abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 juni 2019 @ 13:56:58 #76
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_187453390
Bizar
pi_187453415
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2019 11:56 schreef Nikonlover het volgende:

waar hij twee jaar na de aanslagen een einde aan zijn leven maakte.
In November 2017 dus?

Waarom is dat vandaag nieuws?
pi_187453512
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 13:58 schreef Za het volgende:

[..]

In November 2017 dus?

Waarom is dat vandaag nieuws?
Omdat hij nu eindelijk als slachtoffer erkent is na grondig onderzoek? Of telt iemand niet mee als hij er zelf een eind aan heeft gemaakt omdat hij totaal verwoest is door het gebeuren?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 16 juni 2019 @ 14:08:01 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187453529
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 13:58 schreef Za het volgende:

[..]

In November 2017 dus?

Waarom is dat vandaag nieuws?
Omdat nu het rapport naar buiten is gekomen misschien?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_187453635
quote:
5s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:

Omdat hij nu eindelijk als slachtoffer erkent is na grondig onderzoek?
Is het teveel moeite dat in het artikel te vermelden?

quote:
Of telt iemand niet mee als hij er zelf een eind aan heeft gemaakt omdat hij totaal verwoest is door het gebeuren?
Wilde hij zelf als slachtoffer erkend worden dan? Wat is de winst erkend slachtoffer te zijn, een financiële tegemoedkoming? Was hier een rechtszaak over?
pi_187453686
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:16 schreef Za het volgende:

[..]

Is het teveel moeite dat in het artikel te vermelden?
[..]

Wilde hij zelf als slachtoffer erkend worden dan? Wat is de winst erkend slachtoffer te zijn, een financiële tegemoedkoming? Was hier een rechtszaak over?
Staat vermeld. Het is maar net hoe je een artikel leest.

Waarom wil jij overal een strijd van maken? Hij is erkent. Mooi. Elk slachtoffer van deze barbaren is er 1 teveel en mag wel degelijk benoemd worden.
pi_187453734
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:21 schreef IriYe het volgende:

Waarom wil jij overal een strijd van maken? Hij is erkent. Mooi. Elk slachtoffer van deze barbaren is er 1 teveel en mag wel degelijk benoemd worden.
Prachtig. Nu kan de familie eindelijk cashen.
pi_187453805
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:24 schreef Za het volgende:

[..]

Prachtig. Nu kan de familie eindelijk cashen.
Geen idee. Maakt mij niet uit als het zo is. Ik slaap daar niet slechter van. Jij wel?
pi_187453883
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:30 schreef IriYe het volgende:

Geen idee. Maakt mij niet uit als het zo is. Ik slaap daar niet slechter van. Jij wel?
Wanneer je een jarenlange strijd voert om je kind als slachtoffer erkend te krijgen, met als doel financieel gewin heeft dat iets misselijkmakends.
500.000 euro maarliefst:

https://www.thelocal.fr/2(...)f-2015-terror-attack

Maar denk gerust dat het hen om de slachtoffer erkenning te doen was :').
pi_187454588
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:37 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer je een jarenlange strijd voert om je kind als slachtoffer erkend te krijgen, met als doel financieel gewin heeft dat iets misselijkmakends.
500.000 euro maarliefst:

https://www.thelocal.fr/2(...)f-2015-terror-attack

Maar denk gerust dat het hen om de slachtoffer erkenning te doen was :').
Je projecteert jezelf op die familie.

Als er vanuit de Franse regering financiële compensatie voor de slachtoffers is dan ben je toch niet uit op winst als je daar aanspraak op doet?
  zondag 16 juni 2019 @ 15:50:19 #86
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_187454815
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:37 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer je een jarenlange strijd voert om je kind als slachtoffer erkend te krijgen, met als doel financieel gewin heeft dat iets misselijkmakends.
500.000 euro maarliefst:

https://www.thelocal.fr/2(...)f-2015-terror-attack

Maar denk gerust dat het hen om de slachtoffer erkenning te doen was :').
En nu?
pi_187458967
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:37 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer je een jarenlange strijd voert om je kind als slachtoffer erkend te krijgen, met als doel financieel gewin heeft dat iets misselijkmakends.
500.000 euro maarliefst:

https://www.thelocal.fr/2(...)f-2015-terror-attack

Maar denk gerust dat het hen om de slachtoffer erkenning te doen was :').
Er speelt vast nog wel meer dan geldoogmerk, dat is wel erg cynisch gesteld. Als je kind zelfmoord pleegt dan geeft dat voor veel mensen naast verdriet en schuldgevoelens ook schaamte. En als je dan voor jezelf en anderen kunt uitleggen dat deze jongen als gevolg van dat trauma wat hij daar in die Bataclan heeft opgelopen, volledig is veranderd en psychisch een klap van de molen heeft gekregen, dan lijkt me dat wel waardevol. Erkenning is voor veel mensen gewoon belangrijk.

Dit zeggen ze er zelf ook nog specifiek over: ,,Hij is niet zómaar een dode, de reden voor zijn dood is nu officieel erkend'', aldus moeder Arlette. ,,Wij mogen nu ook de rechtszaak over de aanslag bijwonen, om onze zoon daar te vertegenwoordigen, maar ook om uit te leggen dat een aanslag zelfs op langere termijn nog slachtoffers kan maken. Het maakt ons verdriet niet minder, maar we hadden die erkenning wel nodig.'' Bron

kan best zijn dat dat voor hun eigen verwerking belangrijk is; dat het niet "voor niets" is gebeurd maar dat ze een verhaal kunnen vertellen nu hierover, binnen dat hele Bataclan Aanslag verband.
pi_187460358
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:37 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer je een jarenlange strijd voert om je kind als slachtoffer erkend te krijgen, met als doel financieel gewin heeft dat iets misselijkmakends.
500.000 euro maarliefst:

https://www.thelocal.fr/2(...)f-2015-terror-attack

Maar denk gerust dat het hen om de slachtoffer erkenning te doen was :').
Feestje vieren om je dode kind natuurlijk.
Tap tap tap
pi_205016824
quote:
Tien keer levenslang geëist voor aanslagen Parijs in 2015

In de rechtbank van Parijs is levenslang geëist tegen tien verdachten die in 2015 betrokken waren bij de aanslagen in de Franse hoofdstad. Onder hen is Salah Abdeslam, de enige van de daadwerkelijke aanslagplegers die nog leeft.

In totaal stonden twintig verdachten vanmiddag terecht. Bij de aanslagen werden 130 mensen gedood in concertzaal Bataclan, stadion Stade de France en een aantal restaurants. Ook Oussama Attar, de verdachte die gezien wordt als opdrachtgever van de aanslagen, moet als het aan het OM ligt levenslang de cel in.

Tegen andere verdachten is tussen de vijf en dertig jaar cel geëist. Zes verdachten waren niet aanwezig; vijf van hen zijn mogelijk in Syrië overleden.

Aanklager Camille Hennetier benadrukte dat een maximale straf moet worden opgelegd wegens "de uitzonderlijke ernst" van de feiten. "Het misdrijf is zo ernstig dat de straf evenredig moet zijn."

Abdeslam zei tijdens een eerdere zitting dat hij als opdracht had gekregen om zijn bomgordel in een café in het 18e arrondissement te laten afgaan, maar dat hij daar eenmaal binnen van afzag. De aanklager denkt dat hij zich niet bewust heeft laten opblazen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205017898
Levenslang zonder vrijlating, dat mag in Nederland niet meer toch ivm Europese regels?
  maandag 20 juni 2022 @ 13:52:16 #91
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_205101624
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 22:46 schreef BEFEM het volgende:
Levenslang zonder vrijlating, dat mag in Nederland niet
Hoe lang is levenslang in Nederland 2022?
Hoe lang is levenslang in Nederland? Als u in Nederland veroordeeld wordt tot een levenslange gevangenisstraf betekent het, dat u de rest van uw leven in detentie zit. Nederland is het enige land in Europa waar levenslang ook echt levenslang betekent
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  maandag 20 juni 2022 @ 13:54:38 #92
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205101646
Wat mij betreft halen ze de guillotine uit het museum voor dit tuig. De handschoenen mogen ondertussen wel eens uit.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 17:04:37 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205102872
Waarom vindt die rechtszaak nu pas plaats, bijna 7 jaar na dato :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_205102892
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:04 schreef MaJo het volgende:
Waarom vindt die rechtszaak nu pas plaats, bijna 7 jaar na dato :?
Onderzoek moet eerst gedaan worden, duizenden getuigen, uren filmmateriaal, psychisch onderzoek enz. enz.enz.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_205103842
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:52 schreef knokkels het volgende:

[..]
Hoe lang is levenslang in Nederland 2022?
Hoe lang is levenslang in Nederland? Als u in Nederland veroordeeld wordt tot een levenslange gevangenisstraf betekent het, dat u de rest van uw leven in detentie zit. Nederland is het enige land in Europa waar levenslang ook echt levenslang betekent
1) Het is niet altijd echt levenslang. Hier een recent voorbeeld
2) Waar ik op doelde:
quote:
Sinds 2017 moeten gedetineerden met een levenslange gevangenisstraf na 25 jaar cel worden beoordeeld of ze vrij mogen komen. Dat was het gevolg van een uitspraak van het Europese Hof voor de Rechten van de Mens, die oordeelde dat het een mensenrechtenschending is als levenslang gestraften géén perspectief op vrijlating hebben.

Sinds die uitspraak oordeelt het Adviescollege Levenslanggestraften over het terugkeren van een gevangene in de maatschappij. Daarbij kijken ze naar het gedrag en de ontwikkeling van de gedetineerde, het risico op herhaling en de impact die vrijlating heeft op de slachtoffers en nabestaanden van het door de gevangene gepleegde misdrijf.
Dat is één van de redenen waarom dat er nu veel 30 jaar straffen worden opgelegd ipv levenslang bij de recente liquidatieprocessen. Als ik de tekst van Frankrijk zo lees lijkt het alsof het daar niet geldt. Of de tekst is slecht geschreven.

Edit: Oh dat komt niet in deze tekst over Frankrijk voor, ik las dat denk ik ergens anders dat ze ook geen zicht op vrijlating gaan hebben.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 08:23:50 #96
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_205107870
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:39 schreef BEFEM het volgende:

[..]
1) Het is niet altijd echt levenslang. Hier een recent voorbeeld
2) Waar ik op doelde:
[..]
Dat is één van de redenen waarom dat er nu veel 30 jaar straffen worden opgelegd ipv levenslang bij de recente liquidatieprocessen. Als ik de tekst van Frankrijk zo lees lijkt het alsof het daar niet geldt. Of de tekst is slecht geschreven.

Edit: Oh dat komt niet in deze tekst over Frankrijk voor, ik las dat denk ik ergens anders dat ze ook geen zicht op vrijlating gaan hebben.
Ja klopt, de info was niet 100% correct, deeltje 25 jaar stond er niet bij.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')