Niet met de huidige staat waarin Defensie verkeertquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan binnen 24 uur geregeld worden.
Och god beginnen deze plaatjes nu ook al...quote:
Ik ga toch maar slapen zoquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan nu echt niet rustig slapen. Lig dan toch beetje wakker van het idee dat ze allemaal afgeschoten worden.
Johquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Collide het volgende:
Er landen en stijgen gewoon nog vliegtuigen op van en naar Parijs.
Gewoon stoppen met het binnenhalen van tienduizenden moslims uit oorlogsgebied.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof de grenzen sluiten iets gaat betekenen. Schijnveligheid.
thanksquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Wie initieert dit soort spreuken toch altijd na dit soort dingen...hoe komt iemand erop om zoiets te doen...quote:
Dat is het punt juist.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Diezelfde afbeelding werd gebruikt na Charlie. Alleen de datum is aangepast
Er worden al t-shirts gedruktquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Och god beginnen deze plaatjes nu ook al...
Ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alsof Rutte nu aan het ontkennen en wegkijken is.
Nou, het grootste kankergezwel op deze aarde zijn momenteel toch wel de Golfstaten. Olie-onafhankelijkheid dus! Minder geld voor haatpaleizen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het moet veel verder gaan. Alle salafisten oppakken en voorgoed opsluiten bijvoorbeeld.
Gemist...wat werd er zoal gezegd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
telefoongesprek met die guy bij CNN.. christus man. Ik zit hier echt geshocked achter mijn computer
Viel mee, hij gaf tenminste aan dat het wel uit die hoek lijkt te komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef LXIV het volgende:
Vuile kut NOS is het islam gedeelte al weer aan het downplayen
Dat zijn ook vaak de gehersenspoelde gasten. Erg!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Drankster het volgende:
Jonge gasten van nog geen eens ouder dan 25. Ik ben 24...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |