CNN: http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
Schengen wordt al in de praktijk nauwelijks meer gehanteerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef MakkieR het volgende:
Zou dit wel eens het begin van het einde kunnen zijn van het verdrag van Schengen?
Dat is niet zonder reden, die hebben daar ook veel gerommeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Omdat frankrijk heel veel meer noord afrikaanse arabisch sperkende moslims heeft uit oude kolonies ; marokko, algerije
Ok! Dat zal de situatie veranderen!!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
BREKEND: Ban Ki Moon eist vrijlating gijzelaars.
Daarom joh. En daar komt Hollande al aan met zijn 'grenzen dicht'quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef popolon het volgende:
10% vd Franse bevolking is moslim, die gasten waren er waarschijnlijk al jaren.
Ohja Frankrijk verdiend ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Frankrijk is veel actiever in het Midden-Oosten, al sinds het einde van de Eerste Wereldoorlog. Duitsland houdt zich daar lekker buiten.
Rot toch op man, elke week heel dumpert vol met kopschoppers, genoeg liquidaties, ga niet doen alsof wij zoveel beter zijn en in een utopia leven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar waar wij van de westerse wereld geëvolueerd zijn is de boel daar in het midden oosten achtergebleven qua mentaliteit en normen en waarden. Vroeger hebben er ook verschillende soorten mensen naast elkaar geleefd.
twitter:Shamayim2 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:41Getuige Gijzeling #Bataclan spreekt over drie gewapende terroristen. Concertgangers op knieën https://t.co/elRrGcyzLJ reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok! Dat zal de situatie veranderen!!!
Jongens, maskers af en wapens neer. Ik lees net op mijn smartphone dat fucking BAN KI MOON onze acties niet goedkeurt.
Sorry mensen, we laten jullie meteen vrij!!
Ohja de mensen in Syrië verdienden het wel? Die hebben het 10 keer erger en worden al jarenlang afgeslacht.quote:
Volgens mij is het 24 uur per dag middels shifting bemand.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, die mogen geen overuren meer schrijven, dus dat wordt lastig.
Met de MH-17 waren ze toch ook gewoon dicht? Of was dat een eerdere aanslag?
Ferry Mengele ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Ron Linker is geen verslaggever
Ja, schijnveiligheid de gekste.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom joh. En daar komt Hollande al aan met zijn 'grenzen dicht'
Het tuig zit er al lang, met heel veel, en gaat niet weg. Enigste wat je kan doen is betere surveillance technieken ontwikkelen/opvoeren enz. Helaas.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mens is ziek, religie is gewoon een excuus om het uit te voeren. Bekijk de hele geschiedenis, genoeg andere volkeren en geloven die moorden pleegden. Mensen zijn gewoon rare wezens.
twitter:ReutersLive twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:26:37BREAKING: Five explosions heard near Bataclan concert hall in Paris: Reuters witness https://t.co/wcstUE4fMD reageer retweet
De islam doet er verder niet veel tegen. Sterker nog, de islam zwijgt en doet geen ruk. Ze laten het allemaal maar gebeuren....quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij misbruiken die slimme maar zieke gasten aan de top van IS de islam gewoon als scapegoat en om mensen mee te krijgen..
godverquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Shamayim2 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:41Getuige Gijzeling #Bataclan spreekt over drie gewapende terroristen. Concertgangers op knieën https://t.co/elRrGcyzLJ reageer retweet
Heel de NOS heeft matige verslaggeving.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Ron Linker is geen verslaggever
quote:NOS: French Police urges everyone to stop reporting the situation around Bataclan theatre. Will only inform the terrorists
Die was al begonnen, alleen is dat een andere wereldoorlog dan de vorige 2. Deze oorlog is minder intens, staten spelen een minder grote rol en het duurt veel langer.quote:
Doe ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel de NOS heeft matige verslaggeving.
Volg RTLZ/CNN/BBC
Vooral door hun landgenoten jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ohja de mensen in Syrië verdienden het wel? Die hebben het 10 keer erger en worden al jarenlang afgeslacht.
die heeft z'n eigen problemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef superniger het volgende:
Heeft Putin al een reactie gegeven?
NOSquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ReutersLive twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:26:37BREAKING: Five explosions heard near Bataclan concert hall in Paris: Reuters witness https://t.co/wcstUE4fMD reageer retweet
quote:Er zijn berichten over knallen en schoten bij het Theater Bataclan. Wat er precies gebeurt is niet duidelijk. Verslaggever Matthijs van der Wiel meldt dat er mogelijk een operatie gaande is, maar hij kan niet zien wat er precies gebeurt.
Alle vluchten keren ook weg van Parijsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef Studiotje het volgende:
Vliegveld nummer 1 is dicht. Parijs Orly
quote:NOS: French Police urges everyone to stop reporting the situation around Bataclan theatre. Will only inform the terrorists
ja poste ik ook al 3 topics terug, die zit dicht op/bij dat theater.quote:
adblockquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Fucking irritant dat je op elke nieuwssite waar je iets wilt zien je eerst door twee minuten reclame moet worstelen.
Is dit een argument vóór of tegen religie? Want al deze krullebollen gebruikten namelijk precies dezelfde tactieken als religie.quote:
Ja:quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef superniger het volgende:
Heeft Putin al een reactie gegeven?
Wat doe jij er dan precies aan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De islam doet er verder niet veel tegen. Sterker nog, de islam zwijgt en doet geen ruk. Ze laten het allemaal maar gebeuren....
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:30:13#BREAKING Attacks in Paris took place at seven locations: security source reageer retweet
Behalve al die moslims die tegen isis vechten hehquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De islam doet er verder niet veel tegen. Sterker nog, de islam zwijgt en doet geen ruk. Ze laten het allemaal maar gebeuren....
Maar ohwee als je Mohammed tekent.
Hmm, ja.. idd. Apart om te zienquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle vluchten keren ook weg van Parijs
Check Flightradar24.com
Hun Windows 3.1 zal terug gecrashed zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef Studiotje het volgende:
Vliegveld nummer 1 is dicht. Parijs Orly
Hitler was zelf geen christen, maar heeft intensief met christenen (ook in mindere mate met moslims) samengewerkt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het nazisme en het communisme waren anti-religieus. Die hebben er ook heel wat op hun naam staan.
Eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die was al begonnen, alleen is dat een andere wereldoorlog dan de vorige 2. Deze oorlog is minder intens, staten spelen een minder grote rol en het duurt veel langer.
En doordat landen als Turkije en de Golfstaten extremisten overladen met wapens.quote:
Welke mensen in Syrië? Volgens mij zitten ze allemaal hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ohja de mensen in Syrië verdienden het wel? Die hebben het 10 keer erger en worden al jarenlang afgeslacht.
Want zoals altijd is er ook wat goeds te ontdekken in tragedie.twitter:bonakor twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:02:53D'après amie dans taxi : les taxis éteignent les compteurs à Paris et ramènent les gens chez eux reageer retweet
mmmm.... hier zit idd. Wel wat in helaas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die was al begonnen, alleen is dat een andere wereldoorlog dan de vorige 2. Deze oorlog is minder intens, staten spelen een minder grote rol en het duurt veel langer.
Nieuwssites smullen hier stiekem van, dikke moneysquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Fucking irritant dat je op elke nieuwssite waar je iets wilt zien je eerst door twee minuten reclame moet worstelen.
Vergeet de VS niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
En doordat landen als Turkije en de Golfstaten extremisten overladen met wapens.
Ik bedoel wanneer Frankrijk als eerste zijn grenzen sluit zullen andere lidstaten snel volgen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Schengen wordt al in de praktijk nauwelijks meer gehanteerd.
Precies. Dat denk ik ook steeds bij dit nieuws. Relativeren is misschien niet heel gepast, maar ik merk dat ik er niet zo in paniek raak zoals ik nu mensen zie posten in dit topic. De mens is gewoon een heel raar wezen en tot rare daden in staat. In 1258 werden bijvoorbeeld om en nabij de 1 miljoen (vergelijk dat met de verwachte +/- 100 doden in Parijs) mensen vermoord in de slag van Bagdad: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_(1258). Het is echt niet van deze tijd dat er vreselijke dingen gebeuren en het wordt zeker niet erger. Al jarenlang daalt het aantal doden door oorlog en terreur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mens is ziek, religie is gewoon een excuus om het uit te voeren. Bekijk de hele geschiedenis, genoeg andere volkeren en geloven die moorden pleegden. Mensen zijn gewoon rare wezens.
Goede band, soms speelt Josh Homme mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Eagles of Death Metal is geen metal-band trouwens. Gewoon rock. Maar dit totaal terzijde.
Dat doet RTL vast beter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Die beelden altijd van de NOS steeds in dat stadion
Zo lijkt het alsof die mensen meteen het veld opgingen na die explosie
Die ze gekregen hebben via Rusland en Amerika (gekocht). Die al jaren alle landen wapens geeft zodat ze elkaar uitmoorden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
En doordat landen als Turkije en de Golfstaten extremisten overladen met wapens.
Dit idd, morgen ga ik altijd het NRC kopen bij mijn krantenboer, zie er al een beetje tegenopquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef danos het volgende:
Pfff bang voor morgen als de rookwolken zijn opgetrokken
Kom in de kelder en neem je proviand mee!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef danos het volgende:
Oh oke. Ik vrees trouwens dat wij het laatste land in Europa zijn die dit gaan doen. Lafbek Rutte.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik bedoel wanneer Frankrijk als eerste zijn grenzen sluit zullen andere lidstaten snel volgen.
ik vrees dat we wakker worden met een slachtveldquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef danos het volgende:
Enne?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Nu eindelijk de bevrijding van bataclan?
Ja, het is nog steeds in volle gang. Ik hoor het nieuws hier van de andere kant van de wereld. Een maat van mn broer die in Parijs woont gaf aan buiten schoten te horen zo'n 20 minuten geleden. Het is een halve oorlog daar.quote:
Yup. Zo wordt het ook elke keer verteldquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
We importeren het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind de wereld steeds zieker worden.
Ik word er naar van.
Zoveel onschuldige mensen overleden en mensen in stress bah.
Het ergste is dat je je machteloos voelt tegenover deze groep zieke mensen
Merendeel is ook antiwesters en vecht de jihadquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Behalve al die moslims die tegen isis vechten heh
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies. Dat denk ik ook steeds bij dit nieuws. Relativeren is misschien niet heel gepast, maar ik merk dat ik er niet zo in paniek raak zoals ik nu mensen zie posten in dit topic. De mens is gewoon een heel raar wezen en tot rare daden in staat. In 1258 werden bijvoorbeeld om en nabij de 1 miljoen (vergelijk dat met de verwachte +/- 100 doden in Parijs) mensen vermoord in de slag van Bagdad: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_(1258). Het is echt niet van deze tijd dat er vreselijke dingen gebeuren en het wordt zeker niet erger. Al jarenlang daalt het aantal doden door oorlog en terreur.
Wat er nu gebeurt, wil ik echt niet bagatelliseren, maar met die blinde paniek van sommigen (alle golfstaten nuken, nu!) schiet je ook niets mee op.
Dat heeft Rob van Wijk niet goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Rob van Wijk zitten we er al midden in.
Koerden vechten de Jihad?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Merendeel is ook antiwesters en vecht de jihad
Damnquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
00:26 Four explosions happened, possible attacks in Gare Du Nord unconfirmed
00:27 New explosions heard by him, Metro is closed
#NPO-1: 2 mannen zouden -ergens- naar binnen zijn gegaan en Allahu-akbar hebben geroepen.
Die Nieuwslezer zegt ook elke keer dat door die knal de mensen het veld op liepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies. Dat denk ik ook steeds bij dit nieuws. Relativeren is misschien niet heel gepast, maar ik merk dat ik er niet zo in paniek raak zoals ik nu mensen zie posten in dit topic. De mens is gewoon een heel raar wezen en tot rare daden in staat. In 1258 werden bijvoorbeeld om en nabij de 1 miljoen (vergelijk dat met de verwachte +/- 100 doden in Parijs) mensen vermoord in de slag van Bagdad: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_(1258). Het is echt niet van deze tijd dat er vreselijke dingen gebeuren en het wordt zeker niet erger. Al jarenlang daalt het aantal doden door oorlog en terreur.
Wat er nu gebeurt, wil ik echt niet bagatelliseren, maar met die blinde paniek van sommigen (alle golfstaten nuken, nu!) schiet je ook niets mee op.
Nog meer??quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
#NPO-1: 2 mannen zouden -ergens- naar binnen zijn gegaan en Allahu-akbar hebben geroepen.
Omdat? Niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..
Nee natuurlijk nietquote:
In Europa in de middeleeuwen stierf bijna een derde van de mensen aan de pest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..
en 100 worden doelbewust afgeslacht ipv gewoon 'dood' gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
100 is eigenlijk niks. Zoveel gaan er dood in een uur in Afrika door van allerlei rare groepjes. Maarja, nu komt het dichtbij, dan moet opeens het hele oosten plat gelegd worden.
Meer meer meer van deze zielige mensen!! Kom op mensen, we kunnen Europa in een jaar of 3 compleet slopen.quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Nieuwslezer zegt ook elke keer dat door die knal de mensen het veld op liepen.
Het is geen 1258 meer hè.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, en? Dat maakt die daad van die moslimdaders minder erg ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Inspireme het volgende:
Zou goed kunnen dat ze ook moslims hebben vermoord als je kijkt naar die plekken
De chef van de Franse veiligheidsdiensten heeft wat uit te leggen maandag (het weekend is heilig in Frankrijk).quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Altijd grappig dat ze dat 30minuten na zo'n aanslagen weten te melden. Dus ze hielden ze la weken in de gaten, maar nooit wat aan gedaan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, lijkt er sterk op, bericht ook CNN, dat de daders zomaar met vluchtelingenstroom zouden meegekomen zijn.
Ik neem de vluchtelingen niets kwalijk. Zou net hetzelfde doen als ik in Syrië of Irak woonde. Ik neem wel de europese leiders het kwalijk dat ze weigeren de grenzen te sluiten en weigeren de europese bevolking te beveiligen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, lekker de daden van Europese landen ontkennen en vluchtelingen de schuld geven. De aanslagen in Europa blijven dan wel gewoon komen.
klopt maar op een gegeven moment is de maat vol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. 2001 was ook reden daartoe.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en? Dat maakt die daad van die moslimdaders minder erg ofzo?
dat is al dagen aan de gangquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Probably unrelated: Fires in Calais, France
Er vallen sowieso veel doden in andere en verre landen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
twitter:RickHVNL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:33:20Lokale media melden nu zelfs dat alle terroristen in het #Bataclan bomgordels om hebben. #Paris #PrayForParis reageer retweet
Lijkt me wel duidelijk zeker als het er zoveel zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, lijkt er sterk op, bericht ook CNN, dat de daders zomaar met vluchtelingenstroom zouden meegekomen zijn.
Nee hoor, we gaan gewoon schoon schip maken. Radicalen en sympathisanten arresteren en opsluiten. Terroristen bolwerken in het buitenland uitschakelen. Rusland, de VS en Europa hoeven daarvoor slechts de handen ineen te slaan nu doen de Chinezen en de Japanners mogelijk ook nog mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, lekker de daden van Europese landen ontkennen en vluchtelingen de schuld geven. De aanslagen in Europa blijven dan wel gewoon komen.
Dat zijn die boeren die aan het betogen zijn?quote:
Haha... dit gaat niet meewerken in het huisvesten van moslims uit Syrië en andere moslimlanden. Dit gaat escalerenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Alsof dit soort aanslagen gepleegd worden door mensen die meekomen uit vluchtelingenstromenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ik neem de vluchtelingen niets kwalijk. Zou net hetzelfde doen als ik in Syrië of Irak woonde. Ik neem wel de europese leiders het kwalijk dat ze weigeren de grenzen te sluiten en weigeren de europese bevolking te beveiligen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RickHVNL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:33:20Lokale media melden nu zelfs dat alle terroristen in het #Bataclan bomgordels om hebben. #Paris #PrayForParis reageer retweet
Gaat wrs al sneller. Volgend jaar 3 miljoen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meer meer meer van deze zielige mensen!! Kom op mensen, we kunnen Europa in een jaar of 3 compleet slopen.
Verplaatsen naar Nederland+Belgiequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het EK volgend jaar in Frankrijk gaat aardig wat veiligheidsissues opleveren...benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Ik denk dat ze zich in Rwanda hier momenteel ook niet echt mee bezighouden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Paard van Troje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof dit soort aanslagen gepleegd worden door mensen die meekomen uit vluchtelingenstromen
ZIe hier de reden waarom het nooit zal goedkomen met moslims in europa...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit vind ik altijd zo raar dat mensen dat vreemd vinden. Het is toch vrij logisch dat het Westen nieuws gerelateerd aan het Westen eerder een platform aanbied? Dat zal ook gelden voor Azie, Amerika, Rusland of Afrika.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit gebeurd elk jaar wel een keer of twee in Europaquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit soort berichten raken mij enorm.
Alsof de wereld mij overweldigd.
Naar Frankrijk zijn juist relatief weinig vluchtelingen heen gegaan. Waarschijnlijk wonen de meesten terroristen er al een tijdje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iets met, als je bijna dood gaat, blaas jezelf op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Werk jij in een asielzoekerscentrum ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd grappig dat ze dat 30minuten na zo'n aanslagen weten te melden. Dus ze hielden ze la weken in de gaten, maar nooit wat aan gedaan?![]()
Dat soort zooi moet je nou eens niet gaan plaatsen want dat zorgt voor angst.
Ja, dat is de echte tragedie hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Fuck ik ben krantenbezorger, ik zie nu al op tegen al die extra bijlagen van de telegraaf, volkskrant AD, trouw en nog zes andere titels.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Fuck ik ben krantenbezorger, ik zie nu al op tegen al die extra bijlagen van de telegraaf, volkskrant AD, trouw en nog zes andere titels.
Hij had wel argumentatie, weekje of 3 geleden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heeft Rob van Wijk niet goed.
nee, vluchtelingen tegen de MEquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zijn die boeren die aan het betogen zijn?
Awwwww we hebben met je te doen hoor! Arme knul!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Dan is NL aan de beurtquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het EK volgend jaar in Frankrijk gaat aardig wat veiligheidsissues opleveren...benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Niet op deze schaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit gebeurd elk jaar wel een keer of twee in Europa
Jouw voorwiel komt morgen los van de grondquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Natuurlijk, degene die allah uchakbar roepen willen niet gepakt worden. Sowieso waar je hierna naar toe gaat is het vast niet prettig dus ik zou mijzelf ook omleggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar hoe weten ze dat? Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die dat even de wereld ingooien terwijl ze op het punt staan doodgeschoten te worden? Het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:48:05Merkel vanavond: 'Ze blijven welkom'. Vrees dat veel Duitsers nu definitief afhaken #Parijs reageer retweet
In NL dagelijks heel gewoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf metrolijnen platgelegd @ Parijs
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit soort berichten raken mij enorm.
Alsof de wereld mij overweldigd.
Dit zijn een stuk of 15 extremisten. Oorlog voer je met een staat, niet met extremisten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had wel argumentatie, weekje of 3 geleden.
Dat zal gewoon wel weer een klacht m.b.t. het onderkomen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Probably unrelated: Fires in Calais, France
Ja die is klaar mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Mani89 het volgende:
RIP Merkel.twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:48:05Merkel vanavond: 'Ze blijven welkom'. Vrees dat veel Duitsers nu definitief afhaken #Parijs reageer retweet
Nogmaals, we zijn aardig onderweg. Sinds die tijd is het een teringzooi in het midden-oosten (ja, door toedoen US) en die kolerezooi breidt zich langzaam uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Leukquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In NL dagelijks heel gewoon.
mensen hebben al getwitterd vanuit het concertgebouwquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat? Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die dat even de wereld ingooien terwijl ze op het punt staan doodgeschoten te worden? Het lijkt me sterk.
Ik leef met je mee!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Nee, maar ik het probleem is wel stukken complexer dan 9/10 hier denkt. Die enge teksten die julliep osten zijn net zo goed als die mensen die nu in Parijs die rotzooi maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werk jij in een asielzoekerscentrum ofzo?
In Rotterdam zeker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In NL dagelijks heel gewoon.
Staat er gewoon op. En nee ik ben geen frusti moslim hater.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee zeggen?
Merkel is sowieso exit bij de volgende Duitse verkiezingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja die is klaar mag ik toch hopen
Die mensen zijn bewust dom, doe je niets tegen. Fok zit er vol mee. Lekker verontwaardigd doen tijdens een tragedie. Zelf doen ze ook niets.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo raar dat mensen dat vreemd vinden. Het is toch vrij logisch dat het Westen nieuws gerelateerd aan het Westen eerder een platform aanbied? Dat zal ook gelden voor Azie, Amerika, Rusland of Afrika.
Zoals?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Japie77 het volgende:
De moslims krijgen natuurlijk weet de schuld zoals gewoonlijk terwijl hier natuurlijk hele andere mensen achter zitten.
camera;s binnenin dat theaterquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat? Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die dat even de wereld ingooien terwijl ze op het punt staan doodgeschoten te worden? Het lijkt me sterk.
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:37:12#BREAKING Attacker in Paris concert hall shouted 'Allahu akbar', fired into crowd, witness says reageer retweet
Ik "vrees" dat dit niets met vluchtelingen te maken heeft. Je slaat niet op de vlucht voor salafististen en wahabisten op Jihad als gewone moslim om hier vervolgens aanslagen te plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vrees trouwens dat wij het laatste land in Europa zijn die dit gaan doen. Lafbek Rutte.
NWS / Duitse burgemeesters zijn Merkel meer dan zatquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meer meer meer van deze zielige mensen!! Kom op mensen, we kunnen Europa in een jaar of 3 compleet slopen.
#JeSuisMakkiequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit gebeurd elk jaar wel een keer of twee in Europa
Deze mensen zijn over het algemeen gevlucht voor IS, voor dezelfde mongolen als waar wij nu bang voor zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja die is klaar mag ik toch hopen
Gast, jaag de dramaqueen even uit je systeem en raap jezelf bij elkaar. Dit is genant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, we zijn aardig onderweg. Sinds die tijd is het een teringzooi in het midden-oosten (ja, door toedoen US) en die kolerezooi breidt zich langzaam uit.
Ondertussen hebben behalve de US, de russen, de chinezen én heel Europa er last van. Hoe lang denk je dat de gepamperde bevolking in die landen dit gaan accepteren?
Ja, dat doen ze. Door het door een camera te bekijken neem je ook afstand. Met 911 waren er ook mensen die gingen bellen (2001 was er geen twitter)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Gelukkig doet Oranje niet mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Meer dan dat, vrees ik. Ik vrees honderden doden in Bataclan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt er op dat dat theater dan het echte doel was?
Ben bang dat het dodental ineens verdubbel straks
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef TC03 het volgende:
Ik stem voor om alle voorkeursbehandeling van religie per direct te stoppen. Iedereen is vrij om debiele dingen te geloven, maar het feit dat dit soort sektes overal ter wereld op een voetstuk geplaatst worden gaat echt te ver.
quote:Angela Merkel, chancellor of Germany:
"I am deeply shaken by the news and pictures that are reaching us from Paris. My thoughts in these hours are with the victims of what appears to be a terrorist attack, as well as with their relatives and all people in Paris," she said in a statement. "The German government is in contact with the French government and has passed on a message of sympathy and solidarity from the German people," - Reuters
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
vertaal ff
6 jaar Frans was niet genoeg voor me
Je hebt de tientallen 'incidenten' in opvang centra over heel Europa gemist? Waar christenen bedreigd en vrouwen verkracht werden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik "vrees" dat dit niets met vluchtelingen te maken heeft. Je slaat niet op de vlucht voor salafististen en wahabisten op Jihad als gewone moslim om hier vervolgens aanslagen te plegen.
Dit komt uit de achterbuurten waar het al jaren broeit. Er mag wat mij betreft wel een flinke kaalslag komen onder salafisten. Desnoods sleurt men ze uit alle hoeken en dropt sluit men ze preventief op tot er goede hersenscans zijn uitgevoerd, want een groot percentage wahabs en salafisten zijn volgens mijn rijp voor het gesticht.
Frankrijk is een stuk populairder dan Nederland hoor, en dan moet het ook nog in jouw regio gebeuren, en ook nog op een plek waar je toevallig bent, en dan ook nog eens beschoten worden, en dood gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vind het gewoon eng.
Die live beelden ook op cn'n bizar weer.
De band is dood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wie is dat en wat zegt die?
idd.... ik vind dit echt zo enorm raar.bizar.eng. Normaal gesproken weet ik dit wel te relativeren maar nu totaal niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vind het gewoon eng.
Die live beelden ook op cn'n bizar weer.
Brrr vreselijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Drankster het volgende:
Je zal maar zo'n noodnummer telefoniste zijn, instant kapot gaan nu.
Frankrijk scoort er 2quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws, het Franse voetbalteam heeft maar mooi van die nare Duitsers gewonnen
vermoord waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Scrummie het volgende:
CNN verloor ineens verbinding met reporter ter plekke per telefoon. Platgelegd door politie?
Een voor een worden de gijzelaars doodgeschoten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Vertaling? Kan helaas geen Frans...
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wie is dat en wat zegt die?
Zou niets voor mij zijn in ieder geval. Zou gelijk een paniekaanval krijgen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Drankster het volgende:
Natuurlijk komen die er.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Benieuwd of er aanslagen komen tijdens het EK.
Hoorde ook glasgerinkel oidquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Scrummie het volgende:
CNN verloor ineens verbinding met reporter ter plekke per telefoon. Platgelegd door politie?
Bingo. Ik moet niks hebben van extremisme, maar als je goed de feiten bekijkt, dan kom je hier op uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt de tientallen 'incidenten' in opvang centra over heel Europa gemist? Waar christenen bedreigd en vrouwen verkracht werden?
Ze vermoorden ons één voor één. Het is de hel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Vertaling? Kan helaas geen Frans...
Mensen vergeten altijd dat mensen uit een oorlogsgebied getraumatiseerd zijn en dat zich dat ook vaak uit in het zelfde gedrag naar andere.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt de tientallen 'incidenten' in opvang centra over heel Europa gemist? Waar christenen bedreigd en vrouwen verkracht werden?
Wat is er genant aan? Je wil zeggen dat er géén weerstand ontstaat tegen alles wat met Islam te maken heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, jaag de dramaqueen even uit je systeem en raap jezelf bij elkaar. Dit is genant.
dat horen we al uren,.... ooit raken ze toch op zou je zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een voor een worden de gijzelaars doodgeschoten.
Wat zijn dat voor beelden? Op NOS zie je niet veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef HighVolume het volgende:
[..]
idd.... ik vind dit echt zo enorm raar.bizar.eng. Normaal gesproken weet ik dit wel te relativeren maar nu totaal niet.
Duurt nog ruim 3 jaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Merkel is sowieso exit bij de volgende Duitse verkiezingen.
Ik leest anders op Twitter dat de band eruit is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Bandleden vermoord, overigen worden één voor één gedood.
Net of zoiets als dit niet ieder jaar wel eens gebeurt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef HighVolume het volgende:
[..]
idd.... ik vind dit echt zo enorm raar.bizar.eng. Normaal gesproken weet ik dit wel te relativeren maar nu totaal niet.
Dus is de stand eigenlijk Frankrijk - IS 2-60quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Frankrijk scoort er 2
IS minimaal 60
Eagles of Death Metal hoorde ik ergensquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Lang toiletbezoek ingelastquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Drankster het volgende:
Ik vertaal enkelquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik leest anders op Twitter dat de band eruit is.
De leden van de band die in bataclan speeldde, zijn allemaal gedood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
je ne parle pas de français, vertaling?
Dit schijnt de band zijn die afgelopen zomer vaak daar speelde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik leest anders op Twitter dat de band eruit is.
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat horen we al uren,.... ooit raken ze toch op zou je zeggen
Ja precies, als je vlucht voor oorlogsgeweld ga je christen dwingen 5 keer per dag te bidden. Zo werkt een traumaquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mensen vergeten altijd dat mensen uit een oorlogsgebied getraumatiseerd zijn en dat zich dat ook vaak uit in het zelfde gedrag naar andere.
What the fuck did i read here?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mensen vergeten altijd dat mensen uit een oorlogsgebied getraumatiseerd zijn en dat zich dat ook vaak uit in het zelfde gedrag naar andere.
Ben je me aan het kalmerenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Frankrijk is een stuk populairder dan Nederland hoor, en dan moet het ook nog in jouw regio gebeuren, en ook nog op een plek waar je toevallig bent, en dan ook nog eens beschoten worden, en dood gaan
Dus ? moet je gewoon niet willen dat is hetzelfde als dat pedofielen vroeger vaak zelf zijn misbruikt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is een hel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een voor een worden de gijzelaars doodgeschoten.
Dat kun je over 20 jaar ook over het hele continent Europa zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze vermoorden ons één voor één. Het is de hel.
Echt he. Ga naar R&P met dat soort meldingenquote:
Ik woon niet in A'dam dus voel me een stukje veiligerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Frankrijk is een stuk populairder dan Nederland hoor, en dan moet het ook nog in jouw regio gebeuren, en ook nog op een plek waar je toevallig bent, en dan ook nog eens beschoten worden, en dood gaan
Lijkt me dat ze dat vrijwel overal zouden doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi dat ze het leger nu inzetten. Die Fransen snappen het wel!
Reageer niet op hem. Hij omarmt alles wat met islam te maken heeftquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er genant aan? Je wil zeggen dat er géén weerstand ontstaat tegen alles wat met Islam te maken heeft?
Ik zie ze al op het veld voetballenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus is de stand eigenlijk Frankrijk - IS 2-60
Beter lezen :quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef mrspoeZ het volgende:
En degenen die speelden zijn allemaal dood. Staat er.
gewoon veel GTA2 gespeelsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi dat ze het leger nu inzetten. Die Fransen snappen het wel!
Het zouden natuurlijk ook nog anti-heavymetalprotestanten geweest kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef mrspoeZ het volgende:
En degenen die speelden zijn allemaal dood. Staat er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |