zelfs in Raqqa heb je zat mensen die niets van die IS-religie-idioten moeten hebben.
pi_157586554
quote:
8s.gif Op zondag 15 november 2015 22:57 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

We gaan er allemaal aan w/ :o
Kijk maar uit morgen.
pi_157586562
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef starla het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt ie mijn kant op ;(

Help starla deze bange dagen door.
Gwn zoals altijd zolderkamer niet verlaten
pi_157586563
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Na de aanslagen hebben ze hem staande gehouden. Niet ervoor toch?
Erna ja.
pi_157586579
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat de meeste mensen helemaal niet willen vluchten. Die willen gewoon blijven bij het leven dat ze opgebouwd hebben met hun werk, familie en vrienden.

En zelfs in Raqqa heb je zat mensen die niets van die IS-religie-idioten moeten hebben.
Leuk, maar ze hebben ervoor gekozen om onder hun bewind te leven.
  zondag 15 november 2015 @ 22:59:32 #291
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157586591
quote:
2s.gif Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef aloa het volgende:

[..]

Kijk maar uit morgen.
Ja ik moet terug naar de universiteit morgen, in hartje Brussel :{
- Charlton Heston
pi_157586595
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Daar hebben ze niet voor gekozen.
pi_157586605
Btw vanavond om 00.00u tot 02.00u weer Opvliegersop1 bij radio1 met oa als gast Wim van Rooy.
I´m back.
  zondag 15 november 2015 @ 22:59:53 #294
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_157586612
Klinkt stom maar hoe moet die politie weten dat het terroristen zijn?
pi_157586623
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En niet iedereen is in staat te vluchten.
pi_157586630
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

maar wie wist nou in het begin wat voor groepering IS was.
pi_157586635
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja ik moet terug naar de universiteit morgen, in hartje Brussel :{
Gevaarlijk.. :P
pi_157586683
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Erna ja.
Nou dan
  zondag 15 november 2015 @ 23:01:44 #299
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157586701
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef sonnyspek het volgende:
Klinkt stom maar hoe moet die politie weten dat het terroristen zijn?
Hij stond al genoteerd als verdacht bij de Belgische popo hoor ik net op het radionieuws
- Charlton Heston
  zondag 15 november 2015 @ 23:02:26 #300
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157586728
quote:
10s.gif Op zondag 15 november 2015 22:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een onzin. Het is gewoon de waarheid :')

Dit is gewoon gebruik van een oppervlakkig populistische retoriek om jezelf te profileren als moreel verheven. Het is schaamteloos opportunistisch en pretentieus als de pest :')

Alsof ook iemand het boeide wat er in de wereld gebeurde vóór vrijdag. Alsof het jou wat boeide wat er vorige week gebeurde in de wereld.

Stop met het pretenderen.
graag op anoniem
pi_157586740
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef Cubs het volgende:

[..]

Gwn zoals altijd zolderkamer niet verlaten
Zo simpel, doch zo geniaal _O_

Heb daar niet aan gedacht, thx! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties