Letterlijk ver van zijn bed showquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef MMXMMX het volgende:
Rutte is geschokt vanuit zijn slaapkamer al twitterend op zijn mobieltje.
Hij neemt niet eens de moeite om ff op TV een verklaring af te leggen
Flikkert het hele zootje achter je ineenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Tyr80 het volgende:
Ben net 3 uur geleden Frankrijk uit gereden. Hoezo net op tijd
Ja want alle autochtonen zijn liefhebbende en vredelievende burgers komop man..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef einzeinz het volgende:
Ze moeten nog meer van die extremisten binnen halen! Laat dit een les voor Europa zijn!
Grenzen definitief sluiten en een NUL-tolerantie!
Al wie de laatste maanden/jaren het land ILLEGAAL is binnengekomen per direct uitwijzen en alle voordelen die ze kregen terugvorderen en afnemen!
Nouja misschien had ik het goede film moeten noemen.... ipv leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Muziek is wel goed inderdaad, onderwerp vond ik wel heftig.
Valt me nog mee dat ze het met een kogel doen. Meesten snijden dit soort honden de kop er heel langzaam af.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:lammert twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:01:57Mensen bellen volgens reporter wanhopig vanuit concertzaal naar de politie om hulp... Gijzelnemers schieten 1 vr 1 gegijzelden dood #parijs reageer retweet
Ze worden alleszins super populairquote:
Go geert!twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Hij zat net te rukken dus hij had even geen tijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef MMXMMX het volgende:
Rutte is geschokt vanuit zijn slaapkamer al twitterend op zijn mobieltje.
Hij neemt niet eens de moeite om ff op TV een verklaring af te leggen
Op de radio net reclame van: voor 35 euro met de Thalys naar Parijsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
De eerste reclame na de NOS was er een van Yarden, awkward...
En waarom zou jouw bron wel kloppen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ik hoor juist nu iemand zeggen dat er al 30 minuten geen schoten zijn gehoord.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
grenzen dicht benieuwd of vliegtuigen omkeren
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Als dat zo zou zijn, dan zouden getuigen echt niet bellen. Die zouden dan ook wel doodgeschoten worden.quote:
De terroristen zijn exact die mensen waar vluchtelingen voor rennen, Einstein.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je schamen? Leg uit....
Islam is gevaarlijk. Je ziet het nu.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan nu echt niet rustig slapen. Lig dan toch beetje wakker van het idee dat ze allemaal afgeschoten worden.
t is gewoon een grote promo stuntquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ze worden alleszins super populair
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan nu echt niet rustig slapen. Lig dan toch beetje wakker van het idee dat ze allemaal afgeschoten worden.
Tijd voor een staatsgreep door mij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar blijft de toespraak van onze Grote Leider Rutte?
Geertje geniet hier wel weer van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Go geert!twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
inkopper van geert;quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Klopt, dit is misschien iets te cru gesteld door mij. Maar je zou toch een wat meer kritisch geluid uit die hoek mogen verwachten. Ga met 500.000 man zondag de straat op...laat duidelijk horen bij welk kamp je hoort.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet mee eens, niet alle moslims hoeven nu op te draaien voor wat anderen doen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geertje geniet hier wel weer van.
Geertje heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrouwen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ghehe... grappig. Toch is het iedere keer de islam die terreur zaait.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De terroristen zijn exact die mensen waar vluchtelingen voor rennen, Einstein.
Ikke nie!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik ben er klaar voor
Amen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dit is misschien iets te cru gesteld door mij. Maar je zou toch een wat meer kritisch geluid uit die hoek mogen verwachten. Ga met 500.000 man zondag de straat op...laat duidelijk horen bij welk kamp je hoort.
Ik zou mad worden als uit naam van mij god, zulke debiele dingen zouden worden gedaan...
Dat maakt het nog vervelender allemaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pechtold niet, normaal superactief op Twitter maar nu even niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef vuvuzela het volgende:
Hoeveel terrorisme deskundigen heeft Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |