In NL dagelijks heel gewoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf metrolijnen platgelegd @ Parijs
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit soort berichten raken mij enorm.
Alsof de wereld mij overweldigd.
Dit zijn een stuk of 15 extremisten. Oorlog voer je met een staat, niet met extremisten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had wel argumentatie, weekje of 3 geleden.
Dat zal gewoon wel weer een klacht m.b.t. het onderkomen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Probably unrelated: Fires in Calais, France
Ja die is klaar mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Mani89 het volgende:
RIP Merkel.twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:48:05Merkel vanavond: 'Ze blijven welkom'. Vrees dat veel Duitsers nu definitief afhaken #Parijs reageer retweet
Nogmaals, we zijn aardig onderweg. Sinds die tijd is het een teringzooi in het midden-oosten (ja, door toedoen US) en die kolerezooi breidt zich langzaam uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. 2001 was ook reden daartoe.
Leukquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In NL dagelijks heel gewoon.
mensen hebben al getwitterd vanuit het concertgebouwquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat? Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die dat even de wereld ingooien terwijl ze op het punt staan doodgeschoten te worden? Het lijkt me sterk.
Ik leef met je mee!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Fuck ik ben krantenbezorger, ik zie nu al op tegen al die extra bijlagen van de telegraaf, volkskrant AD, trouw en nog zes andere titels.
Nee, maar ik het probleem is wel stukken complexer dan 9/10 hier denkt. Die enge teksten die julliep osten zijn net zo goed als die mensen die nu in Parijs die rotzooi maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werk jij in een asielzoekerscentrum ofzo?
In Rotterdam zeker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In NL dagelijks heel gewoon.
Staat er gewoon op. En nee ik ben geen frusti moslim hater.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee zeggen?
Merkel is sowieso exit bij de volgende Duitse verkiezingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja die is klaar mag ik toch hopen
Die mensen zijn bewust dom, doe je niets tegen. Fok zit er vol mee. Lekker verontwaardigd doen tijdens een tragedie. Zelf doen ze ook niets.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo raar dat mensen dat vreemd vinden. Het is toch vrij logisch dat het Westen nieuws gerelateerd aan het Westen eerder een platform aanbied? Dat zal ook gelden voor Azie, Amerika, Rusland of Afrika.
Zoals?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Japie77 het volgende:
De moslims krijgen natuurlijk weet de schuld zoals gewoonlijk terwijl hier natuurlijk hele andere mensen achter zitten.
camera;s binnenin dat theaterquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat? Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die dat even de wereld ingooien terwijl ze op het punt staan doodgeschoten te worden? Het lijkt me sterk.
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:37:12#BREAKING Attacker in Paris concert hall shouted 'Allahu akbar', fired into crowd, witness says reageer retweet
Ik "vrees" dat dit niets met vluchtelingen te maken heeft. Je slaat niet op de vlucht voor salafististen en wahabisten op Jihad als gewone moslim om hier vervolgens aanslagen te plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vrees trouwens dat wij het laatste land in Europa zijn die dit gaan doen. Lafbek Rutte.
NWS / Duitse burgemeesters zijn Merkel meer dan zatquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meer meer meer van deze zielige mensen!! Kom op mensen, we kunnen Europa in een jaar of 3 compleet slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |