Damnquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
00:26 Four explosions happened, possible attacks in Gare Du Nord unconfirmed
00:27 New explosions heard by him, Metro is closed
#NPO-1: 2 mannen zouden -ergens- naar binnen zijn gegaan en Allahu-akbar hebben geroepen.
Die Nieuwslezer zegt ook elke keer dat door die knal de mensen het veld op liepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Die beelden altijd van de NOS steeds in dat stadion
Zo lijkt het alsof die mensen meteen het veld opgingen na die explosie
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies. Dat denk ik ook steeds bij dit nieuws. Relativeren is misschien niet heel gepast, maar ik merk dat ik er niet zo in paniek raak zoals ik nu mensen zie posten in dit topic. De mens is gewoon een heel raar wezen en tot rare daden in staat. In 1258 werden bijvoorbeeld om en nabij de 1 miljoen (vergelijk dat met de verwachte +/- 100 doden in Parijs) mensen vermoord in de slag van Bagdad: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_(1258). Het is echt niet van deze tijd dat er vreselijke dingen gebeuren en het wordt zeker niet erger. Al jarenlang daalt het aantal doden door oorlog en terreur.
Wat er nu gebeurt, wil ik echt niet bagatelliseren, maar met die blinde paniek van sommigen (alle golfstaten nuken, nu!) schiet je ook niets mee op.
Nog meer??quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
#NPO-1: 2 mannen zouden -ergens- naar binnen zijn gegaan en Allahu-akbar hebben geroepen.
Omdat? Niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..
Nee natuurlijk nietquote:
In Europa in de middeleeuwen stierf bijna een derde van de mensen aan de pest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..
en 100 worden doelbewust afgeslacht ipv gewoon 'dood' gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
100 is eigenlijk niks. Zoveel gaan er dood in een uur in Afrika door van allerlei rare groepjes. Maarja, nu komt het dichtbij, dan moet opeens het hele oosten plat gelegd worden.
Meer meer meer van deze zielige mensen!! Kom op mensen, we kunnen Europa in een jaar of 3 compleet slopen.quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Nieuwslezer zegt ook elke keer dat door die knal de mensen het veld op liepen.
Het is geen 1258 meer hč.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies. Dat denk ik ook steeds bij dit nieuws. Relativeren is misschien niet heel gepast, maar ik merk dat ik er niet zo in paniek raak zoals ik nu mensen zie posten in dit topic. De mens is gewoon een heel raar wezen en tot rare daden in staat. In 1258 werden bijvoorbeeld om en nabij de 1 miljoen (vergelijk dat met de verwachte +/- 100 doden in Parijs) mensen vermoord in de slag van Bagdad: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_(1258). Het is echt niet van deze tijd dat er vreselijke dingen gebeuren en het wordt zeker niet erger. Al jarenlang daalt het aantal doden door oorlog en terreur.
Wat er nu gebeurt, wil ik echt niet bagatelliseren, maar met die blinde paniek van sommigen (alle golfstaten nuken, nu!) schiet je ook niets mee op.
Ja, en? Dat maakt die daad van die moslimdaders minder erg ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Inspireme het volgende:
Zou goed kunnen dat ze ook moslims hebben vermoord als je kijkt naar die plekken
De chef van de Franse veiligheidsdiensten heeft wat uit te leggen maandag (het weekend is heilig in Frankrijk).quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Altijd grappig dat ze dat 30minuten na zo'n aanslagen weten te melden. Dus ze hielden ze la weken in de gaten, maar nooit wat aan gedaan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, lijkt er sterk op, bericht ook CNN, dat de daders zomaar met vluchtelingenstroom zouden meegekomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |