Zodra ISIS uit die plaatsen weg is is het weer een stukje veiliger daar.quote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Gaan ze nu werkelijk een nog grotere vluchtelingenstroom genereren ?
En vooral: de kans lijkt me ook behoorlijk groter worden dat er IS-strijders bij de vluchtelingen komen te zitten als IS in het nauw komt.quote:Op zondag 15 november 2015 21:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Gaan ze nu werkelijk een nog grotere vluchtelingenstroom genereren ?
geboren en getogen in deze mooie stad. ik ga nergens heenquote:Op zondag 15 november 2015 21:57 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom woon je in die hypocriete wereld? Wat let je in de niet-hypocriete wereld te gaan wonen, of ben je zelf misschien hypocriet?
Je wilt als westerse wereld toch helemaal niet meer afhankelijk zijn van fossiele brandstoffenquote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Odaiba het volgende:
Wij in Europa zijn allemaal gebaat bij een gedestabiliseerd midden-oosten. Je wilt toch geen verenigde Arabische wereld met zoveel olie onder hun reet.
Alsof het onze taak is iedereen op te vangen. Europa is geen opvangtehuis. Verder zijn we toen al de mist in gegaan met al die import van arbeiders. Ongevraagd zagen we toen onze leefomgeving veranderen en een versnelling daarvan staat ons alleen maar te wachten met elke vluchteling die we nu binnen halen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn fransmannen. Geboren en getogen, islam of niet. Als je ze allemaal bij elkaar flikkert in een uitzichtloze situatie is een imam met de opdracht zelfmoordterroristen te ronselen het makkelijkste baantje wat er is.
Grenzen gaan dicht is miljoenen mensen zoals vrouwen, peuters en kleuters terugdrijven in de handen van IS. Ondertussen ronselt de imam lekker verder. Maar de grensjes zijn dicht, hoera.
Waarom dan de wereld waarin die stad ligt zo verafschuwen?quote:Op zondag 15 november 2015 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
geboren en getogen in deze mooie stad. ik ga nergens heen
Die gast vindt het allemaal de schuld van de een uitzichtloosheid waar ze in zouden verkeren. Terwijl ze in het westen wonen en genoeg kansen hebben zich los te maken van die waanzin. Gister al een discussie over gehad, maar hij is onverbeterbaar. Doe geen moeite dus.quote:Op zondag 15 november 2015 22:01 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Alsof het onze taak is iedereen op te vangen. Europa is geen opvangtehuis. Verder zijn we toen al de mist in gegaan met al die import van arbeiders. Ongevraagd zagen we toen onze leefomgeving veranderen en een versnelling daarvan staat ons alleen maar te wachten met elke vluchteling die we nu binnen halen.
Volgens mij ben jij niet het scherpste mes uit de besteklade, is het wel?quote:Op zondag 15 november 2015 21:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan je wel zo gaan doen, maar wat je zegt slaat geen hout hier.
Nee dat willen we ook neit, maargoed hopelijk komt daar binnen 50 jaar een einde aan, dan kunnen we die regio helemaal links laten liggen, maar dan ben ik bang dat men mede door de extreme droogte blijft vluchtenquote:Op zondag 15 november 2015 22:01 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je wilt als westerse wereld toch helemaal niet meer afhankelijk zijn van fossiele brandstoffen
We maken het ons zelf zo moeilijk omdat we allemaal alles willen laten zoals het is. Wat dat betreft zijn we allemaal verwende zachtaardige sukkeltjes geworden.
Ik kan me geen beeld vormen van hoe goed dat is. Hoeveel bombardementen doen ze normaal? Hoeveel bommen per dag?quote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Childofthe90s het volgende:
Klinkt goed!twitter:Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:55:52MORE: 10 aircraft dropped 20 bombs on #Raqqa. Hit command/control center, recruitment center, munitions depot and training camp reageer retweet
Geen gewonden, gewoon een 'normaal' schietincident?twitter:SpiegelPeter twitterde op zondag 15-11-2015 om 22:03:23Belgian news agency reporting shots fired on public bus in Brussels suburb https://t.co/GISkPLWtMB reageer retweet
Wat zou ik daar goed geld voo betalen om dat te mogen zien. Daar kan geen Netflix tegen op.quote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Childofthe90s het volgende:
Klinkt goed!twitter:Conflicts twitterde op zondag 15-11-2015 om 21:55:52MORE: 10 aircraft dropped 20 bombs on #Raqqa. Hit command/control center, recruitment center, munitions depot and training camp reageer retweet
hear, hearquote:Op zondag 15 november 2015 21:58 schreef Odaiba het volgende:
Wij in Europa zijn allemaal gebaat bij een gedestabiliseerd midden-oosten. Je wilt toch geen verenigde Arabische wereld met zoveel olie onder hun reet.
quote:Op zondag 15 november 2015 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet het scherpste mes uit de besteklade, is het wel?
Jij verwijt mij "zieke denkbeelden", ik ben benieuwd a) welk denkbeeld je gezien denkt te hebben en b) waarom je denkt dat het een ziek denkbeeld is.
Enneh, je hebt de klok horen luiden maar weet niet... Het is 'hout snijden'.
dat rijmt!quote:
waar verafschuw ik de wereld?quote:Op zondag 15 november 2015 22:03 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom dan de wereld waarin die stad ligt zo verafschuwen?
moest ff denkenquote:
Je zou er natuurlijk ook inhoudelijk op kunnen reageren...quote:Op zondag 15 november 2015 22:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Als je over scherpe messen gaat beginnen en een ander lage intelligentie gaat toebedelen, moet je even op gaan passen. Hypocrietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |