Duitsland heeft zich al volledig overgegeven. Eigenlijk is dat al islamitisch thuisland. Dus waarom zouden ze daar nog aanslagen plegen? Die verzetten zich allang niet meer. Net als de Zweden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ah de excuusturk probeert het goed te praten
Assad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Assad in de zetel houden. Kut Europa ook.
nah doen ze nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:56Unconfirmed reports that news blackout ordered for French TV reageer retweet
Vrij onmogelijke beslissingen die genomen moeten wordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja of je verliest er vele levens door
Jij weet best hoe dat makkelijk kan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goh, hoe moeten we dat doen
Beste site voor update^quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef DeHovenier het volgende:
https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78v
Updates
De mens is ziek, religie is gewoon een excuus om het uit te voeren. Bekijk de hele geschiedenis, genoeg andere volkeren en geloven die moorden pleegden. Mensen zijn gewoon rare wezens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het moslims zijn. Dus wat dat betreft een terecht punt. Of ze nu in 1980 binnengekomen zijn of in 2015 maakt weinig uit. Het toont alleen maar aan dat ook langere tijd hier verblijven de aard van het beestje niet verandert.
Niets is gecontroleerd, dat is een nadeel. Iedereen roept maar wat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Blistering het volgende:
Wilde gaan slapen, maar kan het niet door dit nieuws.
Dit topic is wel beter trouwens qua nieuwssource dan menig andere source.
Of veel.....of allemaal, als je niets doet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja of je verliest er vele levens door
Waarom begin je er zelf niet mee? Kom op, neem het heft zelf in hand!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoop dat de islam nu Europa uit wordt gewerkt.
Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks
Gaat niet gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wees eens creatiefquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goh, hoe moeten we dat doen
Klopt, maar filteren kan ik zelf ook nog welquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Niets is gecontroleerd, dat is een nadeel. Iedereen roept maar wat.
Nee, die mogen geen overuren meer schrijven, dus dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoofdkantoor van de AIVD zal op dit tijdstip wel volzitten.
Het volgende land zal denk ik Italië of Spanje zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Duitsland heeft zich al volledig overgegeven. Eigenlijk is dat al islamitisch thuisland. Dus waarom zouden ze daar nog aanslagen plegen? Die verzetten zich allang niet meer. Net als de Zweden.
BREKEND: Ban Ki Moon eist vrijlating gijzelaars.quote:United Nations Secretary-General Ban Ki-moon's Statements
The Secretary-General condemns the despicable terrorist attacks carried out today in various locations in and around Paris. He demands the immediate release of the numerous individuals reportedly being held hostage in the Bataclan theatre.
Dat doen ze goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:56Unconfirmed reports that news blackout ordered for French TV reageer retweet
Zoveel? Dat land is ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef popolon het volgende:
10% vd Franse bevolking is moslim, die gasten waren er waarschijnlijk al jaren.
Meer ghetto's en verpauperde wijken met uitzichtloze situaties voor mensenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel typisch ja. Het is nu al voor de tweede keer raak in Frankrijk. En jaren geleden had je trouwens ook al die rellen in de banlieus enzo.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |