Ze hebben een terrorist laten ontsnappen die een paar uur later een bloedbad aanricht en nu zoeken ze hem doodleuk weer.quote:
Dan kunnen ze al in Pays-Bas zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voortvluchtige terrorist opgepakt en vrijgelaten door Fransen
De voortvluchtige terrorist Abdeslam Salah is kort na de aanslagen in Parijs afgelopen vrijdag aangehouden door de Franse politie, die hem vervolgens weer heeft laten gaan. Salah werd in de nacht van vrijdag op zaterdag staande gehouden toen hij per auto de Frans-Belgische grens wilde oversteken.
[ afbeelding ]
Dat hebben vier anonieme Franse justitiebronnen gemeld aan persbureau Associated Press. Salah zou met twee anderen in een auto hebben gezeten. Agenten hebben de identificatiebewijzen van het drietal gecontroleerd en hen vervolgens hun weg laten vervolgen.
Frankrijk heeft zondag een opsporingsbericht over Salah verspreid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
Oh jee.quote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dan kunnen ze al in Pays-Bas zijn.
Hebben ze geen app waar ze ID kunnen checken en dan zien of het een geradicaliseerde isquote:Op zondag 15 november 2015 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voortvluchtige terrorist opgepakt en vrijgelaten door Fransen
De voortvluchtige terrorist Abdeslam Salah is kort na de aanslagen in Parijs afgelopen vrijdag aangehouden door de Franse politie, die hem vervolgens weer heeft laten gaan. Salah werd in de nacht van vrijdag op zaterdag staande gehouden toen hij per auto de Frans-Belgische grens wilde oversteken.
[ afbeelding ]
Dat hebben vier anonieme Franse justitiebronnen gemeld aan persbureau Associated Press. Salah zou met twee anderen in een auto hebben gezeten. Agenten hebben de identificatiebewijzen van het drietal gecontroleerd en hen vervolgens hun weg laten vervolgen.
Frankrijk heeft zondag een opsporingsbericht over Salah verspreid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
Waarschijnlijk komt ie mijn kant opquote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Ja, en deze Abdeslam Salah weet dat hij niet lang meer (in vrijheid) zal leven. Dus hij is vast met nieuwe plannetjes bezig.quote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Na de aanslagen hebben ze hem staande gehouden. Niet ervoor toch?quote:Op zondag 15 november 2015 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hebben een terrorist laten ontsnappen die een paar uur later een bloedbad aanricht en nu zoeken ze hem doodleuk weer.
Het ging mij erom dat de meeste mensen helemaal niet willen vluchten. Die willen gewoon blijven bij het leven dat ze opgebouwd hebben met hun werk, familie en vrienden.quote:Op zondag 15 november 2015 22:47 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Grenzen sluiten.
Gwn zoals altijd zolderkamer niet verlatenquote:Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef starla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ie mijn kant op
Help starla deze bange dagen door.
Erna ja.quote:Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Na de aanslagen hebben ze hem staande gehouden. Niet ervoor toch?
Leuk, maar ze hebben ervoor gekozen om onder hun bewind te leven.quote:Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat de meeste mensen helemaal niet willen vluchten. Die willen gewoon blijven bij het leven dat ze opgebouwd hebben met hun werk, familie en vrienden.
En zelfs in Raqqa heb je zat mensen die niets van die IS-religie-idioten moeten hebben.
Ja ik moet terug naar de universiteit morgen, in hartje Brusselquote:
Daar hebben ze niet voor gekozen.quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Leuk, maar ze hebben ervoor gekozen om onder hun bewind te leven.
En niet iedereen is in staat te vluchten.quote:Op zondag 15 november 2015 22:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat de meeste mensen helemaal niet willen vluchten. Die willen gewoon blijven bij het leven dat ze opgebouwd hebben met hun werk, familie en vrienden.
En zelfs in Raqqa heb je zat mensen die niets van die IS-religie-idioten moeten hebben.
maar wie wist nou in het begin wat voor groepering IS was.quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Leuk, maar ze hebben ervoor gekozen om onder hun bewind te leven.
Gevaarlijk..quote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja ik moet terug naar de universiteit morgen, in hartje Brussel
Hij stond al genoteerd als verdacht bij de Belgische popo hoor ik net op het radionieuwsquote:Op zondag 15 november 2015 22:59 schreef sonnyspek het volgende:
Klinkt stom maar hoe moet die politie weten dat het terroristen zijn?
quote:Op zondag 15 november 2015 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin. Het is gewoon de waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |