Is praktisch onuitvoerbaar zonder mobilisatie, je moet bij ieder schijt boerenweggetje iemand neerzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Go geert!twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Ja erg hequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef 17P het volgende:
Gesprek met die gast op CNN gaat echt door merg en been
Vreselijk ja, die barst bijna in tranen uitquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef 17P het volgende:
Het is vaak het onderscheid SS/SA, vrees ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De terroristen zijn exact die mensen waar vluchtelingen voor rennen, Einstein.
Ja, en wie worden er opgeblazen in het Midden-Oosten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ghehe... grappig. Toch is het iedere keer de islam die terreur zaait.
Ja, respect dat hij zich zo goed kan verwoorden. Ik zou denk ik helemaal in shock zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef 17P het volgende:
We weten niet zeker of die daadwerkelijk uit die concertzaal komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Alcatranz. het volgende:
Die berichten uit die concertzaal.
Op dit moment, iedereen die het nieuws volgt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef vuvuzela het volgende:
Hoeveel terrorisme deskundigen heeft Nederland?
Nee, extremisten zijn gevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je schamen? Leg uit....
Islam is gevaarlijk. Je ziet het nu.
Precies, en moslims die hier dan reageren dat het westen elke dag slachtoffers maakt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ghehe... grappig. Toch is het iedere keer de islam die terreur zaait.
Hij is zowat de enige politicus in Nederland die hier constant voor waarschuwt, terwijl de andere politici wegkijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geertje geniet hier wel weer van.
Dat kan binnen 24 uur geregeld worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is praktisch onuitvoerbaar zonder mobilisatie, je moet bij ieder schijt boerenweggetje iemand neerzetten.
Alsof de grenzen sluiten iets gaat betekenen. Schijnveligheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Infection het volgende:
Hollande
Godverdomme. Net nog een discussie via whatsapp gehad waarin ik voor gek verklaard werd toen ik het had over het sluiten van de grenzen. En nu gebeurt het gewoon.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Starm het volgende:
[..]
Vreselijk ja, die barst bijna in tranen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |