Zo ongeveer de gehele wereld heeft een hekel aan het westen, en echt onbegrijpelijk is dat niet.quote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Odaiba het volgende:
En is het ook neit zo dat er gewoon heel veel imams zijn die met haat tegen het westen zitten en zij de islam dus niet positief gebruiken, maar juist negatief en daarmee aan moslims het signaal geven van, blijft dicht bij de islam zoals ik jullie die uitleg en luister niet naar die gematigde moslims of westerse politici en media.
Uiteraard. De paupers zijn jaloers. En sommigen zijn boos vanwege bombardementen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Zo ongeveer de gehele wereld heeft een hekel aan het westen, en echt onbegrijpelijk is dat niet.
Die gasten bedoel ik niet, en maak jij er van. Voor je eigen standpunten en zieke zienswijze. De laffe aanslagen van de afgelopen weken goedpraten met de smoes 'aanwezigheid'.. Jij staat duidelijk aan de verkeerde kant. Ga aub, pak een ak47 en sluit je aan in raqqa.quote:Op zondag 15 november 2015 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is stap 1. En als alle Amerikanen, Russen, Fransen, Nederlanders, Britten en weet ik veel wie nog meer de drones en wapens meenemen en terug naar huis gaan, dan zijn we goed onderweg.
Ratattatatattatatataaquote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Raqqa krijgt er van langs:twitter:twitter:twitter:
quote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kijk even drie posts eerder.
Ja hoor, de spiraal van geweld doorzetten wegens behaalde resultaten. Gewoon meer oorlogquote:Op zondag 15 november 2015 21:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gasten bedoel ik niet, en maak jij er van. Voor je eigen standpunten en zieke zienswijze. De laffe aanslagen van de afgelopen weken goedpraten met de smoes 'aanwezigheid'.. Jij staat duidelijk aan de verkeerde kant. Ga aub, pak een ak47 en sluit je aan in raqqa.
Nee. Echt niet. Dan staan die mongolen binnen de kortste keren voor de poorten van Ankara, Istanbul, Belgrado en Wenen. is moet dood. Lekker bommen koppen. Succes ermee.
Helemaal goed. Dood aan ze. De lafaards.quote:Op zondag 15 november 2015 21:34 schreef Childofthe90s het volgende:
Er is trouwens een enorme bommenregen aan de gang op Raqqa nu.twitter:twitter:twitter:twitter:
Vraag het merkel en hollande maar.quote:Op zondag 15 november 2015 21:39 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Raqqa krijgt er van langs, en ondertussen blijven de grenzen open.
Wat kan er nu mis gaan?
Ben bang dat er ook burgerslachtoffers zullen vallen, maar met de terroristen heb ik geen enkel medelijden.quote:Op zondag 15 november 2015 21:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helemaal goed. Dood aan ze. De lafaards.
Kan ook.quote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Rutte is dichterbij.
Nou ja, burgerslachtoffers... hoe groot is die kans als je clinics/hospitals bombardeert?quote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ben bang dat er ook burgerslachtoffers zullen vallen, maar met de terroristen heb ik geen enkel medelijden.
Die leven al een paar jaar in Islamitische Staat, en zijn dus niet gevlucht, mogen ook hartstikke dood van mij dus.quote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ben bang dat er ook burgerslachtoffers zullen vallen, maar met de terroristen heb ik geen enkel medelijden.
Het is wachten op beelden van gesleep met dode baby'squote:Op zondag 15 november 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is wachten op beelden van gesleep met dode baby's
Dat is te makkelijk. Alsof je als je wilt zomaar even uit Raqqa wegloopt naar een vluchtelingenkamp.quote:Op zondag 15 november 2015 21:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Die leven al een paar jaar in Islamitische Staat, en zijn dus niet gevlucht, mogen ook hartstikke dood van mij dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |