Meer dan dat, vrees ik. Ik vrees honderden doden in Bataclan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt er op dat dat theater dan het echte doel was?
Ben bang dat het dodental ineens verdubbel straks
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef TC03 het volgende:
Ik stem voor om alle voorkeursbehandeling van religie per direct te stoppen. Iedereen is vrij om debiele dingen te geloven, maar het feit dat dit soort sektes overal ter wereld op een voetstuk geplaatst worden gaat echt te ver.
quote:Angela Merkel, chancellor of Germany:
"I am deeply shaken by the news and pictures that are reaching us from Paris. My thoughts in these hours are with the victims of what appears to be a terrorist attack, as well as with their relatives and all people in Paris," she said in a statement. "The German government is in contact with the French government and has passed on a message of sympathy and solidarity from the German people," - Reuters
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
vertaal ff
6 jaar Frans was niet genoeg voor me
Je hebt de tientallen 'incidenten' in opvang centra over heel Europa gemist? Waar christenen bedreigd en vrouwen verkracht werden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik "vrees" dat dit niets met vluchtelingen te maken heeft. Je slaat niet op de vlucht voor salafististen en wahabisten op Jihad als gewone moslim om hier vervolgens aanslagen te plegen.
Dit komt uit de achterbuurten waar het al jaren broeit. Er mag wat mij betreft wel een flinke kaalslag komen onder salafisten. Desnoods sleurt men ze uit alle hoeken en dropt sluit men ze preventief op tot er goede hersenscans zijn uitgevoerd, want een groot percentage wahabs en salafisten zijn volgens mijn rijp voor het gesticht.
Frankrijk is een stuk populairder dan Nederland hoor, en dan moet het ook nog in jouw regio gebeuren, en ook nog op een plek waar je toevallig bent, en dan ook nog eens beschoten worden, en dood gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vind het gewoon eng.
Die live beelden ook op cn'n bizar weer.
De band is dood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wie is dat en wat zegt die?
idd.... ik vind dit echt zo enorm raar.bizar.eng. Normaal gesproken weet ik dit wel te relativeren maar nu totaal niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vind het gewoon eng.
Die live beelden ook op cn'n bizar weer.
Brrr vreselijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Drankster het volgende:
Je zal maar zo'n noodnummer telefoniste zijn, instant kapot gaan nu.
Frankrijk scoort er 2quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws, het Franse voetbalteam heeft maar mooi van die nare Duitsers gewonnen
vermoord waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Scrummie het volgende:
CNN verloor ineens verbinding met reporter ter plekke per telefoon. Platgelegd door politie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |