Als politiek-correcte kunst liefhebber, anders zat je wel in de bioscoop.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef noodgang het volgende:
Tering, je zou maar in dat theater zitten
Ja, of voor wie het geheel wat moeilijk is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens iedereen die tot 2 kan tellen?
Dan begrijp je meteen waarom de Russen het zo goed kunnen vinden met Assad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat doen de Tetjenen wel eens, was ook eens een gijzeldrama in een theater in Moskou toch. Toen hebben de Russen per ongeluk de gegijzelden vergast.
Iemand riep Allah, zeggen 'bronnen'.quote:
Dicht zal wel grenscontroles betekenen, toch? Helemaal afsluiten kan je niet maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Carlos93 het volgende:
Grenzen zijn dus gesloten door Frankrijk. Heb nog geen bericht gehad van de rederij waar ik morgenochtend mee zou vertrekken richting Nederland via Calais. Iemand al iets gehoord of de grenzen morgenochtend weer open zijn?
Anders kan ik niet terug naar Nederland voor het weekend![]()
Heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Als ik eindelijk een hele pagina heb doorgelezen zijn er weer 2 pagina's bij...
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:56Unconfirmed reports that news blackout ordered for French TV reageer retweet
En kijkquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het moslims zijn. Dus wat dat betreft een terecht punt. Of ze nu in 1980 binnengekomen zijn of in 2015 maakt weinig uit. Het toont alleen maar aan dat ook langere tijd hier verblijven de aard van het beestje niet verandert.
Wat denk je zelf....quote:
Goh, hoe moeten we dat doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoop dat de islam nu Europa uit wordt gewerkt.
Dat is inderdaad wel typisch ja. Het is nu al voor de tweede keer raak in Frankrijk. En jaren geleden had je trouwens ook al die rellen in de banlieus enzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet men dan maar geen oorlog voeren in het Midden Oosten. Waarom blijft het in Duitsland wel rustig maar krijgt Frankrijk continu op z'n kloten?
Ja of je verliest er vele levens doorquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Bestorm dat theater nou maar, elk leven dat je kan redden is er 1, met die mensen kun je niet onderhandelen..
Men ging daar kennelijk uit van vuurwerk, wordt vaker geapplaudisseerd na een vuurwerkknal. Wist men in dat stadion veel wat zich buiten afspeelde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ze hadden wel gejuicht in het stadion. Erg apart.
Waterdicht. Applaus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf....
Het is lekker normaal dat het gros van wat binnenkomt allemaal man is.
Was vast iemand die het op de moslims wil afschuiven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand riep Allah, zeggen 'bronnen'.
Maar het zal inderdaad wel.
Dan maar internet toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:23:56Unconfirmed reports that news blackout ordered for French TV reageer retweet
Ga er maar niet vanuit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Carlos93 het volgende:
Grenzen zijn dus gesloten door Frankrijk. Heb nog geen bericht gehad van de rederij waar ik morgenochtend mee zou vertrekken richting Nederland via Calais. Iemand al iets gehoord of de grenzen morgenochtend weer open zijn?
Anders kan ik niet terug naar Nederland voor het weekend![]()
Klopt, daarom blijf ik ook nog even hangenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Blistering het volgende:
Wilde gaan slapen, maar kan het niet door dit nieuws.
Dit topic is wel beter trouwens qua nieuwssource dan menig andere source.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |