CNN: http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
Als ik eindelijk een hele pagina heb doorgelezen zijn er weer 2 pagina's bij...quote:
De ouders van die moslims waren ook gewone mensen die wat arbeid hier kwamen doen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ze hadden geen koffers en dekens bij zich maar AK's en bomgordels. We zijn eruit.
Het zijn vooral geen geradicaliseerde moslims uit de achterbuurten van Parijs en Marseille zoals bij C. Hebdo. Ooit van tunnelvisie gehoord?
Ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Als ik eindelijk een hele pagina heb doorgelezen zijn er weer 2 pagina's bij...
Wat is er makkelijk aan als je als politicus hier al 15 jaar (!) voor waarschuwt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat maakt het geen minder makkelijke prietpraat.
Gaat snel iddquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, niks aan dit...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
quote:
twitter:mverbergt twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:06:16Zeven doden bij Louvre, en nog zeven bij Centre Pompidou, zeggen Franse media hier. reageer retweet
Nou, toch nog gezond verstand bij de media.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrRiot het volgende:
Franse politie geeft niks door omdat ze bang zijn dat de terroristen meeluisteren - CNN
En ik maar denken dat het mensen uit Syrie waren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
De ouders van die moslims waren ook gewone mensen die wat arbeid hier kwamen doen...
Blijft inderdaad stil, Louvre werd ook genoemd, hoor ik ook niets over (sowieso is Louvre toch niet na elf uur open?).quote:
Nou ja, dat het hersenspoeling is daar ben ik het mee eens maar ik vind het niet per definitie extreem. Immers verschilt de gematigde religie helemaal niet zoveel van bijvoorbeeld de atheistische manier van leven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Religie is niks anders dan sociaal geaccepteerde hersenspoeling. Het is per definitie extreem. Extreem betekent niet altijd kwaadaardig, maar het is extreem desalniettemin.
Zeg ook niet dat het onjuist is, wilde meer even aantonen dat we hier niet echt over een autoriteit op dit gebied beschikken (als die mensen er uberhaupt zijn?). Ze kunnen ook best allemaal uit Syrie komen, of 50/50.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron was iemand van de AIVD meen ik, maar ik zat op het station rond zes uur nog naast twee Marokkanen die leken vrij opgewonden over IS te praten. Kon het verkeerd gehoord hebben, (maar nam wel een treintje later), maar goed, het is niet zo'n gekke gedachte dat het succes van IS wat bewondering creeert.
Kon je al.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Nu zul je wel volgend jaar redelijk goedkoop naar Parijs kunnen denk ik zo.
Een sterke aanwijzing dat je niet te maken hebt met huis tuin en keuken terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrRiot het volgende:
Franse politie geeft niks door omdat ze bang zijn dat de terroristen meeluisteren - CNN
Bevestigd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]twitter:mverbergt twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:06:16Zeven doden bij Louvre, en nog zeven bij Centre Pompidou, zeggen Franse media hier. reageer retweet
Dan hebben ze goed geleerd van het vorige drama.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrRiot het volgende:
Stuquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]twitter:mverbergt twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:06:16Zeven doden bij Louvre, en nog zeven bij Centre Pompidou, zeggen Franse media hier. reageer retweet
ESF topics gaan snellerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Joh dit gaat echt niet snel itt. sommige SC's...
Zal wel lekker veilig zijn ook voorlopig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou afzeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef HansDeFransman het volgende:
Over drie weken zit ik in Parijs (Klimaattop)... Twijfels
En wat nou als er explosieven liggen in dat theater?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Montagui het volgende:
Wanneer wordt dat theater nou eens bestormd, of wachten ze tot alle bezoekers 1 voor 1 vermoord zijn.
Ik denk dat we hier meer info hebben dan degenen die midden in Parijs zitten..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Slobeend het volgende:
Ron Linker is totaal niet up to date.
Liever een weekje naar de Sinai woestijn dan naar Parijs idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Hoopte ik na Charlie Hebdo ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel lekker veilig zijn ook voorlopig.
Hoop ik.
Ik moet binnenkort naar Lyonquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef HansDeFransman het volgende:
Over drie weken zit ik in Parijs (Klimaattop)... Twijfels
XDquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat je hier geen R9k mode hebt of Slow mode.
Omdat het niks oplost maar eerder bijdraagt aan tegenstellingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er makkelijk aan als je als politicus hier al 15 jaar (!) voor waarschuwt?
Dat schieten was een uur geleden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Montagui het volgende:
Wanneer wordt dat theater nou eens bestormd, of wachten ze tot alle bezoekers 1 voor 1 vermoord zijn.
Heeft hij wilders al de schuld gegeven, of komt het allemaal omdat de EU niet genoeg macht heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fransje is er ook weer bij hoor. Valt mee dat hij rechts populisme niet even moet benoemen.
Kun jij ook een keertje niet aan seks denken?!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef CherryLips het volgende:
Die knakker op CNN klinkt als Hugh Grant
Ja, het gaat echt veel te hard hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Je moet toch ietsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef alopio het volgende:
Grenzen dicht, dat is toch schijnveiligheid man. Als ik kwaad zou willen zou ik niet over de A1 het land binnenkomen in m'n auto maar midden in de nacht via een weiland of landweg.
Buiten dat, de meeste van dit soort aanslagen zijn van geradicaliseerde figuren die gewoon een paspoort hebben van het land waar ze wonen.
Worden gewonden naar buiten gehaald nu.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Starm het volgende:
[..]
En wat nou als er explosieven liggen in dat theater?
Dan is de uitkomst hetzelfde als dat je niks doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Starm het volgende:
[..]
Het houd een keer op natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het hele "het is maar een kleine groep die het voor de rest verpest" wordt bij mij ook met de dag kleiner.
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Slobeend het volgende:
Ron Linker is totaal niet up to date.
Lekker een theater bestormen en de 100 levens van je mannen riskeren!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Montagui het volgende:
quote:Parijzenaren hebben de hashtag #porteouvert in het leven geroepen. Ze openen hun deuren voor mensen die snel van straat af willen.
Want je wilt beweren dat het een grote groep is ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het hele "het is maar een kleine groep die het voor de rest verpest" wordt bij mij ook met de dag kleiner.
Doe toch niet zo dom, je snapt precies wat ik bedoel. En als je het niet snapt ben je gewoon een idioot.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het mensen uit Syrie waren.
Klopt, maar je creëert wel een 'veiliger gevoel' bij het volk. Dat vermindert weer de kans op andere incidenten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef alopio het volgende:
Grenzen dicht, dat is toch schijnveiligheid man. Als ik kwaad zou willen zou ik niet over de A1 het land binnenkomen in m'n auto maar midden in de nacht via een weiland of landweg.
Buiten dat, de meeste van dit soort aanslagen zijn van geradicaliseerde figuren die gewoon een paspoort hebben van het land waar ze wonen.
60 doden is heel wat...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dit gaat heel erg fout, of niet?
Door die gedachte zijn ze dus ten dode opgeschreven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Starm het volgende:
[..]
En de andere partijen wel? Die ontkennen en kijken weg!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Pedroso het volgende:
Trieste is dat Wilders steeds meer stemmen gaat krijgen, de PVV de partij die totaal geen reeele oplossing heeft voor wat dan ook.
geen enkele partij heeft dat..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Pedroso het volgende:
Trieste is dat Wilders steeds meer stemmen gaat krijgen, de PVV de partij die totaal geen reeele oplossing heeft voor wat dan ook.
Daar gaan er nog veel bijkomen op deze manierquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
60 doden is heel wat...
Net als vroeger met de Duitsers moesten mensen ook kiezen tussen hun eigen leven en gezin en dat van een ander. In zo'n situatie ga je ondenkbare dingen doen om jezelf te redden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Doe toch niet zo dom, je snapt precies wat ik bedoel. En als je het niet snapt ben je gewoon een idioot.
Slechter dan de oplossingen van Samsom en Pechtold kan ieder geval niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Zipportal het volgende:
OPROEP
Bent u momenteel in Parijs? Mail naar video@telegraaf.nl of whatsapp uw video +31610039437
de andere partijen weten niet eens wat een oplossing is, en als er 1tje voor hun zou opduiken, zouden ze nog wegkijken ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Pedroso het volgende:
Je snapt toch zelf ook wel dat het sluiten van grenzen meer ruimte geeft voor controles / uitzettingen? Zie het als een uitbreiding van middelen ipv puur alleen het sluiten van een denkbeeldige lijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef alopio het volgende:
JeSuisGeorgequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Cassius het volgende:
[..]
Believe it or not, George isn't at home!
Een café onder een steen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef HighVolume het volgende:
Kom net uit een cafe.. enorm gezellig en ineens bij thuiskomst dit nieuws
Dat slaat niet op deze uitzending. Is de titel van een of ander debiel item waarbij iemand met een interviewer gaat lopen o.i.d. en dan wat lult over klimaatverandering en energiebesparing. Titel refereert dus naar de top daar eind deze maand.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Collide het volgende:
Goed programma titel van de NOS ook: Mijlpalen voor Parijs.
Er zijn gevallen waarin dat bewezen werkt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geweld met geweld oplossen... DAT WERKT VAST WEL !
Wat ontkennen die precies?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En de andere partijen wel? Die ontkennen en kijken weg!
Dat dus. slaat echt helemaal nergens op tenzij je een hek om je hele land gaat plaatsen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef alopio het volgende:
Ja, kleine groepjes mensen houd je inderdaad niet snel tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef alopio het volgende:
Dat was al heel lang zo, zal heel lang zo blijvenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef bombmannl het volgende:
Wat een zieke wereld leven we toch in
Doe even niet zo hypocriet. Jij zit toch allerlei nieuwsbronnen te F5'en op zoek naar nieuws?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Zipportal het volgende:
OPROEP
Bent u momenteel in Parijs? Mail naar video@telegraaf.nl of whatsapp uw video +31610039437
duurt 4 dagen; iedereen is daar te lam om iets te ondernemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze dit een keer in Rusland doen?
Beroepsrisico t.o.v. onschuldige burgers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Lekker een theater bestormen en de 100 levens van je mannen riskeren!
We hebben er Wereld Oorlog 2 mee gewonnen, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geweld met geweld oplossen... DAT WERKT VAST WEL !
Ben er ook wel bang voor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dit gaat heel erg fout, of niet?
Dan heb je straks de linksen weer die gaan klagen dat toekomstige aanslagen door ons ingrijpen komenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef MMXMMX het volgende:
Gewoon hard militair terugslaan geen genade .
Grondtroepen onder leiding van de Russen naar Iraq sturen om ergens te beginnen
Niet alles aan de koerden over laten
Ja, wat moet je ook in dat soort klote landen...Nu hebben we die shit hier zelf...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef CherryLips het volgende:
Durf ik niet in december naar Jordanië te gaan vanwege dit gekloot, komen ze gewoon deze kant op
Snap ik ook nooit, niemand een smartphone bij zich? Niemand een pushberichtje gelezen?quote:
War on Terror loopt de afgelopen 15 jaar ook zo lekker?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef Infection het volgende:
[..]
We hebben er Wereld Oorlog 2 mee gewonnen, dus waarom niet?
terechte referencequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelijk weer 9/11 reference maken
Amerikanen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk geschokt zijn, en vervolgens zeggen dat het niets met de islam te maken heeft. Voorspelbare reacties.
in de omgeving was er dus een zelfmoordterroristquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef FritzWepper het volgende:
In beeld bij CNN: Stadium bombing.
Dat klopt toch niet?
Dat zijn de buitengrenzen van Europa.. die moeten beter dicht ja.. niet hier binnen in Europa. Daar komen geen duizenden tegelijk binnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef defrikandel het volgende:
[..]
Ja, kleine groepjes mensen houd je inderdaad niet snel tegen.
Maar kijk eens wat filmpjes van de afgelopen maanden. Er stormen letterlijk duizenden tegelijk de grenzen over en ze duwen de 'guards' gewoon aan de kant want die mogen toch niet schieten.
Beslan en dat theater in Moskou vergeten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Nou ja, blijkbaar is bij het stadium een bommetje aan een persoontje uit elkaar geklapt.. ergens klopt 'tquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef FritzWepper het volgende:
In beeld bij CNN: Stadium bombing.
Dat klopt toch niet?
Snelle actie.twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:18:59FRANCE HAS CLOSED BORDER TO GERMANY, GERMAN SECURITY SOURCE CONFIRMS -- ARD reageer retweet
Klopt. Wat een allejezus harde klap geeft dat..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
in de omgeving was er dus een zelfmoordterrorist
Het zal je gebeuren dat dit jongens zijn die als vluchtelingen in Frankrijk binnen zijn gekomen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat zijn de buitengrenzen van Europa.. die moeten beter dicht ja.. niet hier binnen in Europa. Daar komen geen duizenden tegelijk binnen.
Beter dan al die linkse honden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gelijk weer 9/11 reference maken
Amerikanen
Wie zegt dat het niets met de islam te maken heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef LXIV het volgende:
Rutte verklaart net op TV dat hij 'geschokt' is. Hoe voorspelbaar weer!
[..]
Wat moet-ie in godsnaam dan zeggen? Oh, naja, morgen weer een dag?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dit klinkt alsof er IN het stadion een bom is afgegaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
in de omgeving was er dus een zelfmoordterrorist
Ze hadden wel gejuicht in het stadion. Erg apart.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Klopt. Wat een allejezus harde klap geeft dat..
Wat moet 'ie dan zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Scrummie het volgende:
Snelle actie.twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:18:59FRANCE HAS CLOSED BORDER TO GERMANY, GERMAN SECURITY SOURCE CONFIRMS -- ARD reageer retweet
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat gaat gezellig worden volgende week bij mijn familie.
Die website ziet er nou niet bepaald virusvrij uitquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Coco98 het volgende:
CNN live stream
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Ja, we hadden op zo'n moment wel wat meer creativiteit verwacht..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef LXIV het volgende:
Dit is toch geen argument meer? Of zijn heroine dealende ziekenhuizen, geflopte Fyra treinen en wetten schrijven met de ING wel reeele oplossingen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Pedroso het volgende:
Dat komt morgen. Ik zal het hier quotenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niets met de islam te maken heeft?
gohquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is CNN oneindig veel beter dan de Nederlandse verslag geving.
oudquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef essnhills het volgende:
Die schoten bij CNN, zijn dat live beelden?
Nee, zeker een halfuur oud.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef essnhills het volgende:
Die schoten bij CNN, zijn dat live beelden?
schijnbaar mag de media niet elke nieuwe ontwikkeling vermelden omdat terroristen mee zouden kunnen kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Buitendam het volgende:
Die beelden nu op CNN zijn al van een halfuur geleden.
Gast, je weet niet eens of deze mensen immigranten zijn of home grownquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat maar komen die syriers allemaal welkom kom maar binnen.
Ja tot dat er er een paar gaan schieten iets met het paard van trojen.
Bedankt Merkel en co 40 mensen dood en het is nog maar het begin.
twitter:fadaom13 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:16:07Une personne a été interpellé près du Bataclan. #Paris #Fusillade #Attentats https://t.co/orB4xF0CUM reageer retweet
Totdat Nederlandi n crisis is, dan zou jij hulp weigeren?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
De kant van mijn moeders familie zijn moslims. Ik heb ze een tijdje niet gezien, dus ik heb geen idee of ik op mijn woorden moet letten of niet.quote:
'We'?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef Infection het volgende:
[..]
We hebben er Wereld Oorlog 2 mee gewonnen, dus waarom niet?
Omgquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is wss niet zijn besluit, maar die van de top van een of meerdere veiligheidsinstanties, maar ok.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Infection het volgende:
Hollande heeft wel ballen. Gewoon direct de grenzen sluiten, zo hoort het.
Wel goed mogelijk dat vluchtelingen, of de kinderen daarvan, een volgende keer aanslagen plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die linkse honden de schuld geven
99% dat dit geen vluchtelingen waren
Ja want het waren vluchtelingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar de kans dat het IS strijders zijn die met de stroom zijn meegekomen is zeer reëel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het maakt toch geen flikker uit of dit vluchtelingen waren, als het het niet zijn, dan zijn het de kinderen van ouders die hier al naar toe gekomen zijn. Zelfde probleem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoezo apart? Die mensen dachten waarschijnlijk dat het een strijker was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ze hadden wel gejuicht in het stadion. Erg apart.
Aan de zijlijn is het altijd makkelijker he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef Starm het volgende:
CNN FBI Hostage expert vraagt zich af waarom het zo lang duurt. Wat een expert
Jawel; Wilders staat namelijk geen werkbare of reële oplossing voor. Of gaan we met heroïne dealende ziekenhuizen zeggen dat ziekenhuizen maar dicht moeten? En met geflopte Fyra treinen dat ingenieurs de bron van al het kwaad zijn?quote:
Darth Vaderquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fadaom13 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:16:07Une personne a été interpellé près du Bataclan. #Paris #Fusillade #Attentats https://t.co/orB4xF0CUM reageer retweet
"Een persoon werd aangehouden in de buurt van de Bataclan"
Want?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat gaat gezellig worden volgende week bij mijn familie.
Wat vind jij er beter aan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is CNN oneindig veel beter dan de Nederlandse verslag geving.
Volgens wie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar de kans dat het IS strijders zijn die met de stroom zijn meegekomen is zeer reëel.
Dat doen de Tetjenen wel eens, was ook eens een gijzeldrama in een theater in Moskou toch. Toen hebben de Russen per ongeluk de gegijzelden vergast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Als hij ballen had had hij direct een avondklok in de banlieues afgekondigdquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Infection het volgende:
Hollande heeft wel ballen. Gewoon direct de grenzen sluiten, zo hoort het.
Misschien moet men dan maar geen oorlog voeren in het Midden Oosten. Waarom blijft het in Duitsland wel rustig maar krijgt Frankrijk continu op z'n kloten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar het is wel 99% zeker dat het moslims waren. Die groep die door Links altijd de hand boven het hoofd gehouden is en verwelkomd is.
Enig idee hoeveel onschuldige doden er vallen door de rechtse bommen? Veel en veel meer dan schuldige.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef LXIV het volgende:
Het downplayen door Links is al weer begonnen.
Zie OPquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef Infection het volgende:
Zijn er nog livestreams aan de gang van de straten in Parijs?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef noodgang het volgende:
Tering, je zou maar in dat theater zitten
Ik weet wel dat het moslims zijn. Dus wat dat betreft een terecht punt. Of ze nu in 1980 binnengekomen zijn of in 2015 maakt weinig uit. Het toont alleen maar aan dat ook langere tijd hier verblijven de aard van het beestje niet verandert.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast, je weet niet eens of deze mensen immigranten zijn of home grown
Ik zou me niet te veel zorgen daarom maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Carlos93 het volgende:
Grenzen zijn dus gesloten door Frankrijk. Heb nog geen bericht gehad van de rederij waar ik morgenochtend mee zou vertrekken richting Nederland via Calais. Iemand al iets gehoord of de grenzen morgenochtend weer open zijn?
Moslims zijn het zeker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja want het waren vluchtelingen
Ik denk dat het eerder 100% controles zijn. Niemand in of uitlaten kan toch haast niet in deze tijd..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Carlos93 het volgende:
Grenzen zijn dus gesloten door Frankrijk. Heb nog geen bericht gehad van de rederij waar ik morgenochtend mee zou vertrekken richting Nederland via Calais. Iemand al iets gehoord of de grenzen morgenochtend weer open zijn?
Reëel? Zeg maar dat ze zijn meegekomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar de kans dat het IS strijders zijn die met de stroom zijn meegekomen is zeer reëel.
In Amerika werkt dat wapenbeleid ook zo goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef defrikandel het volgende:
Het is tijd dat wij als volk wapens mogen gaan dragen / bezitten.
Die gasten zitten nu gewoon in een concertzaal te wachten tot ze worden geëxecuteerd. We zijn allemaal gewoon 'sitting ducks' en de hackbars weten dat.
Hoeveel doden zouden er wel niet voorkomen kunnen worden als mensen terug kunnen schieten?
Waar haal je zo'n ding trouwens? PM staat open.
Zou het niet samenhangen met de aanslagen? Dat als er rust is in Parijs dat die gesloten grenzen ook weer wat soepeler wordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Carlos93 het volgende:
Anders kan ik niet terug naar Nederland voor het weekend![]()
Als politiek-correcte kunst liefhebber, anders zat je wel in de bioscoop.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef noodgang het volgende:
Tering, je zou maar in dat theater zitten
Ja, of voor wie het geheel wat moeilijk is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens iedereen die tot 2 kan tellen?
Dan begrijp je meteen waarom de Russen het zo goed kunnen vinden met Assad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat doen de Tetjenen wel eens, was ook eens een gijzeldrama in een theater in Moskou toch. Toen hebben de Russen per ongeluk de gegijzelden vergast.
Iemand riep Allah, zeggen 'bronnen'.quote:
Dicht zal wel grenscontroles betekenen, toch? Helemaal afsluiten kan je niet maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Carlos93 het volgende:
Heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:56Unconfirmed reports that news blackout ordered for French TV reageer retweet
En kijkquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het moslims zijn. Dus wat dat betreft een terecht punt. Of ze nu in 1980 binnengekomen zijn of in 2015 maakt weinig uit. Het toont alleen maar aan dat ook langere tijd hier verblijven de aard van het beestje niet verandert.
Wat denk je zelf....quote:
Goh, hoe moeten we dat doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoop dat de islam nu Europa uit wordt gewerkt.
Dat is inderdaad wel typisch ja. Het is nu al voor de tweede keer raak in Frankrijk. En jaren geleden had je trouwens ook al die rellen in de banlieus enzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet men dan maar geen oorlog voeren in het Midden Oosten. Waarom blijft het in Duitsland wel rustig maar krijgt Frankrijk continu op z'n kloten?
Ja of je verliest er vele levens doorquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Bestorm dat theater nou maar, elk leven dat je kan redden is er 1, met die mensen kun je niet onderhandelen..
Men ging daar kennelijk uit van vuurwerk, wordt vaker geapplaudisseerd na een vuurwerkknal. Wist men in dat stadion veel wat zich buiten afspeelde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ze hadden wel gejuicht in het stadion. Erg apart.
Waterdicht. Applaus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf....
Het is lekker normaal dat het gros van wat binnenkomt allemaal man is.
Was vast iemand die het op de moslims wil afschuiven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand riep Allah, zeggen 'bronnen'.
Maar het zal inderdaad wel.
Dan maar internet toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:56Unconfirmed reports that news blackout ordered for French TV reageer retweet
Ga er maar niet vanuit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Carlos93 het volgende:
Klopt, daarom blijf ik ook nog even hangenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Blistering het volgende:
Wilde gaan slapen, maar kan het niet door dit nieuws.
Dit topic is wel beter trouwens qua nieuwssource dan menig andere source.
Duitsland heeft zich al volledig overgegeven. Eigenlijk is dat al islamitisch thuisland. Dus waarom zouden ze daar nog aanslagen plegen? Die verzetten zich allang niet meer. Net als de Zweden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ah de excuusturk probeert het goed te praten
Assad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Assad in de zetel houden. Kut Europa ook.
nah doen ze nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Vrij onmogelijke beslissingen die genomen moeten wordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja of je verliest er vele levens door
Jij weet best hoe dat makkelijk kan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goh, hoe moeten we dat doen
Beste site voor update^quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef DeHovenier het volgende:
https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78v
Updates
De mens is ziek, religie is gewoon een excuus om het uit te voeren. Bekijk de hele geschiedenis, genoeg andere volkeren en geloven die moorden pleegden. Mensen zijn gewoon rare wezens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het moslims zijn. Dus wat dat betreft een terecht punt. Of ze nu in 1980 binnengekomen zijn of in 2015 maakt weinig uit. Het toont alleen maar aan dat ook langere tijd hier verblijven de aard van het beestje niet verandert.
Niets is gecontroleerd, dat is een nadeel. Iedereen roept maar wat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Blistering het volgende:
Of veel.....of allemaal, als je niets doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja of je verliest er vele levens door
Waarom begin je er zelf niet mee? Kom op, neem het heft zelf in hand!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks
Gaat niet gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wees eens creatiefquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goh, hoe moeten we dat doen
Klopt, maar filteren kan ik zelf ook nog welquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Niets is gecontroleerd, dat is een nadeel. Iedereen roept maar wat.
Nee, die mogen geen overuren meer schrijven, dus dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoofdkantoor van de AIVD zal op dit tijdstip wel volzitten.
Het volgende land zal denk ik Italië of Spanje zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Duitsland heeft zich al volledig overgegeven. Eigenlijk is dat al islamitisch thuisland. Dus waarom zouden ze daar nog aanslagen plegen? Die verzetten zich allang niet meer. Net als de Zweden.
BREKEND: Ban Ki Moon eist vrijlating gijzelaars.quote:United Nations Secretary-General Ban Ki-moon's Statements
The Secretary-General condemns the despicable terrorist attacks carried out today in various locations in and around Paris. He demands the immediate release of the numerous individuals reportedly being held hostage in the Bataclan theatre.
Dat doen ze goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Zoveel? Dat land is ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef popolon het volgende:
10% vd Franse bevolking is moslim, die gasten waren er waarschijnlijk al jaren.
Meer ghetto's en verpauperde wijken met uitzichtloze situaties voor mensenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel typisch ja. Het is nu al voor de tweede keer raak in Frankrijk. En jaren geleden had je trouwens ook al die rellen in de banlieus enzo.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier zitten iets minder lolbroeken / trolls.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Blistering het volgende:
Wel als ze gaan bestormen, die is afgespoken omdat bij die Charlie Hebdo de daders ook het nieuws keken en zo wisten wat er ging gebeuren. Dit is zodat ze beter hun werk kunnen doen.quote:
ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef popolon het volgende:
10% vd Franse bevolking is moslim, die gasten waren er waarschijnlijk al jaren.
Omdat Duitsland anders om gaat met allochtonen. Er is veel meer armoede in Frankrijk. Waarschijnlijk komen deze jongens ook weer uit de voorsteden van Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet men dan maar geen oorlog voeren in het Midden Oosten. Waarom blijft het in Duitsland wel rustig maar krijgt Frankrijk continu op z'n kloten?
Morgen lezen we er alles over op BNWquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Was vast iemand die het op de moslims wil afschuiven.
Ik ben er al mee begonnen door het uit te spreken. Ook gewoon hardopquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Arkai het volgende:
[..]
Waarom begin je er zelf niet mee? Kom op, neem het heft zelf in hand!
twitter:ReutersLive twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:26:37BREAKING: Five explosions heard near Bataclan concert hall in Paris: Reuters witness https://t.co/wcstUE4fMD reageer retweet
Parijs is groot, zeer kleine kans dat hun iets is overkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Studiotje het volgende:
't maakt het enger dat er bekenden in Parijs zijn..
Het nazisme en het communisme waren anti-religieus. Die hebben er ook heel wat op hun naam staan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mens is ziek, religie is gewoon een excuus om het uit te voeren. Bekijk de hele geschiedenis, genoeg andere volkeren en geloven die moorden pleegden. Mensen zijn gewoon rare wezens.
Genocide lijkt me het meest effectiefquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet best hoe dat makkelijk kan.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ReutersLive twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:26:37BREAKING: Five explosions heard near Bataclan concert hall in Paris: Reuters witness https://t.co/wcstUE4fMD reageer retweet
Frankrijk is veel actiever in het Midden-Oosten, al sinds het einde van de Eerste Wereldoorlog. Duitsland houdt zich daar lekker buiten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Omdat Duitsland anders om gaat met allochtonen. Er is veel meer armoede in Frankrijk. Waarschijnlijk komen deze jongens ook weer uit de voorsteden van Parijs.
Kan nu ook al.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen lezen we er alles over op BNW
Daar waar wij van de westerse wereld geëvolueerd zijn is de boel daar in het midden oosten achtergebleven qua mentaliteit en normen en waarden. Vroeger hebben er ook verschillende soorten mensen naast elkaar geleefd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mens is ziek, religie is gewoon een excuus om het uit te voeren. Bekijk de hele geschiedenis, genoeg andere volkeren en geloven die moorden pleegden. Mensen zijn gewoon rare wezens.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Omdat frankrijk heel veel meer noord afrikaanse arabisch sperkende moslims heeft uit oude kolonies ; marokko, algerijequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zal ze overhalenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
BREKEND: Ban Ki Moon eist vrijlating gijzelaars.
NWS / Duitse burgemeesters zijn Merkel meer dan zatquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Duitsland heeft zich al volledig overgegeven. Eigenlijk is dat al islamitisch thuisland. Dus waarom zouden ze daar nog aanslagen plegen? Die verzetten zich allang niet meer.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zoveel? Dat land is ziek.
In Nederland ook 6%.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zoveel? Dat land is ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |