Ja precies, als je vlucht voor oorlogsgeweld ga je christen dwingen 5 keer per dag te bidden. Zo werkt een traumaquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mensen vergeten altijd dat mensen uit een oorlogsgebied getraumatiseerd zijn en dat zich dat ook vaak uit in het zelfde gedrag naar andere.
What the fuck did i read here?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mensen vergeten altijd dat mensen uit een oorlogsgebied getraumatiseerd zijn en dat zich dat ook vaak uit in het zelfde gedrag naar andere.
Ben je me aan het kalmerenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Frankrijk is een stuk populairder dan Nederland hoor, en dan moet het ook nog in jouw regio gebeuren, en ook nog op een plek waar je toevallig bent, en dan ook nog eens beschoten worden, en dood gaan
Dus ? moet je gewoon niet willen dat is hetzelfde als dat pedofielen vroeger vaak zelf zijn misbruikt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is een hel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een voor een worden de gijzelaars doodgeschoten.
Dat kun je over 20 jaar ook over het hele continent Europa zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze vermoorden ons één voor één. Het is de hel.
Echt he. Ga naar R&P met dat soort meldingenquote:
Ik woon niet in A'dam dus voel me een stukje veiligerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Frankrijk is een stuk populairder dan Nederland hoor, en dan moet het ook nog in jouw regio gebeuren, en ook nog op een plek waar je toevallig bent, en dan ook nog eens beschoten worden, en dood gaan
Lijkt me dat ze dat vrijwel overal zouden doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi dat ze het leger nu inzetten. Die Fransen snappen het wel!
Reageer niet op hem. Hij omarmt alles wat met islam te maken heeftquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er genant aan? Je wil zeggen dat er géén weerstand ontstaat tegen alles wat met Islam te maken heeft?
Ik zie ze al op het veld voetballenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus is de stand eigenlijk Frankrijk - IS 2-60
Beter lezen :quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef mrspoeZ het volgende:
En degenen die speelden zijn allemaal dood. Staat er.
gewoon veel GTA2 gespeelsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi dat ze het leger nu inzetten. Die Fransen snappen het wel!
Het zouden natuurlijk ook nog anti-heavymetalprotestanten geweest kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef mrspoeZ het volgende:
En degenen die speelden zijn allemaal dood. Staat er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |