Is wel makkelijk nu ja om haat te zaaien. Als Putin kwaad wil, of Amerika, paar van dit falseflag aanslagen en je kan weer wat landjes binnen vallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk grijpt de gematigde Moslim dit aan om de islam te moderniseren en al het geweld uit de religie te schrappen. Helaas lees ik meer over falseflags, want iedereen kan toch allah ackbar roepen?
Ja hij roept het vandaag inderdaad voor het eerst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De GBL probeert weer goedkoop te scorenDie kerel denkt alleen aan polls...
Totdat je vrienden of familieleden hebt die daar vakantie vierenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef watisdezen het volgende:
[..]
60 doden in parijs? Vermoord alle mensen in de Golfstaten!
Daarom is het ook maar goed dat jij hier niet over gaat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij betreft stijgen de bommenwerpers nu op om die landen weg te vagen.
Da's toch dezelfde!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de God van de slachtoffers luistert en niet die van de aanvallers.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die bezigen niet dezelfde oorlogspraat als Wilders.
Waar?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
ZO iemand zou ik van de brancard gooien. Chaos, dood alles, en ga je op je brancard een beetje vrolijk lachend vingertjes op steken
Dat maakt het geen minder makkelijke prietpraat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hij roept het vandaag inderdaad voor het eerst.
Hoe we hebben geen leger meer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan binnen 24 uur geregeld worden.
Bron was iemand van de AIVD meen ik, maar ik zat op het station rond zes uur nog naast twee Marokkanen die leken vrij opgewonden over IS te praten. Kon het verkeerd gehoord hebben, (maar nam wel een treintje later), maar goed, het is niet zo'n gekke gedachte dat het succes van IS wat bewondering creeert.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Je brengt een mening als feit nu.
Verder denk ik ook dat het vooral show is.
Niks doen lost ook niks op. Is aanval de beste optie? Geen idee. Maar iets is onderhand beter dan niets zou ik zeggen. s\quote:
Religie is niks anders dan sociaal geaccepteerde hersenspoeling. Het is per definitie extreem. Extreem betekent niet altijd kwaadaardig, maar het is extreem desalniettemin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk best mee. Je hebt nu al genoeg part-time moslims maar het is belangrijk dat zij gaan erkennen dat zij fundamenteel verschillen van terroristen ipv elke moslim als broeder te benoemen.
Dat vind ik dus zo bizar, net als met die vluchtelingen, oko al zijnh et misschien enkelingen. Je bent (relatief) veilig, mensen bieden je wat aan.. je moet blij zijn met alles wat je krijgt..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
ZO iemand zou ik van de brancard gooien. Chaos, dood alles, en ga je op je brancard een beetje vrolijk lachend vingertjes op steken
Landen vol salafisten kun je beter kwijt zijn dan rijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Landen wegvagen, miljoenen doden. Voor als het even tegenzit straks 100 doden in Parijs?
Soms verklaar je hem voor gek, maar hier heeft hij toch wel een goed punt...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Go geert!twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |