Ik neem de vluchtelingen niets kwalijk. Zou net hetzelfde doen als ik in Syrië of Irak woonde. Ik neem wel de europese leiders het kwalijk dat ze weigeren de grenzen te sluiten en weigeren de europese bevolking te beveiligen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, lekker de daden van Europese landen ontkennen en vluchtelingen de schuld geven. De aanslagen in Europa blijven dan wel gewoon komen.
klopt maar op een gegeven moment is de maat vol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. 2001 was ook reden daartoe.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en? Dat maakt die daad van die moslimdaders minder erg ofzo?
dat is al dagen aan de gangquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Probably unrelated: Fires in Calais, France
Er vallen sowieso veel doden in andere en verre landen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..
twitter:RickHVNL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:33:20Lokale media melden nu zelfs dat alle terroristen in het #Bataclan bomgordels om hebben. #Paris #PrayForParis reageer retweet
Lijkt me wel duidelijk zeker als het er zoveel zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, lijkt er sterk op, bericht ook CNN, dat de daders zomaar met vluchtelingenstroom zouden meegekomen zijn.
Nee hoor, we gaan gewoon schoon schip maken. Radicalen en sympathisanten arresteren en opsluiten. Terroristen bolwerken in het buitenland uitschakelen. Rusland, de VS en Europa hoeven daarvoor slechts de handen ineen te slaan nu doen de Chinezen en de Japanners mogelijk ook nog mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, lekker de daden van Europese landen ontkennen en vluchtelingen de schuld geven. De aanslagen in Europa blijven dan wel gewoon komen.
Dat zijn die boeren die aan het betogen zijn?quote:
Haha... dit gaat niet meewerken in het huisvesten van moslims uit Syrië en andere moslimlanden. Dit gaat escalerenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. 2001 was ook reden daartoe.
Alsof dit soort aanslagen gepleegd worden door mensen die meekomen uit vluchtelingenstromenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ik neem de vluchtelingen niets kwalijk. Zou net hetzelfde doen als ik in Syrië of Irak woonde. Ik neem wel de europese leiders het kwalijk dat ze weigeren de grenzen te sluiten en weigeren de europese bevolking te beveiligen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RickHVNL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:33:20Lokale media melden nu zelfs dat alle terroristen in het #Bataclan bomgordels om hebben. #Paris #PrayForParis reageer retweet
Gaat wrs al sneller. Volgend jaar 3 miljoen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meer meer meer van deze zielige mensen!! Kom op mensen, we kunnen Europa in een jaar of 3 compleet slopen.
Verplaatsen naar Nederland+Belgiequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het EK volgend jaar in Frankrijk gaat aardig wat veiligheidsissues opleveren...benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Ik denk dat ze zich in Rwanda hier momenteel ook niet echt mee bezighouden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..
Paard van Troje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof dit soort aanslagen gepleegd worden door mensen die meekomen uit vluchtelingenstromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |