De GBL probeert weer goedkoop te scorenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Go geert!twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Wat mij betreft stijgen de bommenwerpers nu op om die landen weg te vagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, het grootste kankergezwel op deze aarde zijn momenteel toch wel de Golfstaten. Olie-onafhankelijkheid dus! Minder geld voor haatpaleizen.
Door dat soort mensen heeft dit allemaal kunnen gebeuren. Je kunt het aantal keren dat islam wordt gezegd op één hand tellen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
De krampachtigheid om het woord moslim niet te gebruiken op 1 zeg
Beschreef even hoe er voor zijn neus mensen werden afgeslacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Gemist...wat werd er zoal gezegd?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
De krampachtigheid om het woord moslim niet te gebruiken op 1 zeg
Is gewoon industrie he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef isax het volgende:
media laat er geen gras over groeien he?
mensen die de bataclan hebben getagged op instagram krijgen allemaal berichtje van een journalist of ze even hun nummer geven terwijl het niet eens bekend is of ze nog leven
Ik word hier vrij verdrietig van iddquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De GBL probeert weer goedkoop te scorenDie kerel denkt alleen aan polls...
Je voorkomt in ieder geval dat IS strijders gewoon met ze meereizen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lost niks op. Die zijn bang voor dezelfde figuren als wij.
Eens. Religie maakt deze wereld ziekquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rot op met dat 'pray'. Waarom religieuze gekte gebruiken om je medeleven te tonen voor religieuze gekte? Religieuze gekte is de bron van heel veel kwaad.
Topper hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef davedavy het volgende:
Avondklok ingesteld. Zoals ik al voorspelde een half uur terug. Nu kan ik ook politicus worden
Landen wegvagen, miljoenen doden. Voor als het even tegenzit straks 70 doden in Parijs?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij betreft stijgen de bommenwerpers nu op om die landen weg te vagen.
Gematige religie bestaat niet. Religie is per definitie fundamentalistisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk grijpt de gematigde Moslim dit aan om de islam te moderniseren en al het geweld uit de religie te schrappen. Helaas lees ik meer over falseflags, want iedereen kan toch allah ackbar roepen?
Het is niet eens gevallenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Door dat soort mensen heeft dit allemaal kunnen gebeuren. Je kunt het aantal keren dat islam wordt gezegd op één hand tellen.
Worden er neutrale termen als 'daders', 'terroristen', 'kansenparels' etc gebruikt.
Er is nu toch juist minder religie dan vorige eeuw(en)?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eens. Religie maakt deze wereld ziek
Zei het net ook al tegen iemand, di mensen daar hebben 0,0 kans als ze niks doen.quote:
Ja, ze hadden geen koffers en dekens bij zich maar AK's en bomgordels. We zijn eruit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wel eens van het paard van Troje gehoord?
En terecht, net zoals dit Le Pen president kan maken. Als de andere politici de waarheid maar blijven ontkennen en bagatelliseren dan maar op politici stemmen die wel de ogen open hebben. Dat Le Pen en Wilders groeien hierdoor is allemaal te danken aan de gevestigde orde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tegelijkertijd levert dit hem natuurlijk wel 5 zetels op. Als het hier was geweest 20
Dat valt in de praktijk best mee. Je hebt nu al genoeg part-time moslims maar het is belangrijk dat zij gaan erkennen dat zij fundamenteel verschillen van terroristen ipv elke moslim als broeder te benoemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gematige religie bestaat niet. Religie is per definitie fundamentalistisch.
Wie had dat gedacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Valt me nog mee dat er geen telfort grappen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |