Wat een kutwijf en dan ben ik nog in een goede bui.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef J.B. het volgende:
https://mobile.twitter.com/JokeDrukker/status/665294331297849344![]()
![]()
Ik zie een verband met het aantal beschikbare stageplaatsen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Samson en co zullen morgen wel weer verbijsterd zijn: 'zo gaan we niet met elkaar om' of zoiets.
De naïeve leeghoofden.
twitter:tomsteinfort twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:25:43BREAKING: reports of a fourth shooting happening right now in Paris at Place de la Republique reageer retweet
ik snap dit alleen dus nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Schrik je je de pleuris van ja.Die bom buiten het Stade de France is van dichtbij ook wel zo luid.
Waarom nu ineens zo verbaasd? Terreur bestaat langer dan vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
bij hebdo waren het nog mensen die aan het provoceren waren... maar gewoon maar een beetje concert bezoekers gijzelen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Confetti het volgende:
Ik begrijp oorlogsvoering en complexe geopolitiek niet xD
twitter:tomsteinfort twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:25:43BREAKING: reports of a fourth shooting happening right now in Paris at Place de la Republique reageer retweet
Wat zou pechtold nu zeggen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef LXIV het volgende:
Ok, rechtse usertjes van FOK!. We kunnen niet zeggen dat we niet gewaarschuwd hebben!
Gelukkig zijn die terroristen niet al te slim.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap dit alleen dus niet
als ze écht een aanslag willen plegen.. Doe dat ding dan IN het stadion af laten gaan!
Daarna gaat iedereen in chaos weg; BOEM nummer twee; zo maak je tenminste slachtoffers
Ik hoorde op CNN dat hij waarschijnlijk al een tijdje dood is, maar dat er wat tijd overheen gegaan is om dit te bevestigen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zo'n voorbereiding kost veel tijd.
twitter:russian_market twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:28:13POLICE SAYS HOSTAGES ARE STILL BEING HELD AT PARIS THEATER reageer retweet
Ze zullen waarschijnlijk geschokt zijn, en vervolgens zeggen dat het niets met de islam te maken heeft. Voorspelbare reacties.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Samson en co zullen morgen wel weer verbijsterd zijn: 'zo gaan we niet met elkaar om' of zoiets.
De naïeve leeghoofden.
Ja dat denk ik niet. Daar was al geschoten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef 17P het volgende:
Het is maar een minderheid die slecht isquote:
https://www.periscope.tv/StephHannache/1rmGPWdQwaYKNquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand een werkende Periscope droppen?
Of dat het een klein groepje is dat het voor de rest verziekt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk geschokt zijn, en vervolgens zeggen dat het niets met de islam te maken heeft. Voorspelbare reacties.
... sslyquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
BREAKING: reports of a fourth shooting happening right now in Paris at Place de la Republique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |