CNN: http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
Als ik eindelijk een hele pagina heb doorgelezen zijn er weer 2 pagina's bij...quote:
De ouders van die moslims waren ook gewone mensen die wat arbeid hier kwamen doen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ze hadden geen koffers en dekens bij zich maar AK's en bomgordels. We zijn eruit.
Het zijn vooral geen geradicaliseerde moslims uit de achterbuurten van Parijs en Marseille zoals bij C. Hebdo. Ooit van tunnelvisie gehoord?
Ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Als ik eindelijk een hele pagina heb doorgelezen zijn er weer 2 pagina's bij...
Wat is er makkelijk aan als je als politicus hier al 15 jaar (!) voor waarschuwt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat maakt het geen minder makkelijke prietpraat.
Gaat snel iddquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, niks aan dit...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Messina het volgende:
[..]
quote:
twitter:mverbergt twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:06:16Zeven doden bij Louvre, en nog zeven bij Centre Pompidou, zeggen Franse media hier. reageer retweet
Nou, toch nog gezond verstand bij de media.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrRiot het volgende:
Franse politie geeft niks door omdat ze bang zijn dat de terroristen meeluisteren - CNN
En ik maar denken dat het mensen uit Syrie waren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
De ouders van die moslims waren ook gewone mensen die wat arbeid hier kwamen doen...
Blijft inderdaad stil, Louvre werd ook genoemd, hoor ik ook niets over (sowieso is Louvre toch niet na elf uur open?).quote:
Nou ja, dat het hersenspoeling is daar ben ik het mee eens maar ik vind het niet per definitie extreem. Immers verschilt de gematigde religie helemaal niet zoveel van bijvoorbeeld de atheistische manier van leven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Religie is niks anders dan sociaal geaccepteerde hersenspoeling. Het is per definitie extreem. Extreem betekent niet altijd kwaadaardig, maar het is extreem desalniettemin.
Zeg ook niet dat het onjuist is, wilde meer even aantonen dat we hier niet echt over een autoriteit op dit gebied beschikken (als die mensen er uberhaupt zijn?). Ze kunnen ook best allemaal uit Syrie komen, of 50/50.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron was iemand van de AIVD meen ik, maar ik zat op het station rond zes uur nog naast twee Marokkanen die leken vrij opgewonden over IS te praten. Kon het verkeerd gehoord hebben, (maar nam wel een treintje later), maar goed, het is niet zo'n gekke gedachte dat het succes van IS wat bewondering creeert.
Kon je al.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Nu zul je wel volgend jaar redelijk goedkoop naar Parijs kunnen denk ik zo.
Een sterke aanwijzing dat je niet te maken hebt met huis tuin en keuken terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrRiot het volgende:
Franse politie geeft niks door omdat ze bang zijn dat de terroristen meeluisteren - CNN
Bevestigd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]twitter:mverbergt twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:06:16Zeven doden bij Louvre, en nog zeven bij Centre Pompidou, zeggen Franse media hier. reageer retweet
Dan hebben ze goed geleerd van het vorige drama.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrRiot het volgende:
Stuquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]twitter:mverbergt twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:06:16Zeven doden bij Louvre, en nog zeven bij Centre Pompidou, zeggen Franse media hier. reageer retweet
ESF topics gaan snellerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Joh dit gaat echt niet snel itt. sommige SC's...
Zal wel lekker veilig zijn ook voorlopig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou afzeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef HansDeFransman het volgende:
Over drie weken zit ik in Parijs (Klimaattop)... Twijfels
En wat nou als er explosieven liggen in dat theater?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Montagui het volgende:
Wanneer wordt dat theater nou eens bestormd, of wachten ze tot alle bezoekers 1 voor 1 vermoord zijn.
Ik denk dat we hier meer info hebben dan degenen die midden in Parijs zitten..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Slobeend het volgende:
Ron Linker is totaal niet up to date.
Liever een weekje naar de Sinai woestijn dan naar Parijs idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Hoopte ik na Charlie Hebdo ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel lekker veilig zijn ook voorlopig.
Hoop ik.
Ik moet binnenkort naar Lyonquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef HansDeFransman het volgende:
Over drie weken zit ik in Parijs (Klimaattop)... Twijfels
XDquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat je hier geen R9k mode hebt of Slow mode.
Omdat het niks oplost maar eerder bijdraagt aan tegenstellingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er makkelijk aan als je als politicus hier al 15 jaar (!) voor waarschuwt?
Dat schieten was een uur geleden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Montagui het volgende:
Wanneer wordt dat theater nou eens bestormd, of wachten ze tot alle bezoekers 1 voor 1 vermoord zijn.
Heeft hij wilders al de schuld gegeven, of komt het allemaal omdat de EU niet genoeg macht heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fransje is er ook weer bij hoor. Valt mee dat hij rechts populisme niet even moet benoemen.
Kun jij ook een keertje niet aan seks denken?!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef CherryLips het volgende:
Die knakker op CNN klinkt als Hugh Grant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |