Die plekken kunnen ook gewoon doelbewust zijn ingenomen door de terroristen, misschien wel met menselijke schilden en al.quote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou ja, burgerslachtoffers... hoe groot is die kans als je clinics/hospitals bombardeert?
Het is niet erg lastig om daar beeld bij te krijgen, maar nee? context?quote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met dat fenomeen?
Dit dus..quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Alsof je als je wilt zomaar even uit Raqqa wegloopt naar een vluchtelingenkamp.
China lijkt het geen wel kunnen te doen wat het Westen maar niet lukt. Kijk bijv maar China waar bezig is in Afrika.quote:Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Zo ongeveer de gehele wereld heeft een hekel aan het westen, en echt onbegrijpelijk is dat niet.
Kijk maar wat filmpjes van hamas bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Het is niet erg lastig om daar beeld bij te krijgen, maar nee? context?
Geen tijd voor nu, vertel?quote:Op zondag 15 november 2015 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk maar wat filmpjes van hamas bijvoorbeeld.
ik heb ook een raar euforisch gevoel uit wraakgevoelens maar dat is niet idd. Goed.quote:Op zondag 15 november 2015 21:43 schreef Zinedinho het volgende:
Misschien mag ik niet zo denken, maar toch moet het gevoel van zo'n Franse straaljagerpiloot best wel lekker zijn. Ratatattatatatta
Ik ben ook niet voor het gericht bombarderen van niet-terroristische doelen. Maar ben wel benieuwd hoeveel mensen daar overgebleven zijn die de moeite waard zijn om gespaard te blijven.quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Alsof je als je wilt zomaar even uit Raqqa wegloopt naar een vluchtelingenkamp.
Die discussie ga je niet winnen met rationele argumenten, niet aan beginnen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet zo gek he... de beschaafde wereld wordt aangevallen.
Als het westen bombardeert dan worden altijd alleen maar baby's en artsen gedood volgens de propaganda van de extremisten.quote:Op zondag 15 november 2015 21:44 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Geen tijd voor nu, vertel?
De hypocriete wereld, bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet zo gek he... de beschaafde wereld wordt aangevallen.
Ooohh, dat...quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het westen bombardeert dan worden altijd alleen maar baby's en artsen gedood volgens de propaganda van de extremisten.
Die lui moet je uitroeien. En je kan moeilijk bij elk huis in Raqqa aanbellen en vragen of ze bij ISIS horen. Hoe sneu ook.quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor het gericht bombarderen van niet-terroristische doelen. Maar ben wel benieuwd hoeveel mensen daar overgebleven zijn die de moeite waard zijn om gespaard te blijven.
Nee, die zijn gewoon geliefder onderwerp voor de camera.quote:Op zondag 15 november 2015 21:48 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Ooohh, dat...
Maar goed, het is gewoon feitelijk zo dat vaak kinderen slachtoffer zijn. Die spelen buiten, zijn actiever enz
Ik heb ergens ooit gelezen dat mensen daar ook gegijzeld worden en de stad niet uit mogen. Weet niet of het klopt.quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor het gericht bombarderen van niet-terroristische doelen. Maar ben wel benieuwd hoeveel mensen daar overgebleven zijn die de moeite waard zijn om gespaard te blijven.
statistieken, dus...quote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef sacha het volgende:
Officieel dodental nog op 129
Het officiële dodental als gevolg van de aanslagen in Parijs blijft staan op 129, meldt persbureau AFP. De drie mensen die zijn overleden en waarover wij eerder berichtten, zijn overleden aan verwondingen die ze opliepen door verdrukking. Volgens een verklaring van ziekenhuizen in Parijs verkeren nog 42 mensen in kritieke toestand.
nrc
Denk dat er weinig huizen meer overeind staan.quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Die lui moet je uitroeien. En je kan moeilijk bij elk huis in Raqqa aanbellen en vragen of ze bij ISIS horen. Hoe sneu ook.
Prima! Gepaste maatregelen.quote:
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, die zijn gewoon geliefder onderwerp voor de camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |