Mooi beeld wel!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Flikkert het hele zootje achter je ineen
En 'Intelligent' Nederland, die op de andere partijen stemmen, sluit gewoon weer hun ogen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, hij moet wat roepen om hersenloos Nederland te pleasen.
Lost niks op. Die zijn bang voor dezelfde figuren als wij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met het binnenhalen van tienduizenden moslims uit oorlogsgebied.
Bizar inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
De krampachtigheid om het woord moslim niet te gebruiken op 1 zeg
Dat zou een stuk effectiever zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het moet veel verder gaan. Alle salafisten oppakken en voorgoed opsluiten bijvoorbeeld.
Vertel?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
telefoongesprek met die guy bij CNN.. christus man. Ik zit hier echt geshocked achter mijn computer
Rot op met dat 'pray'. Waarom religieuze gekte gebruiken om je medeleven te tonen voor religieuze gekte? Religieuze gekte is de bron van heel veel kwaad.quote:
Stoppen met vooroordelen en mensen als gelijk behandelen. Dat zal ookw at schelen binnen de maatschappij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met het binnenhalen van tienduizenden moslims uit oorlogsgebied.
Bidden dat al die zwijnen kapot gaan jaquote:
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is CNN ook ergens online te volgen?
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
telefoongesprek met die guy bij CNN.. christus man. Ik zit hier echt geshocked achter mijn computer
Gewoon CNN kijken voor feiten ipv Giphart en Barend met hun mobieltjes en fifi erbijquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef LXIV het volgende:
Vuile kut NOS is het islam gedeelte al weer aan het downplayen
En dan maar hopen dat de God van de slachtoffers luistert en niet die van de aanvallers.quote:
Nee, die bezigen niet dezelfde oorlogspraat als Wilders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En 'Intelligent' Nederland, die op de andere partijen stemmen, sluit gewoon weer hun ogen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
De krampachtigheid om het woord moslim niet te gebruiken op 1 zeg
Schijnbaar wel.. meeste gijzelaars al naar buiten aldus dit Twitter accountquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Wtf de politie is nog niet binnen wtfffff
Wel eens van het paard van Troje gehoord?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lost niks op. Die zijn bang voor dezelfde figuren als wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |