Het grappigste van alles is nog dat zichzelf zo serieus neemt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig, dus ik volg hem, maar inderdaad serieus nemen moet je hem niet.
En jij weet ook wat mensen hier bedoelen. Niet zo calimero'en. Het is namelijk totale onzin om 'syrie' te herdenken met zn allen. Kun je wel iedere dag om 12.00 gaan staan met z'n allen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Colombia - IS aanslagen, jihadisten, zelfmoordbommen? Nee.
Het gaat in dit geval om terrorisme. Niet om drugs.
Zolang het "monster" nog niet onschadelijk is gemaakt maakt het niet uit wie er schuld heeft.quote:Op zondag 15 november 2015 20:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Het westerse buitenlandse beleid, en vooral die van Amerika is deel van het probleem.
Buuh, blijft maar oplopen...quote:Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef empa1010 het volgende:
132 doden inmiddels. Volgens de Franse media.
Ik blijf bij m'n punt. Als je aanstoot neemt aan mensen die ook andere slachtoffers herdenken van actuele terrorisme dan spoor je niet. Maak je geen zorgen joh, aandacht naar Parijs gaat niet weg hierdoor.quote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En jij weet ook wat mensen hier bedoelen. Niet zo calimero'en. Het is namelijk totale onzin om 'syrie' te herdenken met zn allen. Kun je wel iedere dag om 12.00 gaan staan met z'n allen.
Hij moet het met volle overgave spelen natuurlijk, anders krijgt die z'n maandelijks toelage uit Saudi Arabië niet.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het grappigste van alles is nog dat zichzelf zo serieus neemt.
Zolang je blijft ontkennen dat die man met zo'n spandoek de bedoeling heeft tot uitdrukking te brengen dat het één erger is dan het ander, kan ik je wat dat betreft niet serieus nemen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik blijf bij m'n punt. Als je aanstoot neemt aan mensen die ook andere slachtoffers herdenken van actuele terrorisme dan spoor je niet. Maak je geen zorgen joh, aandacht naar Parijs gaat niet weg hierdoor.
Ik denk dat ik dit even gemist heb, maar wat hebben de Belgjes gezegd?quote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef empa1010 het volgende:
De Belgen staan wel voor lul. CNN heeft het er ook constant over.
http://nos.nl/artikel/206(...)ische-molenbeek.htmlquote:Op zondag 15 november 2015 21:08 schreef gloryhuntertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit even gemist heb, maar wat hebben de Belgjes gezegd?
Niks gezegd maar alles leidt constant naar Molenbeek. Voorgaande aanslagen dus. Je zou verwachten dat er al maatregelen getroffen zouden zijn door de Belgische justitie.quote:Op zondag 15 november 2015 21:08 schreef gloryhuntertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit even gemist heb, maar wat hebben de Belgjes gezegd?
heeft ie geleerd van voormalige meesterquote:Op zondag 15 november 2015 20:55 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Arnoud is een mongool eerste klas. Een aandachtshoer.
Hij heeft voor een deel gewoon gelijk. Het westers imperialisme heeft weinig goeds gebracht.quote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er op wachten. Het is de schuld van het westen en hun buitenlandse beleid dat moslimjongeren radicaliseren en er slachtoffers en doden moeten vallen, want moslims lijden ook in het midden-oosten door het Westen. ofzoiets...
Mogelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
heeft ie geleerd van voormalige meester
Wie zegt dat ik daar aanstoot aan geef? Je moet dat lekker voor jezelf bepalen wat je doet, maar een officiele gaat er nooit komen voor je..quote:Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik blijf bij m'n punt. Als je aanstoot neemt aan mensen die ook andere slachtoffers herdenken van actuele terrorisme dan spoor je niet. Maak je geen zorgen joh, aandacht naar Parijs gaat niet weg hierdoor.
Klopt.. man in kwestie moet erbij zijnquote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Zinloze discussie dit, jullie komen er samen niet uit.
klassieke preek van deze weense imamquote:Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Szikha2 het volgende:
Alsjeblieft moslim broeders. En mensen in Europa bekijk deze film.
Welnee. Wilders is geradicaliseerd.quote:Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Toch kan je zeggen van Wilders wat je wil, hij is wel consequent en blijft bij zijn (naar mijn mening idiote) standpunten in tegenstelling tot die andere gast.
Tsja, true, maar hij lijkt het nogal een logsiche reactie te vinden dat moslims de wapens oppakken om vervolgens onschuldige westerse burgers te doden. Dat zal hij natuurlijk niet hardop zeggen als salafist...quote:Op zondag 15 november 2015 21:12 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Hij heeft voor een deel gewoon gelijk. Het westers imperialisme heeft weinig goeds gebracht.
Deze terroristen vallen consequent landen aan die zich bemoeien met het Midden-Oosten
Die is mooi inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Szikha2 het volgende:
Alsjeblieft moslim broeders. En mensen in Europa bekijk deze film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |