Frankrijk is een stuk populairder dan Nederland hoor, en dan moet het ook nog in jouw regio gebeuren, en ook nog op een plek waar je toevallig bent, en dan ook nog eens beschoten worden, en dood gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vind het gewoon eng.
Die live beelden ook op cn'n bizar weer.
De band is dood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wie is dat en wat zegt die?
idd.... ik vind dit echt zo enorm raar.bizar.eng. Normaal gesproken weet ik dit wel te relativeren maar nu totaal niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vind het gewoon eng.
Die live beelden ook op cn'n bizar weer.
Brrr vreselijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Drankster het volgende:
Je zal maar zo'n noodnummer telefoniste zijn, instant kapot gaan nu.
Frankrijk scoort er 2quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws, het Franse voetbalteam heeft maar mooi van die nare Duitsers gewonnen
vermoord waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Scrummie het volgende:
CNN verloor ineens verbinding met reporter ter plekke per telefoon. Platgelegd door politie?
Een voor een worden de gijzelaars doodgeschoten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Vertaling? Kan helaas geen Frans...
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wie is dat en wat zegt die?
Zou niets voor mij zijn in ieder geval. Zou gelijk een paniekaanval krijgen...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Drankster het volgende:
Je zal maar zo'n noodnummer telefoniste zijn, instant kapot gaan nu.
Natuurlijk komen die er.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Benieuwd of er aanslagen komen tijdens het EK.
Hoorde ook glasgerinkel oidquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Scrummie het volgende:
CNN verloor ineens verbinding met reporter ter plekke per telefoon. Platgelegd door politie?
Bingo. Ik moet niks hebben van extremisme, maar als je goed de feiten bekijkt, dan kom je hier op uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt de tientallen 'incidenten' in opvang centra over heel Europa gemist? Waar christenen bedreigd en vrouwen verkracht werden?
Ze vermoorden ons één voor één. Het is de hel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Vertaling? Kan helaas geen Frans...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |