quote:Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee, er is geen kunst aan. Die bommen zijn aardig mislukt en het is niet zo'n uitdaging om aan zware wapens te komen in Brussel. Daarmee kan iedereen een bloedbad aanrichten.
Op zo'n post? Ga weg.quote:Op zondag 15 november 2015 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou er natuurlijk ook inhoudelijk op kunnen reageren...
Alsjeblieft, help me.quote:Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]![]()
Dit is echt te dom om serieus op te reageren. Ga eens nadenken.
Im just sayingquote:Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Met jou is, nogmaals, geen discussie mogelijk. Kom eerst maar eens terug op die opmerking dat die man niet wilde aantonen dat Syrië erger is dan Parijs
Gadverdamme, gewone burgers moeten hier nooit onderdeel van worden. Kut westen. Zeg ik als Nederlander.quote:Op zondag 15 november 2015 22:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Geen water en elektriciteit meer in Raqqa, dit kan zomaar uitlopen op een groot drama voor de gewone burgerbevolking.twitter:
Het is niet zo moeilijk om een wapen leeg te schieten inderdaad. Er zijn gelukkig weinig mensen die dit daadwerkelijk kunnen doen (op mensen) zoals vrijdag in Parijs.quote:Op zondag 15 november 2015 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee, er is geen kunst aan. Die bommen zijn aardig mislukt en het is niet zo'n uitdaging om aan zware wapens te komen in Brussel. Daarmee kan iedereen een bloedbad aanrichten, als je weet hoe je zo'n ding moet hanteren.
Er zijn geen "gewone" burgers in Raqqa.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gadverdamme, gewone burgers moeten hier nooit onderdeel van worden. Kut westen. Zeg ik als Nederlander.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Er zijn geen "gewone" burgers in Raqqa.
Collateral damage.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gadverdamme, gewone burgers moeten hier nooit onderdeel van worden. Kut westen. Zeg ik als Nederlander.
Waar haal je dat vandaan? Er zijn genoeg mensen in Raqqa die geen kant op kunnen, en echt niet zitten te wachten om in een islamitische staat te leven.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Met zo'n uitspraak diskwalificeer je jezelf meteen als persoon. Treurig hoor.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
IS was er niet plots. Ze wisten dat IS eraan zat te komen en toch bleven ze.quote:Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Er zijn genoeg mensen in Raqqa die geen kant op kunnen, en echt niet zitten te wachten om in een islamitische staat te leven.
Mwah. Rondom/in het stade de france hadden er aanzienlijk meer doden kunnen vallenquote:Op zondag 15 november 2015 22:13 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Maar even zonder grap. IS heeft hiermee bewezen dat ze overal hun operaties kunnen uitvoeren.
Want wat is dit goed in plan gezet zeg. Mijn complimenten (we moeten sportief blijven).
Ontroerend.quote:Op zondag 15 november 2015 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met zo'n uitspraak diskwalificeer je jezelf meteen als persoon. Treurig hoor.
quote:Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
IS was er niet plots. Ze wisten dat IS eraan zat te komen en toch bleven ze.
Ze hebben ervoor gekozen, dus nu de tyfus voor ze.
Het is oorlog he, niet een ruzietje op het schoolplein over knikkers.quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
En als ze hierheen vluchten is het ook niet goed hè.quote:Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Kortzichtigheid ten top.quote:Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Klopt, opvang in eigen regio.quote:Op zondag 15 november 2015 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En als ze hierheen vluchten is het ook niet goed hè.
Blijven pounden inderdaad. Net zo lang dat als je op een krukje gaat staan, je zo van de ene kant naar de andere kant van Raqqa kunt kijken.quote:Op zondag 15 november 2015 22:17 schreef Infection het volgende:
Frankrijk
Gewoon keihard terugslaan. Hopelijk gaat dit nog even zo door.
Volgens mij ben jij gewoon een vervelend trolletje. Kssst! Ga je moeder pesten.quote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Klopt, opvang in eigen regio.
Uhm, wie was in Parijs de vijand?quote:Op zondag 15 november 2015 22:21 schreef Confetti het volgende:
Die aanvallen op Raqqa zijn ook een vorm van terreur. Er wordt buitensporig veel collateral damage voor lief genomen. Dat deden de strijders in Parijs ook. De vijand pakken maar ook voor lief nemen dat er niet-vijanden tussen zitten.
Ze lopen daar met bommen te gooien alsof het sneeuwballen zijn en dan maak jij je opeens druk dat ze zonder water en elektriciteit zitten?quote:Op zondag 15 november 2015 22:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Opvang in eigen regio = trollen?quote:Op zondag 15 november 2015 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een vervelend trolletje. Kssst! Ga je moeder pesten.
Misschien neemt die je nog wel serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |