ZIe hier de reden waarom het nooit zal goedkomen met moslims in europa...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, lekker de daden van Europese landen ontkennen en vluchtelingen de schuld geven. De aanslagen in Europa blijven dan wel gewoon komen.
Dit vind ik altijd zo raar dat mensen dat vreemd vinden. Het is toch vrij logisch dat het Westen nieuws gerelateerd aan het Westen eerder een platform aanbied? Dat zal ook gelden voor Azie, Amerika, Rusland of Afrika.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In 1994 bijna een miljoen doden in Rwanda, en toen keek het Westen bewust de andere kant op..
Nou nou nou, dit gebeurd elk jaar wel een keer of twee in Europaquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit soort berichten raken mij enorm.
Alsof de wereld mij overweldigd.
Naar Frankrijk zijn juist relatief weinig vluchtelingen heen gegaan. Waarschijnlijk wonen de meesten terroristen er al een tijdje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, lekker de daden van Europese landen ontkennen en vluchtelingen de schuld geven. De aanslagen in Europa blijven dan wel gewoon komen.
Iets met, als je bijna dood gaat, blaas jezelf op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RickHVNL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:33:20Lokale media melden nu zelfs dat alle terroristen in het #Bataclan bomgordels om hebben. #Paris #PrayForParis reageer retweet
Werk jij in een asielzoekerscentrum ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd grappig dat ze dat 30minuten na zo'n aanslagen weten te melden. Dus ze hielden ze la weken in de gaten, maar nooit wat aan gedaan?![]()
Dat soort zooi moet je nou eens niet gaan plaatsen want dat zorgt voor angst.
Ja, dat is de echte tragedie hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Fuck ik ben krantenbezorger, ik zie nu al op tegen al die extra bijlagen van de telegraaf, volkskrant AD, trouw en nog zes andere titels.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Fuck ik ben krantenbezorger, ik zie nu al op tegen al die extra bijlagen van de telegraaf, volkskrant AD, trouw en nog zes andere titels.
Hij had wel argumentatie, weekje of 3 geleden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heeft Rob van Wijk niet goed.
nee, vluchtelingen tegen de MEquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zijn die boeren die aan het betogen zijn?
Awwwww we hebben met je te doen hoor! Arme knul!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Dan is NL aan de beurtquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het EK volgend jaar in Frankrijk gaat aardig wat veiligheidsissues opleveren...benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Niet op deze schaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit gebeurd elk jaar wel een keer of twee in Europa
Jouw voorwiel komt morgen los van de grondquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Natuurlijk, degene die allah uchakbar roepen willen niet gepakt worden. Sowieso waar je hierna naar toe gaat is het vast niet prettig dus ik zou mijzelf ook omleggen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RickHVNL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:33:20Lokale media melden nu zelfs dat alle terroristen in het #Bataclan bomgordels om hebben. #Paris #PrayForParis reageer retweet
Maar hoe weten ze dat? Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die dat even de wereld ingooien terwijl ze op het punt staan doodgeschoten te worden? Het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 23:48:05Merkel vanavond: 'Ze blijven welkom'. Vrees dat veel Duitsers nu definitief afhaken #Parijs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |