Ik bedoel wanneer Frankrijk als eerste zijn grenzen sluit zullen andere lidstaten snel volgen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Schengen wordt al in de praktijk nauwelijks meer gehanteerd.
Precies. Dat denk ik ook steeds bij dit nieuws. Relativeren is misschien niet heel gepast, maar ik merk dat ik er niet zo in paniek raak zoals ik nu mensen zie posten in dit topic. De mens is gewoon een heel raar wezen en tot rare daden in staat. In 1258 werden bijvoorbeeld om en nabij de 1 miljoen (vergelijk dat met de verwachte +/- 100 doden in Parijs) mensen vermoord in de slag van Bagdad: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_(1258). Het is echt niet van deze tijd dat er vreselijke dingen gebeuren en het wordt zeker niet erger. Al jarenlang daalt het aantal doden door oorlog en terreur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mens is ziek, religie is gewoon een excuus om het uit te voeren. Bekijk de hele geschiedenis, genoeg andere volkeren en geloven die moorden pleegden. Mensen zijn gewoon rare wezens.
Goede band, soms speelt Josh Homme mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Eagles of Death Metal is geen metal-band trouwens. Gewoon rock. Maar dit totaal terzijde.
Dat doet RTL vast beter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Die beelden altijd van de NOS steeds in dat stadion
Zo lijkt het alsof die mensen meteen het veld opgingen na die explosie
Die ze gekregen hebben via Rusland en Amerika (gekocht). Die al jaren alle landen wapens geeft zodat ze elkaar uitmoorden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
En doordat landen als Turkije en de Golfstaten extremisten overladen met wapens.
Dit idd, morgen ga ik altijd het NRC kopen bij mijn krantenboer, zie er al een beetje tegenopquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef danos het volgende:
Pfff bang voor morgen als de rookwolken zijn opgetrokken
Kom in de kelder en neem je proviand mee!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef danos het volgende:
Oh oke. Ik vrees trouwens dat wij het laatste land in Europa zijn die dit gaan doen. Lafbek Rutte.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik bedoel wanneer Frankrijk als eerste zijn grenzen sluit zullen andere lidstaten snel volgen.
ik vrees dat we wakker worden met een slachtveldquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef danos het volgende:
Enne?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Dagonet het volgende:
Nu eindelijk de bevrijding van bataclan?
Ja, het is nog steeds in volle gang. Ik hoor het nieuws hier van de andere kant van de wereld. Een maat van mn broer die in Parijs woont gaf aan buiten schoten te horen zo'n 20 minuten geleden. Het is een halve oorlog daar.quote:
Yup. Zo wordt het ook elke keer verteldquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Die beelden altijd van de NOS steeds in dat stadion
Zo lijkt het alsof die mensen meteen het veld opgingen na die explosie
We importeren het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind de wereld steeds zieker worden.
Ik word er naar van.
Zoveel onschuldige mensen overleden en mensen in stress bah.
Het ergste is dat je je machteloos voelt tegenover deze groep zieke mensen
Merendeel is ook antiwesters en vecht de jihadquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:31 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Behalve al die moslims die tegen isis vechten heh
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies. Dat denk ik ook steeds bij dit nieuws. Relativeren is misschien niet heel gepast, maar ik merk dat ik er niet zo in paniek raak zoals ik nu mensen zie posten in dit topic. De mens is gewoon een heel raar wezen en tot rare daden in staat. In 1258 werden bijvoorbeeld om en nabij de 1 miljoen (vergelijk dat met de verwachte +/- 100 doden in Parijs) mensen vermoord in de slag van Bagdad: https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Baghdad_(1258). Het is echt niet van deze tijd dat er vreselijke dingen gebeuren en het wordt zeker niet erger. Al jarenlang daalt het aantal doden door oorlog en terreur.
Wat er nu gebeurt, wil ik echt niet bagatelliseren, maar met die blinde paniek van sommigen (alle golfstaten nuken, nu!) schiet je ook niets mee op.
Dat heeft Rob van Wijk niet goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Rob van Wijk zitten we er al midden in.
Koerden vechten de Jihad?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Merendeel is ook antiwesters en vecht de jihad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |