Dit is toch geen argument meer? Of zijn heroine dealende ziekenhuizen, geflopte Fyra treinen en wetten schrijven met de ING wel reeele oplossingen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Pedroso het volgende:
Trieste is dat Wilders steeds meer stemmen gaat krijgen, de PVV de partij die totaal geen reeele oplossing heeft voor wat dan ook.
Dat komt morgen. Ik zal het hier quotenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niets met de islam te maken heeft?
gohquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is CNN oneindig veel beter dan de Nederlandse verslag geving.
oudquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef essnhills het volgende:
Die schoten bij CNN, zijn dat live beelden?
Nee, zeker een halfuur oud.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef essnhills het volgende:
Die schoten bij CNN, zijn dat live beelden?
schijnbaar mag de media niet elke nieuwe ontwikkeling vermelden omdat terroristen mee zouden kunnen kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Buitendam het volgende:
Die beelden nu op CNN zijn al van een halfuur geleden.
Gast, je weet niet eens of deze mensen immigranten zijn of home grownquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat maar komen die syriers allemaal welkom kom maar binnen.
Ja tot dat er er een paar gaan schieten iets met het paard van trojen.
Bedankt Merkel en co 40 mensen dood en het is nog maar het begin.
twitter:fadaom13 twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:16:07Une personne a été interpellé près du Bataclan. #Paris #Fusillade #Attentats https://t.co/orB4xF0CUM reageer retweet
Totdat Nederlandi n crisis is, dan zou jij hulp weigeren?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
De kant van mijn moeders familie zijn moslims. Ik heb ze een tijdje niet gezien, dus ik heb geen idee of ik op mijn woorden moet letten of niet.quote:
'We'?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef Infection het volgende:
[..]
We hebben er Wereld Oorlog 2 mee gewonnen, dus waarom niet?
Omgquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |