abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157010395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welja, laten we de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw nog even dunnetjes overdoen.
Alleen daarom al is het beleid van Merkel super stom. Ze creëert onnodig haat en verzet met als mogelijke uitkomst dat er extreme partijen in het parlement komen.
pi_157010415
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welja, laten we de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw nog even dunnetjes overdoen.
godwin binnen 3 posts
pi_157010489
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 06:44 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik denk dat Hongarije netjes deed wat het als Dublin land moest doen,registreren van asielzoekers. Dat ze daarna allemaal doorgingen naar Duitsland was niet het probleem van Hongarije.
Nouja, wel dus. Als Hongarije netjes de vingerafdrukken neemt is Hongarije volgens Dublin verplicht ook de asielaanvraag te behandelen. Die vingerafdrukken nemen ze niet, waardoor mensen die in Duitsland komen en daar vingerafdrukken laten nemen opeens in de Duitse asielprocedure komen.

Dus als Hongarije alles netjes geregistreerd heeft krijgen ze binnenkort al die vluchtelingen netjes retour. Hongarije registreert daarom helemaal niet alles netjes, die kieperen ze gewoon met busladingen vol de grens over omdat de problemen hen ook boven het hoofd groeien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 08:43:20 #104
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157010503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 06:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En dan de Duitse vlag ondersteboven. :')
Tja, normaal steken ze de vlaggen van het vervloekte westen alleen in de fik, dus dan krijg je dit soort fouten.
pi_157010576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, de putsch was in 1923.
En die is mislukt, was een poging tot.
History became legend, legend became myth.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 09:18:41 #106
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_157010853
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 08:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, wel dus. Als Hongarije netjes de vingerafdrukken neemt is Hongarije volgens Dublin verplicht ook de asielaanvraag te behandelen. Die vingerafdrukken nemen ze niet, waardoor mensen die in Duitsland komen en daar vingerafdrukken laten nemen opeens in de Duitse asielprocedure komen.

Dus als Hongarije alles netjes geregistreerd heeft krijgen ze binnenkort al die vluchtelingen netjes retour. Hongarije registreert daarom helemaal niet alles netjes, die kieperen ze gewoon met busladingen vol de grens over omdat de problemen hen ook boven het hoofd groeien.
Initieel heeft Hongarije denk ik iedereen geprobeerd te registreren en omdat Merkel aan hadden gegeven dat Duitsland iedereen wel zou opnemen was het dus geen probleem voor Hongarije.

De situatie is nu wel anders, ik denk dat niemand meer registreert voor het geval de Duitsers toch weer teruggrijpen op Dublin en Hongarije in dat geval ineens met 100000 man opgescheept zit.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 22 oktober 2015 @ 09:24:06 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_157010907
Wanneer gaat de herverdeling volgens die geniale verdeelsleutel van de EU plaatsvinden eigenlijk?
pi_157011919
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:18 schreef nixxx het volgende:

[..]

Initieel heeft Hongarije denk ik iedereen geprobeerd te registreren en omdat Merkel aan hadden gegeven dat Duitsland iedereen wel zou opnemen was het dus geen probleem voor Hongarije.

De situatie is nu wel anders, ik denk dat niemand meer registreert voor het geval de Duitsers toch weer teruggrijpen op Dublin en Hongarije in dat geval ineens met 100000 man opgescheept zit.
De Hongaren spelen ook een smerig spelletje. Als ze mensen wel registreren worden ze haast op zeker afgewezen, zelfs als ze uit Syrië komen.
pi_157014345
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer gaat de herverdeling volgens die geniale verdeelsleutel van de EU plaatsvinden eigenlijk?
Die vind al een tijdlang plaats. Alleen telkens in kleine aantallen en de lijst van te herverdelen asielzoekers stijgt alleen maar. Ook zijn er bij een paar noodvergaderingen weer nieuwe afspraken bij gekomen, dus dit gaat nog wel een tijdje door.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157099336
Waterkanon en aanhoudingen bij demonstraties in Keulen

In Keulen heeft de politie het waterkanon ingezet tegen radicaal-linkse betogers. Er zijn betogers opgepakt voor geweld tegen agenten, maar hoeveel dat er waren heeft de Duitse politie nog niet bekendgemaakt.

Er waren twee demonstraties bij het treinstation in het centrum van Keulen. Aan de ene kant van het station herdachten ongeveer duizend betogers van de actiegroep Hogesa (Hooligans tegen salafisten) dat ze precies een jaar geleden voor het eerst de straat opgingen.

Hogesa is een groepering van voetbalsupporters, rechts-extremisten en neonazi's die pleit voor het sluiten van de Duitse grenzen voor vluchtelingen uit het Midden-Oosten. Ook willen ze een verbod op de bouw van moskeeën in Duitsland. Het is een zusterorganisatie van Pegida, dat zijn oorsprong heeft in Dresden.

Vreedzaam
De aankondiging van de viering van '1 jaar Hodega' leidde tot een tegendemonstratie aan de andere kant van het station, waar ongeveer 10.000 mensen zich verzamelden met spandoeken met teksten als 'Geen mens is illegaal' en 'Vluchtelingen welkom'. Die betoging had aanvankelijk een vreedzaam karakter.

De onrust in Keulen werd veroorzaakt door radicaal-linkse activisten die zich onder de tegenbetogers hadden gemengd. Zij probeerden op te rukken naar de Hogesa-betogers en gooiden stenen naar de politie, die erin slaagde de twee groepen uit elkaar te houden.

Omdat de Hogesa-betoging vorig jaar leidde tot gevechten en gewonden, golden er vandaag strenge veiligheidsmaatregelen. Er waren ongeveer 3500 politiemensen op de been in het centrum van Keulen.
http://nos.nl/artikel/206(...)aties-in-keulen.html
pi_157099603
Dat is toch helemaal geen zusterorganisatie van Pegida?
pi_157099755
In Servie en Kroatie(?) liggen ze inmiddels op de begraafplaats (no joke)

pi_157223989
Weer grote vechtpartij in Duitse asielopvang

Door een massale vechtpartij in vluchtelingenopvang in het Duitse Itzehoe, boven Hamburg, zijn zes mensen gewond geraakt. Tijdens het uitdelen van eten raakten vrijdagavond zo'n vijftig mensen uit twee kampen in discussie, liet de politie zaterdag weten. Dat liep uit op vechten, waarbij ook met onder meer tafels en stoelen werd gegooid.

Bewakers probeerden de situatie onder controle te krijgen, maar de inzet van de politie was nodig om de vechtersbazen uit elkaar te halen. Onder de gewonden zijn twee bewakers. De politie pakte drie mannen tussen de 16 en 35 jaar op. Het loopt vaker uit de hand in opvangcentra voor asielzoekers in Duitsland. Begin oktober waren er bijvoorbeeld grote vechtpartijen in Braunschweig en Hamburg.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)se-asielopvang.dhtml
pi_157224306
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:44 schreef SuicideErrorist het volgende:
Dat is toch helemaal geen zusterorganisatie van Pegida?
Nee, maar hun naam lijkt er wel naar te verwijzen dus is het een buitenkansje voor de NOS om Pegida in een kwaad daglicht te stellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157230423
quote:
9s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:02 schreef Lothiriel het volgende:
Wat is er met Frau Merkel gebeurd :'(

Was zo'n grote fan.
Misschien is zei wel slimmer dan rutte, je plukt de hoogopgeleiden eruit, laagopgeleiden kunnen werk doen wat de gemiddelde duitser niet wilt en tegelijk vang je bevolkingskrimp en vergrijzing op....
pi_157300222
Merkel destabilisiert Deutschland und Europa

Angela Merkels Flüchtlingspolitik bedeutet den Verzicht auf die wichtigsten Gestaltungsmittel der Politik. Mit ihrem Vorgehen nimmt die Bundeskanzlerin das Ende des Westens vorweg.

Bron:Frankfurter Algemeine
pi_157300321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Merkel destabilisiert Deutschland und Europa

Angela Merkels Flüchtlingspolitik bedeutet den Verzicht auf die wichtigsten Gestaltungsmittel der Politik. Mit ihrem Vorgehen nimmt die Bundeskanzlerin das Ende des Westens vorweg.

Bron:Frankfurter Algemeine
Interessant en zorgwekkend tegelijk.

De teloorgang (zo zie ik het) is niet meer te stoppen lijkt het.
pi_157300501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:59 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Interessant en zorgwekkend tegelijk.

De teloorgang (zo zie ik het) is niet meer te stoppen lijkt het.
Teloorgang? Lijkt wel of Europa van binnenuit moedwillig wordt gesloopt.
pi_157300650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:51 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Behoorlijk vreemd.

Op z'n minst.
Die Merkel is een malloot, echt onverantwoord dat zo'n idioot leiding kan geven aan 80 miljoen mensen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_157300730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Teloorgang? Lijkt wel of Europa van binnenuit moedwillig wordt gesloopt.
Dat noem ik een teloorgang.

Van wat we altijd als gewoon beschouwd hebben in dit land en de omringende landen is binnenkort niet meer gewoon.

De massale instroom van veelal kansloze en legio problemen met zich mee brengende immigranten zorgt daarvoor en gaat daar op steeds grotere schaal steeds meer voor zorgen.

Het hek is van de dam.

En dat er mensen / machtshebbers zijn die dat allemaal prima vinden en moedwillig laten gebeuren. Dat is zorgwekkend , zo niet ranzig.

Ik had het verwacht , maar niet zo snel en op zo'n massale manier.

Triest, jammer en moedeloos makend is het.
pi_157531681
Angela Merkel herhaalt: ‘Wir schaffen das’

Voor Merkel is er nog altijd niets aan de hand in Duitsland

De Duitse bondskanselier Angela Merkel, die onder vuur ligt vanwege haar vluchtelingenbeleid, verdedigt dat beleid voor de Duitse televisie met hand en tand. Merkel zei tegen de ZDF dat ze alles onder controle heeft wat de vluchtelingen aangaat en dat Duitsland het probleem aankan. Ze herhaalde haar lijfspreuk uit de crisis: “Wir schaffen dass.”

Het vraaggesprek van de ZDF met Merkel onder de titel ‘Wat nu, mevrouw Merkel?’ wordt vrijdagavond uitgezonden. De christendemocratische Merkel weigerde opnieuw een maximum aantal vluchtelingen vast te leggen. Talrijke vooraanstaande politici, vooral leden van de christendemocratische zusterpartijen CDU en CSU eisen dat de stroom vluchtelingen op een of andere manier wordt gestopt. Zo riepen de deelstaatpremier Reiner Haseloff van Sachsen-Anhalt en de Beierse minister van Financiën, Markus Söder, om maxima. Beiden zijn christendemocraten.
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)lt-wir-schaffen-das/
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:21:37 #125
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157532047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Angela Merkel herhaalt: ‘Wir schaffen das’

Voor Merkel is er nog altijd niets aan de hand in Duitsland

De Duitse bondskanselier Angela Merkel, die onder vuur ligt vanwege haar vluchtelingenbeleid, verdedigt dat beleid voor de Duitse televisie met hand en tand. Merkel zei tegen de ZDF dat ze alles onder controle heeft wat de vluchtelingen aangaat en dat Duitsland het probleem aankan. Ze herhaalde haar lijfspreuk uit de crisis: “Wir schaffen dass.”

Het vraaggesprek van de ZDF met Merkel onder de titel ‘Wat nu, mevrouw Merkel?’ wordt vrijdagavond uitgezonden. De christendemocratische Merkel weigerde opnieuw een maximum aantal vluchtelingen vast te leggen. Talrijke vooraanstaande politici, vooral leden van de christendemocratische zusterpartijen CDU en CSU eisen dat de stroom vluchtelingen op een of andere manier wordt gestopt. Zo riepen de deelstaatpremier Reiner Haseloff van Sachsen-Anhalt en de Beierse minister van Financiën, Markus Söder, om maxima. Beiden zijn christendemocraten.
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)lt-wir-schaffen-das/
Hoe zo'n grote plaat wil je voor je kop hebben?
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')